Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
777z dziś
6067z ostatnich 7 dni
24514z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa i montaż zadaszenia tarasu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż zadaszenia tarasu

Data zamieszczenia: 2024-11-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Grzegorz Kampka
Mikołowska 1
47-400 Racibórz
powiat: raciborski
502 242 585
g.kampka@kampka.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/204681
Województwo: śląskie
Miasto: Racibórz
Wadium: ---
Nr telefonu: 502 242 585
Termin składania ofert: 2024-11-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe nr 1/2024/KPO/HoReCa na dostawę i montaż zadaszenia tarasu realizowane w ramach projektu pn. Wdrożenie nowych produktów w przedsiębiorstwie z branży gastronomicznej
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-3165/24 - Wdrożenie nowych produktów w przedsiębiorstwie z branży gastronomicznej

Część 1
DOSTAWA i montaż zadaszenia tarasu

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Zapytanie ofertowe na dostawę i montaż zadaszenia tarasu
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) Opis przedmiotu zamówienia
Nazwa przedmiotu zamówienia: DOSTAWA i montaż zadaszenia tarasu.
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zadaszenia tarasu, który jest zlokalizowany w Zajeździe Biskupim w Raciborzu (47-400 Racibórz) przy Ul. ks. Józefa Londzina 45, 45A.
Celem jest nabycie wraz z montażem zadaszenia tarasu dla potrzeb planowanego przedsięwzięcia. Zadaszenie tarasu będzie spełniało 2 funkcje - ochronną (będzie zacieniać miejsca dla klientów restauracji przed słońcem, chronić przed deszczem) oraz będzie stanowiło konstrukcję dla instalacji fotowoltaicznej.
Specyfikacja i parametry techniczne (parametry równoważne lub nie gorsze niż):
- konstrukcja zadaszenia będzie stanowiła jednocześnie oparcie dla paneli fotowoltaicznych, które umieszczone będą na jej dachu;
- wymiary zadaszenia 18,5m X 4m oraz 7,5m X 4m kształt litery ,,L";
- konstrukcja: profil aluminiowy;
- pokrycie: szyby hartowane 6mm.
Materiały użyte do wykonania robót budowlano-montażowych powinny być najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu i powinny posiadać odpowiednie atesty.
Wszystkie prace powinny zostać wykonane zgodnie z wymaganymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych oraz stosownymi przepisami dotyczącymi pomiarów, badań, prób oraz rozruchów.
2) Warunki gwarancji
Zamawiający wymaga udzielenia: min. 5 letniej gwarancji na wykonane zadaszenie tarasu.
Rzeczywisty okres gwarancji (nie krótszy niż 5 lat - tj. 60 miesięcy) zostanie ustalony na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
3) Rozwiązania równoważne
Wskazane w niniejszy zapytaniu ofertowym - parametry funkcjonalne/techniczne są parametrami minimalnymi wymaganymi przez Zamawiającego. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub w jakiejkolwiek części dokumentacji technicznej (związanej z niniejszym postępowaniem ofertowym):
- występują nazwy handlowe lub wskazana jest technologia zastrzeżona dla konkretnego producenta - Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne lub lepsze (żaden konkretny dostawca materiałów/ technologii nie jest faworyzowany),
- przyjęto konkretne rozwiązania, w tym konkretne materiały, Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania i materiały równoważne lub lepsze w zakresie parametrów, funkcjonalności i jakości.
Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
4) Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) oznaczony jest kodem:
CPV: 45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
CPV: 45223220-4 - Roboty zadaszeniowe
5) Wizja lokalna
Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wymaga przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej. Wizja lokalna jest obowiązkowa. W tej sprawie proszę o kontakt z Zamawiającym poprzez pytania zadawane w Bazie konkurencyjności. Jednym z załączników do oferty musi być protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej wystawiony i podpisany przez Zamawiającego.
Okres gwarancji
Min. 5 lat gwarancji

CPV: 45223200-8, 45223220-4

Dokument nr: 2024-79120-204681, 1/2024/KPO/HoReCa

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-11-22

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-11

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
raciborski
Gmina
Racibórz
Miejscowość
Racibórz

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
X. OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy, w szczególności w następującym zakresie i w następujących przypadkach:
a) Zmiany terminu realizacji umowy, w tym harmonogramu realizacji umowy wynikające z postanowień umowy o dofinansowanie Zamawiającego z Operatorem, w tym, jeżeli umowa ta została zawarta lub zmieniona aneksem po udzieleniu zamówienia;
b) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku zdarzeń losowych lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
c) Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia na etapie ofertowania przez Zamawiającego oraz Oferenta;
d) W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy, zmniejszenie wartości zamówienia);
e) Zmian nazwy, siedziby firmy, zmiany teleadresowe, ilości i numerów kont bankowych Wykonawcy lub Zamawiającego (zmiany podmiotowe);
f) Zmiany osób reprezentujących w trakcie realizacji umowy interesy Stron;
g) Zmian przepisów obowiązującego prawa dotyczącego umowy;
h) Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie ograniczają przedmiotu zamówienia zawartego w zapytaniu ofertowym;
i) Zmiany sposobu realizacji dostawy oraz pozostałych zobowiązań Wykonawcy, w szczególności w następstwie siły wyższej, tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (niemożność zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom, na które Strona nie ma wpływu i której nie można przypisać drugiej Stronie), w tym m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działanie, ustanowienie stanu klęski żywiołowej, epidemia, ograniczenia z powodu kwarantanny, strajk, zamieszki uliczne, pożar, eksplozja, wojna lub rewolucja, atak terrorystyczny, nieprzewidziane warunki pogodowe oraz inne okoliczności zewnętrzne lub wewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy; jeżeli siła wyższa uniemożliwia lub przewiduje się, że uniemożliwi którejkolwiek ze Stron wykonanie dostawy bądź pozostałych zobowiązań wynikających z umowy, to Strona ta powiadomi drugą stronę o zaistniałym wydarzeniu lub okolicznościach i wyszczególni zobowiązania, których wykonanie będzie uniemożliwione w ich wyniku; powiadomienie to zostanie przekazane niezwłocznie od momentu powzięcia wiedzy o wydarzeniach bądź okolicznościach;
j) Zmiany terminu i zakresu realizacji dostawy w przypadku wystąpienia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, za które to działania nie ponosi winy którakolwiek ze Stron umowy;
k) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
l) Zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT lub podatku akcyzowego.
Zmiany i uzupełnienia do umowy wymagają formy pisemnej obejmującej zgodę obu stron.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Wymagane oświadczenie Oferenta, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych zapytaniem ofertowym
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wymagane oświadczenie Oferenta, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Wymagane oświadczenie Oferenta, że posiada odpowiedni potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wymagane oświadczenie Oferenta, że posiada odpowiedni potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wymagane oświadczenie Oferenta, że posiada odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową do wykonania zamówienia
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
Złożona oferta powinna zawierać:
1) Nazwę, adres i dane kontaktowe Oferenta.
2) Wartość oferty w PLN przedstawioną jako wartość netto i wartość brutto i wynikającą z dołączonego kosztorysu ofertowego. Jeśli Oferent przedstawi cenę wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy podaną cenę po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez Narodowy Bank Polski z dnia kończącego termin składania ofert.
3) Specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia, w zakresie nie mniejszym niż wskazaną w opisie przedmiotu zamówienia.
4) Termin ważności oferty (oferta powinna być ważna minimum 30 dni).
5) Informację o okresie gwarancji w latach od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego (wymagana gwarancja: nie mniej niż 5 lat).
6) Informację o terminie realizacji zamówienia (wymagany termin realizacji do 3 miesięcy od daty podpisania umowy).
7) Załącznik w postaci oświadczenia dotyczącego braku podstaw wykluczenia, którego wzór został udostępniony wraz z niniejszym zapytaniem ofertowym jako załącznik nr 1.
8) Załącznik w postaci oświadczenia dotyczącego uprawnień, potencjału, uzyskanych informacji, którego wzór został udostępniony wraz z niniejszym zapytaniem ofertowym jako załącznik nr 2.
Składający ofertę musi spełniać warunki określone w oświadczeniu tj.:
- oświadczyć, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych zapytaniem ofertowym, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- oświadczyć, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia,
- oświadczyć, że posiada odpowiedni potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- oświadczyć, że posiada odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową do wykonania zamówienia,
- oświadczyć, że zapoznał się z treścią zapytania ofertowego wraz z załącznikami, w tym warunkami przystąpienia do zamówienia i nie wnosi żadnych zastrzeżeń,
- oświadczyć, że uzyskał wszelkie konieczne informacje do przygotowania oferty.
9) Załącznik w postaci protokołu z przeprowadzonej wizji lokalnej wystawiony i podpisany przez Zamawiającego.
10) Oferta wraz z załącznikami udostępnionymi wraz z niniejszym zapytaniem ofertowym powinny być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z treścią dokumentu rejestrowego. W przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
11) Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić w języku polskim w sposób staranny i czytelny. Oferty mogą być składane w formie elektronicznej lub w formie dokumentowej, np. w postaci skanów dokumentów podpisanych własnoręcznie.
W przypadku braku spełnienia powyższych warunków - oferta nie będzie brana pod uwagę podczas wyboru dokonywanego przez Ogłaszającego.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
- Wymagane oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z treścią zapytania ofertowego wraz z załącznikami, w tym warunkami przystąpienia do zamówienia i nie wnosi żadnych zastrzeżeń.
- Wymagane oświadczenie Oferenta, że uzyskał wszelkie konieczne informacje do przygotowania oferty.
- Wymagane oświadczenie Oferenta dotyczące braku podstaw wykluczenia.
IX. INFORMACJA NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA
1) Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między ogłaszającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu ogłaszającego lub osobami wykonującymi w imieniu ogłaszającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli, albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2) Zamówienie nie może być udzielone Wykonawcy, w stosunku, do którego zachodzą okoliczności wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) oraz rozporządzenia (UE) 2022/576.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-11-08
Data ostatniej zmiany
2024-11-08 15:39:51

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1) Cena - 70% (cena netto oferty)
Można otrzymać max. 70 pkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma 70 pkt.
Sposób obliczenia:
W = (Cmin / Cx) * 70
W - liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena,
Cmin - najniższa cena zaoferowana w złożonych ofertach,
Cx - cena ocenianej oferty.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
2) Okres gwarancji - 15%
W ramach kryterium można otrzymać max. 15 pkt.
Wymagany minimalny 5 letni okres gwarancji.
Sposób obliczenia:
- okres gwarancji: 5 lat - 0 pkt.
- okres gwarancji: 7 lat - 5 pkt.
- okres gwarancji: 10 lat - 15 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
3) Termin realizacji zamówienia - 15%
Można otrzymać max. 15 pkt. za najkrótszy termin realizacji.
Sposób obliczenia:
W = (Tmin / Tx) * 15
W - liczba punktów przyznana ofercie,
Tmin - najkrótszy termin realizacji w złożonych ofertach,
Tx - termin realizacji w ocenianej ofercie.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Grzegorz Kampka
tel.: 502 242 585
e-mail: g.kampka@kampka.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.