małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Głuszyca)
łódzkie (Sędziejowice-Kolonia)
mazowieckie (Przysucha)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana opraw oświetleniowych zewnętrznych na oprawy oświetleniowe LED |
Data zamieszczenia: | 2024-11-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa nr 10 im. Komisji Edukacji Narodowej w Toruniu ul. Bażyńskich 30/36 87-100 Toruń powiat: Toruń tel.: (56) 655 71 50, tel. 607 427 442 kierownik@sp10.edu.torun.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (56) 655 71 50 |
Termin składania ofert: | 2024-11-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wymiana opraw oświetleniowych zewnętrznych na oprawy oświetleniowe LED na terenie Szkoły Podstawowej Nr 10 im. Komisji Edukacji Narodowej w Toruniu." I. Przedmiotem zamówienia jest wymiana 8 szt. opraw oświetleniowych zewnętrznych na oprawy oświetleniowe LED na terenie Szkoły Podstawowej Nr 10 im. Komisji Edukacji Narodowej w Toruniu. II. Opis przedmiotu zamówienia: o Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejących opraw oświetleniowych wraz z utylizacją, dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED na terenie szkoły (łącznie 8 opraw); o Montaż opraw oświetleniowych na istniejących słupach, bez konieczności modernizacji; o Zamawiający wymaga, aby oprawy oświetleniowe i źródła światła były nowe, kompletne, wolne od wad, nieuszkodzone, nienoszące śladów używania oraz wykonane z materiałów wysokiej jakości; o Moc natężenia światła musi być dostosowana dla tego typu terenu; o Oprawa dostosowana do użytku zewnętrznego; o W ramach dostawy Wykonawca musi zapewnić transport asortymentu we wskazane miejsce i montaż; o Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia samoczynnego wyłączenia zasilania oraz sprawdzenia i pomiarów przekaźników czasowych; o Przedmiot zamówienia wykonany z materiałów spełniających wszelkie normy określone ustawą Prawo budowlane, posiada odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa oraz są zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach branżowych; o Wycenę należy sporządzić po dokonaniu wizji lokalnej w terenie stanowiącym przedmiot zamówienia w celu prawidłowego sporządzenia oferty, po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym. Oferent powinien dokonać pomiaru robót z natury oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Gwarancja fabryczna na całe kompletne zamówienie zostanie udzielona przez Wykonawcę na okres nie mniej niż 36 miesięcy od momentu końcowego odbioru. Brak wskazania przez oferenta okresu na ofercie oznacza przyjęcie przez Wykonawcę fabrycznej gwarancji o minimalnym wymaganym okresie 36 miesięcy. Dokument nr: KG.251.16.2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 19.11.2024r. w Szkole Podstawowej Nr 10 w Toruniu przy ul. Bażyńskich 30/36 w gabinecie dyrektora o godz. 10.30 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć do 19.11.2024r. do godz. 10.00 na formularzu ofertowym załącznik nr 1 w wybrany przez siebie sposób: 1. Osobiście w Szkole Podstawowej Nr 10 w Toruniu w sekretariacie w zamkniętej kopercie z dopiskiem KG.251.16.2024 2. Na adres e-mail kierownik@sp10.edu.torun.pl w formie zeskanowanego podpisanego i opieczętowanego dokumentu. Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferent może przed upływem terminu składania zmienić lub wycofać ofertę. Miejsce i termin realizacji: III. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 20.12.2024r. Wymagania: IV. Warunki udziału w postępowaniu: Wymagania formalne w stosunku do Wykonawców: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego; 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. nie są podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, polegające w szczególności na: o uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej o posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; o pozostawania w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli; 6. dysponują potencjałem technicznym, organizacyjnym i merytorycznym niezbędnym do wykonania usługi; 7. wskazują w Ofercie ceny uwzględniające wszystkie koszty związane z realizacją umowy; 8. zobowiązują się do zawarcia umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego: Potwierdzenie powyższych warunków ujęte zostało w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania. VI. Termin związania z ofertą: Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert VII. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) 2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3. Oferta powinna być sporządzona: a. w języku polskim; b. każda poprawka w ofercie musi być parafowana przez Wykonawcę, nie dopuszcza się stosowania korektora zgodnie z art. 22 pkt. 3 ustawy z 29.09.1994 r. o rachunkowości. 4. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 5. Do oferty Wykonawca winien dołączyć karty katalogowe produktów wraz z parametrami technicznymi oraz materiały poglądowe oferowanego produktu, które będą użyte w systemie oświetlenia. IX. Formalności, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy: 1. W dniu 20.11.2024r. dyrektor szkoły przeprowadzi analizę złożonych ofert. W toku badania i oceny dyrektor może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, z najniższą ceną brutto oraz spełniająca inne wymagania zamieszczone w zapytaniu ofertowym. 3. Oceny i wyboru ofert dokona dyrektor. 4. Po wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej dyrektor skontaktuje się telefonicznie z wybranym wykonawcą. 5. Wybranego kontrahenta dyrektor szkoły zaprosi do podpisania umowy (załącznik nr 3). 6. Jeżeli kontrahent, którego oferta została wybrana, odstąpi od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert dla danego zapytania. 7. Ogłoszenie zwycięzcy niniejszego postępowania ofertowego nastąpi dnia 21.11.2024r. 3. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty, po zatwierdzeniu zostanie ogłoszona w BIP na stronie internetowej www.sp10.torun.pl X. Wybór najkorzystniejszej oferty: W przedmiotowym postępowaniu zostanie wybrana oferta, która jest zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w zaproszeniu do złożenia oferty. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium : cena brutto - 100% Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie, a także do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny. Przewidywana wielkość zamówienia może ulec zmniejszeniu, zależnie od dysponowanymi środkami. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu zmniejszenia wielkości zamówienia. XI. Informacje dotyczące płatności: 1. Płatność za wykonane zlecenia będzie realizowana na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę. 2. Należności będą płatne przelewem, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury zgodnie z zawartym zleceniem. 3. Zamawiający nie dopuszcza innej formy zapłaty niż przelew. Uwagi: XII. Postanowienia związane z ochroną danych osobowych Zgodnie z art. 13 ora/. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 17 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuje, że: 1. Administrator danych osobowych a. Administratorem Pani / Pana danych jest Gmina Miasta Toruń z siedzibą w Toruniu działająca przez Szkolę Podstawową nr 10 w Toruniu (dalej: Administrator). b. Z Administratorem można kontaktować się listownie na adres: Bażyńskich 30/36. 87-100 Toruń, poprzez e-mail: Spl0@spl0.edu.torun.pl lub dzwoniąc pod numer: 56 655 71 50 2. Inspektor Ochrony Danych a. Administrator powołał Inspektora ()chron> Danych (dalej' l()D). b. Z IOD można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych pisząc e-mail na adres: rodol@tCUW.torun.pl lub pisząc na adres siedzib) Administratora. 3. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych Pana/i dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. I lit c RODO w celu związanym z procedurą przeprowadzenia postępowania oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawa zamówień publicznych. Procedura jest prowadzona w związku z zapewnieniem wydatkowania środków publicznych w sposób oszczędny i z. zachowaniem zasad uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, co stanowi obowiązek Gminy jako jednostki sektora finansów publicznych, określony w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. 4. Okres przechowywania danych a. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia procedury oraz przez cały czas obowiązywania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia procedury b. Dane osobowe zebrane na podstawie Pani / Pana zgody będą przechowywane do momentu wycofania tej zgody lub do momentu realizacji celu określonego w zgodzie. c. Okres przetwarzania może być przedłużony w granicach prawa w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych niezbędne jest do dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. 5. Informacja o wymogu podania danych Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących wynika z Pani/Pana dobrowolnego uczestnictwa w procedurze oraz jest warunkiem zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożliwość weryfikacji spełniania warunków udziału w procedurze i dokonania oceny ofert, a także niemożność zawarcia umowy 6. Prawa osób, których dane dotyczą Z zastrzeżeniem sytuacji określonych w przepisach prawa Pani / Panu przysługują następujące uprawnienia: a Prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii. b. Prawo do sprostowania (poprawienia) swoich danych. c. Prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następnie w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy public/nci d. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych (przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa). e. Pr:;wo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2. 00-193 Warszawa (w przypadku podejrzenia, że przetwarzanie narusza przepisy prawa dotyczącego ochrony danych osobowych). 7 Obowiązki Oferentów w związku z przekazaniem danych osobowych a. W przypadku udostępnienia Administratorowi przez ( Hcrcnta danych osobowych swojego personelu niezależnie od podstawy dysponowania, pełnomocników, członków organów, prokurentów, wspólników, kontrahentów, współpracowników, osób do kontaktu. Administrator zobowiązuje Oferenta do poinformowania osób, których dane /ostały przekazane o fakcie i zakresie przekazania danych, o danych kontaktowych do Administratora oraz zasadach przetwarzania danych wskazanych w niniejszej informacji. 8 Odbiorcy danych Dane osobowe mogą zostać przekazane zewnętrznym podmiotom: a. Dane Oferenta pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. b. Instytucje i organy uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. organy kontrolujące Administratora, Krajowa Izba Odwoławcza. c. Podmioty zewnętrzne wspierające Administratora, np. podmiot świadczący usługę poczty elektronicznej (wszystkie podmioty biorą udział w procesie przetwarzania danych osobowych na podstawie upoważnienia lub zawartych umów powierzenia przetwarzania danych z Administratorem i zapewniają odpowiedni poziom ochrony danych osobowych). 9. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowych. 10. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób /automaty /o w ans. w t\\\\ m nie będą przedmiotem profilowania Kontakt: V. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcą: 1. Sposób porozumiewania się między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, telefonicznie, osobiście. 2. Zamawiający wskazuje następujący adres poczty elektronicznej kierownik@sp10.edu.torun.pl 3. Osobą upoważnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Mariola Trawińska tel. 607 427 442. |
© eurobudowa.pl 2004-2024