Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5143z ostatnich 7 dni
21097z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie projektu remontu i rozbudowy hangaru

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie projektu remontu i rozbudowy hangaru

Data zamieszczenia: 2024-11-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Narwiański Park Narodowy
Kurowo
18-204 Kobylin-Borzymy
powiat: wysokomazowiecki
+48 663103109
przetargi@npn.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Kobylin-Borzymy
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: +48 663103109
Termin składania ofert: 2024-11-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie projektu remontu i rozbudowy hangaru na sprzęt p.poż. i łodzie w Uhowie".
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy z przebudową i częściową rozbiórką budynku magazynowego (mieszczącego dwa hangary na łodzie oraz pomieszczenie techniczne), z za-licznikową instalacją elektryczną, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, przyłączem wodociągowym i kanalizacją sanitarną wraz zagospodarowaniem terenu oraz budową dwóch pomostów pływających. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ

CPV: 71221000-3, 71200000-0,71300000-1,71400000-2,71220000-6,71320000-7,71420000-8

Dokument nr: 2024/BZP 00588510, NPN-SP-413-233-90/24

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-26 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ea7afae-7874-4fdd-bb20-c84afdb229a6
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: npn.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszystkie trzy możliwości są równorzędne. Oferta składana w formie elektronicznej musi zostać podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, natomiast oferta składana w postaci elektronicznej musi zostać podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). W procesie składania oferty wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na przesyłanych dokumentach. Zamawiający zaleca stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno, w szczególności wskazanych w art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, gdzie zaznaczono, iż oferty oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Narwiański Park Narodowy Informuje, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narwiański Park Narodowy, Kurowo 10, 18-204 Kobylin Borzymy, adres email: npn@npn.pl i pod nr telefonu 663 103 109, reprezentowany przez Dyrektora Parku, 2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych można uzyskać pod adresem: Narwiański Park Narodowy, Kurowo 10, 18-204 Kobylin Borzymy, e-mail: iod@npn.pl, nr telefonu 505 906 567, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji, 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, 5) Dane osobowe będą przechowywane u Administratora przez okres realizacji zadania, jak również przy dopełnieniu obowiązków sprawozdawczych, kontrolnych i archiwalnych - przechowywane przez okres 5 lat, 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (ustawa Pzp), związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 7) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do: -udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, -wykonania przez Zamawiającego czynności związanych z badaniem i oceną oferty, -udostępnienia przez Zamawiającego informacji o wynikach postępowania, -dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych. 8) Dane osobowe, których Administratorem jest Narwiański Park Narodowy, nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie są profilowane. 9)Posiada Pani/Pan: -prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (na podstawie art.15 rozporządzenia RODO); -prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (na podstawie art. 16 rozporządzenia RODO) - skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp; -prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania, o którym mowa w lit. C; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: - prawo do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e rozporządzenia RODO); - prawo do przenoszenia danych osobowych (art. 20 rozporządzenia RODO); - prawo sprzeciwu (na podstawie art. 21 rozporządzenia RODO), wobec przetwarzania danych osobowych; Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C rozporządzenia RODO

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-26 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i/lub dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/. Ofertę należy złożyć na wzorze formularza oferty, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 189 dni

Wymagania:
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020 r. poz. 299 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego nr 82 1130 1059 0017 3397 3920 0008 z dopiskiem ,,WADIUM w postępowaniu na wykonanie dokumentacji projektu remontu i rozbudowy hangaru na sprzęt p.poż. i łodzie w Uhowie". Bank obsługujący Zamawiającego nie akceptuje przelewów natychmiastowych. 4. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit. b - d, powinno być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej. 5. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 26.11.2024 r. do godz. 10.00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NPN-SP-413-233-90/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy z przebudową i częściową rozbiórką budynku magazynowego (mieszczącego dwa hangary na łodzie oraz pomieszczenie techniczne), z za-licznikową instalacją elektryczną, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, przyłączem wodociągowym i kanalizacją sanitarną wraz zagospodarowaniem terenu oraz budową dwóch pomostów pływających. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 189 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert: ,,Cena oferowana brutto" (P1) oraz ,,Doświadczenie zawodowe projektanta" (P2).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe projektanta
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że a) posiada odpowiednie doświadczenie, tj. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na opracowaniu niezbędnej dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia, w szczególności projektu budowlanego i operatu wodnoprawnego w celu uzyskania pozwolenia na budowę lub pozwolenia wodnoprawnego na budowę lub przebudowę obiektów budowlanych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda. W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji oraz ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający zdecydował się na wydłużenie okresu na spełnienie wymaganego doświadczenia przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymogi opisane powyżej należy dołączyć wykaz dokumentacji zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. minimum 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji projektanta - posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektoniczno-konstrukcyjnej lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie obowiązujących przepisów do opracowania dokumentacji w celu uzyskania pozwolenia na budowę i pozwolenia wodnoprawnego oraz posiadająca doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami projektowymi w swojej specjalności w zakresie minimum 2 opracowań. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymogi opisane powyżej należy dołączyć wykaz dokumentacji zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu służą następujące oświadczenia i dokumenty: 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu [wg załącznika nr 2b do SWZ];
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu służą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu [wg załącznika nr 2a do SWZ]; 3) wykaz wykonanych prac spełniających warunki określone w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 lit a SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których prace te zostały wykonane [wg załącznika nr 6 do SWZ]; 4) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego opracowano niezbędną dokumentację, m.in. projekt budowlany i operat wodnoprawny w celu uzyskania pozwolenia na budowę, ujęte w wykazie wykonanych zamówień potwierdzające, że zostały wykonane należycie (oświadczenie Wykonawcy, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów); 5) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, spełniających warunki określone w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 lit b SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami [wg załącznika nr 7 do SWZ] wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia przez wskazane osoby; 6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (dotyczy Wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 266 w zw. z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp) - wg załącznika nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020 r. poz. 299 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego nr 82 1130 1059 0017 3397 3920 0008 z dopiskiem ,,WADIUM w postępowaniu na wykonanie dokumentacji projektu remontu i rozbudowy hangaru na sprzęt p.poż. i łodzie w Uhowie". Bank obsługujący Zamawiającego nie akceptuje przelewów natychmiastowych. 4. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit. b - d, powinno być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej. 5. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 26.11.2024 r. do godz. 10.00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie (spółka cywilna, konsorcjum), przedsiębiorcy składają oddzielnie oświadczenia wymienione w pkt 1.1 i 1.2. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres potencjalnych zmian umowy określono w paragrafie 10 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert: ,,Cena oferowana brutto" (P1) oraz ,,Doświadczenie zawodowe projektanta" (P2).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe projektanta
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-12-25

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.