podkarpackie (Krosno)
mazowieckie (Płock)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie systemu podgrzewania rynien |
Data zamieszczenia: | 2024-11-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szpital Specjalistyczny im. H. Klimontowicza w Gorlicach ul. Węgierska 21 38-300 Gorlice powiat: gorlicki (18) 35-53-200, tel. (18) 35-53-317 bzp@szpital.gorlice.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Gorlice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | (18) 35-53-200, tel. |
Termin składania ofert: | 2024-11-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot zamówienia: Wykonanie systemu podgrzewania rynien Budynku Głównego Szpitala. 6. Zakresy wykonywanych dostaw i prac związanych z podłączeniem i uruchomieniem urządzeń: 1)Ułożenie przewodów grzejnych w rynnach na wysokości ok. 24 m o łącznej długości 377,8 mb 2)Wykonanie okablowania po konstrukcji dachu do poszczególnych obwodów grzejnych. 3)Wyposażenie rozdzielni elektrycznej zgodnie z wymogami producenta ELTRA. 4)Sprawdzenie wykonanych podłączeń, wykonanie pomiarów elektrycznych. Dokument nr: 91/2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu: 14.11.2024 o godz. 9.10 w lokalu Biura Zamówień Publicznych Zamawiającego. Składanie ofert: Wszystkie składane oferty w wersji papierowej muszą być składane w zamkniętych kopertach, z napisem na zewnątrz "Oferta - system podgrzewania rynien", zamawiający dopuszcza możliwość elektronicznego przesłania ofert na adres bzp@szpital.gorlice.pl w formie skanu lub z podpisem elektronicznym. 11. Termin i miejsce składania ofert: do dnia 14.11.2024 do godz. 9.00 w biurze Zamówień Publicznych Zamawiającego /budynek Działu Technicznego/ lub pocztą - pocztą elektroniczną w podanym terminie Miejsce i termin realizacji: 5. Termin realizacji zamówienia: 4 tygodnie. Wymagania: 2. Wybrany tryb postępowania: zapytanie cenowe o wartości poniżej 130.000 Pln, dla którego nie występuje obowiązek stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Termin związania ofertą - 20 dni. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. Nie jest przewidywana możliwość składania ofert zawierających rozwiązania wariantowe. 4. Warunki udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. posiadają niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności do wykonywania prac związanych z instalacjami elektrycznymi NN do lkV. 2. złożą wymagane w SIWZ oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie podanych w pkt. 1 wymogów . 7. Warunki realizacji zamówienia: 1. Posiadanie uprawnień na wykonywanie prac instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych NN 2. Doświadczenie i przygotowanie fachowe personelu, zapewniające odpowiednią jakość wykonywanych prac. 3. Okres gwarancji na wykonywane prace - 36 m-cy. 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy elementy systemu w zakresie określonym w Załączniku nr 4 ,,Zestawienie Materiałów" , pozostałe materiały dostarczy po określeniu zapotrzebowania przez Wykonawcę. 5. Zamawiający celem zapoznania się z zamówieniem przewiduje możliwość wizji lokalnej. 8. Warunki płatności: płatne przelewem z terminem płatności minimum 30 dni od daty przedstawienia faktury. 9. Sposób przygotowania oferty cenowej: Oferta musi być przygotowana w sposób jasny, czytelny, treść oferty musi być napisana w sposób trwały, wszystkie strony oferty muszą być podpisane przez oferenta. Ewentualne poprawki w treści muszą być serwowane podpisem oferenta. Oferta musi zawierać: i nazwę i dokładny adres oferenta, ? datę sporządzenia oferty, łączną wartość oferty netto i brutto obliczoną w sposób dokładny /napisane cyfrowo i słownie/, podana cena oferty musi zawierać łączną wartość wszystkich pozycji robót oraz materiałów niezbędnych do ich wykonania.. 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku jeżeli osoba podpisująca nie jest upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru: KRS, CEiDG. Zamawiający pobierze z systemu wpis elektroniczny bez wezwania Wykonawcy. 2. Kserokopie aktualnych uprawnień zawodowych pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, z uwzględnieniem zakresu i rodzaju prac - wymagane dostarczenie uprawnień po ogłoszeniu wyniku postępowania przez wykonawcę wybranego do realizacji zamówienia przed zawarciem umowy. Oferta cenowa wraz z oświadczeniami muszą być podpisane przez osobę upoważnioną zgodnie z dokumentem rejestracyjnym firmy lub załączonym upoważnieniem. Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone przez osobę upoważnioną "za zgodność z oryginałem". 12. Kryteria wyboru oferty: 1. cena oferty - 100% minimalizacja wg wzoru: cena najkorzystniejszej oferty / cena badanej oferty x 100 pkt. Wybrana zostanie oferta która otrzyma najwyższą łączną liczbę punktów. Oferty nie spełniające warunków SIWZ zostaną uznane za nieważne. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone oferentom bez rozpatrywania. Jeżeli zostanie złożona mniej niż jedna ważna oferta przetarg zostanie unieważniony. 14. Środki odwoławcze przysługujące oferentowi: Nie przysługują - zamówienie o wartości poniżej 130.000 Pin netto nie podlega przepisom Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Kontakt: 13. Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest:, Jan Przybycień, Kierownik Sekcji Umów, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, tel. (18) 35-53-317. |
© eurobudowa.pl 2004-2024