Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5113z ostatnich 7 dni
22676z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługa montażu wraz z dostawą rolet zewnętrznych oraz wymiany bramy garażowej budynku...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa montażu wraz z dostawą rolet zewnętrznych oraz wymiany bramy garażowej budynku garażu

Data zamieszczenia: 2024-11-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Województwo Śląskie Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego Województwo Śląskie Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego w Katowicach
ul. I. Krasickiego 25
42-500 Będzin
powiat: będziński
biurozpk@zpk.com.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Będzin
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-11-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
usługa montażu wraz z dostawą rolet zewnętrznych w budynku Biura oraz wymiany bramy garażowej budynku garażu Biura ZPKWŚ w Będzinie.
IV. Określenie przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa montażu wraz z dostawą rolet zewnętrznych w budynku Biura oraz wymiany bramy garażowej budynku garażu Biura ZPKWŚ w Będzinie
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia [OPZ] oraz minimalne wymagania dotyczące planowanej dosta wy zawiera Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego oraz projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.

Dokument nr: AD-B.222.19.2024.DK, L.dz. 683.2024

Składanie ofert:
IX. Forma oraz termin składania ofert:
1. Ofertę należy składać do dnia 18.11.2024 r. do godz. 11.00 na Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
3. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w formie elektronicznej lub pisemnej (papierowej) w następujący sposób:
1) W przypadku składania oferty w formie elektronicznej (np. skan podpisanej oferty, oferta podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym - e-dowód):
1. oferta powinna zostać złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biurozpk@zpk.com.pl; Temat wiadomości: ,,Montaż wraz z dostawą rolet zewnętrznych w budynku Biura oraz wymiana bramy garażowej budynku garażu Biura ZPKWŚ w Będzinie".
2) W przypadku składania oferty w formie pisemnej (papierowej):
a) oferta powinna zostać złożona osobiście/drogą pocztową/przesyłką kurierską w Biurze ZPKWŚ w Będzinie: Ul. I. Krasickiego 25, 42-500 Będzin (w godz.ch pracy Biura tj. od poniedziałku do
piątku w godz.ch 7.15-15.15). Oferta powinna być złożona w zaklejonej kopercie z dopiskiem: ,,Montaż wraz z dostawą rolet zewnętrznych w budynku Biura oraz wymiana bramy garażowej budynku garażu Biura ZPKWŚ w Będzinie".

Miejsce i termin realizacji:
V. Warunki realizacji zamówienia
1. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 20.12.2024 r.

Wymagania:
II. Podstawy prawne udzjelenia zamówienia
1. Przedmiotowe zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2024 poz. 1320 ze zm.) ze względu na szacowaną wartość zamówienia poniżej 130 000 zł netto. Postępowanie prowadzone jest wg procedur wewnętrznych Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego.
2. Przedmiotowe zamówienie udzielone zostanie w poszanowaniu zasady jawności, konkurencyjności oraz równego traktowania Wykonawców.
3. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców, stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2024 r. poz. 1061 ze zm.).
III. Zasady komunikowania się z Zamawiającym
1. Zamawiający i Wykonawcy w zakresie składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji porozumiewać się będą za pomocą korespondencji email - adres: biurozpk@zpk.com.pl. Każda ze stron, na żądanie drugiej, zobowiązana jest do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
W tym przypadku datą złożenia oświadczenia woli jest data wpływu pisma na wskazany wyżej adres.
2. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna, której dochowuje się poprzez osobiste złożenie pisma w siedzibie Zamawiającego, ul. I. Krasickiego 25, 42-500 Będzin (w godzinach pracy Biura tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.15-15.15) - Sekretariat, albo przesłanie listu poleconego.
3. Zamawiający nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia (tj. 13.11.2024 r.), w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, licząc od dnia następnego od dnia publikacji
5. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 4 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
6. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 4
7. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którzy złożyli wnioski o wyjaśnienie oraz zamieszcza w BIP ZPKWŚ (https://zpkws.bedzin.sisco.info/zamowienia,20).
8. Zamawiający informuje, że w przypadkach uzasadnionych może zmienić lub uzupełnić treść zapytania ofertowego przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie zamieszczona w BIP ZPKWŚ (https://zpkws.bedzin.sisco.info/zamowienia,20). Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany treści niniejszego Zapytania, bez podania przyczyny.
9. Jeżeli zmiana będzie wymagała przedłużenia terminu składania ofert, Zamawiający przedłuży ten termin i zamieści taką informację w BIP ZPKWŚ (https://zpkws.bedzin.sisco.info/zamowienia,20).
10. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią Zapytania Ofertowego a treścią udzielonych wyjaśnień i zmian, jako obowiązującą należy przyjąć treść informacji zawierającej późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca montażu rolet zewnętrznych i bramy garażowej w godzinach pracy w dni robocze od pon. do pt. w godzinach pracy (tj. 7:15-15:15) w siedzibie Zamawiającego ul. Ignacego Krasickiego 25, 42-500 Będzin.
2. Forma i termin płatności: przelew w terminie do 14 dni (po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT).
VI. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
3) Zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
VII. Podstawy wykluczenia z postępowania
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę powiązanego z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.).
3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia wskazanych powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia:
1) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
2) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
VIII. Kryterium oceny ofert
1. Ocenie podlegać będą tylko oferty nieodrzucone oraz spełniające wszystkie wymogi formalne określone w Zapytaniu Ofertowym.
2. W ramach prowadzonego postępowania, w celu wyboru oferty najkorzystniejszej przyjmuje się następujące kryteria oceny ofert, tj.: cena brutto (PLN): waga 100 %
3. W ramach kryterium ,,cena brutto" maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać to 100 pkt., przyjmuje się następujący wzór do obliczenia punktowego, tj.:
C = (Cn/Co) x 100
Gdzie:
C - liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium ,,Cena brutto"
Cn - oferowana najniższa cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu [PLN]
Co - cena brutto oferty badanej [PLN].
4. Podstawą przyznania punktów w kryterium ,,Cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
5. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, iż zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty złożone po terminie nie będą zwracane oferentom.
4. Oferty złożone po terminie wskazanym w ust. 1 nie będą rozpatrywane.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tzn. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na usługę montażu wraz z dostawą rolet zewnętrznych w budynku Biura ZPKWŚ lub usługę wymiany bramy garażowej budynku garażu Biura ZPKWŚ w Będzinie.
X. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Zapytaniu ofertowym.
2. Ofertę stanowi:
b. wypełniony Formularz ofertowy [FO] sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego;
c. Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym (wzór w Załączniku nr 3).
d. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
e. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (wzór w Załączniku nr 4).
3. Ofertę należy złożyć w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
4. Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane przez Wykonawcę w toku postępowania winny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub pełnomocnictwa.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika).
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców.
7. Oferta Wykonawcy winna być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej podpis.
8. Wszelkie skreślenia, poprawki, których dokonał Wykonawca w ofercie winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Oferty, których treść Wykonawca zmieni po upływie terminu składania ofert, Zamawiający odrzuci.
9. Wszelkie koszty związane z uczestniczeniem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem oferty, ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
10. Nie przewiduje się żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia, a płatność nastąpi zgodnie z zapisami niniejszego Zapytania ofertowego.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI. Opis sposobu obliczania ceny
1. Wykonawca podaje łączną cenę brutto przedmiotu zamówienia opisanego w OPZ zgodnie z Załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego.
2. Cena oferty winna być podana w złotych polskich (PLN) w kwocie brutto, cyfrowo (liczbą) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z uwzględnieniem stawki podatku VAT. Zamawiający nie przewiduje stosowania walut obcych w rozliczeniu.
3. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
4. Cena podana w formularzu ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizację przedmiotu zamówienia.
5. Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia określonego w umowie. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną. Ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę winny być uwzględnione w cenie oferty.
6. Wykonawca, dokonując kalkulacji warunków cenowych oferty, jest zobowiązany do przestrzegania zasad uczciwej konkurencji, z zastrzeżeniem, iż cena lub koszty lub ich istotne części składowe nie mogą być rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia.
XII. Ocena ofert:
1. Po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert Zamawiający dokona ich analizy i oceny.
2. Zamawiający dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej, spełniającej wszystkie warunki i wymagania określone w zapytaniu ofertowym.
3. Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i materiałów przedstawionych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
4. Zamawiający poprawia w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi przedmiotu zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
5. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym. Składane przez Wykonawców oświadczenia lub inne dokumenty winny być aktualne na dzień złożenia ofert.
6. W przypadku, gdy zaoferowana cena budzi wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, Zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
7. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykazali braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VII. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
8. Zamawiający informuje niezwłocznie Wykonawcę, który został wykluczony z postępowania, o powodach wykluczenia. Zawiadomienie to Zamawiający prześle na wskazany w ofercie adres e-mail. Odpowiedzialność za podanie niewłaściwego adresu e-mail ponosi Wykonawca.
9. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
a. Wykonawca, który złożył ofertę, zostanie wykluczony z postępowania;
b. oferta została złożona po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert;
c. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
d. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
e. Wykonawca nie udzielił wyjaśnień, o których mowa w pkt. 6 lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia lub nie daje rękojmi należytego wykonania zamówienia;
f. Wykonawca, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie wyjaśnił wątpliwości bądź niejasności lub nie uzupełnił braków formalnych;
g. jest nieważna na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
h. z innych uzasadnionych przyczyn, w szczególności gdy Wykonawca podał nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd dane, co mogło mieć wpływ na wynik postępowania.
10. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który wcześniej wykonał nienależycie na rzecz Zamawiającego zamówienia publiczne, w szczególności: nie wykonał zamówienia w umówionym terminie, nie dostarczył przedmiotu zamówienia o właściwej jakości i parametrach, nie wywiązał się w terminie z warunków gwarancji lub rękojmi, wykonał zamówienie, które było obarczone wadami powodującymi konieczność poniesienia dodatkowych nakładów finansowych lub prac przez Zamawiającego.
11. Zamawiający informuje niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została odrzucona o powodach odrzucenia oferty, podając uzasadnienie. Zawiadomienie to Zamawiający prześle na wskazany w ofercie adres e-mail. Odpowiedzialność za podanie niewłaściwego adresu e-mail ponosi Wykonawca.
12. Za najkorzystniejszą uważa się ofertę (niepodlegającą odrzuceniu) przedstawiającą najkorzystniejszą cenę.
13. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z podpisaniem umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
14. Informacja o wynikach postępowania, w szczególności o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, zostanie zamieszczona w BIP ZPKWŚ (https://zpkws.bedzin.sisco.info/zamowienia,20) oraz przesłana do wybranego Wykonawcy.
15. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą, po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą, chyba że Wykonawca wyrazi wolę zawarcia umowy po upływie tego terminu.
16. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać wyboru kolejnej oferty najkorzystniejszej spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
XIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze najkorzystniejszej oferty.
1. Zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w sposób ustalony indywidualnie z Wykonawcą, który złoży ofertę najkorzystniejszą pod względem kryteriów oceny ofert.
2. Zawarcie umowy może nastąpić także w ten sposób, że Zamawiający prześle Wykonawcy wypełnioną i podpisaną umowę w odpowiedniej liczbie egzemplarzy, a Wykonawca odeśle podpisane egzemplarze w możliwie najwcześniejszym terminie Zamawiającemu.
3. Jeżeli umowę ma podpisać osoba lub osoby reprezentujące Wykonawcę inne niż osoby podpisujące ofertę, Wykonawca najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie z nim umowy, przed jej podpisaniem przekaże Zamawiającemu pełnomocnictwo upoważniające wskazane osoby do zawarcia umowy. Przedłożenie pełnomocnictwa nie jest wymagane, jeżeli upoważnienie do zawarcia (podpisania) umowy przez wskazane osoby wynika z dokumentów załączonych do oferty.
XIV. Unieważnienie postępowania
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zapytania, zamknięcia zapytania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn na każdym jego etapie. Z tego tytułu nie przysługują Wykonawcom żadne roszczenia wobec Zamawiającego (Wykonawcy zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń).

Uwagi:
XV. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
1. ,,Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej ,,RODO" informujemy, że: administratorem Pani/a danych osobowych jest Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego w Katowicach z siedzibą w Będzinie przy ul. I. Krasickiego 25, 42-500 w Będzinie, reprezentowany przez Dyrektora ZPKWŚ.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Zespole Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego jest możliwy pod adresem iod@zpk.com.pl lub na adres siedziby Administratora.
3. Pani/a dane osobowe przetwarzane są w celu rozeznania rynku i oceny otrzymanych ofert na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, czyli obowiązku prawnym ciążącym na administratorze wynikającym z m.in. ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
4. Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
5. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane przez realizacji obowiązku przechowywania dokumentacji przez okres wynikający z przepisów prawa oraz wewnętrznych przepisów prawa.
6. Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody na przetwarzanie.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych Panią/Pana dotyczących naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
8. Pani/Pana dane nie będą poddawane profilowaniu.
9. ZPKWŚ nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
10. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem koniecznym, związanym z udziałem rozeznania rynku i oceny otrzymanych ofert.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.