świętokrzyskie (Kielce)
świętokrzyskie (Kielce)
dolnośląskie (Wałbrzych)
podkarpackie (Nowa Sarzyna)
podkarpackie (Krosno)
dolnośląskie (Stronie Śląskie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Odnowienie elewacji frontowej budynku wraz z czyszczeniem kolumn z piaskowca |
Data zamieszczenia: | 2024-11-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ul. Geodetów 1 35-959 Rzeszów powiat: Rzeszów tel. 16 648 69 09; 17 861 45 45, tel.: 16 676 43 29 przetargi.ias.400000@mf.gov.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 16 648 69 09; 1 |
Termin składania ofert: | 2024-11-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Odnowienie elewacji frontowej budynku wraz z czyszczeniem kolumn z piaskowca w budynku Oddziału Celnego w Mielcu przy Ul. Wojska Polskiego 2A zaprasza do składania ofert w postępowaniu pn.: ,,Odnowienie elewacji frontowej budynku wraz z czyszczeniem kolumn z piaskowca w budynku Oddziału Celnego w Mielcu przy Ul. Wojska Polskiego 2A", zgodnie z określonymi warunkami zamówienia dla niniejszego postępowania. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe związane z odnowieniem elewacji frontowej budynku wraz z czyszczeniem kolumn z piaskowca w budynku Oddziału Celnego w Mielcu przy Ul. Wojska Polskiego 2A. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określa załącznik 1 do Zapytania ofertowego - Opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym oraz w oparciu o obowiązujące przepisy. CPV: 45000000-7, 45443000-4, 45450000-6 Dokument nr: 1801-ILZ.261.582.2024 Składanie ofert: Składanie ofert Wypełniony i podpisany komplet dokumentów należy dostarczyć do Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, Ul. Geodetów 1, w terminie do dnia 13 listopada 2024 r. godz. 12:00 ? pocztą elektroniczną, jako skan podpisanych dokumentów (w formie pliku ,,pdf") na adres e-mail: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl, lub ? w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem osobistym, przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione, na adres e-mail: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl , lub ? w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym przez ePUAP - https://epuap.gov.pl. Miejsce i termin realizacji: Termin i miejsce realizacji zamówienia Maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia: 20.12.2024 r. Miejsce realizacji zamówienia: Oddział Celny w Mielcu przy Ul. Wojska Polskiego 2A, 39-300 Mielec. Wymagania: Opis sposobu obliczenia ceny Wynagrodzenie wskazane w ofercie powinno obejmować wszelkie wymogi, o których mowa w Zapytaniu ofertowym i Opisie przedmiotu zamówienia, w tym zawierać wszelkie koszty konieczne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz obejmować należne opłaty i podatki. Stawka podatku VAT jest określona w ustawie o podatku od towarów i usług[1]. Cenę oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik 2 do Zapytania ofertowego. Przy wyliczeniu poszczególnych wartości należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczania ceny. Kryteria wyboru oferty Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena. Warunki udziału w postępowaniu W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą: ? oświadczenie Wykonawcy (złożone na formularzu oferty), że na dzień złożenia oferty nie zalega z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; ? oświadczenie Wykonawcy (złożone na formularzu oferty), że posiada odpowiednie kompetencje, niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające prawidłowe wykonanie zamówienia; ? oświadczenie Wykonawcy (złożone na formularzu oferty), że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; ? zobowiązanie Wykonawcy (złożone na formularzu oferty), że przedmiot zamówienia będą świadczyły osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy. W celu potwierdzenia, że osoba podpisująca ofertę oraz zawarte w niej oświadczenia jest do tego uprawniona - złożenie pełnomocnictwa, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów, złożonych wraz z ofertą (odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). Warunki płatności 3/6 Rozliczenie z tytułu realizacji roboty budowlanej nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury na: Izbę Administacji Skarbowej w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów, ul. Geodetów 1, NIP 8131096298. Zapłata będzie dokonana przelewem bankowym, na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. Zasady płatności zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik 3 do Zapytania ofertowego. Klauzule społeczne Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności obejmujące bezpośrednią realizację robót budowlanych wskazanych w załączniku 1 do Zapytania ofertowego na podstawie stosunku pracy[2]. Zatrudnienie na podstawie stosunku pracy dotyczy całego okresu wykonywania zamówienia i osób bezpośrednio zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy. Przez okres wykonywania zamówienia Zamawiający rozumie czas od daty rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy do końca dnia jej obowiązywania. Wymagania dotyczące klauzul społecznych zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik 3 do Zapytania ofertowego. Podstawy do wykluczenia wykonawcy z postępowania W związku z wprowadzoną ustawą o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Zamawiający, działając na podstawie w/w ustawy wykluczy z postępowania[3]: ? wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w ustawie[4]; ? wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu[5] jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w ustawie[4]; ? wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu ustawy o rachunkowości[6] jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w ustawie[4]. 4/6 Wykluczenie, o którym mowa następuje na okres trwania wyżej wymienionych okoliczności. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie w/w przepisów Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej, którą nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł. Inne warunki Zamawiający zastrzega sobie prawo do: ? odstąpienia od wyboru oferty, ? prowadzenia negocjacji po złożeniu ofert, ? odstąpienia od zawarcia umowy bez podania przyczyny. Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana umowa w terminie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załączniki 3 do Zapytania ofertowego. Termin zostanie dotrzymany, jeśli oferta dotrze do Zamawiającego przed jego upływem. Podstawa prawna [1] ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2024 r. poz. 361, z późn. zm.); [2] art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu Pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, 5/6 z późn. zm.); [3] art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507); [4] art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507); [5] ustawa z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z późn. zm.); [6] art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, z późn. zm.); Uwagi: [7] art 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2, zwane dalej RODO; [8] art. 6 ust. 1 lit. a RODO; [9] art. 15 RODO; [10] art. 16 RODO; [11] art. 18 RODO; [12] art. 51 RODO; Informacja o przetwarzaniu danych osobowych W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej: RODO, informujemy, iż na podstawie przepisów RODO [7] od dnia 25 maja 2018 r. przysługują Pani/Panu określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Izbę Administracji Skarbowej w Rzeszowie (dalej: IAS w Rzeszowie). ? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów (nr tel. +48 17 850 36 39, adres e-mail: ias.rzeszow@mf.gov.pl); ? Współadministratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister właściwy do spraw finansów publicznych z siedzibą przy ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa (nr tel. +48 22 694 55 55, adres e-mail: kancelaria@mf.gov.pl); ? W Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem e-mail: iod.rzeszow@mf.gov.pl; ? Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów RODO [8] w następujących celach: ? postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr: 1801-ILZ.261.582.2024, ? realizacji zamówienia przez Wykonawcę; ? W związku z przetwarzaniem danych w w/w celach, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w tym państwa trzecie, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa; ? Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych powyżej, lecz nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji; ? Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji zamówienia, w której Pani/Pan będzie brał/a udział; ? W związku z przetwarzaniem przez IAS w Rzeszowie, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do: ? dostępu do treści danych, na podstawie przepisów RODO [9] z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Dyrektor IAS w Rzeszowie, ? sprostowania danych, na podstawie przepisów RODO [10], ? ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie przepisów RODO [11]; ? W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez IAS w Rzeszowie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, o którym mowa w przepisach RODO [12]; ? Udostępnione dane nie będą podlegały profilowaniu. Kontakt: Informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela: ? w sprawach merytorycznych Pan Bartłomiej Mach, tel.: 16 676 43 29 w godzinach od 7:30 do 13:30, e-mail: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl, ? w sprawach proceduralnych Pani Anna Wojtas, tel. 17 861 45 45, 16 648 69 09 w godzinach od 7:30 do 15:00, e-mail: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024