łódzkie (Łódź)
podkarpackie (NOWA DĘBA)
małopolskie (Nowy Sącz)
dolnośląskie (Wrocław)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Żory)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowe utrzymanie czystości |
Data zamieszczenia: | 2024-11-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowo - Usługowe "INTERPROMEX" Sp. z o.o Paryska 11 42-500 Będzin powiat: będziński sekretariat@interpromex.pl https://platformazakupowa.pl/pn/interpromex/proceedings |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Będzin |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-11-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Kompleksowe utrzymanie czystości na Targowisku Miejskim w Będzinie przy ul. Gzichowskiej i Targowisku Miejskim w Będzinie przy Ul. Barlickiego. Krótki opis przedmiotu zamówienia - świadczenie usług polegających na kompleksowym utrzymaniu porządku i estetyki na terenie Targowiska Miejskiego w Będzinie przy Ul. Gzichowskiej o powierzchni 42.033 m2 oznaczonego numerami geodezyjnymi 93/14, 93/12, 34/3, 36/1 (karta mapy 5 obręb Będzin) wraz z terenami przyległymi do Ul. Gzichowskiej tj. Ul. Namiarkowej, Wolności, Polnej, Spokojnej, Brzozowickiej oraz lasku przy targowisku (tzw. Małpi Gaj), ronda "Nerka" wraz z przejściem podziemnym, parkingu samochodowego położonego przy targowisku zaczynającego się od placu przy moście nad rzeką Czarną Przemszą wraz z terenami przyległymi do rzeki, a kończącego się na terenie Targowiska o łącznej powierzchni 150.400 m2. - świadczenie usług polegających na kompleksowym utrzymaniu porządku i estetyki na terenie Targowiska Miejskiego w Będzinie przy Ul. Barlickiego o powierzchni 1 991m2 oznaczonego numerami geodezyjnymi 6520/2 (karta mapy 22, obręb Grodziec) wraz z terenami przyległymi. Szczegółowy opis przedmiotu (OPZ) zamówienia opisano w załączniku nr 3 do SWZ. CPV: 90600000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00586466, ZP-5/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-19 08:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/interpromex/proceedings 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf; 6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8; 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/interpromex/proceedings TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-19 08:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/interpromex/proceedings Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31 Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 11 000,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w : ING Bank Śląski S.A. o/Będzin nr konta: 61 1050 1227 1000 0008 0156 1002 z dopiskiem: ,,Wadium do ZP-5/2025 - Kompleksowe utrzymanie czystości na Targowiskach Miejskich w Będzinie". UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza zaleca się załączenie do oferty potwierdzenia przelewu. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP; 2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowo - Usługowe Interpromex Sp. z o.o. w Będzinie ; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, zostanie odrzucona SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-5/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia - świadczenie usług polegających na kompleksowym utrzymaniu porządku i estetyki na terenie Targowiska Miejskiego w Będzinie przy ul. Gzichowskiej o powierzchni 42.033 m2 oznaczonego numerami geodezyjnymi 93/14, 93/12, 34/3, 36/1 (karta mapy 5 obręb Będzin) wraz z terenami przyległymi do ul. Gzichowskiej tj. ul. Namiarkowej, Wolności, Polnej, Spokojnej, Brzozowickiej oraz lasku przy targowisku (tzw. Małpi Gaj), ronda "Nerka" wraz z przejściem podziemnym, parkingu samochodowego położonego przy targowisku zaczynającego się od placu przy moście nad rzeką Czarną Przemszą wraz z terenami przyległymi do rzeki, a kończącego się na terenie Targowiska o łącznej powierzchni 150.400 m2. - świadczenie usług polegających na kompleksowym utrzymaniu porządku i estetyki na terenie Targowiska Miejskiego w Będzinie przy ul. Barlickiego o powierzchni 1 991m2 oznaczonego numerami geodezyjnymi 6520/2 (karta mapy 22, obręb Grodziec) wraz z terenami przyległymi. Szczegółowy opis przedmiotu (OPZ) zamówienia opisano w załączniku nr 3 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Miesięczna ulga we wpłacie na PFRON 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1). sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł, dla jednej i wszystkich szkód oraz zakresem ubezpieczenia obejmującym przedmiot działalności Wykonawcy, co najmniej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. 2) zdolności technicznej lub zawodowej 1. W ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie i ze wszelką starannością 3 usługi tożsame z przedmiotem zamówienia, polegające na utrzymaniu czystości wraz z innymi usługami o wartości minimum: 620 000,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane 2. Dysponuje potencjałem technicznym tj.: a) ciągnik + osprzęt pełnowymiarowy - 1 szt. b) posypywarka do pisku i soli - 1 szt. c) zamiatarka - 1 szt. d) szorowarka do mycia nawierzchni z kostki brukowej i asfaltu - 1 szt. e) pług do odśnieżania - 1 szt. f) łyżka - szufla do żwiru - 1 szt. g) kosa spalinowa - 1 szt. h) kosiarka do trawy - 1 szt. i) samojezdna kosiarka do trawy - 1 szt. j) dmuchawa do liści - 1 szt. k) odkurzacz do liści - 1 szt. l) nożyce spalinowe do przycinania żywopłotów - 1 szt. m) rozdrabniarka do gałęzi i samosiejek O 70 mm - 1 szt. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 11 000,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w : ING Bank Śląski S.A. o/Będzin nr konta: 61 1050 1227 1000 0008 0156 1002 z dopiskiem: ,,Wadium do ZP-5/2025 - Kompleksowe utrzymanie czystości na Targowiskach Miejskich w Będzinie". UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza zaleca się załączenie do oferty potwierdzenia przelewu. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP; 2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowo - Usługowe Interpromex Sp. z o.o. w Będzinie ; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, zostanie odrzucona 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić na podstawie art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku stosuje się postanowienie umowne w brzmieniu obowiązującym przed tą zmianą. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy - w takim przypadku nastąpi dostosowanie zapisów umowy, stosownie do wprowadzonego zakresu zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 2) zmiany osób oraz danych kontaktowych. Zmiana zostanie dokonana w formie pisemnej lub postaci elektronicznej, co nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. 4. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają, poza przypadkami wyraźnie określonymi w umowie, zachowania formy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Miesięczna ulga we wpłacie na PFRON 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024