Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5143z ostatnich 7 dni
22390z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługa stałej rocznej konserwacji urządzeń klimatyzacji i wentylacji

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa stałej rocznej konserwacji urządzeń klimatyzacji i wentylacji

Data zamieszczenia: 2024-11-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
ul. 17-go Marca 20
82-200 Malbork
powiat: malborski
tel. 261536200 fax. 261536275, tel. 261-536-726, tel. 261 536 789
22blt.przetargi@ron.mil.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Malbork
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 261536200 fax.
Termin składania ofert: 2024-11-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługa stałej rocznej konserwacji urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach administrowanych przez 22. BLT w Malborku.
2024-11-08
zaprasza Państwa do złożenia propozycji cenowej na realizację zamówienia
publicznego pn. ,,Usługa stałej rocznej konserwacji urządzeń klimatyzacji
i wentylacji w obiektach administrowanych przez 22. BLT w Malborku".
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegające na konserwacji i naprawie
urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach administrowanych przez 22. BLT
w Malborku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz warunki zamówienia zostały
określone w załącznikach do Zaproszenia:
? Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do Zaproszenia
? Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 3 do Zaproszenia,
? Projekt umowy- Załącznik nr 5 do Zaproszenia.
3. Warunki gwarancyjne
- Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy na wymienione
podczas konserwacji części i podzespoły.
-
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały również określone w projekcie
umowy, który stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia.
- Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią
wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w
wymagań minimalnych skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia.
- Pełen zakres usługi opisany został w załącznikach wskazanych powyżej. Podczas
wyceny prac związanych z realizacją usługi, Wykonawca zobowiązany jest
do zapoznania się z pełną dokumentacją, która funkcjonuje, jako całość. Wszystkie
wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania
minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań
minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami
zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje
a) Zadanie nr 1 - Konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacji i wentylacji
w 22. BLT Malbork;
b) Zadanie nr 2 - Konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacji i wentylacji
w 49. Blot Pruszcz Gdański
c) Zadanie nr 3 - Konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacji i wentylacji
w PO Skowronki

CPV: 50730000-1

Dokument nr: 22.BLT.SZP.2612.130.2024

Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia propozycji cenowej:
Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.11.2024 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego
mieszczącej się w budynku nr 12, sala odpraw.

Składanie ofert:
12. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
Ofertę można złożyć z wypełnionym i podpisanymi (wraz z pieczątką) załącznikami
wybranym poniżej sposobem:
?
?
?
osobiście, bądź drogą pocztową, w zamkniętej kopercie na adres:
22 Baza Lotnictwa Taktycznego
Kancelaria Jawna
Budynek nr 1, pokój nr 118
ul. 17 Marca 20
82 - 200 Malbork;
z dopiskiem OFERTA - Sygn. Sprawy: 22.BLT.SZP.2612.130.2024
w
formie
elektronicznej
na
adres:
22blt.przetargi@ron.mil.pl
(w formie skanu dokumentów - plik pdf)
w
formie
elektronicznej
na
adres:
22blt.przetargi@ron.mil.pl
(w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym)
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 18.11.2024 r. o godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
3. Miejsce realizacji usługi:
Zadanie nr 1 - 22. BLT Malbork Ul. 17 Marca 20:
Zadanie nr 2 - 49. Blot Pruszcz Gdański Ul. Powstańców Warszawy 28B
Zadanie nr 3 - PO Skowronki
Wszelkie prace i czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą
wykonywane w dni robocze w godz. 7:30 - 15:30.
8. Termin realizacji zmówienia:
od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025 r.

Wymagania:
dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
Nazwa zadania: Usługa stałej rocznej konserwacji urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach
administrowanych przez 22. BLT w Malborku.
1. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie zapytania ofertowego
o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych określonej w art. 2 ust. 1 pkt.
1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie
z wymogami określonymi w niniejszym zaproszeniu.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty
nie zawierające
pełnego
zakresu
przedmiotu
zamówienia
określonego
w szczegółowym opisie zostaną odrzucone.
Dopuszcza się możliwość prowadzenia prac w dni dodatkowo wolne od pracy, po
wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielami użytkownika danego obiektu/terenu.
4. Warunki udziału w postępowaniu i podstaw wykluczenia Wykonawcy:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu,
b) nie podlegają wykluczeniu
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.3. zdolności technicznej lub zawodowej:
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Zamawiający przewiduje podstawy wykluczenia:
3.1 zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U z 2024 r. poz. 507)
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursów o wartości
mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych lub z wyłączeniem stosowania tej ustawy wykluczy:
1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022
r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3.
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art.
3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r.
poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7
ust. 1 ustawy, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika
konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom,
oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub
dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca
wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy
konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu
stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Dokumenty, jakie należy złożyć na potwierdzenie spełnienia warunków
w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw
wykluczenia Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:
a) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do
Zaproszenia Oświadczenie składają odrębnie:
- Wykonawca,
- każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(jeżeli dotyczy),
- podwykonawca (jeżeli dotyczy).
6. Obowiązki Wykonawcy:
Wymagania stawiane Wykonawcy:
- Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę (przedmiot
zamówienia) zgodnie ze Specyfikacją techniczną oraz na warunkach określonych
w Projekcie umowy
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
- Wymagana jest należyta staranność, dokładność i terminowość przy realizacji
zobowiązań wynikających z umowy,
- Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez
zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
- Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych
ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę
podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Usługa realizowana będzie na terenie Zamawiającego.
- W przypadku uszkodzenia mienia Zamawiającego - Wykonawca zobowiązany jest
do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny
koszt.
- Wszelki koszty związane z realizacją usługi w przedmiocie zamówienia (w tym
dojazd, części i materiały eksploatacyjne) ponosi Wykonawca (koszt należy wyliczyć
w cenę oferty).
- Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia wszelkich kosztów związanych
z realizacją umowy.
- Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie
z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ponosi pełną odpowiedzialność
w tym zakresie.
- Wykonawca zobowiązuje się do należytego i terminowego wykonania przedmiotu
zamówienia.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę
podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów o ruchu
drogowym i zasad bezpieczeństwa w zakresie poruszania się pojazdów
mechanicznych po obiekcie lotniskowym, zasad FOD oraz przepisów dotyczących
ochrony obiektów wojskowych.
- Wykonawca jest zobowiązany jest o usunięcie ewentualnie wyrządzonych szkód
powstałych przy wykonywaniu czynności wynikających z umowy na własny koszt i w
terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
- Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości w rejonie wykonywania prac.
Za wszelkie zdarzenia powstałe w wyniku nie przestrzegania tych zobowiązań
konsekwencje ponosi wykonawca wraz z odpowiedzialnością materialną.
- Wykonawca będącym cudzoziemcem lub zatrudniającym cudzoziemców, przed
przystąpieniem do realizacji umowy zobowiązany jest poinformować Zamawiającego
o tym fakcie, w celu uzyskania akceptacji Służb Kontrwywiadu Wojskowego
w zakresie wstępu osób na tereny 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz
jednostek będących na zaopatrzeniu (wymóg uzyskania zgody SKW zgodnie
z zasadami wynikającymi z decyzji nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia
18.08.2021 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie
obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2021 r. poz. 177).
Przy drogach publicznych pojazdy powinny spełniać wymagania dotyczące przepisów
ruchu drogowego w odniesieniu do dopuszczalnych obciążeń na osie i innych
parametrów technicznych.
Wszystkie osoby biorące udział w realizacji usługi zobowiązane są do udziału
w instruktażu/szkolenia przeprowadzonym przez Użytkownika obiektu na temat zasad
i warunków poruszania się po terenie obiektu. Wykonawca zobowiązany jest
stosować się do obowiązujących standardów i zasad organizacyjno-porządkowych dla
danego obiektu.
Wykonawca usługi zobowiązany jest do zachowana w tajemnicy, pozyskane
informacje dotyczące działalności użytkowników obiektów i urządzeń.
Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji Umowy zapozna się z procedurami
wstępu na teren kompleksów wojskowych obowiązujących u Zamawiającego.
9. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował
kryterium:
1) cena - 80% (1 pkt=1%)
Cena oferty o najniższej cenie
spośród wszystkich złożonych ofert
Cena = -------------------------------------------------- x 100 pkt x 80%
Cena oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Oferta może otrzymać maksymalnie 80 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów - 80.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru.
2) czas reakcji na podjęcie czynności usuwania stanów awaryjnych - 20%
(1pkt=1%)
Najkrótszy czas reakcji spośród
wszystkich złożonych ofert
Czas reakcji = -----------------------------------------------x 100 pkt x 20%
Czas reakcji oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Zamawiający dopuszcza tylko następujący czas reakcji na podjęcie czynności
usuwania stanów awaryjnych jaki Wykonawca może zaoferować w Formularzu
ofertowym:
- czas reakcji do 0,5 godziny
- czas reakcji od 0,5 do 1 godziny
- czas reakcji od 1 do 1,5 godziny
- czas reakcji od 1,5 do 2 godzin
- czas reakcji powyżej 2 godzin
Oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium czas
reakcji.
Oferta z najkrótszym czasem reakcji otrzyma maksymalną liczbę punktów - 20.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru.
UWAGA:
? W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym pola określającego
długość okresu czasu reakcji będzie to równoważne z czasem reakcji 0,5 godziny.
? W przypadku wypełnienia przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym pól określających czasu
reakcji inną wartością niż proponowana, będzie to skutkowało odrzuceniem oferty.
? Wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po
przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia
nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
? Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
? Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie
lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium ,,Cena", kryterium ,,Czas reakcji",
zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium
o najwyższej wadze.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą
z największą ilością uzyskanych punktów ofertę obejmującą realizację całości
zamówienia, stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych
kryteriów udzielenia zamówienia.
10. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) W zaoferowaną cenę należy wliczyć wszystkie koszty, które Wykonawca musi
ponieść
do realizacji zamówienia, uwzględniając wszystkie zapisy, ilości i wymagania w tym:
koszty osobowe Wykonawcy, koszty dojazdu i inne.
2) Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia - należy wyliczyć w Formularzu
cenowym dla każdego zadania i tak obliczoną wartość całkowitą brutto przenieść do
Formularza ofertowego.
3) Zamawiający zastrzega, aby żadna z cen pozycji Formularza cenowego i Formularza
ofertowego nie została określona wartością 0,00 zł.
4) Brak wyceny lub wartość 0,00 zł skutkować będzie odrzuceniem oferty.
5) Zamawiający wymaga, aby wszystkie ceny były podane z zaokrągleniem do dwóch
miejsc po przecinku. Kwoty wykazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy
zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj.:
? ułamek kończący się cyfrą od 0 do 4 należy zaokrąglić w dół;
? ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 należy zaokrąglić w górę;
6) Oferta musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, do dwóch miejsc po przecinku.
7) Cena brutto ma zawierać podatek VAT (jeżeli dotyczy).
8) Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.
9) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
10) Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny netto usługi/dostawy będącej
przedmiotem zamówienia powiększonej o obowiązujący podatek VAT.
11) Cena jednostkowa podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez
cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji.
11. Sposób przygotowania oferty
Propozycja cenowa ma zawierać następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1
do Zaproszenia
b)
wypełniony i podpisany Formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr
2 do Zaproszenia
c) wypełnione i podpisane Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - zgodnie
z załącznikiem nr 4 do Zaproszenia
Ofertę należy złożyć w języku polskim, w formie pisemnej.
Oferta powinna zostać napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Oferta
powinna obejmować całość zamówienia określonego przez Zamawiającego.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) nierozpatrywania propozycji cenowych, otrzymanych po terminie,
b) wezwania do uzupełnienia wymaganych dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty,
c) poprawienia oczywistych pomyłek rachunkowych i pisarskich,
d) wyboru kolejnego wykonawcy w przypadku uchylania się wykonawcy, którego
wybrano jako najkorzystniejszego od podpisania umowy,
e) odwołania postępowania bez podawania przyczyn. (podstawa prawna art. 701 § 3
Kodeksu Cywilnego).
f) stosowania w ramach postępowania, zasad wynikających z procedury udzielenia
zamówień publicznych wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. ,,Prawo
zamówień publicznych" (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
15. Formalności przed podpisaniem umowy:
Wybrany w drodze postępowania Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu
podpisania umowy przedłożyć Zamawiającemu:
a) odpowiednio opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji
umowy. W przypadku wznowienia polisy -- należy dostarczyć jej potwierdzoną
kopię wciągu 7 dni od daty jej wznowienia.
b) certyfikat wydany przez Urząd Dozoru Technicznego dla przedsiębiorców na
podstawie art. 30 ust. 7 ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających
warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych
(t.j. Dz. U. z 2020, poz. 2065), który potwierdza, że przedsiębiorca jest uprawniony
do prowadzenia działalności w zakresie: instalowanie oraz konserwacja lub
serwisowanie urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła.
16. Załączniki
1) formularz ofertowy,
2) formularz cenowy,
3) specyfikacja techniczna,
4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
5) projekt umowy.
17. Inne:
a) Rozpoznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego.
b) Informujemy, iż zaproponowane ceny i inne warunki będą porównywane z innymi
ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana
umowa.
c) Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego nie dotyczy.

Uwagi:
d) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO1 do zastosowania przez zamawiających
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
22 Baza Lotnictwa Taktycznego
ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork,
tel: 261-536-216, fax:261-536-216;
? z inspektorem ochrony danych, Elżbietą Więckiewicz, można się skontaktować pod
numerem telefonu 261536287 lub mailowo: e.wieckiewicz@ron.mil.pl
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
pn. ,,Usługa stałej rocznej konserwacji urządzeń klimatyzacji i wentylacji
w obiektach administrowanych przez 22. BLT w Malborku'' sygnatura sprawy:
22.BLT.SZP.2612.130.2024
? prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 6 oraz
art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) dalej ,,ustawa Pzp";
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych*;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1)
rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1).
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
13. Osoba upoważniona do kontaktu z ofertami:
sprawy merytoryczne
- pan Zdzisław MARCINKOWSKI, Sekcja Infrastruktury, tel. 261-536-726
sprawy proceduralne
- pani Monika ARENTEEWICZ Sekcja Zamówień Publicznych tel. 261 536 789

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.