łódzkie (Łódź)
podkarpackie (NOWA DĘBA)
łódzkie (Bełchatów)
śląskie (Ruda Śląska)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Żory)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa sprzętu dla poprawy ergonomii pracy |
Data zamieszczenia: | 2024-11-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MTD Consulting Marcin Król Garbary 100/11 61-757 Poznań powiat: Poznań marcin.krol@mtdconsulting.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/204703 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-11-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2024/ERGO - DOSTAWA sprzętu dla poprawy ergonomii pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy w 8 JST - w ramach projektu pt. ,,ErgoWielkopolska - Inicjatywy dla zdrowia pracowników samorządowych JST z województwa wielkopolskiego" Powstaje w kontekście projektu FEWP.06.04-IZ.00-0027/23 - ErgoWielkopolska - Inicjatywy dla zdrowia pracowników samorządowych JST z województwa wielkopolskiego Część 1 DOSTAWA sprzętu dla poprawy ergonomii pracy Przedmioty zamówienia DOSTAWA Sprzęt biurowy Opis 1) Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA sprzętu dla poprawy ergonomii pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy w 8 JST - w ramach projektu ,,ErgoWielkopolska - Inicjatywy dla zdrowia pracowników samorządowych JST z województwa wielkopolskiego". 2) W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się zakup sprzętu według specyfikacji poniższej tabeli: L.p. Nazwa sprzętu: Ilość: Oznaczenie: 1. Krzesło ergonomiczne - 333 szt. - S1 2. Lampka na biurko - 304 szt. - S2 3. Podkładka żelowa pod nadgarstek - 324 szt. - S3 4. Podstawa pod laptopa - 62 szt. - S4 5. Podnóżek - 318 szt. - S5 6. Podkładka pod klawiaturę - 321 szt. - S6 7. Podstawka pod monitor - 253 szt. - S7 8. Klawiatura + mysz do laptopa (komplet) - 60 szt. - S8 3) Specyfikacja sprzętowa stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego nr 1/2024/ERGO. 4) Miejsce dostawy sprzętu wraz ze wskazaniem ilości dostarczanego sprzętu zostały opisane w Zapytaniu Ofertowym nr 1/2024/ERGO 5) Godziny pracy Urzędów wskazane zostały w Zapytaniu Ofertowym nr 1/2024/ERGO 6) Dodatkowe wymagania Zamawiającego: a) Zamawiający wymaga wniesienia dostarczonego przez Wykonawcę sprzętu (w obrębie adresów wskazanych w pkt. 4 Zapytania Ofertowego nr 1/2024/ERGO), b) elementy dostawy wymagające montażu muszą być zmontowane zgodnie z instrukcją producenta, c) dostawa musi odbyć się w godz.ch pracy Urzędów wskazanych w pkt. 5 Zapytania Ofertowego nr 1/2024/ERGO i po uprzednim ustaleniu terminu dostawy, tj. minimum na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy, d) każdy z Urzędów udostępni pomieszczenie na czas montażu, pod adresem wskazanym w pkt. 4 Zapytania Ofertowego nr 1/2024/ERGO i po uprzednim ustaleniu terminu dostawy, tj. minimum na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy; czas montażu nie może przekroczyć 2 dni roboczych, e) wykonawca ma obowiązek zabrać oraz w odpowiedni sposób zutylizować wszelkie materiały pozostałe po dostawie, f) dostarczony sprzęt musi posiadać załączoną instrukcję obsługi w języku polskim oraz kartę gwarancyjną, g) sprzęt wymagający montażu, musi posiadać wszelkie akcesoria niezbędne do prawidłowego montażu, dostarczone przez producenta (pomimo wymogu montażu - patrz. lit. b) Zapytania Ofertowego nr 1/2024/ERGO), h) dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nie noszący śladów użytkowania, nieuszkodzone, nie mające defektów, nie mające wad konstrukcyjnych, wykonawczych, ani wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta artykułu, które miałyby się ujawnić podczas ich użytkowania w odniesieniu do parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego, i) dostarczony sprzęt musi być dopuszczony do obrotu na rynku krajowym, j) dostarczony sprzęt musi spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 18.10.2023 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. 7) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne, należy je traktować włącznie jako przykład produktu, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. W każdym takim przypadku zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, ze oferowany asortyment posiada parametry jakościowe, co najmniej takie same lub lepsze, jak asortyment opisany za ich pomocą przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje sie na rozwiązania równoważne winien udowodnić zamawiającemu, ze proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania opisane w opisie przedmiotu zamówienia. 8) Okres gwarancji: okres gwarancji wszystkich dostarczanych sprzętów NIE może być krótszy niż 24 miesiące. Szczegóły odnośnie przedmiotu zamówienia zawarto w treści Zapytania ofertowego nr Zapytania Ofertowego nr 1/2024/ERGO Okres gwarancji Minimum 24 miesiące CPV: 30237200-1, 30237220-7, 30237290-8, 30237410-6, 30237460-1, 31521100-5, 39111100-4, 39113700-4 Dokument nr: 2024-285-204703, 1/2024/ERGO Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-11-19 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-11 Miejsca realizacji cała Polska Kraj Polska Województwo Powiat Gmina Miejscowość Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy Warunki zmiany umowy 1. Oferent, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, podpisze Umowę w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu i terminie, zgodną z wzorem stanowiącym Załącznik nr 8. 2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia nastąpi w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, o których mowa w art. 78 i art. 781 Kodeksu cywilnego. 3. Umowa może zostać zmodyfikowana w zakresie niezbędnym dla jej dostosowania do złożonej oferty oraz w zakresie logicznie wynikających z oferty zmian i ich spójności z treścią i kształtem zobowiązań umownych. Nie dopuszcza się składania wraz z ofertą postanowień modyfikujących treść umowy. Ewentualne zmiany zostaną ustalone drogą porozumienia pomiędzy stronami. 4. W Umowie w toku jej realizacji mogą być wprowadzane zmiany dotyczące: 1) Zmian w podatku VAT - wynikających ze zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, skutkujących obniżeniem albo zwiększeniem stawki podatku VAT właściwej dla przedmiotu zamówienia, 2) Zmian w zakresie osób wykonujących zamówienie - w przypadkach losowych, w których dalsze wykonywanie zamówienia przez osoby dotychczas wskazane do jego realizacji nie jest możliwe z przyczyn nie dających się wcześniej przewidzieć i uniemożliwiających tym osobom dalsze wykonywanie Umowy. W przypadku wprowadzania zmian osobowych niezbędne jest zapewnienie dysponowania przez osoby realizujące zamówienie wymaganymi w postępowaniu kompetencjami, 3) Zmian w zakresie terminu realizacji umowy lub terminów realizacji poszczególnych prac lub etapów harmonogramu prac przewidzianych Umową, w szczególności w przypadku: a) zaistnienia okoliczności niezawinionych przez żadną ze stron, z powodu których wykonanie Umowy w terminie w niej przewidzianym nie jest możliwe, b) zaistnienia zdarzeń losowych, których przewidzenie na etapie udzielania zamówienia nie było możliwe, c) zaistnienia zawinionych przez Zamawiającego lub beneficjenta finalnego przyczyn, uniemożliwiających Wykonawcy terminowe zrealizowanie zamówienia, d) konieczności zrealizowania usług dodatkowych względem przewidzianych zamówieniem. 4) Zmian przedmiotowych Umowy - jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika ze specyfiki projektu i Umowy lub nie dała się wcześniej przewidzieć, a przedmiotowe zmiany mają charakter istotny i celowy z punktu widzenia celów lub założeń projektu/Umowy. W szczególności dopuszczalne jest rozszerzenie lub ograniczenie zakresu zamówienia o nie więcej niż 50% wartości zamówienia, w tym poprzez nabycie usług podobnych do będących przedmiotem zamówienia. 5) Zmian w zakresie wynagrodzenia Oferenta lub ceny w zakresie wynikającym lub związanym z koniecznymi zmianami przedmiotowymi lub osobowymi lub zmianą terminów realizacji Umowy lub zmian zakresu przedmiotowego. 6) Realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałby istotną niezgodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 7) Innych zmian, a zmiany te nie prowadzą do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 8) Zastąpienia Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą: a) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, Zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac. 9) Innych zmian, a zmiany te nie prowadzą do zmiany ogólnego charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 5 382 000 EUR w przypadku zamówień na roboty budowlane lub 140 000 EUR w przypadku dostaw i usług i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane, jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności zawodowej lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3) i dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia". Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który znajduje się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3) i dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia". Typ Potencjał techniczny Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje potencjałem organizacyjnym i technicznym, niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3) i dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia". Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 2 (słownie: dwie) dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (przez co Zamawiający rozumie: dostawę sprzętu służącego wyposażeniu/doposażeniu stanowisk pracy), w tym: a) przynajmniej jedną dostawę na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100 brutto), b) przynajmniej jedną dostawę na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 brutto), Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3) oraz Wykazu wykonanych dostaw (Załącznik nr 6) wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości (w kwotach brutto), dat wykonania, podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie i dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia". Do wykazu muszą zostać załączone dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te zostały wykonane, np. referencje, protokoły zdawczo-odbiorcze bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 2 (słownie: dwie) dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (przez co Zamawiający rozumie: dostawę sprzętu służącego wyposażeniu/doposażeniu stanowisk pracy), w tym: a) przynajmniej jedną dostawę na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100 brutto), b) przynajmniej jedną dostawę na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 brutto), Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3) oraz Wykazu wykonanych dostaw (Załącznik nr 6) wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości (w kwotach brutto), dat wykonania, podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie i dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia". Do wykazu muszą zostać załączone dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te zostały wykonane, np. referencje, protokoły zdawczo-odbiorcze bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis I. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający ogólne warunki: 1) Nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 3) Nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 4) Wobec którego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3) i dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia". II. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymóg braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że nie zachodzą okoliczności powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym w rozumieniu Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021 - 2027. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się przede wszystkim wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z Zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych, c) Pozostawaniu z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę Oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (Załącznik nr 4) i dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia". III. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, wobec którego nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego jak również nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 822/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę Oświadczenia w zakresie stosowania sankcji (Załącznik nr 5) i dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia". Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Wymagane dokumenty, które powinien przedłożyć Wykonawca: 1) Oferta przygotowana na Formularzu ofertowym, stanowiąca Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego. 3) Oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym, stanowiące Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego. 4) Oświadczenie w zakresie stosowania sankcji, stanowiące Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania ofertowego. 5) Wykaz wykonanych dostaw, stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszego Zapytania ofertowego wraz z załączonymi dowodami ich należytego wykonania. 6) Formularz do identyfikacji sprzętu - próbki, stanowiący Załącznik nr 7 do niniejszego Zapytania ofertowego. 7) Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia oraz jeśli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy). 8) Dokumenty potwierdzające spełnienie przez proponowany do dostawy przez Wykonawcę sprzęt parametrów i norm, w tym w szczególności: certyfikaty, sprawozdania, deklaracje, opis norm, itp. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-11-08 Data ostatniej zmiany 2024-11-08 18:02:41 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1) Kryterium A - Cena oferty - 50% Punkty za Kryterium A zostaną przyznane zgodnie z zapisami Zapytania Ofertowego nr 1/2024/ERGO pkt. IX Czy kryterium cenowe NIE Opis 2) Kryterium B - Jakość dostarczanego sprzętu - 20 % Punkty za Kryterium B zostaną przyznane zgodnie z zapisami Zapytania Ofertowego nr 1/2024/ERGO pkt. IX Czy kryterium cenowe NIE Opis 3) Kryterium C - Okres gwarancji - 15% Punkty za Kryterium C zostaną przyznane zgodnie z zapisami Zapytania Ofertowego nr 1/2024/ERGO w pkt. IX Czy kryterium cenowe NIE Opis 4) Kryterium D - Termin dostawy - 10% Punkty za Kryterium D zostaną przyznane zgodnie z zapisami Zapytania Ofertowego nr 1/2024/ERGO pkt. IX Czy kryterium cenowe NIE Opis 5) Kryterium E - Klauzule społeczne - 5% Punkty za Kryterium E zostaną przyznane zgodnie z zapisami Zapytania Ofertowego nr 1/2024/ERGO pkt. IX Kontakt: Osoby do kontaktu Marcin Król tel.: e-mail: marcin.krol@mtdconsulting.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024