Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wyposażenie meblowe |
Data zamieszczenia: | 2024-11-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o Nowe Ogrody 1-6 80-803 Gdańsk powiat: Gdańsk zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014089 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-11-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wyposażenie meblowe w Szpitalu św. Wojciecha oraz w WCO w Gdańsku - COPERNICUS PL Sp z o.o." Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego w Szpitalu św. Wojciecha oraz w WCO w Gdańsku - COPERNICUS PL Sp. z o.o. 2. Przedmiot zamówienie składa się z 3 części. Część nr 1: Wyposażenie meblowe Bloku Operacyjnego (aneks kuchenny) oraz wyposażenie meblowe pomieszczeń Działu IT. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, ilości, zawierają załączniki: zał. 2A do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, zał. 2B do SWZ - Projekty wyposażenia meblowego, zał. 2C do SWZ - Opis techniczny zał. 3 do SWZ - Istotne Postanowienia Umowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w zał. 2A do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. DOSTAWA i montaż mebli odbywa się w lokalizacji: dla części nr 1 - Blok Operacyjny oraz Dział IT w Szpitalu Św. Wojciech, Al. Jana Pawła II w Gdańsku. 3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ. 4. Maksymalny termin wykonania zamówienia (dostawa wraz z montażem) wynosi 5 tygodni od dnia podpisania umowy. 5. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 6. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego w Szpitalu św. Wojciecha oraz w WCO w Gdańsku - COPERNICUS PL Sp. z o.o. 2. Przedmiot zamówienie składa się z 3 części. Część nr 2: Wyposażenie meblowe pomieszczeń WCO (Wojewódzkie Centrum Onkologii). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, ilości, zawierają załączniki: zał. 2A do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, zał. 2B do SWZ - Projekty wyposażenia meblowego, zał. 2C do SWZ - Opis techniczny zał. 3 do SWZ - Istotne Postanowienia Umowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w zał. 2A do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. DOSTAWA i montaż mebli odbywa się w lokalizacji: dla części nr 2 - pomieszczenia w Wojewódzkim Centrum Onkologii, Al. Zwycięstwa 31/32 w Gdańsku. Wykaz pomieszczeń wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. 2A do SWZ), 3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ. 4. Maksymalny termin wykonania zamówienia (dostawa wraz z montażem) wynosi 5 tygodni od dnia podpisania umowy. 5. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 6. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego w Szpitalu św. Wojciecha oraz w WCO w Gdańsku - COPERNICUS PL Sp. z o.o. 2. Przedmiot zamówienie składa się z 3 części. Część nr 3: Wyposażenie meblowe Traktu Porodowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego, ilości, zawierają załączniki: zał. 2A do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, zał. 2B do SWZ - Projekty wyposażenia meblowego, zał. 2C do SWZ - Opis techniczny zał. 3 do SWZ - Istotne Postanowienia Umowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w zał. 2A do SWZ potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. DOSTAWA i montaż mebli odbywa się w lokalizacji: dla części nr 3 - Trakt Porodowy w Szpitalu Św. Wojciech, Al. Jana Pawła II w Gdańsku. 3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ. 4. Maksymalny termin wykonania zamówienia (dostawa wraz z montażem) wynosi 5 tygodni od dnia podpisania umowy. 5. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem, jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 6. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. CPV: 39150000-8 Dokument nr: 2024/BZP 00586385, D10.251.110.C.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-20 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014089 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014089 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na stronie internetowej www.platformazakupowa.pl to: -stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, -komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych, - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, -zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., - włączona obsługa JavaScript, -zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, -Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. -Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o Administratorem Państwa danych osobowych jest Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o. o., z siedzibą przy Ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk. o Inspektorem ochrony danych w COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. jest Andrzej Kopytek adres e-mail: akopytek@wss.gda.pl, nr telefonu 58 76 40 339. o Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. o Państwa dane mogą zostać udostępnione osobom lub podmiotom na podstawie art. 18 oraz art. 74 ust. 1, 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych( Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) dalej ,,ustawa Pzp". o Państwa dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego. o Państwa dane będą przechowywane do zakończenia obowiązującego nas okresu przechowywania tych danych. o Co do zasady posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. Jednakże uprawnienia powyższe muszą być realizowane w granicach dopuszczalnych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa. o Posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. o Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. o Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014089 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-20 10:00 Miejsce składania ofert: Oferty należy składać elektronicznie za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014089 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024