pomorskie (Gdańsk)
mazowieckie (Warszawa)
kujawsko-pomorskie (Nakło nad Notecią)
śląskie (Pawłowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa polegająca na ustaleniu miejsca bytowania dzików przy wykorzystaniu zobrazowań termowizyjnych oraz samolotów bezzałogowych |
Data zamieszczenia: | 2024-11-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku Na Stoku 50 80-958 Gdańsk powiat: Gdańsk przetargi@gdansk.wiw.gov.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-11-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa polegająca na ustaleniu miejsca bytowania dzików przy wykorzystaniu zobrazowań termowizyjnych oraz samolotów bezzałogowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - 7 części Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ustaleniu miejsca bytowania dzików przy wykorzystaniu zobrazowań termowizyjnych oraz samolotów bezzałogowych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ na obszarze nr 1 powierzchni 30836,55 ha - zgodnie z wykazem obwodów łowieckich w załączniku nr 10 do SWZ i mapą obszaru nr 1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ustaleniu miejsca bytowania dzików przy wykorzystaniu zobrazowań termowizyjnych oraz samolotów bezzałogowych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ na obszarze nr 2 powierzchni 23847,87 ha - zgodnie z wykazem obwodów łowieckich w załączniku nr 10 do SWZ i mapą obszaru nr 2 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ustaleniu miejsca bytowania dzików przy wykorzystaniu zobrazowań termowizyjnych oraz samolotów bezzałogowych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ na obszarze nr 3 powierzchni 22396,22 ha - zgodnie z wykazem obwodów łowieckich w załączniku nr 10 do SWZ i mapą obszaru nr 3 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ustaleniu miejsca bytowania dzików przy wykorzystaniu zobrazowań termowizyjnych oraz samolotów bezzałogowych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ na obszarze nr 4 powierzchni 13476,24 ha - zgodnie z wykazem obwodów łowieckich w załączniku nr 10 do SWZ i mapą obszaru nr 4 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ustaleniu miejsca bytowania dzików przy wykorzystaniu zobrazowań termowizyjnych oraz samolotów bezzałogowych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ na obszarze nr 5 powierzchni 26993,67 ha - zgodnie z wykazem obwodów łowieckich w załączniku nr 10 do SWZ i mapą obszaru nr 5 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ustaleniu miejsca bytowania dzików przy wykorzystaniu zobrazowań termowizyjnych oraz samolotów bezzałogowych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ na obszarze nr 6 powierzchni 24916,50 ha - zgodnie z wykazem obwodów łowieckich w załączniku nr 10 do SWZ i mapą obszaru nr 6 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ustaleniu miejsca bytowania dzików przy wykorzystaniu zobrazowań termowizyjnych oraz samolotów bezzałogowych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ na obszarze nr 7 powierzchni 43039,06 ha - zgodnie z wykazem obwodów łowieckich w załączniku nr 10 do SWZ i mapą obszaru nr 7 CPV: 60440000-4, 60444100-3,60445000-9, 60444100-3 Dokument nr: 2024/BZP 00586436, WIW-a-z.272.23.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-18 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fdd3187a-5db3-4b90-a5a0-54579de34970 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: . W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie drogą elektroniczną przy użyciu: 1.1. Platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 1.2. poczty elektronicznej e mail przetargi@gdansk.wiw.gov.pl 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy" 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin platformy e-Zamówienia. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku, Ul. Na Stoku 50, 80-958 Gdańsk; o w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku, Ul. Na Stoku 50, 80-958 Gdańsk , pocztą elektroniczną na adres e-mail: IODO@gdansk.wiw.gov.pl o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.74 ustawy Pzp; o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; oobowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ow odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; oPosiada Pan/Pani: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub eRODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-18 09:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024