Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5143z ostatnich 7 dni
21097z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wyposażenie meblowe

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wyposażenie meblowe

Data zamieszczenia: 2024-11-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o
Nowe Ogrody 1-6
80-803 Gdańsk
powiat: Gdańsk
zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014089
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-11-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wyposażenie meblowe w Szpitalu św. Wojciecha oraz w WCO w Gdańsku - COPERNICUS PL Sp z o.o."
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego w Szpitalu św. Wojciecha oraz w WCO w Gdańsku - COPERNICUS PL Sp. z o.o.
2. Przedmiot zamówienie składa się z 3 części. Część nr 1: Wyposażenie meblowe Bloku Operacyjnego (aneks kuchenny) oraz wyposażenie meblowe pomieszczeń Działu IT.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, ilości, zawierają załączniki:
zał. 2A do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy,
zał. 2B do SWZ - Projekty wyposażenia meblowego,
zał. 2C do SWZ - Opis techniczny
zał. 3 do SWZ - Istotne Postanowienia Umowy.
Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w zał. 2A do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
DOSTAWA i montaż mebli odbywa się w lokalizacji:
dla części nr 1 - Blok Operacyjny oraz Dział IT w Szpitalu Św. Wojciech, Al. Jana Pawła II w Gdańsku.
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ.
4. Maksymalny termin wykonania zamówienia (dostawa wraz z montażem) wynosi 5 tygodni od dnia podpisania umowy.
5. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie
zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad
materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
6. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego w Szpitalu św. Wojciecha oraz w WCO w Gdańsku - COPERNICUS PL Sp. z o.o.
2. Przedmiot zamówienie składa się z 3 części. Część nr 2: Wyposażenie meblowe pomieszczeń WCO (Wojewódzkie Centrum Onkologii).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, ilości, zawierają załączniki:
zał. 2A do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy,
zał. 2B do SWZ - Projekty wyposażenia meblowego,
zał. 2C do SWZ - Opis techniczny
zał. 3 do SWZ - Istotne Postanowienia Umowy.
Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w zał. 2A do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
DOSTAWA i montaż mebli odbywa się w lokalizacji:
dla części nr 2 - pomieszczenia w Wojewódzkim Centrum Onkologii, Al. Zwycięstwa 31/32 w Gdańsku. Wykaz pomieszczeń wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. 2A do SWZ),
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ.
4. Maksymalny termin wykonania zamówienia (dostawa wraz z montażem) wynosi 5 tygodni od dnia podpisania umowy.
5. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie
zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad
materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
6. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego w Szpitalu św. Wojciecha oraz w WCO w Gdańsku - COPERNICUS PL Sp. z o.o.
2. Przedmiot zamówienie składa się z 3 części. Część nr 3: Wyposażenie meblowe Traktu Porodowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, ilości, zawierają załączniki:
zał. 2A do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy,
zał. 2B do SWZ - Projekty wyposażenia meblowego,
zał. 2C do SWZ - Opis techniczny
zał. 3 do SWZ - Istotne Postanowienia Umowy.
Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w zał. 2A do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego.
DOSTAWA i montaż mebli odbywa się w lokalizacji:
dla części nr 3 - Trakt Porodowy w Szpitalu Św. Wojciech, Al. Jana Pawła II w Gdańsku.
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ.
4. Maksymalny termin wykonania zamówienia (dostawa wraz z montażem) wynosi 5 tygodni od dnia podpisania umowy.
5. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie
zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad
materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
6. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.

CPV: 39150000-8

Dokument nr: 2024/BZP 00586385, D10.251.110.C.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-20 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014089
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014089
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na stronie internetowej www.platformazakupowa.pl to:
-stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
-komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych,
- MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
-zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
- włączona obsługa JavaScript,
-zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
-Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
-Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
o Administratorem Państwa danych osobowych jest Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o. o., z siedzibą przy Ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk.
o Inspektorem ochrony danych w COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. jest Andrzej Kopytek adres e-mail: akopytek@wss.gda.pl, nr telefonu 58 76 40 339.
o Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
o Państwa dane mogą zostać udostępnione osobom lub podmiotom na podstawie art. 18 oraz art. 74 ust. 1, 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych( Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) dalej ,,ustawa Pzp".
o Państwa dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
o Państwa dane będą przechowywane do zakończenia obowiązującego nas okresu przechowywania tych danych.
o Co do zasady posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. Jednakże uprawnienia powyższe muszą być realizowane w granicach dopuszczalnych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
o Posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
o Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
o Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014089
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-20 10:00
Miejsce składania ofert: Oferty należy składać elektronicznie za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014089

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.