świętokrzyskie (Kielce)
świętokrzyskie (Kielce)
dolnośląskie (Wałbrzych)
podkarpackie (Nowa Sarzyna)
podkarpackie (Krosno)
dolnośląskie (Stronie Śląskie)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Artykuły metalowe, spawalnicze, gwoździe, śruby i inne artykuły powszechnie dostępne do prac w stolarni i warsztacie |
Data zamieszczenia: | 2024-11-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie Aleja Niepodległości 930 81-861 Sopot powiat: Sopot tel. 58 551 21 15 zamowienia@zdiz.sopot.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Sopot |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 58 551 21 15 |
Termin składania ofert: | 2024-11-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Artykuły metalowe, spawalnicze, gwoździe, śruby i inne artykuły powszechnie dostępne do prac w stolarni i warsztacie Zamawiającego 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy. 2. Formularz ofertowy nie odzwierciedla rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Służyć ma jedynie do porównania oceny złożonych ofert oraz wyboru Wykonawcy. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa {Istotne postanowienia umowy załączono do niniejszego zapytania ofertowego). 3. Zamawiany asortyment oraz ilości wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego i wykraczać mogą poza zakres formularza ofertowego. Zamawiający przewiduje możliwość dostawy asortymentu wykraczającego poza zakres formularza ofertowego, wówczas Zamawiający zapłaci cenę obowiązującą w dniu zakupu, pomniejszoną o stały opust zaproponowany przez Wykonawcę w formularzu oferty. Opust jaki zaproponował Wykonawca nie ulega zmianie przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że wysokość opustu byłaby korzystna dla Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania odbywać się będzie telefonicznie, e-mailem lub faksem przez kierownika odpowiedniego Działu Zamawiającego Dokument nr: ZP- 99/NZ/2024/DD Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 18.11.2024 do godz.: 11:00 Miejsce składania ofert: elektronicznie, e-mailem na adres : zamowienia@zdiz.sopot.pl, Miejsce i termin realizacji: Realizacja dostawy - w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2025r. do dnia 31.12.2025r. Wymagania: Zamawiający wymaga by oferowany asortyment był wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, by był fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach. Dostarczone materiały muszą posiadać aprobatę techniczną, wszelkie niezbędne atesty oraz spełniać wymogi wynikające z odpowiednich przepisów. 9. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert: 1) kryterium: Łączna cena brutto waga 80 % / pkt 2) kryterium: odległość od siedziby waga 20% / pkt Wykonawca zobowiązany jest podać odległość w km od miejsca wydania przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (Al. Niepodległości 930, 81-861 Sopot) - odległość należy podawać w kilometrach wyłącznie według wskazania: https://www.google.pl/maps/ - w opcji najkrótsza trasa). Odległość nie może mieć wartości 0 km i nie może przekraczać 20 km. 9. Warunki płatności: Płatność za dostarczony przedmiot umowy dokonana będzie przez Zamawiającego jednorazowo na rachunek zarejestrowany w Urzędzie Skarbowym na podstawie prawidłowo sporządzonej faktury VAT, po podpisaniu końcowego Protokołu odbioru przez Zamawiającego , w terminie do 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Rozliczenie za wykonany przedmiot Umowy dokonywane będzie na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, która jako Nabywcę wskazywać będzie Gminę Miasta Sopotu, ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, NIP 585-14-11-941, i jako Odbiorcę: Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie (81-861), Al. Niepodległości 930, faktura będzie dostarczona na adres Odbiorcy. Niespełnienie wymagań określonych w zdaniu poprzedzającym skutkować będzie uznaniem faktury VAT za niedostarczoną i brakiem wymagalności należności nią objętych. 10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie elektronicznej - w języku polskim; ofertę można złożyć jako skan podpisanych dokumentów: 1) Formularz ofertowy 2) Oświadczenie RODO 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Dokumenty należy wysłać na adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdiz.sopot.pl 11. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert. 12. Zamawiający może w każdym czasie zmienić lub odwołać warunki niniejszego postępowania, a także zamknąć (unieważnić) postępowanie bez dokonania wyboru. 13. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do przedstawienia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku przedsiębiorców) oraz zaświadczenia o nadaniu numeru NIP. |
© eurobudowa.pl 2004-2024