świętokrzyskie (Kielce)
świętokrzyskie (Kielce)
łódzkie (Łódź)
dolnośląskie (Wałbrzych)
podkarpackie (Nowa Sarzyna)
podkarpackie (Krosno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont i adaptacja pomieszczeń hali produkcyjnej |
Data zamieszczenia: | 2024-11-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
NIKO M. BOCHAŃSKI, T. CZEKAJ, J. OSTROWIECKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA Ostrów 338 37-700 Ostrów powiat: przemyski +48 607 434 108 grzegorz@kubal.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/204790 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Ostrów |
Wadium: | 2 500,00 zł |
Nr telefonu: | +48 607 434 108 |
Termin składania ofert: | 2024-11-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
TIM BARIER - Wdrożenie do produkcji innowacyjnej technologii zabezpieczającej infrastrukturę przed szkodami powodowanymi przez bobry Powstaje w kontekście projektu FEPK.01.03-IZ.00-0027/24 - TIM BARIER - WDROŻENIE DO PRODUKCJI AUTORSKIEJ, INNOWACYJNEJ TECHNOLOGII W ZAKRESIE ZABEZPIECZENIA INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ ORAZ BIOLOGICZNEJ PRZED SZKODAMI BOBROWYMI Część 1 Remont i adaptacja pomieszczeń hali produkcyjnej Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamówienie obejmuje prace adaptacyjno-remontowe wraz z dostarczeniem niezbędnych materiałów i sprzętów (np. płytek, farb, armatury, stolarki drzwiowej itd.) w budynku w miejscowości Ostrów k. Przemyśla (Ostrów, nr 37-700 Przemyśl). mające na celu przygotowanie hali do zainstalowania linii produkcyjnej siatki stanowiącej zabezpieczenie przeciwko szkodliwej aktywności bobrów. Prace obejmują w szczególności: - rozebranie ścianek z kształtek szklanych na powierzchni 30,184 m2 i zastąpienie ich ścianami z bloczków betonu komórkowego, o wymiarach 59x30x24 cm; - położenie tynków wewnętrznych poprzedzonych zerwaniem starych na powierzchni 45,368 m2, z uwzględnieniem gruntowania, przy zastosowaniu zapraw cementowo-wapiennych; - demontaż luksfer - 33 szt. oraz ich utylizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami budowlanymi, z zachowaniem standardów ekologicznych; - montaż nowych aluminiowych okien i drzwi w ilości ok 7,5 m2, w tym osadzenie ich na kotwach i uszczelnienie za pomocą pianki poliuretanowej; - utylizacja odpadów - wywóz odpadów budowlanych (pk. 2,25 m3) samochodami skrzyniowymi, na odległość ok. 1 km, wraz z kosztami załadunku i rozładunku; - ułożenie posadzki na powierzchni 77 m2, składającej się z jastrychu, o odporności na obciążenia mechaniczne i chemiczne, dostosowanej do specyfiki produkcyjnej. Posadzka musi spełniać wymagania normy PN-EN 13813, być odporna na ścieranie i łatwa do utrzymania w czystości; - wykonanie instalacji pneumatycznej (systemu pneumatycznego) o ciśnieniu 8-10 bar, w tym przewodów o wysokiej odporności ciśnieniowej, zaworów kontrolnych oraz armatury zgodnej z normami PN-EN ISO 4414 i PN-EN 983. Konieczne jest również wydzielenie pomieszczenia dla sprężarki za pomocą ścianek z betonu komórkowego, zapewniającego odpowiednią wentylację i izolację akustyczną, aby spełniać normy bezpieczeństwa oraz zmniejszyć ryzyko zapylenia; - montaż nowej instalacji o mocy 25 kW (3 x 400V), obejmującej m.in. okablowanie, zabezpieczenia nadprądowe i różnicowoprądowe oraz gniazda dla urządzeń produkcyjnych. - demontaż starego oświetlenia oraz montaż nowoczesnych opraw LED, zgodnych z normą PN-EN 12464-1, w celu poprawy warunków oświetleniowych i zmniejszenia zużycia energii. UWAGI: 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go Zamawiającemu do odbioru i do użytkowania - zarówno wynikające wprost z niniejszego zapytania ofertowego, jak również w nim nie ujęte (jeżeli dotyczy) z powodu wad przedstawionego opisu przedmiotu zamówienia, wynikających z jego niezgodności z zasadami wiedzy technicznej lub stanem faktycznym, a bez których nie można w sposób prawidłowy wykonać przedmiotu zamówienia. 2. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. Odniesienia mają na celu określenie pożądanego efektu końcowego, zaś sposób jego osiągnięcia może być dowolny. 3. Potencjalne rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, co najmniej w zakresie opisanym danym znakiem towarowym lub daną normą i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zmawiającego. Wykonawca składając ofertę z zastosowaniem rozwiązań równoważnych składa wraz z ofertą oświadczenie o zastosowaniu materiałów równoważnych wraz z przedłożeniem (załączeniem do oferty) dokumentów, iż zastosowane materiały spełniają wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (np. opisy, karty katalogowe, karty techniczne). 5. Jeżeli nie zaznaczono wyraźnie inaczej to wszystkie parametry techniczne podane w dokumentacji zapytania ofertowego należy traktować jako parametry minimalne. Oznacza to, że każdy parametr jest poprzedzony stwierdzeniem ,,minimum". 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń lub nazw, itp. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. Okres gwarancji minimum 36 miesięcy CPV: 42123410-4, 45000000-7, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45421100-5 Dokument nr: 2024-79347-204790 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-11-27 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-11 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat przemyski Gmina Przemyśl Miejscowość Ostrów 4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 28 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Uwaga: termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu, zamówień uzupełniających na usługi tego samego rodzaju co przewidziane w niniejszym zapytaniu ofertowym. Zamówienie uzupełniające będzie dotyczyło przedmiotu zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego - do wysokości nieprzekraczającej łącznie 50 % zamówienia podstawowego w danej części zamówienia. Warunki zmiany umowy Zamawiający informuje, że istotne warunki umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiących załącznik nr 8 do niniejszego Zapytania Ofertowego. OPIS WARUNKÓW ZMIANY UMOWY: 1. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone pod warunkiem, że nie zmieniają charakteru umowy, i mogą dotyczyć w szczególności następujących kwestii: a. terminu realizacji usługi lub terminu obowiązywania umowy - warunkiem zmiany jest wystąpienie okoliczności wynikających z siły wyższej, nieprzewidzianego braku dostępności określonych materiałów lub innych okoliczności po stronie Zamawiającego (np. wydłużenia okresu realizacji projektu lub zmiany jego harmonogramu). b. zmiany łącznego wymiaru zamówienia (zwiększenie) - w zakresie do 25% wartości zakładanej w umowie. Warunkiem zmiany jest wystąpienie przyczyn wynikających z siły wyższej lub ujawnienie dodatkowych prac w toku realizacji zamówienia. c. Innych nieprzewidzianych okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie ogłaszania zapytania np. obostrzeń wynikających ze stanu zagrożenia epidemicznego, siły wyższej, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Warunkiem zmiany jest wystąpienie powyższych okoliczności mających wpływ na świadczenie zamawianej usługi. 2. O powyższych zmianach Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie nie późniejszym niż 7 dni kalendarzowych poprzedzających termin wprowadzenia zmiany. 3. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w przypadku wystąpienia istotnej okoliczności powodującej, że dalsze wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, a której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o odstąpieniu w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 4. W wypadku określonym w ust. 3 Zamawiający zobowiązany jest do zapłacenia Wykonawcy wyłącznie wynagrodzenie za część umowy wykonaną do momentu odstąpienia. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Zamawiający nie formułuje warunku w powyższym zakresie. Weryfikacja spełnienia warunku: Wykonawca potwierdzi spełnienie ww. warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu wymagań - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej dwa zamówienia mające za przedmiot roboty budowlane lub usługi remontowo - budowlane lub instalacyjne (montażowe), o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) każda. Weryfikacja spełnienia warunku: Wykonawca potwierdzi spełnienie ww. warunku poprzez złożenie: - Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu wymagań - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. - Wykazu wykonanych zamówień mających za przedmiot roboty budowlane lub prace lub usługi remontowo - budowlane lub instalacyjne (montażowe) - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju (zakres wykonanych prac), wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego. UWAGA: Do ,,Wykazu wykonanych zamówień mających za przedmiot roboty budowlane lub prace lub usługi remontowo - budowlane lub instalacyjne (montażowe)" należy załączyć dowody potwierdzające czy wykazane zamówienia zostały należycie wykonane. Dowodami potwierdzającymi, że zamówienia zostały wykonane należycie są: a) poświadczenie (referencje wydane przez odbiorcę zamówienia, protokoły odbioru zamówienia bez uwag, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w ppkt a) Doświadczenie nieudokumentowane dowodami nie będzie brane pod uwagę przy dokonywaniu oceny spełniania warunku. Typ Potencjał techniczny Opis Zamawiający nie formułuje warunku w powyższym zakresie. Weryfikacja spełnienia warunku: Wykonawca potwierdzi spełnienie ww. warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu wymagań - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Zamawiający nie formułuje warunku w powyższym zakresie Weryfikacja spełnienia warunku: Wykonawca potwierdzi spełnienie ww. warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu wymagań - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawcy, który wykaże, że posiada polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Weryfikacja spełnienia warunku: Wykonawca potwierdzi spełnienie ww. warunku poprzez złożenie: - Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu wymagań - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. - Kopii polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem jej opłacenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, również dokumentując jego opłacenie. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące dodatkowe warunki: 1. Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń - złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania. 2. Prowadzą działalność usługową w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego postępowania. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania w zakresie następujących przesłanek: ? nie są wskazani w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. Poz. 835), ? nie są osobą/podmiotem objętą/ym sankcjami, o których mowa w art. 5 k ust. 1 Rozporządzenia (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, ? nie są osobą/podmiotem/organem posiadającym siedzibę w Rosji, który w ponad 50 % jest własnością publiczną lub jest pod kontrolą publiczną, objętym sankcjami zgodnie z art. 5 l ust 1 Rozporządzenia (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, ? nie zostali wpisani na listę osób i podmiotów objętych sankcjami, prowadzoną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. Weryfikacja spełnienia warunku: Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie o niewystępowaniu powyższych przesłanek wykluczenia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania. Niezłożenie oświadczenia będzie wiązało się z odrzuceniem oferty z powodu braków formalnych. 5. Spełnią wymóg przedstawienia opisu technicznego i kosztorysu prac. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty szczegółowy ,,Opis techniczny i kosztorys zakresu prac wskazanych w zapytaniu ofertowym", który obejmuje specyfikację planowanych działań, materiałów oraz przewidywanych kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. Dokument ten ma na celu wykazanie zgodności z zakresem prac i oczekiwaną jakością wykonania. Weryfikacja spełnienia warunku: Wykonawca potwierdzi spełnienie ww. warunku poprzez dołączenie do oferty ,,Opisu technicznego i kosztorysu zakresu prac" jako dodatkowego załącznika do formularza ofertowego. Brak tego załącznika będzie skutkował odrzuceniem oferty z przyczyn formalnych. 6. Nie są powiązani z Zamawiającym tj. NIKO M. BOCHAŃSKI, T. CZEKAJ, J. OSTROWIECKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA osobowo lub kapitałowo. W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy, którzy powiązani są z Zamawiającym tj. tj. NIKO M. BOCHAŃSKI, T. CZEKAJ, J. OSTROWIECKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA, z siedzibą: Ostrów 338, 37-700 Przemyśl, (KRS: 0000653021, NIP: 7952539767, REGON: 366084246) osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: ? uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, ? pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ? pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Weryfikacja spełnienia warunku: Wykonawca potwierdzi spełnienie ww. warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. W sytuacji wystąpienia któregokolwiek z powiązań, o którym mowa powyżej, Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania. W przypadku oferty składanej przez wspólników spółki cywilnej lub w konsorcjum oświadczenie o braku w/w powiązań składa każdy ze wspólników/konsorcjantów oddzielnie. Ww. warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) muszą spełniać oddzielnie - warunek ten musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej. Jeżeli zaistnieją przesłanki do wykluczenia z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego chociażby jednego z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum/ spółki cywilnej - Zamawiający wykluczy konsorcjum/ spółkę cywilną. 7. Wniosą wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a. pieniądzu, b. gwarancji bankowej, c. gwarancji ubezpieczeniowych, d. poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 t.j.). Szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w treści zapytania ofertowego, stanowiącego załącznik nr 7. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Oferta musi zawierać co najmniej: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 2. Wypełnione i podpisane Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 3. Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy o braku istnienia podstaw do wykluczenia z postępowania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. 4. Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. 5. Kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem jej opłacenia, lub - w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia, również dokumentując jego opłacenie 6. Wypełniony i podpisany Wykaz wykonanych zamówień mających za przedmiot roboty budowlane lub prace lub usługi remontowo - budowlane - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego oraz dowody potwierdzające czy wykazane zamówienia zostały należycie wykonane. 7. ,,Opis techniczny i kosztorys zakresu prac wskazanych w zapytaniu ofertowym" - szczegółowy dokument obejmujący specyfikację planowanych działań, materiałów oraz przewidywane koszty realizacji przedmiotu zamówienia. Dokument ten służy wykazaniu zgodności z zakresem prac i oczekiwaną jakością wykonania. 8. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. DODATKOWE WARUNKI 1. Wykonawca jest zobowiązany przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym. 2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach niniejszego zapytania ofertowego. Za złożenie oferty uważa się również dokonanie takiej czynności wspólnie z innymi Wykonawcami. 3. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe spowoduje ich odrzucenie i nie będą podlegać ocenie. 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. 5. Oferta musi spełniać następujące wymogi: a. musi być sporządzona w języku polskim, czytelna, wypełniona odręcznie lub komputerowo, podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy). W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. b.Wszystkie miejsca w ofercie w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną/e do podpisania oferty. 6. Wszystkie składane przez Wykonawcę dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Potwierdzenia za zgodność dokonuje osoba do tego upoważniona, która podpisuje ofertę. W przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8. Brak któregokolwiek dokumentu lub załącznika z wymaganych przez Zamawiającego w ramach niniejszego zapytania ofertowego, złożenie oferty niekompletnej lub niepodpisanej lub złożenie oferty niejednoznacznej lub złożenie oferty zawierającej błędy - spowoduje odrzucenie oferty. 9. W przypadku przedstawienia kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem wybrany Wykonawca może zostać zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedstawienia oryginałów tych dokumentów. 10. Zamawiający na etapie przed podpisaniem umowy z wybranym w postępowaniu ofertowym Wykonawcą, może żądać przedstawienia od Wykonawcy dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność oświadczeń ze stanem faktycznym. 11. Dopuszczalne jest podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dopuszcza również możliwość złożenia skanu oferty - tzw. elektronicznej kopii podpisanego dokumentu papierowego, bez konieczności jej opatrzenia kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym czy też podpisem osobistym. 12. Jeśli którykolwiek z dokumentów wymaganych w niniejszym zapytaniu ofertowym zostanie sporządzony w języku innym niż polski, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty tłumaczenie tego dokumentu na język polski, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez tłumacza przysięgłego. Brak tłumaczenia dokumentu na język polski może skutkować odrzuceniem oferty z przyczyn formalnych. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1. Cena za wykonanie zamówienia musi zawierać transport, montaż oraz wszystkie materiały potrzebne do wykorzystania i/lub zamontowania w ramach prowadzonych prac adaptacyjno-remontowych. 2. Materiały i sprzęty potrzebne do wykonania robót będących przedmiotem zapytania ofertowego dostarcza Wykonawca. 3. Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zamówienia przy użyciu materiałów nowych, o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom. 5. Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, będące przedmiotem zapytania ofertowego, licząc od dnia odbioru prac. Uwaga: okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający udostępni Wykonawcy pobór wody i energii elektrycznej oraz zapewni pomieszczenia dla pracowników Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej utylizacji odpadów powstałych w trakcie prac. 7. Potencjalny Wykonawca (Oferent) ma prawo do oględzin miejsca planowanych prac i dostępu do dokumentacji adaptowanych pomieszczeń przed dniem złożenia oferty. 8. Oględziny oraz wgląd do dokumentacji są możliwe w dniach roboczych, w godzinach od 8.00 do 16.00, po uprzednim uzgodnieniu dokładnego terminu z Zamawiającym. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-11-12 Data ostatniej zmiany 2024-11-12 08:14:22 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena ofertowa (brutto) - 60% (maks. 60 punktów) - P1. Kryterium ceny ofertowej (brutto) P1 oceniane będzie według wzoru: najniższa zaproponowana cena brutto P1 = -------------------------------------------------------- x 60 punktów cena badanej oferty brutto Czy kryterium cenowe NIE Opis Termin realizacji przedmiotu zamówienia P2 tj. termin zakończenia realizacji umowy (data wskazana w protokole odbioru), oceniane będzie następująco: maks. 28 dni-0 punktów; maks. do 21 dni-10 punktów; maks. do 14 dni-20 punktów. Szczegółowe informacje znajdują się w treści zapytania ofertowego. Czy kryterium cenowe NIE Opis Wydłużenie okresu gwarancji P3 - oceniane będzie następująco: gwarancja standardowa (36 mies.) - 0 pkt za każdy rok dodatkowej gwarancji 5 pkt, tj.: 48 mies. - 5 pkt 60 mies. - 10 pkt 72 mies. - 15 pkt 84 mies. - 20 pkt (maks.) Szczegółowe informacje znajdują się w treści zapytania ofertowego. Kontakt: Osoby do kontaktu Grzegorz Kubal tel.: +48 607 434 108 e-mail: grzegorz@kubal.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024