świętokrzyskie (Kielce)
świętokrzyskie (Kielce)
dolnośląskie (Wałbrzych)
podkarpackie (Nowa Sarzyna)
podkarpackie (Krosno)
dolnośląskie (Stronie Śląskie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2024-11-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU ul. Zielona 8 61-851 Poznań powiat: Poznań 618593434, faks 618593429 zp@zdp.poznan.pl https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 618593434, faks 6185 |
Termin składania ofert: | 2024-11-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku przy ulicy Zielonej 8 w Poznaniu, o łącznej powierzchni 175,86 m2 Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku przy ulicy Zielonej 8 w Poznaniu, o łącznej powierzchni 175,86 m2. Zakres robót obejmuje przebudowę przestrzeni w celu przystosowania jej do funkcji biurowych i wyodrębnienia pomieszczeń: biura podawczego, gabinetu dyrektora, poczekalni, biura rzecznika prasowego, sali konferencyjnej, aneksu kuchennego i dwóch sanitariatów, w tym jednego przystosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. 2. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45320000-6 Roboty izolacyjne 45442100-8 Roboty malarskie 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45310000-3 Instalacje elektryczne 45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten 45314300-4 instalowanie infrastruktury okablowania 3. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje m.in.: 1) roboty budowlane oraz wykończeniowe - prace przygotowawcze, zabezpieczające, porządkowe z sukcesywnym wywozem materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją oraz prace odtworzeniowe, - zerwanie posadzek, - skucie okładzin ściennych, - rozebranie ścianek działowych z GK, - wywóz i utylizacja odpadów porozbiórkowych, - dopasowanie otworów drzwiowych i okiennych do montażu nowej stolarki, - montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej, - przygotowanie podłoży i posadzki oraz wykonanie posadzki, - wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo - kartonowych na rusztach metalowych, - zabudowa pionów instalacyjnych, - przygotowanie powierzchni pod malowanie oraz dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych, - wykończenie wewnętrznych ścian i sufitów; 2) instalacje elektryczne - demontaż istniejącego oświetlenia wraz z utylizacją, - budowa rozdzielnicy nn, - zasilanie urządzeń wentylacji, - zasilanie urządzeń teletechnicznych, - instalację siły i gniazd wtykowych, - instalację oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego, - instalację wyrównawczą; 3) roboty instalacyjne - demontaż istniejących urządzeń i instalacji, - instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalacja obiegu wody, - montaż armatury, - montaż agregatów wraz z towarzyszącą infrastrukturą, - wykonanie rurociągów w instalacjach wraz z bruzdowaniem, - izolacja rur chłodniczych, - napełnienie urządzeń i instalacji obiegu freonu i podobnych czynników czynnikiem chłodniczym, - wykonanie próby szczelności urządzeń instalacji obiegu freonu, - instalacja wentylacji; 4) instalacje teletechniczne - montaż instalacji strukturalnej, - montaż instalacji sygnalizacji włamania, - montaż instalacji kontroli dostępu, - wykonanie bruzd dla przewodów wraz z zaprawieniem, - montaż gniazd internetowych, - demontaż i utylizacja istniejących elementów instalacji, - prace pomiarowe. Zakup wszelkich materiałów oraz urządzeń leży po stronie Wykonawcy, za wyjątkiem materiałów budowlanych nadających się i przewidzianych w dokumentacji projektowej do ponownego wykorzystania. 4. Szczegółowy zakres robót oraz wymagania techniczne zostały określone w niniejszej SWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej: 1) branży budowlanej (architektonicznej), 2) branży instalacyjnej, 3) branży elektrycznej, 4) branży teletechnicznej. CPV: 45213150-9 Dokument nr: 2024/BZP 00586548, WZ.261.2.34.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-25 11:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Platformy i formularza ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego", po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Komunikacja poprzez ,,Wyślij wiadomość" umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników).2.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. 3.Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. 4.Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa, niż Internet Explorer,4)włączona obsługa JavaScript, 5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 5.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 6.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.7.W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, w tym także zapytania i wyjaśnienia dot. SWZ Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie za wyjątkiem oferty, oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SWZ, które składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): klauzula informacyjna zawarta w SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna zawarta w SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-25 11:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni Wymagania: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Oddział w Poznaniu nr 61 1030 1247 0000 0000 0782 2004. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, tzn. wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2 - 4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 4 pkt 2 - 4, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Remont pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku przy ulicy Zielonej 8 w Poznaniu, o łącznej powierzchni 175,86 m2,oznaczenie sprawy: WZ.261.2.34.2024. 9. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji, o których mowa w ust. 4 pkt 2 - 4, musi spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp, 2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu; 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WZ.261.2.34.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku przy ulicy Zielonej 8 w Poznaniu, o łącznej powierzchni 175,86 m2. Zakres robót obejmuje przebudowę przestrzeni w celu przystosowania jej do funkcji biurowych i wyodrębnienia pomieszczeń: biura podawczego, gabinetu dyrektora, poczekalni, biura rzecznika prasowego, sali konferencyjnej, aneksu kuchennego i dwóch sanitariatów, w tym jednego przystosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. 2. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45320000-6 Roboty izolacyjne 45442100-8 Roboty malarskie 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45310000-3 Instalacje elektryczne 45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten 45314300-4 instalowanie infrastruktury okablowania 3. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje m.in.: 1) roboty budowlane oraz wykończeniowe - prace przygotowawcze, zabezpieczające, porządkowe z sukcesywnym wywozem materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją oraz prace odtworzeniowe, - zerwanie posadzek, - skucie okładzin ściennych, - rozebranie ścianek działowych z GK, - wywóz i utylizacja odpadów porozbiórkowych, - dopasowanie otworów drzwiowych i okiennych do montażu nowej stolarki, - montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej, - przygotowanie podłoży i posadzki oraz wykonanie posadzki, - wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo - kartonowych na rusztach metalowych, - zabudowa pionów instalacyjnych, - przygotowanie powierzchni pod malowanie oraz dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych, - wykończenie wewnętrznych ścian i sufitów; 2) instalacje elektryczne - demontaż istniejącego oświetlenia wraz z utylizacją, - budowa rozdzielnicy nn, - zasilanie urządzeń wentylacji, - zasilanie urządzeń teletechnicznych, - instalację siły i gniazd wtykowych, - instalację oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego, - instalację wyrównawczą; 3) roboty instalacyjne - demontaż istniejących urządzeń i instalacji, - instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalacja obiegu wody, - montaż armatury, - montaż agregatów wraz z towarzyszącą infrastrukturą, - wykonanie rurociągów w instalacjach wraz z bruzdowaniem, - izolacja rur chłodniczych, - napełnienie urządzeń i instalacji obiegu freonu i podobnych czynników czynnikiem chłodniczym, - wykonanie próby szczelności urządzeń instalacji obiegu freonu, - instalacja wentylacji; 4) instalacje teletechniczne - montaż instalacji strukturalnej, - montaż instalacji sygnalizacji włamania, - montaż instalacji kontroli dostępu, - wykonanie bruzd dla przewodów wraz z zaprawieniem, - montaż gniazd internetowych, - demontaż i utylizacja istniejących elementów instalacji, - prace pomiarowe. Zakup wszelkich materiałów oraz urządzeń leży po stronie Wykonawcy, za wyjątkiem materiałów budowlanych nadających się i przewidzianych w dokumentacji projektowej do ponownego wykorzystania. 4. Szczegółowy zakres robót oraz wymagania techniczne zostały określone w niniejszej SWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej: 1) branży budowlanej (architektonicznej), 2) branży instalacyjnej, 3) branży elektrycznej, 4) branży teletechnicznej. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: wskazane w SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane**, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda, z których każda obejmowała rozbiórkę i montaż ścian działowych, układanie sieci elektrycznych, teletechnicznych oraz sanitarnych. *okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert ** 1 robota budowlana to robota wykonywana na podstawie jednej umowy 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Wykonawca sporządza ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ dołączając kosztorys ofertowy, będący nierozłącznym elementem formularza ofertowego, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ. Ponadto wraz z ofertą Wykonawca składa: 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, 4) pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w rozdz. XIII ust. 4 SWZ, 5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (jeśli dotyczy), 6) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy), 7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, 8) dokumenty potwierdzające równoważność jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w rozdz. IV SWZ 9) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Oddział w Poznaniu nr 61 1030 1247 0000 0000 0782 2004. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, tzn. wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2 - 4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 4 pkt 2 - 4, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Remont pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku przy ulicy Zielonej 8 w Poznaniu, o łącznej powierzchni 175,86 m2,oznaczenie sprawy: WZ.261.2.34.2024. 9. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji, o których mowa w ust. 4 pkt 2 - 4, musi spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp, 2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu; 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5) W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną: a) warunek określony w ust. 8 pkt 4 musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców, który będzie miał obowiązek uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykazywanego doświadczenia, b) w stosunku do żadnego z nich nie mogą istnieć podstawy do wykluczenia, określone w ust. 2, 2z indeksem 1 i 3. 6) Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo określone w zał. 6 do SWZ projektowanych postanowieniach umowy §1 , 5 i §19. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: wskazane w SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-12-24 |
© eurobudowa.pl 2004-2024