świętokrzyskie (Kielce)
świętokrzyskie (Kielce)
dolnośląskie (Wałbrzych)
podkarpackie (Nowa Sarzyna)
podkarpackie (Krosno)
dolnośląskie (Stronie Śląskie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja nawierzchni chodników |
Data zamieszczenia: | 2024-11-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Rzeszowa - Wydział Inwestycji ul. Grunwaldzka 38 35-068 Rzeszów powiat: Rzeszów Tel. 17 875 44 64 wi@erzeszow.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 17 875 44 64 |
Termin składania ofert: | 2024-11-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert na: ,,Modernizacja nawierzchni chodników przy Warsztatach Terapii Zajęciowej przy Ul. Załęskiej 7a". 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zadania jest wykonanie modernizacji nawierzchni alejek spacerowych wykorzystywanych przez podopiecznych Warsztatów Terapii Zajęciowej zlokalizowanych na terenie Domu Pomocy Społecznej przy Ul. Załęskiej 7a. Chodniki wykonane są z kostki brukowej betonowej typu ,,fala" o gr. 8 cm, obramowane obrzeżami betonowymi 6x20 cm. Stan nawierzchni w ciągu wielu lat użytkowania uległ pogorszeniu do tego stopnia, że w niektórych miejscach nie można już użytkować alejek. Wykonawca będzie miał za zadanie zdemontować nawierzchnię istniejących chodników wraz z obrzeżami oraz istniejącą podbudową. Zdemontowaną kostkę należy ułożyć na paletach i zabezpieczyć folią stretch natomiast obrzeża oraz podbudowę należy zutylizować. Nowe chodniki należy wykonać z kostki brukowej holland o gr. 6 cm ułożonej na warstwie odsączającej z piasku o grubości 10cm, podbudowie z kruszywa łamanego (0-31mm) o gr. 15 cm oraz 5 cm warstwie podsypki cementowo piaskowej, nawierzchnię należy obramować obrzeżami betonowymi 6x20 cm osadzonymi na ławach betonowych wykonanych z betonu C12/15 w ilości minimum 0,06 m3/m. Powierzchnia planowanej wymiany nawierzchni to 400 m2. W załączeniu pomocniczo załącza się przedmiar robót. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku gdy nie uzyska na nie dofinansowania. Dokument nr: WI-R-L.7011.11.2024 Składanie ofert: Oferty należy składać w sekretariacie Wydziału Inwestycji Urzędu Miasta Rzeszowa Ul. Grunwaldzka 38 w Rzeszowie lub na adres email: wi@erzeszow.pl w terminie do dnia 13 listopada 2024r do godz. 11:00. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania zamówienia: do 10 grudnia 2024r. Wymagania: 4. Opis sposobu przygotowania oferty Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku OFERTA (w załączniku) i podpisać przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożeniu 1) w przypadku składania oferty w wersji elektronicznej, upoważniony przedstawiciel Wykonawcy opatrzy ofertę podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym). Temat e-mail: OFERTA w postępowaniu pn.: ,,Modernizacja nawierzchni chodników przy Warsztatach Terapii Zajęciowej przy ul. Załęskiej 7a" Treść e- mail: OFERTA w postępowaniu pn.: ,,Modernizacja nawierzchni chodników przy Warsztatach Terapii Zajęciowej przy ul. Załęskiej 7a" Znak sprawy: WI-R-L.7011.11.2024 NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT! Do wiadomości należy dołączyć wypełniony i opatrzony podpisem druk OFERTA 2) do oferty należy dołączyć niżej wymienione załączniki, podpisane w sposób jak podano powyżej: - odpis z KRS/pełnomocnictwo/ inny dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, 3) Ofertę w wersji papierowej należy dostarczyć do Zamawiającego w zaklejonej kopercie oznaczonej nazwą przedmiotu zamówienia nadaną przez Zamawiającego: Urząd Miasta Rzeszowa Wydział Inwestycji ul. Grunwaldzka 38 35-068 Rzeszów OFERTA w postępowaniu pn.: ,,Modernizacja nawierzchni chodników przy Warsztatach Terapii Zajęciowej przy ul. Załęskiej 7a" Znak sprawy: WI-R-L.7011.11.2024 NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT! W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający pozostawia ofertę bez otwierania w dokumentacji postępowania przetargowego. 5. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny cena 100% 6. Dodatkowe informacje W toku badania i oceny ofert dyrektor wydziału zamawiającego może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany. Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie; 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - o czym niezwłocznie informuje dyrektora wydziału zamawiającego. O dokonanej poprawie w ofercie dyrektor wydziału zamawiającego niezwłocznie informuje Wykonawcę. Dyrektor wydziału zamawiającego odrzuca ofertę jeżeli: 1) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert; 2) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert, w terminie wskazanym w wezwaniu dyrektora wydziału zamawiającego; 5) wpłynęła po terminie składania ofert. Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego dyrektor wydziału zamawiającego udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do wydziału zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert. Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert dyrektor wydziału zamawiającego zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. Dyrektor wydziału zamawiającego unieważnia postępowanie, jeżeli: 1) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania; 2) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 3) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa; 4) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. Kontakt: Dodatkowych informacji udziela: Tomasz Stopa Tel. 17 875 44 64, email: tomasz.stopa@erzeszow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024