dolnośląskie (Głuszyca)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana posadzki w aneksie kuchennym wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi |
Data zamieszczenia: | 2024-11-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej ul. Mickiewicza 22 43-300 Bielsko-Biała powiat: Bielsko-Biała tel. 33 499 78 21, tel. (33) 499 78 88 oddzial.gospodarczy@bielsko-biala.sr.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bielsko-Biała |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 33 499 78 21, t |
Termin składania ofert: | 2024-11-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wymiana posadzki w aneksie kuchennym w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej przy Ul. Mickiewicza 22 wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi" zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu ofertowym. III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest ,,Wymiana posadzki w aneksie kuchennym w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej przy Ul. Mickiewicza 22 wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi". 2) Zamówienie obejmuje w szczególności: a) rozbiórkę istniejącej posadzki, dostawę i położenie nowej posadzki w pom. kuchni. Płytki zgodne ze zdjęciem - załącznik nr 4. b) prace towarzyszące: - wszelkie prace takie jak: zabezpieczenie terenu prac, gruntowanie, malowanie, sprzątanie, wywóz gruzu, - inne prace nieuwzględnione powyżej, a konieczne do wykonania usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz normami, które oferent wskazał podczas przeprowadzonej wizji. 3) Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz normami. 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzone roboty i jakość zastosowanych materiałów, jak również zabezpieczenie terenu robót zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów. 5) Zamawiający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za materiały składowane i pozostawione na jego terenie przez Wykonawcę lub osoby działające w jego imieniu. Zapewnienie bezpiecznego składowania oraz zabezpieczenia materiałów znajduje się po stronie Wykonawcy i nie może powodować utrudnień i zagrożeń dla prawidłowego funkcjonowania Sądu Rejonowego w Bielsku- Białej. 7) Zamawiający zastrzega sobie obowiązek zabezpieczenia przez Wykonawcę miejsca robót przed działaniem niekorzystnych czynników środowiska. 8) Wykonawca zobowiązany jest do kierowania robotami przez osobę uprawnioną, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Składanie ofert: IX. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY: 1) Ofertę cenową należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 listopada 2024r. na adres e- mail oddzial.gospodarczy@bielsko-biala.sr.gov.pl bądź osobiście na Biurze podawczym Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej przy Ul. Mickiewicza 22 z informacją na kopercie: nazwa postępowania, data terminu składania i dopiskiem ,,nie otwierać". Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA I PŁATNOŚĆ: 1) Termin realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 29 listopada 2024 roku. Oferta winna zawierać wskazanie terminu realizacji zamówienia. Wymagania: II. 1.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia nr 9/23 Dyrektora Sądu dot. zasad gospodarowania środkami publicznymi, których wartość szacunkowa netto nie przekracza kwoty 130.000,00 zł. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) Zmiany postanowień Zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, b) Odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyny - tzw. unieważnienie postępowania w każdym czasie do momentu podpisania Umowy. Do niniejszego postępowania stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego. 2) Wymagana jest minimum 24 miesięczna gwarancja na prace. W ofercie należy podać czas, na jaki udzielana jest gwarancja na wykonanie prac. 3) Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 21 dni od otrzymania faktury. V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: a) posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub CEiDG); b) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia; d) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku - spełnia lub nie spełnia - treść oświadczenia w formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 3) W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona i nie będzie oceniana. VI. KRYTERIUM OCENY OFERT: 1. Kryterium oceny ofert jest cena ofertowa brutto - waga kryterium 100%. Cena określona w formularzu ofertowym winna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym należne cła i podatki, w tym podatek VAT. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Zaproponowana cena powinna być podana wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego - formularz ofertowy. 3. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej Sądu. VII. INNE INFORMACJE: 1) Przed sporządzeniem oferty obowiązkowe jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej celem ustalenia szczegółowego zakresu robót i obmiaru przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego pod numerem telefonu 33 499-78-21 lub 33 499-78-88. Potwierdzenie przeprowadzenia wizji stanowi załącznik nr 3. Brak przeprowadzenia wizji skutkował będzie odrzuceniem oferty. 2) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia. 3) Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu i terminie podpisania umowy. 4) Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty. 5) Zamawiający poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie; b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. 6) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia; b) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; c) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt VII ppkt. 5) lit. c); e) została złożona po terminie składania ofert; f) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 7) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli: a) nie złożono oferty; b) złożona oferta podlega odrzuceniu c) cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; e) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. 8) Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcą, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie. 9) W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. VIII. WYMAGANE DOKUMENTY JAKIE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY W ofercie powinny znaleźć się następujące dokumenty: a) Formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 1 do Zaproszenia, b) Odpis KRS lub dokument potwierdzający posiadanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, c) W przypadku pełnomocnictwa - pełnomocnictwo sporządzone w języku polskim i podpisane (imieniem i nazwiskiem) przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. d) Załącznik nr 3 - Potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej. 2) Ofertę cenową należy złożyć, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia, na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 3) Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. 4) Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywane. Kontakt: X. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM: Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pani Sławomira Hanzlik telefonu tel. (33) 499 78 21, Pani Agata Spyra, Pani Ewa Gołąb tel. (33) 499 78 88 lub za pośrednictwem poczty e-mail oddzial.gospodarczy@bielsko-biala.sr.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024