Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
708z dziś
5997z ostatnich 7 dni
24444z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania

Data zamieszczenia: 2024-11-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Kalisz - Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
ul. Dobrzecka 18
62-800 Kalisz
powiat: Kalisz
tel.: (+48) 62 598 55 00, tel. +48 62 5985537
sekretariat@mzbm.kalisz.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kalisz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (+48) 62 598 5
Termin składania ofert: 2024-11-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O UDZIELANYM ZAMÓWIENIU
na usługę realizującą przedsięwzięcia rewitalizacyjne zawarte w gminnym programie rewitalizacji
oraz wykonywane na obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji, o których mowa odpowiednio
w rozdziałach 4 i 5 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji
(Dz. U. z 2024r. poz. 278 - tj. ogłoszenie, o którym mowa w art. 36 ust. 1 ww. ustawy).
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Nazwa postępowania:
Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości
mieszkalnych w ,,Specjalnej Strefie Rewitalizacji" (teren zewnętrzny i
klatki schodowe) zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków
Mieszkalnych w Kaliszu
Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu
zamówienia:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w
dokumentach pn.: ,,Szczegółowy opis świadczenia usług i standardy
wykonania usług" (załącznik nr 4), ,,Projekt umowy" (załącznik nr 5),
,,Formularz oferty" (załącznik nr 1), gdzie wskazano zakres, czaso-okres
realizacji oraz standardy wykonania zamówienia.
Wyżej wymienione dokumenty stanowią integralną część ogłoszenia.
Rodzaj zamówienia:
Usługi

CPV: 90910000-9, 90911200-8, 90611000-3, 77314100-5, 90612000-0, 90620000-9, 90630000-2, 90500000-2, 90512000-9

Otwarcie ofert: V. ODCZYTANIE OFERT
Termin odczytania: 15.11.2024 r.
Godzina: 13:15
Pokój numer 401 budynku przy Ul. Dobrzeckiej 18, 62-800 Kalisz poprzez ich odczytanie
Wykonawcom, którzy będą obecni.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 15.11.2024 r.
Godzina: 13:00
Godziną wpływu oferty jest godz. wpływu oferty na serwer poczty przychodzącej:
(sekretariat@mzbm.kalisz.pl).

Miejsce i termin realizacji:
Okres obowiązywania
zamówieniaOd dnia zawarcia umowy i będzie obowiązywać do dnia do 30.11.2024 r.

Wymagania:
II. PODSTAWA PRAWNA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Art. 36 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 278) w zw. z art. 11 ust.
5 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) -
dalej ,,ustawy" lub ,,ustawy PZP".
Ustawy Prawo zamówień publicznych nie stosuje się na podstawie art. 11 ust. 5 pkt 5 ustawy w zw. z
art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy i art. 29 ust. 2 ustawy. Zasady udzielenia zamówienia zostały opisane w art.
36 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 278) .
W myśl art. 24 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający udziela zamówienia w częściach, do udzielenia
każdego zamówienia stosuje się przepisy ustawy właściwe dla danej części, z uwzględnieniem art. 29
ust. 2 i art. 30 ust. 1, 2 i 4 ustawy Pzp. W przypadku części zamówienia, do której nie stosuje się
przepisów ustawy (tj. jeżeli zachodzi wyłączenie obowiązku stosowania ustawy Pzp, np. na podstawie
z art. 11 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp), udzielenie takiego zamówienia nie podlega żadnym ustawowym
regułom proceduralnym. Przywołany wyżej art. 29 ust. 2 ustawy Pzp stanowi, że zamawiający nie może
dzielić zamówienia na odrębne zamówienia, jeżeli prowadzi to do niestosowania przepisów ustawy,
chyba że jest to uzasadnione obiektywnymi przyczynami. Tym samym, w przypadku, gdy zamawiający
zamierza zlecić zamówienia na usługi podlegające wyłączeniu na podstawie art. 11 ust. 5 pkt 5 ustawy
Pzp oraz zamówienia na podobne usługi, które wyłączeniu nie podlegają, zamawiający może udzielić
odrębnych zamówień (tj. dla których wartość ustalona jest odrębnie), o ile jest to uzasadnione
obiektywnymi przyczynami. Za obiektywną przyczynę można uznać okoliczności związane z tym, że
przedmiot usługi w jednej z części służy realizacji celu społecznego, którym jest usługa będąca
przedsięwzięciem rewitalizacyjnym zawartym w gminnym programie rewitalizacji (aktualna treść
zamieszczona na BIP zamawiającego- strona 81 pkt 13 Gminnego Programu Rewitalizacji) oraz
wykonywane na obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji. Usługa realizowana na wskazanym obszarze
pozwoli na aktywację zawodową osób objętych wykluczeniem społecznym. Zamówienie zostanie
udzielone w trybie konkurencyjnym (art. 36 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji).
II. KRYTERIA I WARUNKI ZAMÓWIENIA
Kryterium udzielanego
zamówieniaZamówienie zostanie udzielone:
1) wyłącznie organizacji pozarządowej lub spółdzielni socjalnej, która
zaoferuje najniższą cenę brutto za realizację zamówienia,
2) przedmiot zamówienia będzie należał do działalności statutowej
wykonawcy na dzień składania ofert i przez cały okres realizacji
zamówienia (wraz z ofertą należy złożyć stosowny dokument),
3) Wykonawca, który wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej
jedną usługę polegającą na utrzymaniu czystości i porządku: w
obiektach, na ulicach, chodnikach, placach, alejkach, skwerach,
parkingach, ciągach pieszych, ciągach pieszo - rowerowych,
ścieżkach rowerowych, pasach drogowych, terenach osiedli
mieszkaniowych, obiektach rekreacyjno - sportowych i/lub innych
otwartych terenach miejskich lub wiejskich o wartości brutto (w
tym okresie) nie mniejszej niż 50.000,00 PLN,
4) zapewnią do celów realizacji zamówienia minimum:
a) jeden pojazd przeznaczony lub przystosowany do transportu
odpadów ,,biodegradowalych" (trawy i opadłych liści);
b) jeden pojazd przeznaczony lub przystosowany do odśnieżania
chodników;
5) wykonawcy, który zapewni, że do realizacji umowy skieruje osoby
będące zatrudnione na podstawie umowy o pracę a wysokość ich
wynagrodzenia nie będzie niższa od minimalnego wynagrodzenia
za pracę ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10
października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
6) wykonawcy, który zapewni, że skieruje do realizacji przedmiotu
zamówienia (w zakresie utrzymania czystości i opróżnianiu koszy)
minimum 1 osobę mającą miejsce zamieszkania na obszarze
Specjalnej Strefy Rewitalizacji,,
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie
ofert, oświadczeń, wniosków, zapytań, oraz innych informacji
wyłącznie
w
formie
elektronicznej
na
adres
mailowy:
sekretariat@mzbm.kalisz.pl
Składanie dokumentów, oświadczeń i innych informacji w innej
formie lub na inny adres mailowy nie będzie skuteczne. Każdą
przesłaną korespondencję należy potwierdzić telefonicznie.
Zaproszenie do składania oferty:
Zaproszeni do złożenia oferty są wszyscy chętni Wykonawcy spełniający kryteria udzielanego
zamówienia.
Składane dokumenty:
Wykonawcy musi złożyć następujące dokumenty:
- ,,Formularz oferty" (wzór załącznik nr 1),
- ,,Oświadczenie o posiadanym potencjale technicznym" (wzór załącznik nr 2),
- ,,Oświadczenie o posiadanym doświadczeni zawodowym" (wzór załącznik nr 3),
- dokument referencji potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania
ofert minimum w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu czystości i
porządku: w obiektach, na ulicach, chodnikach, placach, alejkach, skwerach, parkingach, ciągach
pieszych, ciągach pieszo - rowerowych, ścieżkach rowerowych, pasach drogowych, terenach osiedli
mieszkaniowych, obiektach rekreacyjno - sportowych i/lub innych otwartych terenach miejskich
lub wiejskich o wartości brutto (w tym okresie) nie mniejszej niż 50.000,00 PLN.
- dokument potwierdzający, że wykonawca jest organizacją pozarządową lub spółdzielnią socjalną,
której działalność statutowa obejmuje przedmiot niniejszego zamówienia,
- oświadczenie własne wykonawcy, że do realizacji umowy skieruje osoby będące zatrudnione na
podstawie umowy o pracę a wysokość ich wynagrodzenia nie będzie niższa od minimalnego
wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- oświadczenie własne wykonawcy, że skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia (w zakresie
zamówienia) minimum 1 osobę mające miejsce zamieszkania na obszarze Specjalnej Strefy
Rewitalizacji,
Formuła złożonej oferty i cena złożona w postępowaniu:
Zaproponowana przez Wykonawcę cena musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją
przedmiotu zamówienia, w tym m.in. rozliczanie z podatku w Urzędzie Skarbowym, regulowanie
składek do ZUS oraz inne leżące po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego. Ryzyko błędnej kalkulacji
ceny w ofercie obciąża Wykonawcę. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem
oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania.
Zaproponowana cena nie jest ceną ostateczną - zamawiający zastrzega możliwość negocjacji ceny
złożonej w ,,Formularzu oferty", w przypadku każdej złożonej oferty celem jej ulepszenia (zwiększenia
zakresu lub zmniejszenia ceny) jak również dokonania zmian w zapisach ,,Projektu umowy".
Zamawiający ma prawo wzywać do uzupełniania oferty, złożonych dokumentów i oświadczeń
dowolną ilość razy.
Zamawiający ma prawo wzywać do złożenia wyjaśnień dowolną ilość razy.
Parametry technicznej złożonej oferty:
Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim przy pomocy formularzy stanowiących załącznik do
niniejszego ogłoszenia (pod rygorem odrzucenia oferty przez zmawiającego).
Wykonawca może złożyć tylko jedną, kompletną ofertę (pod rygorem odrzucenia oferty przez
zmawiającego).
Oferty wykonawców nie spełniających kryteriów udzielanego zamówienia nie będą brane pod uwagę.
Oferty i dokumenty załączone do oferty nie można poddawać kompresji (pliki zip, rar itp. nie będą
przyjmowane). Formularz oferty musi być podpisany w taki sposób, aby możliwe było odczytanie
imienia i nazwiska osoby podpisującej.
Odrzucenie oferty:
Zamawiający odrzuca ofertę:
- złożoną przez wykonawcę, który nie spełnia kryteriów udzielanego zamówienia,
- złożoną przez wykonawcę, który jest w stanie likwidacji, upadłości, restrukturyzacji, zbankrutował
lub jego działalność jest zawieszona,
- złożoną przez wykonawcę, który nie odpowiada na wezwania do uzupełnienia oferty / dokumentów
/ oświadczeń,
- złożoną przez wykonawcę, który nie odpowiada na wezwania do złożenia wyjaśnień,
- złożoną po terminie składania ofert.
Informacja o wynikach postępowania:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej wszystkich Wykonawców drogą elektroniczną na adres mailowy podany w ofercie.
Tajemnica przedsiębiorstwa:
Zamawiający, nie udostępnia informacji związanych z tym zamówieniem, stanowiących tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli podmiot
zainteresowany wykonaniem zamówienia, nie później niż przed dniem zawarcia umowy o wykonanie
tego zamówienia, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane.
IV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Oferta musi zachować ważność przez minimum 30 do od daty składania ofert przy czym zamawiający
nie wymaga wniesienia wadium.
O zakończeniu postępowania bez wyboru oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie wszystkich
Wykonawców drogą elektroniczną na adres mailowy podany w ofercie.
Niezwłocznie po udzieleniu zamówienia zamawiający zamieści na stronie podmiotowej Biuletynu
Informacji Publicznej informację o udzieleniu zamówienia, podając nazwę albo imię i nazwisko
podmiotu, z którym zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego.
W razie nieudzielenia zamówienia zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie podmiotowej
Biuletynu Informacji Publicznej informację o nieudzieleniu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego
etapie, w tym przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego bez podania przyczyn
lub ograniczenia przedmiotu zamówienia.

Uwagi:
VI. INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH
Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego będzie działający w imieniu zamawiającego - Miejskiego Zarządu
Budynków Mieszkalnych w Kaliszu - jego organ wykonawczy Dyrektor MZBM.
Z administratorem można kontaktować się:
- listownie na adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu, ul. Dobrzecka 18, 62-800
Kalisz;
- poprzez e-mail: sekretariat@mzbm.kalisz.pl;
- telefonicznie: +48 62 5985500.
Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Z Inspektorem można kontaktować się we
wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw
związanych z przetwarzaniem danych:
- listownie na adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu, ul. Dobrzecka 18, 62-800
Kalisz;
- poprzez e-mail: iod@mzbm.kalisz.pl;
- telefonicznie: +48 62 5985500.
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych.
Przekazane dane osobowe będziemy przetwarzać w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującym "Regulaminem udzielania zamówień
publicznych w Miejskim Zarządzie Budynków Mieszkalnych w Kaliszu do kwoty stosowania ustawy
Prawo zamówień publicznych" (do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy Prawo
zamówień publicznych - zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego). Podstawą prawną ich
przetwarzania jest wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu zgoda wykonawcy (osoby
działającej w imieniu wykonawcy) tj. art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej ,,RODO" oraz
wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z ustawy z dnia 23
kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach wprowadzonego zarządzeniem Prezydenta Miasta Kalisza "Regulaminu udzielania
zamówień publicznych w Miejskim Zarządzie Budynków Mieszkalnych w Kaliszu do kwoty stosowania
ustawy Prawo zamówień publicznych" tj. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. Podstawą prawną ich przetwarzania
może być również podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy
oraz wykonanie umowy tj. art. 6 ust. 1 lit. b ) RODO.
Odbiorcy danych osobowych.
Pozyskane w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane mogą
być udostępnione podmiotom (osobom) uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów
prawa. Ponieważ co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne dane
mogą być udostępnione wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom. Ograniczenie dostępu do
Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione
ochroną prywatności zgodnie z art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej, o ile ich udostępnienie nie wynika z przepisów prawa. Ponadto odbiorcami danych
zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być
podmioty z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych
przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres
przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się
z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii.
Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach
wszelkich danych, w tym danych osobowych.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być
przekazywane do państw z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego o ile dostęp do nich nie
podlega ograniczeniu na zasadach określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych lub art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej.
Okres przechowywania danych.
Przekazane dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania niniejszego postępowania, a
następnie przez okres wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach tj. 5 lat. W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez
okres w jakim Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w związku z
uzyskaniem dofinansowania ze środków UE.
Prawa osób, których dane dotyczą.
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego, osobie której dane dotyczą przysługują następujące prawa:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu
wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub zawartej umowy;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego nie jest obowiązkowe, ale od ich podania uzależniony jest udział w postępowaniu.

Kontakt:
Pracownikiem uprawnionym do kontaktowania się z oferentami jest:
Pan Paweł Strzałka (tel. +48 62 5985537).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.