Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
553z dziś
5843z ostatnich 7 dni
24290z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów rekreacyjno - sportowych na...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów rekreacyjno - sportowych na terenie miasta Sosnowca

Data zamieszczenia: 2024-11-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI SOSNOWIEC
3 Maja 41
41-200 Sosnowiec
powiat: Sosnowiec
Telefon: 32 266 34 26
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/455316
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 32 266 34 2
Termin składania ofert: 2024-11-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów rekreacyjno - sportowych na terenie miasta Sosnowca
Opis postępowania: Przedmiotem zamówienia jest przegląd stanu technicznego obiektów rekreacyjno - sportowych na terenie miasta Sosnowca, który został podzielony na sześć część. W każdej części zadania został opisany zakres do wykonania przez Wykonawcę.

Opis zamówienia dla części I:

Część I dotyczy sprawdzenia stanu technicznego w zakresie art. 62 ust. 1 pkt. 1) ppkt. a) i b) oraz art. 62 ust. 1 pkt. 2) (z wyłączeniem badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów) oraz 3) (z wyłączeniem art. 62 ust. 1 pkt. 1 1) ppkt. c)) ustawy Prawo budowlane wymienionych niżej obiektów.

Obiekty podlegające dwukrotnej kontroli w ciągu roku, dla których protokoły muszą być złożone w siedzibie Zamawiającego oraz w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Sosnowcu do dnia 31.05.2025 roku i 30.11.2025 roku, to:

1. Hala Sportowa przy ulicy Baczyńskiego 4

2. Hala Widowiskowo - Sportowa przy ulicy Żeromskiego 4C

3. Stadion Zimowy przy ulicy Zamkowej 4 - Tafla A

4. Zadaszenie trybun - Kompleks Piłkarski przy ulicy Kresowej 1

Obiekty podlegające jednokrotnej kontroli w ciągu roku:

1. Budynek administracyjny wchodzący w skład Kompleksu Piłkarskiego przy ulicy Kresowej 1

2. Portiernia przy parkingu strzeżonym wchodząca w skład Kompleksu Piłkarskiego przy ulicy Kresowej 1

3. Płyta główna z trybunami i ogrodzeniem wchodząca w skład Kompleksu Piłkarskiego przy ulicy Kresowej 1

4. Boiska treningowe o nawierzchni z trawy naturalnej wchodzące w skład Kompleksu Piłkarskiego przy ulicy Kresowej 1

5. Budynek socjalno - warsztatowy wchodzący w skład Kompleksu Piłkarskiego przy ulicy Kresowej 1

6. Pawilon szatniowy wchodzący w skład Kompleksu Piłkarskiego przy ulicy Kresowej 1

7. Pawilon poczekalni wchodzący w skład Kompleksu Piłkarskiego przy ulicy Kresowej 1

8. Boisko sztuczne wchodzące w skład Kompleksu Piłkarskiego przy ulicy Kresowej 1

9. Boisko do beach soccera wchodzące w skład Kompleksu Piłkarskiego przy ulicy Kresowej 1

10. Pawilon Sportowy główny wchodzący w skład Kompleksu Sportowego przy alei Mireckiego 31

11. Pawilon boczny wchodzący w skład Kompleksu Sportowego przy alei Mireckiego 31

12. Korty tenisowe wchodzące w skład Kompleksu Sportowego przy alei Mireckiego 31

13. Widownia z płytą główną wchodzące w skład Kompleksu Sportowego przy alei Mireckiego 31

14. Boisko sztuczne i asfaltowe wchodzące w skład Kompleksu Sportowego przy alei Mireckiego 31

15. Hala sportowa wchodząca w skład Kompleksu Sportowego przy ulicy Orląt Lwowskich 70

16. Budynek byłej myjni samochodowej wchodzący w skład Kompleksu Sportowego przy Ul. Orląt Lwowskich 70

17. Płyta główna z trybuną i ogrodzeniem wchodzące w skład Kompleksu Sportowego przy Ul. Orląt Lwowskich 70

18. Plac zabaw na terenie Kompleksu Sportowego przy ulicy Orląt Lwowskich 70

19. Siłownia zewnętrzna na terenie Kompleksu Sportowego przy ulicy Orląt Lwowskich 70

20. Budynek administracyjny wchodzący w skład Kompleksu Rekreacyjno - Sportowego przy Ul. 3-go Maja 51

21. Zbiornik i instalacja naśnieżania stoku narciarskiego wchodzące w skład Kompleksu Rekreacyjno - Sportowego przy ulicy 3-go Maja 51

22. Trzy wyciągi narciarskie wchodzące w skład Kompleksu Rekreacyjno - Sportowego przy ulicy 3-go Maja 51

23. Hala Widowiskowo - Sportowa przy ulicy Żeromskiego 4C

24. Hala Widowiskowo - Sportowa przy ulicy Braci Mieroszewskich 91

25. Centrum Aktywności Rodzinnej ŻeromPark przy ulicy Żeromskiego 4D

26. Klimontowskie Centrum Aktywności Rodzinnej przy ulicy Hubala Dobrzańskiego 99A

27. Pawilon Sportowy przy ulicy Starzyńskiego 50

28. Stare zaplecze kontenerowe wchodzące w skład Stadionu Piłkarskiego przy ulicy Gałczyńskiego 7

29. Nowe zaplecze kontenerowe wchodzące w skład Stadionu Piłkarskiego przy ulicy Gałczyńskiego 7

30. Świetlica integracyjna na terenie Stadionu Piłkarskiego przy ulicy Gałczyńskiego 9

31. Siłownia zewnętrzna na terenie Stadionu Piłkarskiego przy ulicy Gałczyńskiego 9

32. Plac zabaw na terenie Stadionu Piłkarskiego przy ulicy Gałczyńskiego 9

33. Zbiornik na nieczystości (szambo) na terenie Stadionu Piłkarskiego przy ulicy Gałczyńskiego 9

34. Stadion Piłkarski przy ulicy Gałczyńskiego 9

35. Tafla B Stadionu Zimowego przy ulicy Zamkowej 4

36. Budynek administracyjny wchodzący w skład Pływalni Letniej przy ulicy 3-go Maja 41

37. Basen średni wchodzący w skład Pływalni Letniej przy ulicy 3-go Maja 41

38. Basen głęboki wchodzący w skład Pływalni Letniej przy ulicy 3-go Maja 41

39. Brodzik wchodzący w skład Pływalni Letniej przy ulicy 3-go Maja 41

40. Zjeżdżalnia basenowa wchodzący w skład Pływalni Letniej przy ulicy 3-go Maja 41

41. Wieża do skoków wchodzący w skład Pływalni Letniej przy ulicy 3-go Maja 41

42. Pawilon dla obsługi wchodzący w skład Pływalni Letniej przy ulicy Wojska Polskiego 181

43. Budynek stacji uzdatniania wody basenowej wchodzący w skład Pływalni Letniej przy Ul. Wojska Polskiego181

44. Niecki basenowe i otoczenie wchodzące w skład Pływalni Letniej przy ulicy Wojska Polskiego 181

45. Plac zabaw wchodzący w skład Pływalni Letniej przy ulicy Wojska Polskiego 181

46. Korty Tenisowe z budynkiem szatniowym przy ulicy Szkolnej 4B

47. Pomost pływający na terenie Kąpieliska Stawiki przy ulicy Kresowej

48. Mały plac zabaw wchodzący w skład Kąpieliska Stawiki przy ulicy Kresowej

49. Duży plac zabaw wchodzący w skład Kąpieliska Stawiki przy ulicy Kresowej

50. Toaleta publiczna na terenie Kąpieliska Stawiki przy ulicy Kresowej

51. Zbiornik na nieczystości płynne (szambo) dla toalety publicznej na terenie Kąpieliska Stawiki przy ulicy Kresowej

52. Zbiornik na nieczystości płynne (szambo) dla przebieralni letniej na terenie Kąpieliska Stawiki przy ulicy Kresowej

53. Siłownia zewnętrzna na terenie Kąpieliska Stawiki przy ulicy Kresowej

54. Skate Park przy ulicy Braci Mieroszewskich

55. Skate Park przy ulicy Zamkowej

56. Glorietta wchodząca w skład Parku Dietla przy Ul. Żeromskiego

57. Plac zabaw na terenie Parku Dietla przy Ul. Żeromskiego

58. Skate Park w Parku im. Jacka Kuronia przy Ul. Jasieńskiego

59. Budynek klubowy na terenie Stadionu Piłkarskiego przy Ul. Górników 81a

60. Stadion Piłkarski przy Ul. Górników 81a - stadion, trybuny, korty tenisowe, ogrodzenie

61. Budynek klubowy na terenie Stadionu Lekkoatletycznego przy alei Mireckiego 4

62. Stadion Lekkoatletyczny przy alei Mireckiego 4 - stadion lekkoatletyczny, trybuny zadaszone, korty tenisowe, boiska do siatkówki plażowej

63. Budynek wc na terenie Stadionu Lekkoatletycznego przy alei Mireckiego 4

64. Budynek magazynowy na terenie Stadionu Lekkoatletycznego przy alei Mireckiego 4

65. Pływalnia Kryta przy Ul. Bohaterów Monte Cassino 46A

66. Pumptrack przy Ul. Orląt Lwowskich

67. Pumptrack na terenie Kąpieliska Stawiki

68. Tężnia solankowa w Parku Kępa przy Ul. Braci Mieroszewskich

69. Infrastruktura kajakowa - wiata wypoczynkowa i pomost na działce - 797/72 Maczki

70. Infrastruktura kajakowa - dwa pomosty na działce 3432 obręb 12 w rejonie ujęcia wody Tauron przy Ul. Plażowej

71. Infrastruktura kajakowa - dwa pomosty na działce 4488 w rejonie Trójkąta Trzech Cesarzy

72. Ścianka wspinaczkowa do boulderingu przy Ul. Skwerowej

73. Plac zabaw przy Ul. Skwerowej

Przedmiotem niniejszego zapytania w ramach części I jest także:

1. Sprawdzenie i wydanie protokołu o sprawnie działającym systemie podgrzewania płyty głównej stadionu piłkarskiego na terenie Kompleksu Piłkarskiego przy Ul. Kresowej 1 w Sosnowcu. Sprawdzenia należy dokonać w dniach 1 - 15.10.2025 roku i najpóźniej 21.10.2025 roku dostarczyć Zamawiającemu protokół.

2. Przeprowadzanie inspekcji konstrukcji nośnej trybuny widowni na terenie Pływalni Letniej przy Ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu i wydanie protokołu z inspekcji. Inspekcje winny się odbyć w okresie użytkowania tj. lipiec i sierpień oraz poza okresem użytkowania dwa razy w każdej porze roku tj. luty, kwiecień, czerwiec, październik, grudzień. Każda inspekcja winna być wykonana pod kątem propagacji uszkodzeń konstrukcji takich jak korozja zbrojenia, nadmierne deformacje belek nośnych, propagacja istniejących uszkodzeń oraz pojawianie się nowych. Podstawą wykonywania inspekcji jest ekspertyza załączona do niniejszego zapytania (Załącznik nr 1).

3. Przegląd stanu tymczasowego zabezpieczenia fragmentu stropu oraz schodów zewnętrznych na terenie Pływalni Letniej przy Ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu wykonanego według projektu, (załącznik nr 2) i wystawienie protokołu stwierdzającego stan elementów i możliwość ich dalszego użytkowania.

Przygotowując ofertę dla części I proszę przyjąć poniższe założenia:

1. W protokołach z kontroli winny znaleźć się co najmniej następujące informacje: nazwa i adres obiektu zgodna z nazewnictwem zawartym w niniejszym zapytaniu, data przeprowadzenia kontroli, odniesienie do zaleceń z poprzedniego protokołu, zdjęcia obrazujące uszkodzone elementy, zalecenia i propozycje pokontrolne.

2. Podane w harmonogramie (załącznik nr 3) daty są oczekiwanymi, nieprzekraczalnymi datami datowania protokołów. Daty przeprowadzania czynności w terenie należy dostosować tak by nie było utrudnień wynikających z np.: zalegania śniegu na dachach czy boiskach, zalania niecek basenowych wodą itp. Wszelkie terminy kontroli danego obiektu należy uzgadniać bezpośrednio z jego kierownikiem.

3. W cenie oferty należy uwzględnić także przeprowadzenie powtórnej kontroli (rekontroli) z wykonania zaleceń pokontrolnych (kontrola taka również powinna zakończyć się sporządzeniem niezależnych protokołów; w dwóch egzemplarzach). Zamawiający oczekuje, że rekontrole zostaną przeprowadzone w terminie 1 - 30.09.2025 roku w odniesieniu do kontroli przeprowadzanych w terminie do 31.08.2025 roku. W pozostałych przypadkach terminy te będą ustalane indywidualnie jednak nie później niż do 15.12.2025 roku. Rekontrole winny być przeprowadzane jedynie w tych obiektach, w których w trakcie kontroli stwierdzono usterki.

4. W cenie oferty należy uwzględnić dokonanie wpisów w książkach obiektów budowlanych z przeprowadzonych kontroli i rekontroli w terminie do 21 dni kalendarzowych od daty dostarczenia protokołów Zamawiającemu. Wpisy mogą się odbywać jedynie w siedzibie Zamawiającego. Przy założonych CKOB sprawdzający po uzyskaniu dostępu do CKOB będzie sam dokonywał wpisów bez przybycia do siedziby MOSiR.

5. Po sporządzeniu wszystkich protokołów należy je dostarczyć Zamawiającemu na nośniku elektronicznym w formacie PDF oraz edytowalnym wraz z protokołem odbioru, którego podpisanie przez Zamawiającego uprawniać będzie Wykonawcę do wystawienia faktury/rachunku końcowego. Zapis nie dotyczy CKOB w zakresie protokołów drukowanych i na nośniku elektronicznym.

6. W całym czasokresie wykonywania usługi jej Wykonawca winien legitymować się przynależnością do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i przesłać kserokopię zaświadczenia (z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem) w sytuacji gdy zaświadczenie (dołączone do umowy na etapie jej podpisywania) utraci ważność.

7. Przed zawarciem umowy na wykonanie usług objętych niniejszym zapytaniem ich Wykonawca zostanie poproszony o podanie niezależnej wyceny każdego protokołu dla umożliwienia Zamawiającemu prawidłowej kwalifikacji kosztów wykonania usługi.

Opis zamówienia dla części II:

Część II dotyczy przeprowadzania cyklicznych, w cyklach co 10 dni kalendarzowych, kontroli dwóch wież do transmisji TV wykonanych z elementów rusztowań budowlanych zlokalizowanych na terenie Kompleksu Piłkarskiego przy ulicy Kresowej 1 w Sosnowcu. Przeprowadzanie czynności kontrolnych wież TV należy na bieżąco odnotowywać w kartach kontrolnych (znajdujących się stałe na terenie wież).

Opis zamówienia dla części III:

Część III dotyczy badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów w obiektach sportowych zarządzanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sosnowcu według harmonogramu (załącznik nr 4) i zestawienia elektronarzędzi (załącznik nr 5) dołączonych do niniejszego zapytania. Harmonogram określa także adresy obiektów, podzielone w niektórych przypadkach na ich części oraz nieprzekraczalne terminy złożenia protokołów. Przy założonych CKOB sprawdzający po uzyskaniu dostępu do CKOB będzie sam dokonywał wpisów bez przybycia do siedziby MOSiR.

Przygotowując ofertę dla części III proszę przyjąć następujące założenia:

1. Sprawdzenie stanu technicznego instalacji elektrycznej należy przeprowadzić zgodnie z Polską Normą PN-HD 60364-6 ,,Instalacje elektryczne niskiego napięcia. Część 6: ,,Sprawdzanie".

Z przeprowadzonego sprawdzenia należy sporządzić po dwa protokoły, odrębnie dla każdego obiektu (w tym dla znajdujących się w nich elektronarzędzi) oraz ich fragmentów. W protokołach winny znaleźć się co najmniej następujące informacje:

a. Nazwa i adres obiektu zgodne z określonymi w załączonym harmonogramie.

b. Nazwa lub opis miejsca wykonywania sprawdzenia określone w załączonym harmonogramie (w przypadku wątpliwości nazwę tą należy uzgadniać wyłącznie z Działem Inwestycji i Remontów MOSiR).

c. Nazwa i numer inwentarzowy elektronarzędzi zgodny z zestawieniem.

d. Data przeprowadzenia sprawdzenia.

e. Odniesienie do zaleceń z poprzedniego protokołu.

f. Wyniki badań i ich ocenę w odniesieniu do obowiązujących przepisów i wymagań technicznych (w protokołach należy uwzględnić oznaczenia rozdzielni i gniazd).

g. Uproszczony schemat obiektu z rozmieszczeniem sprawdzanych urządzeń.

h. Wnioski i zalecenia pokontrolne.

i. Zalecany termin i zakres następnego sprawdzenia.

j. Kserokopia uprawnień do dokonywania sprawdzeń potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę sprawdzającą.

k. Kserokopia świadectwa kalibracji przyrządu pomiarowego potwierdzona za zgodność z oryginałem.

2. W przypadku stwierdzenia negatywnego wyniku badanego urządzenia/instalacji, Wykonawca bezzwłocznie, przed sporządzeniem protokołu, zawiadomi o tym pisemnie Zleceniodawcę (lub za pośrednictwem poczty elektronicznej). Zleceniodawca w terminie 30 dni kalendarzowych usunie usterki i powiadomi Wykonawcę celem ponownego badania. Ponowne badanie winno być wykonane w ramach zlecenia, a ostateczny wynik sprawdzenia technicznego winien kwalifikować urządzenia / instalację do eksploatacji. Przy założeniu CKOB Wykonawca przed wpisem do CKOB poinformuje Zamawiającego o negatywnym wyniku badania a Zamawiający w terminie 30 dni kalendarzowych usunie usterkę i powiadomi Wykonawcę celem ponownego badania i po sprawdzeniu i pozytywnym wyniku dokona wpisu w CKOB.

3. Kierownik danego obiektu odpowiada, co winien potwierdzić wykonawcy podpisem w protokole, za dopuszczenie Wykonawcy (kontrolującego) do wszystkich punktów podlegających sprawdzeniu i elektronarzędzi, które winny być zbadane.

4. Sprawdzenie oświetlenia awaryjnego i wyłączników p.poż. może odbywać się jedynie w porze nocnej (poza godz.mi użytkowania obiektów).

5. Przed zawarciem umowy na wykonanie usług objętych niniejszym zapytaniem ich Wykonawca zostanie poproszony o podanie niezależnej wyceny każdego protokołu dla umożliwienia Zamawiającemu prawidłowej kwalifikacji kosztów wykonania usługi.

Opis zamówienia dla części IV:

Część IV zamówienia dotyczy wykonania usługi sprawdzenia poziomu natężenia oświetlenia płyty głównej stadionu piłkarskiego na terenie Kompleksu Piłkarskiego przy Ul. Kresowej 1 w Sosnowcu.

Przygotowując ofertę dla części IV proszę przyjąć następujące założenia:

1. Usługę należy zrealizować zgodnie z aktualnymi wymaganiami dotyczącymi oświetlenia płyty głównej podczas rozgrywek piłki nożnej drużyn uczestniczących w rozgrywkach na szczeblu centralnym PZPN zawartymi w "Podręcznika Licencyjnego dla klubów 1 Ligi, sezon 2024/2025 i następne". Wymagania te zawarte są: w rozdziale pod nazwą "Szczegółowe kryteria infrastrukturalne" - kryterium I.10 "Oświetlenie" (strona 42 - 43) oraz w rozdziale pod nazwą "Produkcja TV" - kryterium I.54 "Oświetlenie" (strona 61 i 62).

2. Pomiary należy wykonać w terminie 15 stycznia (jednak nie wcześniej niż po zawarciu umowy) - 21 marca, a protokół złożyć Zamawiającemu do dnia 22.03.2025 roku

3. Z przeprowadzonych pomiarów należy sporządzić protokół w dwóch egzemplarzach zawierający co najmniej następujące informacje: nazwa i adres obiektu, data przeprowadzenia sprawdzenia, wyniki badań z mapą natężenia światła, wnioski i zalecenia pokontrolne oraz dołączyć: kserokopię uprawnień do dokonywania sprawdzeń potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę sprawdzającą i kserokopię świadectwa kalibracji przyrządu pomiarowego potwierdzona za zgodność z oryginałem.

Opis zamówienia dla części V:

Część VI zamówienia dotyczy sprawdzenia działania instalacji sygnalizacji pożaru w Hali Sportowej przy Ul. Baczyńskiego 4 oraz na Pływalni Krytej przy Ul. Bohaterów Monte Cassino 46A, którego należy dokonać zgodnie z Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. 2023 poz. 822 tekst jednolity)

System sygnalizacji pożaru w Hali Sportowej przy Ul. Baczyńskiego 4 składa się z centrali pożarowej FAS firmy Awex zainstalowanej w portierni na parterze obiektu. Do centrali doprowadzono trzy pętle dozorowe:

1. pętla dozorowa nr 1 - parter, piętro, piętro +1, hala sportowa, zaplecze

2. pętla dozorowa nr 2 - piwnica, parter, piętro +1, internat

3. pętla dozorowa nr 3 - parter, piętro +1, hala sportowa, zaplecze

Zestawienie elementów do przeglądu:

1. Centrala FAS 11 PR 3 KPD 2 PRINT, 7-calowy dotykowy wyświetlacz, 3 pętle dozorowe (po 250 elementów), 2 wejścia nadzorowane, 3 wyjścia przekaźnikowe bezpotencjałowe (0,5 A 30 VDC), 2 wyjścia potencjałowe (24V 0,5 A), 2 linie sygnałowe, zestaw akumulatorów 26Ah, wbudowana drukarka, dodatkowa płyta rozszerzeń PR3 (2 sloty)

2. Wskaźnik zadziałania WZ4, 11 sztuk

3. Czujka ciepła T, 4 sztuki

4. Czujka ciepła i dymu S, 215 sztuk

5. Moduł We/Wy MIO22 IP66, 9 sztuk

6. Moduł We/Wy MIO22LS IP66, 1 sztuka

7. Ręczny ostrzegacz pożarowy ROP21, 18 sztuk

8. Sygnalizator SA-K5N, 10 sztuk

9. Sygnalizator SG-Pgw2, 15 sztuk

10. Sprawdzenie stanu baterii akumulatorów, kontrola napięcia ładowania

11. Sprawdzenie liczników alarmowych

12. Kontrola pracy drukarki rejestrującej

13. Sprawdzenie poprawności połączeń, złącz styków wewnątrz centrali

14. Czyszczenie centrali

15. Sprawdzenie zaprogramowanych czasów przetwarzania (opóźnienie, pamięć, sygnał alarmowy, sygnał uszkodzenia)

16. Sprawdzenie prawidłowego zamocowania sygnalizatorów

17. Test łączności centrali ze stacją monitorowania alarmów (do wykonania we współpracy z firmą, z którą Zamawiający ma zawartą umowę na świadczenie usług polegających na stałym monitorowaniu (przesyłu sygnałów) i serwisowaniu systemu automatycznej sygnalizacji pożaru w obiekcie)

18. Sprawdzenie sygnalizatorów pod kątem zanieczyszczeń

System sygnalizacji pożaru na Pływalni Krytej przy Ul. Bohaterów Monte Cassino 46a składa się z centrali pożarowej POLON 4100 zainstalowanej w holu głównym przy recepcji na parterze obiektu.

Zestawienie elementów do przeglądu:

1. Centrala Polon 4100,

2. Czujka dymu DOT 4046, 42 sztuki

3. Ręczny ostrzegacz pożarowy ROP 4001, 7 sztuk

4. Sprawdzenie stanu baterii akumulatorów, kontrola napięcia ładowania

5. Sprawdzenie liczników alarmowych

6. Kontrola pracy drukarki rejestrującej

7. Sprawdzenie poprawności połączeń, złącz styków wewnątrz centrali

8. Czyszczenie centrali

9. Sprawdzenie zaprogramowanych czasów przetwarzania (opóźnienie, pamięć, sygnał alarmowy, sygnał uszkodzenia)

10. Sprawdzenie prawidłowego zamocowania sygnalizatorów

11. Test łączności centrali ze stacją monitorowania alarmów (do wykonania we współpracy z firmą, z którą Zamawiający ma zawartą umowę na świadczenie usług polegających na stałym monitorowaniu (przesyłu sygnałów) i serwisowaniu systemu automatycznej sygnalizacji pożaru w obiekcie)

12. Sprawdzenie sygnalizatorów pod kątem zanieczyszczeń

Przygotowując ofertę dla części VI proszę przyjąć następujące założenia:

1. Sprawdzenia instalacji w obiekcie Pływalni Krytej przy Ul. Bohaterów Monte Cassino 46a w terminie 2 - 9 maja a protokół złożyć zamawiającemu do 16 maja 2025 roku a w obiekcie Hali Sportowej przy Ul. Baczyńskiego 4 należy dokonać w terminie 2 - 13 września 2025 roku, a protokół złożyć Zamawiającemu do dnia 20.09.2025 roku

2. Protokół należy sporządzić w dwóch egzemplarzach i winien on zawierać co najmniej następujące informacje: nazwa i adres obiektu, data przeprowadzenia sprawdzenia, wyniki/wnioski i zalecenia pokontrolne.

3. Usługa może być wykonywana wyłącznie przez osobę posiadającą przeszkolenie producenta systemu czyli przez firmę Awex. i firmę Polon-Alfa. Do protokołu należy dołączyć kserokopię stosownych uprawnień/potwierdzenia szkolenia/certyfikatu etc. do dokonywania sprawdzenia potwierdzone za zgodność z oryginałem.

Załącznik: schematy oraz rzuty

Przygotowując ofertę dla części I, II, III, IV i V proszę przyjąć poniższe założenia:

1. Przed złożeniem oferty zaleca się odbycie wizji w obiektach podlegających kontroli, a wcześniej kontakt z jego kierownikiem celem ustalenia daty takiej wizji. Kontakt do poszczególnych kierowników obiektów podany jest w załączonym harmonogramie.

2. Płatność za usługę odbywać się może transzami, po wykonaniu i odbiorze usługi, w terminie 14 dni od dat wpływu do Zamawiającego prawidłowo wystawionych faktur.

3. W ofercie proszę o podanie informacji o planowanym powierzeniu realizacji całości lub części zamówienia podwykonawcy ze wskazaniem jego nazwy i zakresu oraz dołączeniem wzoru umowy z podwykonawcą.

4. Rozpatrywane będą wyłącznie oferty obejmujące wykonanie pełnego zakresu przewidzianego niniejszym zapytaniem, niezależnie w ramach części I, części II, części III, części IV, części V i części VI. Oferty nie zawierające pełnego zakresu w ramach poszczególnych części nie będą rozpatrywane.

5. Dodatkowo informuję, że Oferta powinna zostać skalkulowana przy uwzględnieniu obowiązujących przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2018, poz. 2177 tekst jedn. z późn. zm.) i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13.09.2022 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2023 r. (Dz.U. 2022 poz. 1952).

6. Przed zawarciem umowy na wykonanie usług objętych niniejszym zapytaniem ich Wykonawca zostanie poproszony o złożenie kserokopia uprawnień do dokonywania kontroli wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - całość potwierdzona za zgodność z oryginałem (dla części I i II) oraz uprawnienia Stowarzyszenia Elektryków Polskich (SEP) z zakresu eksploatacji ,,E" i dozoru ,,D" (dla części II i V)

7. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty wykonawcy, który w okresie 3 lat poprzedzających dzień składania ofert wykonał nienależycie umowę na rzecz Zamawiającego. Za nienależyte wykonanie umowy przyjmuje się w szczególności naliczenie kary umownej, odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy lub niezgodne z umową usuwanie usterek gwarancyjnych.

8. Składając ofertę na więcej niż jedną z opisanych wyżej czterech części zamówienia należy je wyceniać odrębnie.

9. Kryterium wyboru ofert będzie najniższa cena brutto dla każdej części zamówienia.

10. Planowany termin podpisania umowy to 2 - 15.01.2025 roku.
Grupa asortymentowa:

Dokument nr: DIR/35/2024

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/455316
Etapy i terminy
Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia
1 składanie ofert 2024-11-08 12:00 2024-11-14 12:00

Wymagania:
Warunki składania oferty w postępowaniu
Sposób składania ofert: Wartość
Rodzaj ceny: Cena brutto
Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania
Termin związania ofertą: dni
Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie
Domyślna waluta:

Kontakt:
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI SOSNOWIEC
3 Maja 41, 41-200 Sosnowiec
Telefon: 32 266 34 26
Województwo: ŚLĄSKIE

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.