łódzkie (Łódź)
małopolskie (Kęty)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Żory)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania |
Data zamieszczenia: | 2024-11-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Kalisz - Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ul. Dobrzecka 18 62-800 Kalisz powiat: Kalisz tel.: (+48) 62 598 55 00, tel. +48 62 5985537 sekretariat@mzbm.kalisz.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kalisz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (+48) 62 598 5 |
Termin składania ofert: | 2024-11-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O UDZIELANYM ZAMÓWIENIU na usługę realizującą przedsięwzięcia rewitalizacyjne zawarte w gminnym programie rewitalizacji oraz wykonywane na obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji, o których mowa odpowiednio w rozdziałach 4 i 5 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024r. poz. 278 - tj. ogłoszenie, o którym mowa w art. 36 ust. 1 ww. ustawy). III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Nazwa postępowania: Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych w ,,Specjalnej Strefie Rewitalizacji" (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentach pn.: ,,Szczegółowy opis świadczenia usług i standardy wykonania usług" (załącznik nr 4), ,,Projekt umowy" (załącznik nr 5), ,,Formularz oferty" (załącznik nr 1), gdzie wskazano zakres, czaso-okres realizacji oraz standardy wykonania zamówienia. Wyżej wymienione dokumenty stanowią integralną część ogłoszenia. Rodzaj zamówienia: Usługi CPV: 90910000-9, 90911200-8, 90611000-3, 77314100-5, 90612000-0, 90620000-9, 90630000-2, 90500000-2, 90512000-9 Otwarcie ofert: V. ODCZYTANIE OFERT Termin odczytania: 15.11.2024 r. Godzina: 13:15 Pokój numer 401 budynku przy Ul. Dobrzeckiej 18, 62-800 Kalisz poprzez ich odczytanie Wykonawcom, którzy będą obecni. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 15.11.2024 r. Godzina: 13:00 Godziną wpływu oferty jest godz. wpływu oferty na serwer poczty przychodzącej: (sekretariat@mzbm.kalisz.pl). Miejsce i termin realizacji: Okres obowiązywania zamówieniaOd dnia zawarcia umowy i będzie obowiązywać do dnia do 30.11.2024 r. Wymagania: II. PODSTAWA PRAWNA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Art. 36 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 278) w zw. z art. 11 ust. 5 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) - dalej ,,ustawy" lub ,,ustawy PZP". Ustawy Prawo zamówień publicznych nie stosuje się na podstawie art. 11 ust. 5 pkt 5 ustawy w zw. z art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy i art. 29 ust. 2 ustawy. Zasady udzielenia zamówienia zostały opisane w art. 36 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 278) . W myśl art. 24 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający udziela zamówienia w częściach, do udzielenia każdego zamówienia stosuje się przepisy ustawy właściwe dla danej części, z uwzględnieniem art. 29 ust. 2 i art. 30 ust. 1, 2 i 4 ustawy Pzp. W przypadku części zamówienia, do której nie stosuje się przepisów ustawy (tj. jeżeli zachodzi wyłączenie obowiązku stosowania ustawy Pzp, np. na podstawie z art. 11 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp), udzielenie takiego zamówienia nie podlega żadnym ustawowym regułom proceduralnym. Przywołany wyżej art. 29 ust. 2 ustawy Pzp stanowi, że zamawiający nie może dzielić zamówienia na odrębne zamówienia, jeżeli prowadzi to do niestosowania przepisów ustawy, chyba że jest to uzasadnione obiektywnymi przyczynami. Tym samym, w przypadku, gdy zamawiający zamierza zlecić zamówienia na usługi podlegające wyłączeniu na podstawie art. 11 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp oraz zamówienia na podobne usługi, które wyłączeniu nie podlegają, zamawiający może udzielić odrębnych zamówień (tj. dla których wartość ustalona jest odrębnie), o ile jest to uzasadnione obiektywnymi przyczynami. Za obiektywną przyczynę można uznać okoliczności związane z tym, że przedmiot usługi w jednej z części służy realizacji celu społecznego, którym jest usługa będąca przedsięwzięciem rewitalizacyjnym zawartym w gminnym programie rewitalizacji (aktualna treść zamieszczona na BIP zamawiającego- strona 81 pkt 13 Gminnego Programu Rewitalizacji) oraz wykonywane na obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji. Usługa realizowana na wskazanym obszarze pozwoli na aktywację zawodową osób objętych wykluczeniem społecznym. Zamówienie zostanie udzielone w trybie konkurencyjnym (art. 36 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji). II. KRYTERIA I WARUNKI ZAMÓWIENIA Kryterium udzielanego zamówieniaZamówienie zostanie udzielone: 1) wyłącznie organizacji pozarządowej lub spółdzielni socjalnej, która zaoferuje najniższą cenę brutto za realizację zamówienia, 2) przedmiot zamówienia będzie należał do działalności statutowej wykonawcy na dzień składania ofert i przez cały okres realizacji zamówienia (wraz z ofertą należy złożyć stosowny dokument), 3) Wykonawca, który wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu czystości i porządku: w obiektach, na ulicach, chodnikach, placach, alejkach, skwerach, parkingach, ciągach pieszych, ciągach pieszo - rowerowych, ścieżkach rowerowych, pasach drogowych, terenach osiedli mieszkaniowych, obiektach rekreacyjno - sportowych i/lub innych otwartych terenach miejskich lub wiejskich o wartości brutto (w tym okresie) nie mniejszej niż 50.000,00 PLN, 4) zapewnią do celów realizacji zamówienia minimum: a) jeden pojazd przeznaczony lub przystosowany do transportu odpadów ,,biodegradowalych" (trawy i opadłych liści); b) jeden pojazd przeznaczony lub przystosowany do odśnieżania chodników; 5) wykonawcy, który zapewni, że do realizacji umowy skieruje osoby będące zatrudnione na podstawie umowy o pracę a wysokość ich wynagrodzenia nie będzie niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 6) wykonawcy, który zapewni, że skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia (w zakresie utrzymania czystości i opróżnianiu koszy) minimum 1 osobę mającą miejsce zamieszkania na obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji,, Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, oświadczeń, wniosków, zapytań, oraz innych informacji wyłącznie w formie elektronicznej na adres mailowy: sekretariat@mzbm.kalisz.pl Składanie dokumentów, oświadczeń i innych informacji w innej formie lub na inny adres mailowy nie będzie skuteczne. Każdą przesłaną korespondencję należy potwierdzić telefonicznie. Zaproszenie do składania oferty: Zaproszeni do złożenia oferty są wszyscy chętni Wykonawcy spełniający kryteria udzielanego zamówienia. Składane dokumenty: Wykonawcy musi złożyć następujące dokumenty: - ,,Formularz oferty" (wzór załącznik nr 1), - ,,Oświadczenie o posiadanym potencjale technicznym" (wzór załącznik nr 2), - ,,Oświadczenie o posiadanym doświadczeni zawodowym" (wzór załącznik nr 3), - dokument referencji potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert minimum w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu czystości i porządku: w obiektach, na ulicach, chodnikach, placach, alejkach, skwerach, parkingach, ciągach pieszych, ciągach pieszo - rowerowych, ścieżkach rowerowych, pasach drogowych, terenach osiedli mieszkaniowych, obiektach rekreacyjno - sportowych i/lub innych otwartych terenach miejskich lub wiejskich o wartości brutto (w tym okresie) nie mniejszej niż 50.000,00 PLN. - dokument potwierdzający, że wykonawca jest organizacją pozarządową lub spółdzielnią socjalną, której działalność statutowa obejmuje przedmiot niniejszego zamówienia, - oświadczenie własne wykonawcy, że do realizacji umowy skieruje osoby będące zatrudnione na podstawie umowy o pracę a wysokość ich wynagrodzenia nie będzie niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - oświadczenie własne wykonawcy, że skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia (w zakresie zamówienia) minimum 1 osobę mające miejsce zamieszkania na obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji, Formuła złożonej oferty i cena złożona w postępowaniu: Zaproponowana przez Wykonawcę cena musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym m.in. rozliczanie z podatku w Urzędzie Skarbowym, regulowanie składek do ZUS oraz inne leżące po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego. Ryzyko błędnej kalkulacji ceny w ofercie obciąża Wykonawcę. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania. Zaproponowana cena nie jest ceną ostateczną - zamawiający zastrzega możliwość negocjacji ceny złożonej w ,,Formularzu oferty", w przypadku każdej złożonej oferty celem jej ulepszenia (zwiększenia zakresu lub zmniejszenia ceny) jak również dokonania zmian w zapisach ,,Projektu umowy". Zamawiający ma prawo wzywać do uzupełniania oferty, złożonych dokumentów i oświadczeń dowolną ilość razy. Zamawiający ma prawo wzywać do złożenia wyjaśnień dowolną ilość razy. Parametry technicznej złożonej oferty: Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim przy pomocy formularzy stanowiących załącznik do niniejszego ogłoszenia (pod rygorem odrzucenia oferty przez zmawiającego). Wykonawca może złożyć tylko jedną, kompletną ofertę (pod rygorem odrzucenia oferty przez zmawiającego). Oferty wykonawców nie spełniających kryteriów udzielanego zamówienia nie będą brane pod uwagę. Oferty i dokumenty załączone do oferty nie można poddawać kompresji (pliki zip, rar itp. nie będą przyjmowane). Formularz oferty musi być podpisany w taki sposób, aby możliwe było odczytanie imienia i nazwiska osoby podpisującej. Odrzucenie oferty: Zamawiający odrzuca ofertę: - złożoną przez wykonawcę, który nie spełnia kryteriów udzielanego zamówienia, - złożoną przez wykonawcę, który jest w stanie likwidacji, upadłości, restrukturyzacji, zbankrutował lub jego działalność jest zawieszona, - złożoną przez wykonawcę, który nie odpowiada na wezwania do uzupełnienia oferty / dokumentów / oświadczeń, - złożoną przez wykonawcę, który nie odpowiada na wezwania do złożenia wyjaśnień, - złożoną po terminie składania ofert. Informacja o wynikach postępowania: O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej wszystkich Wykonawców drogą elektroniczną na adres mailowy podany w ofercie. Tajemnica przedsiębiorstwa: Zamawiający, nie udostępnia informacji związanych z tym zamówieniem, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli podmiot zainteresowany wykonaniem zamówienia, nie później niż przed dniem zawarcia umowy o wykonanie tego zamówienia, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. IV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Oferta musi zachować ważność przez minimum 30 do od daty składania ofert przy czym zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. O zakończeniu postępowania bez wyboru oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie wszystkich Wykonawców drogą elektroniczną na adres mailowy podany w ofercie. Niezwłocznie po udzieleniu zamówienia zamawiający zamieści na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej informację o udzieleniu zamówienia, podając nazwę albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego. W razie nieudzielenia zamówienia zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej informację o nieudzieleniu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie, w tym przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego bez podania przyczyn lub ograniczenia przedmiotu zamówienia. Uwagi: VI. INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH Administrator danych osobowych. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będzie działający w imieniu zamawiającego - Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Kaliszu - jego organ wykonawczy Dyrektor MZBM. Z administratorem można kontaktować się: - listownie na adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu, ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz; - poprzez e-mail: sekretariat@mzbm.kalisz.pl; - telefonicznie: +48 62 5985500. Inspektor ochrony danych. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Z Inspektorem można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych: - listownie na adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu, ul. Dobrzecka 18, 62-800 Kalisz; - poprzez e-mail: iod@mzbm.kalisz.pl; - telefonicznie: +48 62 5985500. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych. Przekazane dane osobowe będziemy przetwarzać w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującym "Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Miejskim Zarządzie Budynków Mieszkalnych w Kaliszu do kwoty stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych" (do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych - zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego). Podstawą prawną ich przetwarzania jest wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu zgoda wykonawcy (osoby działającej w imieniu wykonawcy) tj. art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej ,,RODO" oraz wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach wprowadzonego zarządzeniem Prezydenta Miasta Kalisza "Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Miejskim Zarządzie Budynków Mieszkalnych w Kaliszu do kwoty stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych" tj. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. Podstawą prawną ich przetwarzania może być również podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy oraz wykonanie umowy tj. art. 6 ust. 1 lit. b ) RODO. Odbiorcy danych osobowych. Pozyskane w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane mogą być udostępnione podmiotom (osobom) uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa. Ponieważ co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne dane mogą być udostępnione wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom. Ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, o ile ich udostępnienie nie wynika z przepisów prawa. Ponadto odbiorcami danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego o ile dostęp do nich nie podlega ograniczeniu na zasadach określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych lub art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Okres przechowywania danych. Przekazane dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania niniejszego postępowania, a następnie przez okres wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach tj. 5 lat. W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres w jakim Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w związku z uzyskaniem dofinansowania ze środków UE. Prawa osób, których dane dotyczą. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, osobie której dane dotyczą przysługują następujące prawa: 1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2) prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych; 3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub zawartej umowy; 4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Informacja o wymogu podania danych. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale od ich podania uzależniony jest udział w postępowaniu. Kontakt: Pracownikiem uprawnionym do kontaktowania się z oferentami jest: Pan Paweł Strzałka (tel. +48 62 5985537). |
© eurobudowa.pl 2004-2024