pomorskie (Gdańsk)
mazowieckie (Warszawa)
zachodniopomorskie (Barlinek)
kujawsko-pomorskie (BYDGOSZCZ)
podkarpackie (Rzeszów)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa stałej rocznej konserwacji urządzeń klimatyzacji i wentylacji |
Data zamieszczenia: | 2024-11-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
22 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. 17-go Marca 20 82-200 Malbork powiat: malborski tel. 261536200 fax. 261536275, tel. 261-536-726, tel. 261 536 789 22blt.przetargi@ron.mil.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Malbork |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 261536200 fax. |
Termin składania ofert: | 2024-11-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa stałej rocznej konserwacji urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach administrowanych przez 22. BLT w Malborku. 2024-11-08 zaprasza Państwa do złożenia propozycji cenowej na realizację zamówienia publicznego pn. ,,Usługa stałej rocznej konserwacji urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach administrowanych przez 22. BLT w Malborku". 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegające na konserwacji i naprawie urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach administrowanych przez 22. BLT w Malborku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz warunki zamówienia zostały określone w załącznikach do Zaproszenia: ? Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do Zaproszenia ? Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 3 do Zaproszenia, ? Projekt umowy- Załącznik nr 5 do Zaproszenia. 3. Warunki gwarancyjne - Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy na wymienione podczas konserwacji części i podzespoły. - Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały również określone w projekcie umowy, który stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia. - Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia. - Pełen zakres usługi opisany został w załącznikach wskazanych powyżej. Podczas wyceny prac związanych z realizacją usługi, Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z pełną dokumentacją, która funkcjonuje, jako całość. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje a) Zadanie nr 1 - Konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacji i wentylacji w 22. BLT Malbork; b) Zadanie nr 2 - Konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacji i wentylacji w 49. Blot Pruszcz Gdański c) Zadanie nr 3 - Konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacji i wentylacji w PO Skowronki CPV: 50730000-1 Dokument nr: 22.BLT.SZP.2612.130.2024 Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia propozycji cenowej: Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.11.2024 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w budynku nr 12, sala odpraw. Składanie ofert: 12. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert Ofertę można złożyć z wypełnionym i podpisanymi (wraz z pieczątką) załącznikami wybranym poniżej sposobem: ? ? ? osobiście, bądź drogą pocztową, w zamkniętej kopercie na adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego Kancelaria Jawna Budynek nr 1, pokój nr 118 ul. 17 Marca 20 82 - 200 Malbork; z dopiskiem OFERTA - Sygn. Sprawy: 22.BLT.SZP.2612.130.2024 w formie elektronicznej na adres: 22blt.przetargi@ron.mil.pl (w formie skanu dokumentów - plik pdf) w formie elektronicznej na adres: 22blt.przetargi@ron.mil.pl (w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 18.11.2024 r. o godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: 3. Miejsce realizacji usługi: Zadanie nr 1 - 22. BLT Malbork Ul. 17 Marca 20: Zadanie nr 2 - 49. Blot Pruszcz Gdański Ul. Powstańców Warszawy 28B Zadanie nr 3 - PO Skowronki Wszelkie prace i czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą wykonywane w dni robocze w godz. 7:30 - 15:30. 8. Termin realizacji zmówienia: od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025 r. Wymagania: dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego Nazwa zadania: Usługa stałej rocznej konserwacji urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach administrowanych przez 22. BLT w Malborku. 1. Tryb udzielenia zamówienia Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zaproszeniu. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w szczegółowym opisie zostaną odrzucone. Dopuszcza się możliwość prowadzenia prac w dni dodatkowo wolne od pracy, po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielami użytkownika danego obiektu/terenu. 4. Warunki udziału w postępowaniu i podstaw wykluczenia Wykonawcy: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, b) nie podlegają wykluczeniu 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.3. zdolności technicznej lub zawodowej: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3. Zamawiający przewiduje podstawy wykluczenia: 3.1 zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U z 2024 r. poz. 507) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursów o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych lub z wyłączeniem stosowania tej ustawy wykluczy: 1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy 2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Dokumenty, jakie należy złożyć na potwierdzenie spełnienia warunków w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: a) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do Zaproszenia Oświadczenie składają odrębnie: - Wykonawca, - każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), - podwykonawca (jeżeli dotyczy). 6. Obowiązki Wykonawcy: Wymagania stawiane Wykonawcy: - Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę (przedmiot zamówienia) zgodnie ze Specyfikacją techniczną oraz na warunkach określonych w Projekcie umowy - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność, dokładność i terminowość przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - Usługa realizowana będzie na terenie Zamawiającego. - W przypadku uszkodzenia mienia Zamawiającego - Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. - Wszelki koszty związane z realizacją usługi w przedmiocie zamówienia (w tym dojazd, części i materiały eksploatacyjne) ponosi Wykonawca (koszt należy wyliczyć w cenę oferty). - Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia wszelkich kosztów związanych z realizacją umowy. - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie. - Wykonawca zobowiązuje się do należytego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów o ruchu drogowym i zasad bezpieczeństwa w zakresie poruszania się pojazdów mechanicznych po obiekcie lotniskowym, zasad FOD oraz przepisów dotyczących ochrony obiektów wojskowych. - Wykonawca jest zobowiązany jest o usunięcie ewentualnie wyrządzonych szkód powstałych przy wykonywaniu czynności wynikających z umowy na własny koszt i w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. - Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości w rejonie wykonywania prac. Za wszelkie zdarzenia powstałe w wyniku nie przestrzegania tych zobowiązań konsekwencje ponosi wykonawca wraz z odpowiedzialnością materialną. - Wykonawca będącym cudzoziemcem lub zatrudniającym cudzoziemców, przed przystąpieniem do realizacji umowy zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o tym fakcie, w celu uzyskania akceptacji Służb Kontrwywiadu Wojskowego w zakresie wstępu osób na tereny 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu (wymóg uzyskania zgody SKW zgodnie z zasadami wynikającymi z decyzji nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18.08.2021 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2021 r. poz. 177). Przy drogach publicznych pojazdy powinny spełniać wymagania dotyczące przepisów ruchu drogowego w odniesieniu do dopuszczalnych obciążeń na osie i innych parametrów technicznych. Wszystkie osoby biorące udział w realizacji usługi zobowiązane są do udziału w instruktażu/szkolenia przeprowadzonym przez Użytkownika obiektu na temat zasad i warunków poruszania się po terenie obiektu. Wykonawca zobowiązany jest stosować się do obowiązujących standardów i zasad organizacyjno-porządkowych dla danego obiektu. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zachowana w tajemnicy, pozyskane informacje dotyczące działalności użytkowników obiektów i urządzeń. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji Umowy zapozna się z procedurami wstępu na teren kompleksów wojskowych obowiązujących u Zamawiającego. 9. Kryteria oceny ofert Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium: 1) cena - 80% (1 pkt=1%) Cena oferty o najniższej cenie spośród wszystkich złożonych ofert Cena = -------------------------------------------------- x 100 pkt x 80% Cena oferty badanej * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Oferta może otrzymać maksymalnie 80 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów - 80. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. 2) czas reakcji na podjęcie czynności usuwania stanów awaryjnych - 20% (1pkt=1%) Najkrótszy czas reakcji spośród wszystkich złożonych ofert Czas reakcji = -----------------------------------------------x 100 pkt x 20% Czas reakcji oferty badanej * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający dopuszcza tylko następujący czas reakcji na podjęcie czynności usuwania stanów awaryjnych jaki Wykonawca może zaoferować w Formularzu ofertowym: - czas reakcji do 0,5 godziny - czas reakcji od 0,5 do 1 godziny - czas reakcji od 1 do 1,5 godziny - czas reakcji od 1,5 do 2 godzin - czas reakcji powyżej 2 godzin Oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium czas reakcji. Oferta z najkrótszym czasem reakcji otrzyma maksymalną liczbę punktów - 20. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. UWAGA: ? W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym pola określającego długość okresu czasu reakcji będzie to równoważne z czasem reakcji 0,5 godziny. ? W przypadku wypełnienia przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym pól określających czasu reakcji inną wartością niż proponowana, będzie to skutkowało odrzuceniem oferty. ? Wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów. ? Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. ? Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium ,,Cena", kryterium ,,Czas reakcji", zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą z największą ilością uzyskanych punktów ofertę obejmującą realizację całości zamówienia, stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia. 10. Opis sposobu obliczenia ceny: 1) W zaoferowaną cenę należy wliczyć wszystkie koszty, które Wykonawca musi ponieść do realizacji zamówienia, uwzględniając wszystkie zapisy, ilości i wymagania w tym: koszty osobowe Wykonawcy, koszty dojazdu i inne. 2) Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia - należy wyliczyć w Formularzu cenowym dla każdego zadania i tak obliczoną wartość całkowitą brutto przenieść do Formularza ofertowego. 3) Zamawiający zastrzega, aby żadna z cen pozycji Formularza cenowego i Formularza ofertowego nie została określona wartością 0,00 zł. 4) Brak wyceny lub wartość 0,00 zł skutkować będzie odrzuceniem oferty. 5) Zamawiający wymaga, aby wszystkie ceny były podane z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty wykazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj.: ? ułamek kończący się cyfrą od 0 do 4 należy zaokrąglić w dół; ? ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 należy zaokrąglić w górę; 6) Oferta musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, do dwóch miejsc po przecinku. 7) Cena brutto ma zawierać podatek VAT (jeżeli dotyczy). 8) Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. 9) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10) Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny netto usługi/dostawy będącej przedmiotem zamówienia powiększonej o obowiązujący podatek VAT. 11) Cena jednostkowa podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji. 11. Sposób przygotowania oferty Propozycja cenowa ma zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zaproszenia b) wypełniony i podpisany Formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zaproszenia c) wypełnione i podpisane Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do Zaproszenia Ofertę należy złożyć w języku polskim, w formie pisemnej. Oferta powinna zostać napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Oferta powinna obejmować całość zamówienia określonego przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) nierozpatrywania propozycji cenowych, otrzymanych po terminie, b) wezwania do uzupełnienia wymaganych dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty, c) poprawienia oczywistych pomyłek rachunkowych i pisarskich, d) wyboru kolejnego wykonawcy w przypadku uchylania się wykonawcy, którego wybrano jako najkorzystniejszego od podpisania umowy, e) odwołania postępowania bez podawania przyczyn. (podstawa prawna art. 701 § 3 Kodeksu Cywilnego). f) stosowania w ramach postępowania, zasad wynikających z procedury udzielenia zamówień publicznych wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. ,,Prawo zamówień publicznych" (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320). 15. Formalności przed podpisaniem umowy: Wybrany w drodze postępowania Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożyć Zamawiającemu: a) odpowiednio opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji umowy. W przypadku wznowienia polisy -- należy dostarczyć jej potwierdzoną kopię wciągu 7 dni od daty jej wznowienia. b) certyfikat wydany przez Urząd Dozoru Technicznego dla przedsiębiorców na podstawie art. 30 ust. 7 ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 2065), który potwierdza, że przedsiębiorca jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie: instalowanie oraz konserwacja lub serwisowanie urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła. 16. Załączniki 1) formularz ofertowy, 2) formularz cenowy, 3) specyfikacja techniczna, 4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, 5) projekt umowy. 17. Inne: a) Rozpoznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego. b) Informujemy, iż zaproponowane ceny i inne warunki będą porównywane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. c) Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego nie dotyczy. Uwagi: d) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO1 do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 22 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, tel: 261-536-216, fax:261-536-216; ? z inspektorem ochrony danych, Elżbietą Więckiewicz, można się skontaktować pod numerem telefonu 261536287 lub mailowo: e.wieckiewicz@ron.mil.pl ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Usługa stałej rocznej konserwacji urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach administrowanych przez 22. BLT w Malborku'' sygnatura sprawy: 22.BLT.SZP.2612.130.2024 ? prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 6 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) dalej ,,ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 13. Osoba upoważniona do kontaktu z ofertami: sprawy merytoryczne - pan Zdzisław MARCINKOWSKI, Sekcja Infrastruktury, tel. 261-536-726 sprawy proceduralne - pani Monika ARENTEEWICZ Sekcja Zamówień Publicznych tel. 261 536 789 |
© eurobudowa.pl 2004-2024