pomorskie (Gdańsk)
mazowieckie (Warszawa)
kujawsko-pomorskie (Nakło nad Notecią)
kujawsko-pomorskie (BYDGOSZCZ)
śląskie (Pawłowice)
podkarpackie (Rzeszów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa obwodnicy w zakresie - wykonania drogi dla pieszych oraz drogi dla pieszych i rowerów |
Data zamieszczenia: | 2024-11-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Tarnobrzeg ul. Tadeusza Kościuszki 32 39-400 Tarnobrzeg powiat: Tarnobrzeg zampub@um.tarnobrzeg.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Tarnobrzeg |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-11-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Przebudowa obwodnicy miasta Tarnobrzega - drogi wojewódzkiej nr 871 w zakresie: - wykonania drogi dla pieszych od km 0+035 do km 0+490 (strona lewa) oraz drogi dla pieszych i rowerów Krótki opis przedmiotu zamówienia Przebudowa obwodnicy miasta Tarnobrzega - drogi wojewódzkiej nr 871 w zakresie: - wykonania drogi dla pieszych od km 0+035 do km 0+490 (strona lewa) oraz drogi dla pieszych i rowerów wraz z oświetleniem do km 0+035 do km 0+195 (strona prawa): Projektowane zagospodarowanie terenu 1. Branża drogowa W ramach projektowanej inwestycji przewiduje się budowę drogi dla pieszych i rowerów od km 0+033 do km 0+196 strona prawa (DW 871) oraz budowę drogi dla pieszych od km 0+033 do km 0+495 strona lewa (DW 871). Ponadto projekt przewiduje wykonanie bariery energochłonnej od km 0+419 do km 0+513 strona lewa. Całość zadania realizowana będzie w granicach pasa drogowego drogi wojewódzkiej Nr 871 - na podstawie zgłoszenia robót budowlanych. W zakresie branży drogowej planowane są następujące roboty budowlane: o Budowa drogi dla pieszych i rowerów szer. 3,0 m o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, o Budowa drogi dla pieszych szer. 1,8 m o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm o Ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm. 1.1. Przekroje konstrukcyjne Konstrukcja drogi dla pieszych i rowerów z betonowej kostki brukowej od km 0+000 do km 0+026; od km 0+034 do km 0+064; od km 0+072 do km 0+176 oraz drogi dla pieszych: - Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - gr. 8 cm - Podsypka cementowo-piaskowa - gr. 3 cm - Warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm, klasa C90/3 - gr. 15 cm - Warstwa mrozoochronna z mieszanki stabilizowanej cementem C1,5/2,0 MPa <=4,0 MPa - gr. 15cm - Istniejące podłoże gruntowe po wyprofilowaniu i zagęszczeniu. Konstrukcja drogi dla pieszych i rowerów z betonowej kostki brukowej od km 0+026 do km 0+034; od km 0+064 do km 0+072: - Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - gr. 8 cm - Podsypka cementowo-piaskowa - gr. 3 cm - Warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm, klasa C90/3 - gr. 30 cm - Warstwa mrozoochronna z mieszanki stabilizowanej cementem C1,5/2,0 MPa <=4,0 MPa - gr. 20cm - Istniejące podłoże gruntowe po wyprofilowaniu i zagęszczeniu. 1.2. Odwodnienie W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie mikroniwelacji przyległego terenu w celu wykonania zagłębienia dla odprowadzanych powierzchniowo wód opadowych i roztopowych. 1.3. Urządzenia BRD Projekt przewiduje montaż bariery energochłonnej typu N2W3A na odcinku od km 0+419 do km 0+513 strona lewa. Ponadto, projekt przewiduje wykonanie balustrady U-11a wzdłuż drogi dla pieszych zlokalizowanej wzdłuż rowu. 2. Zieleń W ramach niniejszego projektu przewiduje się wycinkę krzewów. Należy odtworzyć zniszczoną przez roboty budowlane zieleń i uporządkować teren poprzez pokrycie warstwą humusu grubości min 5 cm i obsiew mieszankami traw odpornymi na działanie czynników występujących w pasie drogowym. - budowy zjazdu z drogi wojewódzkiej (działka o nr ew. 401/5) na działkę o nr ew. 401/4: Zjazd zwykły zlokalizowany będzie zgodnie z załączonym projektem zagospodarowania terenu w km 1+041 strona prawa drogi wojewódzkiej nr 871 i będzie umożliwiał obsługę komunikacyjną działki o nr ewid. 401/4. Szerokość zjazdu wynosi 6,0 m oraz obustronne pobocza gruntowe o szerokości 1,0 m każde. Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu z jezdnią drogi wojewódzkiej wyokrąglono łukiem o promieniu R= 6 m. Pochylenie podłużne zjazdu wynosi 2,5% w kierunku jezdni drogi wojewódzkiej. Pochylenie poprzeczne o spadku daszkowym 2%. Konstrukcja zjazdu: o nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4cm o warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AS 16W gr. 8cm o podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie o gr. 30 cm o warstwa mrozoochronna z piasku stabilizowanego cementem klasa C3/4 <=6,0 MPa gr. 25cm Zjazd jest ograniczony krawężnikiem betonowym 20x30 cm zaniżonym. Za krawężnikiem należy wykonać pobocze z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 15 stabilizowanego mechanicznie o szerokości 1,0 m. CPV: 45000000-7, 45100000-8,45200000-9,45233220-7,45236000-0,45232200-4,45231400-9,45315100-9,45315600-4,45317000-2 Dokument nr: 2024/BZP 00586752, BZP-I.271.51.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-25 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9201baa1-be0b-4a35-aff5-75e22c26e625 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9201baa1-be0b-4a35-aff5-75e22c26e625 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Zamawiający wyznacza osobę do kontaktu z wykonawcami: Mariola Pasieka, Agnieszka Straburzyńska tel. 15-822-65-70 wew. 568 w godz.: 8:00-15:00 - sprawy formalno - prawne. Agnieszka Kwasek - Drzazga tel. 15 8181259 w godz. 8:00-15:00 - sprawy merytoryczne 4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9201baa1-be0b-4a35-aff5-75e22c26e625 Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-9201baa1-be0b-4a35-aff5-75e22c26e625 6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. 10. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 11. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 12. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula została określona w SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula została określona w SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-25 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z informacją wskazaną w rozdziale VII SWZ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: BZP-I.271.51.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przebudowa obwodnicy miasta Tarnobrzega - drogi wojewódzkiej nr 871 w zakresie: - wykonania drogi dla pieszych od km 0+035 do km 0+490 (strona lewa) oraz drogi dla pieszych i rowerów wraz z oświetleniem do km 0+035 do km 0+195 (strona prawa): Projektowane zagospodarowanie terenu 1. Branża drogowa W ramach projektowanej inwestycji przewiduje się budowę drogi dla pieszych i rowerów od km 0+033 do km 0+196 strona prawa (DW 871) oraz budowę drogi dla pieszych od km 0+033 do km 0+495 strona lewa (DW 871). Ponadto projekt przewiduje wykonanie bariery energochłonnej od km 0+419 do km 0+513 strona lewa. Całość zadania realizowana będzie w granicach pasa drogowego drogi wojewódzkiej Nr 871 - na podstawie zgłoszenia robót budowlanych. W zakresie branży drogowej planowane są następujące roboty budowlane: o Budowa drogi dla pieszych i rowerów szer. 3,0 m o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, o Budowa drogi dla pieszych szer. 1,8 m o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm o Ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm. 1.1. Przekroje konstrukcyjne Konstrukcja drogi dla pieszych i rowerów z betonowej kostki brukowej od km 0+000 do km 0+026; od km 0+034 do km 0+064; od km 0+072 do km 0+176 oraz drogi dla pieszych: - Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - gr. 8 cm - Podsypka cementowo-piaskowa - gr. 3 cm - Warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm, klasa C90/3 - gr. 15 cm - Warstwa mrozoochronna z mieszanki stabilizowanej cementem C1,5/2,0 MPa <=4,0 MPa - gr. 15cm - Istniejące podłoże gruntowe po wyprofilowaniu i zagęszczeniu. Konstrukcja drogi dla pieszych i rowerów z betonowej kostki brukowej od km 0+026 do km 0+034; od km 0+064 do km 0+072: - Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej - gr. 8 cm - Podsypka cementowo-piaskowa - gr. 3 cm - Warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm, klasa C90/3 - gr. 30 cm - Warstwa mrozoochronna z mieszanki stabilizowanej cementem C1,5/2,0 MPa <=4,0 MPa - gr. 20cm - Istniejące podłoże gruntowe po wyprofilowaniu i zagęszczeniu. 1.2. Odwodnienie W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie mikroniwelacji przyległego terenu w celu wykonania zagłębienia dla odprowadzanych powierzchniowo wód opadowych i roztopowych. 1.3. Urządzenia BRD Projekt przewiduje montaż bariery energochłonnej typu N2W3A na odcinku od km 0+419 do km 0+513 strona lewa. Ponadto, projekt przewiduje wykonanie balustrady U-11a wzdłuż drogi dla pieszych zlokalizowanej wzdłuż rowu. 2. Zieleń W ramach niniejszego projektu przewiduje się wycinkę krzewów. Należy odtworzyć zniszczoną przez roboty budowlane zieleń i uporządkować teren poprzez pokrycie warstwą humusu grubości min 5 cm i obsiew mieszankami traw odpornymi na działanie czynników występujących w pasie drogowym. - budowy zjazdu z drogi wojewódzkiej (działka o nr ew. 401/5) na działkę o nr ew. 401/4: Zjazd zwykły zlokalizowany będzie zgodnie z załączonym projektem zagospodarowania terenu w km 1+041 strona prawa drogi wojewódzkiej nr 871 i będzie umożliwiał obsługę komunikacyjną działki o nr ewid. 401/4. Szerokość zjazdu wynosi 6,0 m oraz obustronne pobocza gruntowe o szerokości 1,0 m każde. Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu z jezdnią drogi wojewódzkiej wyokrąglono łukiem o promieniu R= 6 m. Pochylenie podłużne zjazdu wynosi 2,5% w kierunku jezdni drogi wojewódzkiej. Pochylenie poprzeczne o spadku daszkowym 2%. Konstrukcja zjazdu: o nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4cm o warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AS 16W gr. 8cm o podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie o gr. 30 cm o warstwa mrozoochronna z piasku stabilizowanego cementem klasa C3/4 <=6,0 MPa gr. 25cm Zjazd jest ograniczony krawężnikiem betonowym 20x30 cm zaniżonym. Za krawężnikiem należy wykonać pobocze z kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 15 stabilizowanego mechanicznie o szerokości 1,0 m. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45236000-0 - Wyrównywanie terenu 45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne 44112600-4 - Izolacja dźwiękoszczelna 34928300-1 - Bariery ochronne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów ustalonych w SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej 4).1. potencjał techniczny Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4).2. potencjał zawodowy 1/ Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca przedstawi osoby, na funkcje wymienione poniżej, która spełnia następujące wymagania: Osoby proponowane do pełnienia funkcji: a) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy: - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: Kwalifikacje: wykonawca przedstawi osobę, która posiadać będzie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831). b) osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych: - minimalne doświadczenie i kwalifikacje: Kwalifikacje: Wykonawca przedstawi osobę, która posiadać będzie uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacje i sieci elektryczne i elektroenergetyczne w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831). Uwaga: Zamawiający uzna uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. 2/ Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty: co najmniej 1 robota budowlana, polegająca na wykonaniu remontu, budowie, rozbudowie, przebudowie, modernizacji chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych lub parkingów o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto oraz co najmniej 1 robota budowlana, polegająca na wykonaniu remontu, budowie, rozbudowie, przebudowie, dróg o wartości nie mniejszej niż: 200 000,00 zł brutto 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentówinne odpowiednie dokumenty (załącznik nr 7 do SWZ) b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SWZ). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu. 2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art.112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie za-mówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. (wzór zał. nr 5 do SWZ). Wymagana forma: Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz. 5. W przypadku, o którym mowa w ust.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 7. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 9. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: o Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ, o Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: - dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; - dokumenty wspólne takie jak np. formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Istotne postanowienia umowy zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach kryteriów ustalonych w SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-12-14 |
© eurobudowa.pl 2004-2024