Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5143z ostatnich 7 dni
23520z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Odnowienie elewacji frontowej budynku wraz z czyszczeniem kolumn z piaskowca

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odnowienie elewacji frontowej budynku wraz z czyszczeniem kolumn z piaskowca

Data zamieszczenia: 2024-11-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
powiat: Rzeszów
tel. 16 648 69 09; 17 861 45 45, tel.: 16 676 43 29
przetargi.ias.400000@mf.gov.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 16 648 69 09; 1
Termin składania ofert: 2024-11-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Odnowienie elewacji frontowej
budynku wraz z czyszczeniem
kolumn z piaskowca w budynku
Oddziału Celnego w Mielcu
przy Ul. Wojska Polskiego 2A
zaprasza do składania ofert
w postępowaniu pn.: ,,Odnowienie elewacji frontowej budynku wraz z czyszczeniem
kolumn z piaskowca w budynku Oddziału Celnego w Mielcu przy Ul. Wojska Polskiego 2A",
zgodnie z określonymi warunkami zamówienia dla niniejszego postępowania.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe związane z odnowieniem elewacji frontowej
budynku wraz z czyszczeniem kolumn z piaskowca w budynku Oddziału Celnego w Mielcu
przy Ul. Wojska Polskiego 2A.
Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określa załącznik 1 do Zapytania
ofertowego - Opis przedmiotu zamówienia.
Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu
ofertowym oraz w oparciu o obowiązujące przepisy.

CPV: 45000000-7, 45443000-4, 45450000-6

Dokument nr: 1801-ILZ.261.582.2024

Składanie ofert:
Składanie ofert
Wypełniony i podpisany komplet dokumentów należy dostarczyć do Izby Administracji
Skarbowej w Rzeszowie, Ul. Geodetów 1, w terminie do dnia 13 listopada 2024 r. godz.
12:00
? pocztą elektroniczną, jako skan podpisanych dokumentów (w formie pliku ,,pdf") na
adres e-mail: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl, lub
? w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem osobistym, przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione, na adres e-mail:
przetargi.ias.400000@mf.gov.pl , lub
? w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym przez ePUAP -
https://epuap.gov.pl.

Miejsce i termin realizacji:
Termin i miejsce realizacji zamówienia
Maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia: 20.12.2024 r.
Miejsce realizacji zamówienia: Oddział Celny w Mielcu przy Ul. Wojska Polskiego 2A, 39-300
Mielec.

Wymagania:
Opis sposobu obliczenia ceny
Wynagrodzenie wskazane w ofercie powinno obejmować wszelkie wymogi,
o których mowa w Zapytaniu ofertowym i Opisie przedmiotu zamówienia, w tym zawierać
wszelkie koszty konieczne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia
oraz obejmować należne opłaty i podatki. Stawka podatku VAT jest określona w ustawie
o podatku od towarów i usług[1].
Cenę oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu oferty,
stanowiącym załącznik 2 do Zapytania ofertowego.
Przy wyliczeniu poszczególnych wartości należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku
na każdym etapie wyliczania ceny.
Kryteria wyboru oferty
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena.
Warunki udziału w postępowaniu
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,
Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą:
? oświadczenie Wykonawcy (złożone na formularzu oferty), że na dzień złożenia oferty
nie zalega z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne;
? oświadczenie Wykonawcy (złożone na formularzu oferty), że posiada odpowiednie
kompetencje, niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające prawidłowe wykonanie
zamówienia;
? oświadczenie Wykonawcy (złożone na formularzu oferty), że nie podlega wykluczeniu
z postępowania na podstawie ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego;
? zobowiązanie Wykonawcy (złożone na formularzu oferty), że przedmiot zamówienia
będą świadczyły osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy.
W celu potwierdzenia, że osoba podpisująca ofertę oraz zawarte w niej oświadczenia jest
do tego uprawniona - złożenie pełnomocnictwa, o ile prawo do podpisywania oferty
nie wynika z innych dokumentów, złożonych wraz z ofertą (odpis z właściwego rejestru lub
z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej).
Warunki płatności
3/6
Rozliczenie z tytułu realizacji roboty budowlanej nastąpi na podstawie prawidłowo
wystawionej faktury na: Izbę Administacji Skarbowej w Rzeszowie,
35-959 Rzeszów, ul. Geodetów 1, NIP 8131096298.
Zapłata będzie dokonana przelewem bankowym, na wskazany rachunek bankowy
Wykonawcy, w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej
faktury/rachunku.
Zasady płatności zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik 3
do Zapytania ofertowego.
Klauzule społeczne
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób
wykonujących wszelkie czynności obejmujące bezpośrednią realizację robót budowlanych
wskazanych w załączniku 1 do Zapytania ofertowego na podstawie stosunku pracy[2].
Zatrudnienie na podstawie stosunku pracy dotyczy całego okresu wykonywania zamówienia
i osób bezpośrednio zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy. Przez okres
wykonywania zamówienia Zamawiający rozumie czas od daty rozpoczęcia realizacji
przedmiotu umowy do końca dnia jej obowiązywania.
Wymagania dotyczące klauzul społecznych zostały określone we wzorze umowy,
stanowiącym załącznik 3 do Zapytania ofertowego.
Podstawy do wykluczenia wykonawcy z postępowania
W związku z wprowadzoną ustawą o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego -
Zamawiający, działając na podstawie w/w ustawy wykluczy z postępowania[3]:
? wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w ustawie[4];
? wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu[5] jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w ustawie[4];
? wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu
ustawy o rachunkowości[6] jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący
taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w ustawie[4].
4/6
Wykluczenie, o którym mowa następuje na okres trwania wyżej wymienionych okoliczności.
W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie w/w przepisów Zamawiający odrzuca
ofertę takiego Wykonawcy.
Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się
o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej, którą nakłada Prezes Urzędu Zamówień
Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
Inne warunki
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
? odstąpienia od wyboru oferty,
? prowadzenia negocjacji po złożeniu ofert,
? odstąpienia od zawarcia umowy bez podania przyczyny.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana umowa w terminie wskazanym
przez Zamawiającego, zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załączniki 3 do Zapytania
ofertowego.
Termin zostanie dotrzymany, jeśli oferta dotrze do Zamawiającego przed jego upływem.
Podstawa prawna
[1] ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2024 r. poz.
361, z późn. zm.);
[2] art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu Pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465,
5/6
z późn. zm.);
[3] art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507);
[4] art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507);
[5] ustawa z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z późn. zm.);
[6] art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r.
poz. 120, z późn. zm.);

Uwagi:
[7] art 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2, zwane dalej RODO;
[8] art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
[9] art. 15 RODO;
[10] art. 16 RODO;
[11] art. 18 RODO;
[12] art. 51 RODO;
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej: RODO, informujemy,
iż na podstawie przepisów RODO [7] od dnia 25 maja 2018 r. przysługują Pani/Panu określone poniżej prawa
związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Izbę Administracji Skarbowej w Rzeszowie
(dalej: IAS w Rzeszowie).
? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
z siedzibą przy ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów (nr tel. +48 17 850 36 39, adres e-mail:
ias.rzeszow@mf.gov.pl);
? Współadministratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister właściwy do spraw finansów
publicznych z siedzibą przy ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa (nr tel. +48 22 694 55 55, adres e-mail:
kancelaria@mf.gov.pl);
? W Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym
można skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem e-mail: iod.rzeszow@mf.gov.pl;
? Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów RODO [8]
w następujących celach:
? postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr: 1801-ILZ.261.582.2024,
? realizacji zamówienia przez Wykonawcę;
? W związku z przetwarzaniem danych w w/w celach, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane
innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w tym państwa trzecie,
w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
? Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny
do realizacji celów przetwarzania wskazanych powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wskazany
w przepisach o archiwizacji;
? Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji zamówienia, w której Pani/Pan będzie brał/a udział;
? W związku z przetwarzaniem przez IAS w Rzeszowie, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje
Pani/Panu prawo do:
? dostępu do treści danych, na podstawie przepisów RODO [9] z zastrzeżeniem, że udostępniane dane
osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych,
do których zachowania zobowiązany jest Dyrektor IAS w Rzeszowie,
? sprostowania danych, na podstawie przepisów RODO [10],
? ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie przepisów RODO [11];
? W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez IAS w Rzeszowie Pani/Pana danych osobowych narusza
przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, o którym
mowa w przepisach RODO [12];
? Udostępnione dane nie będą podlegały profilowaniu.

Kontakt:
Informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela:
? w sprawach merytorycznych Pan Bartłomiej Mach, tel.: 16 676 43 29 w godzinach od
7:30 do 13:30, e-mail: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl,
? w sprawach proceduralnych Pani Anna Wojtas, tel. 17 861 45 45, 16 648 69 09
w godzinach od 7:30 do 15:00, e-mail: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.