pomorskie (Gdańsk)
kujawsko-pomorskie (Nakło nad Notecią)
zachodniopomorskie (Barlinek)
śląskie (Pawłowice)
podkarpackie (Rzeszów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wycinka drzew w ciągu dróg powiatowych |
Data zamieszczenia: | 2024-11-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W GLIWICACH ul. Zygmunta Starego 17 44-100 Gliwice powiat: Gliwice +48 32/234 06 96, 32 234 31 62 przetargi@zdpgliwice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Gliwice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | +48 32/234 06 96, 32 |
Termin składania ofert: | 2024-11-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wycinka drzew w ciągu dróg powiatowych Krótki opis przedmiotu zamówienia 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wycince drzew wraz z frezowaniem pni, rosnących w pasach drogowych wybranych dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu gliwickiego zgodnie ze szczegółowymi wykazami drzew stanowiącymi załącznik do SWZ oraz specyfikacją techniczną. 3.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w podziale na części: Część Nr I - wycinka 33 szt. drzew; gm. Sośnicowice, Pilchowice, Knurów a) lokalizacja i zakres - drzewa do wycinki: Gmina Sośnicowice - droga powiatowa Nr 2936S - 1 szt. droga powiatowa Nr 2916S - 27 szt. droga powiatowa Nr 2932S - 1 szt. Gmina Pilchowice - droga powiatowa Nr 2975S - 3 szt. Gmina Knurów - droga powiatowa Nr 2982S - 1 szt. b) ilość i wartość drewna pozyskanego z wycinki: Gmina Sośnicowice - łączna masa drzew 74,86 m3, o wartości 10 401,37 zł brutto Gmina Pilchowice - łączna masa drzew 2,62 m3, o wartości 505,95 zł brutto Gmina Knurów - łączna masa drzew 1,47 m3, o wartości 202,51 zł brutto 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w ZAŁĄCZNIKACH Nr 3, 3a, 3b, 3c do SWZ. 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wycince drzew wraz z frezowaniem pni, rosnących w pasach drogowych wybranych dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu gliwickiego zgodnie ze szczegółowymi wykazami drzew stanowiącymi załącznik do SWZ oraz specyfikacją techniczną. Część Nr II - wycinka 21 szt.; gm. Rudziniec a) lokalizacja i zakres: droga powiatowa Nr 2945S - 21 szt. b) ilość i wartość drewna pozyskanego z wycinki: - łączna masa drzew 35,93 m3, o wartości 7 460,98 zł brutto. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w ZAŁĄCZNIKACH Nr 3, 3a, 3b, 3c do SWZ. CPV: 77211400-6 Dokument nr: 2024/BZP 00585008, ZDP/DI/3421/27/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f3be7e9-86b9-4f92-b6a7-ed8bad1af39c 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, pisemnie. Składanie ofert i komunikacja w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (dalej jako Platforma) pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Komunikacja za pośrednictwem Platformy jest preferowanym sposobem przekazywania informacji (a w przypadku składania ofert wymaganym bezwzględnie), natomiast Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej przetargi@zdpgliwice.pl. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, określa się wymagania techniczne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej umożliwiające pracę za pośrednictwem Platformy: a) specyfikacja połączenia - formularze udostępniane są za pomocą protokołu TLS 1.2, b) oznaczenie czasu odbioru danych wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy, c) dostępne formaty danych dla załączników: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xls, .xlsx, .odt,, .ods, .xml; plik archiwum danych: .zip, .7z, .rar. Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, d) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej wynosi: - w przypadku Platformy - 250 MB dla plików oferty wraz z załącznikami składanych poprzez zakładkę ,,Oferty/wnioski" i 150 MB dla plików przesyłanych poprzez zakładkę ,,Formularze do komunikacji", - w przypadku poczty elektronicznej 200 MB. Dostępny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ Regulamin Platformy e-Zamówienia określa pozostałe szczegółowe minimalne wymagania dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy oraz zawiera informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłania danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych. Sposób sporządzania dokumentów, oświadczeń, wniosków, ofert, pełnomocnictw czy innych informacji winien być zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). Informacje o sposobie składania ofert w postępowaniu zostały opisane w dokumencie ,,Oferty, wnioski i prace konkursowe" - instrukcja interaktywna, dostępnym pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. Informacja o sposobie komunikacji w postępowaniu opisana została w dokumencie ,,Komunikacja w postępowaniu", dostępnym pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ Przesyłanie przez Wykonawcę dokumentów, oświadczeń, wniosków, pełnomocnictw czy innych informacji, z wyłączeniem składania ofert, jest możliwe poprzez dostępne w ramach danego postępowania formularze do komunikacji (w sekcji Formularze prowadzonego postępowania). Możliwość korzystania w postępowaniu z formularzy do komunikacji w pełnym zakresie wymaga posiadania konta podmiotu ,,Wykonawca" oraz zalogowania się na Platformie. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce Komunikacja. W celu przesłania pisma o wyjaśnienia treści dokumentów postępowania wystarczające jest posiadanie konta uproszczonego na Platformie. Instrukcje dotyczące czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu, w tym dotyczących logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert przy użyciu Platformy znajdują się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ . 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): dot. osób będących: o Wykonawcami - osobami fizycznymi, o Wykonawcami - osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą o pełnomocnikami Wykonawców, Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach, dane adresowe jw.; o w sprawach związanych z Pana/Pani danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: Inspektorem Ochrony Danych, tel.: +48 32/2340696., e-mail: inspektorochronydanych@zdpgliwice.pl o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ZDP/DI/3421/27/2024 oraz zawarcia umowy; o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,; o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; o posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; o nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-15 09:00 Miejsce składania ofert: https:/ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024