łódzkie (Łódź)
podkarpackie (Jarosław)
podkarpackie (NOWA DĘBA)
podkarpackie (Krosno)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Żory)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Realizacja usługi w zakresie kontroli rezystancji izolacji obwodów instalacji elektrycznej oraz pomiaru skuteczności działania głównego wyłącznika p.poż prądu |
Data zamieszczenia: | 2024-11-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Lubinie Ul. Wrocławska 3 59-300 Lubin powiat: lubiński tel. 76 75 44 210, tel. 76 75 44 221 oddzial.finansowy@lubin.sr.gov.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Lubin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 76 75 44 210, t |
Termin składania ofert: | 2024-11-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do przedstawienie oferty cenowej na realizację usługi w zakresie kontroli rezystancji izolacji obwodów instalacji elektrycznej oraz pomiaru skuteczności działania głównego wyłącznika p.poż prądu w budynku Sądu Rejonowego w Lubinie, przy Ul. Wrocławska 3 1.Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wymiana 5 szt. obecnie zamontowanych słupów latarnianych oraz 9 szt. opraw oświetleniowych na: a) Słupy okrągłe (5 szt.), stalowe ocynkowane lub aluminiowe anodowane na wybrany kolor, słupy o wysokości 8m o grubości ścianki 4mm, na fundamencie betonowym B70. Montaż oprawy na wysokości 9m, więc wysięgnik podnoszący wysokości zamontowania opraw do 9m o dł. 1m, oprawy podniesione, w stosunku do podłoża, o 10stopni ( regulacja albo uchwytem oprawy albo wysięgnik podnoszący o 10 stopni lub wysięgnik podnoszący o 5 stopni i wtedy oprawa o dodatkowe 5 na uchwycie ). b) Oprawy (9szt.), IZYLUM1 20 LEDS 700mA 5393 NW o mocy 44,1W. Na załączonym (załącznik nr 2) rysunku wskazano 1szt. słup z wysięgnikiem pojedynczym i 4 szt. z wysięgnikiem podwójnym 180stopni rozstaw. Zamawiający dopuszcza zmiany parametrów świetlnych opraw pod warunkiem zachowania właściwego według norm poziomu natężenia oświetlenia. Zamawiający każdorazowo musi wyrazić zgodę na taką zmianę. Dokument nr: F.262.55.2024 Składanie ofert: 9. Termin i sposób składania ofert: a) Ofertę należy przekazać w formie elektronicznej na adres e-mail: oddzial.finansowy@lubin.sr.gov.pl lub na piśmie na adres: Sąd Rejonowy w Lubinie Ul. Wrocławska 3; 59 - 300 Lubin. b) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 14.11.2024r. o godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin wykonania usługi Od dnia podpisania umowy/zlecenia do dnia 20.12.2024r. (dzień końcowego odbioru robót). Wymagania: 4. Informacje ogólne a) Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych. b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej ze złożonych ofert bez podania przyczyny. c) Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy. d) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. 5. O udział w postępowaniu mogą ubiegać się podmioty, które spełniają następujące warunki: a) Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia i posiadają minimum - 2letnie doświadczenie w realizacji ww. zamówienia. b) dysponują 1 osobą tj. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r., poz. 290) oraz posiadają aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków branżowej Izby Inżynierów oraz. c) dysponują co najmniej dwoma osobami (elektrykami) posiadającymi uprawnienia SEP do 1 KV w kategorii E, albo odpowiadające ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych, oraz z uprawnieniami do robót w technologii PPN (prace pod napięciem). d) Nie zalegają z zapłatą obciążeń publicznych, w tym podatków i składek ZUS. e) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz.835), 6. Opis sposobu obliczenia ceny, rozliczenia i płatności : a) Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty wykonania przedmiotu umowy/zlecenia, koszty materiałów, koszty pomiarów i kompletu dokumentacji odbiorowej, opłaty i należne podatki. b) Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich. c) Rozliczenie pomiędzy Stronami za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po zrealizowaniu zadania - na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę, zgodnie z zatwierdzonym protokołem końcowym odbioru w ciągu - 15 dni. d) Płatność nastąpi w formie przelewu na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Sposób przygotowania oferty: a) Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, w postaci wydruku komputerowego lub czytelnego pisma odręcznego, b) Oferta musi zawierać: - pełną nazwę Wykonawcy z danymi teleadresowymi; - cenę brutto oferty zawierającą wszelkie koszty; - potwierdzenie terminu realizacji zamówienia; - podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; - do oferty można dołączyć referencje. c) Formularz oferty winien być podpisany przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, z zastrzeżeniem, iż upoważnienie do podpisania oferty oraz wszelkie inne pełnomocnictwa załączone do oferty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. d) Wszystkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. e) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 8. Kryteria oceny ofert: O wyborze oferty decydować będzie kryterium najniższej ceny po spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. 11. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy aktualnego wypisu z rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, lub inny odpis aktu założycielskiego spółki czy też inny dokument właściwy dla oferenta - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Kserokopii aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania oraz uprawnienia zawodowe osób mających realizować przedmiot niniejszego postępowania. Zamawiający wymaga również, aby Strony przed przystąpieniem do realizacji wzięły udział w tzw. spotkaniu technicznym w celu szczegółowego określenia metodyki pracy i zasad współpracy w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia. Spotkanie może odbyć się w siedzibie Zamawiającego lub poprzez wideokonferencję Kontakt: 10. Osoby do kontaktu: Pan Hubert Polewski, tel. 76 75 44 221, e-mail: hubert.polewski@lubin.sr.gov.pl; adres do korespondencji: Sąd Rejonowy w Lubinie, ul. Wrocławska 3, 59 - 300 Lubin. |
© eurobudowa.pl 2004-2024