Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
9z dziś
5303z ostatnich 7 dni
23750z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Bezwykopowa przebudowa kanału sanitarnego wraz z wymianą na nowe wszystkich studni...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Bezwykopowa przebudowa kanału sanitarnego wraz z wymianą na nowe wszystkich studni kanalizacyjnych

Data zamieszczenia: 2024-11-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Suwalska 64
19-300 EŁK
powiat: ełcki
tel. (87) 621 84 22, (87) 621 84 19, (87) 621-84-00
sekretariat@pwikelk.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: EŁK
Wadium: 20 000,00 PLN.
Nr telefonu: tel. (87) 621 84 22,
Termin składania ofert: 2024-11-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
4. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1. Nazwa przedmiotu zamówienia nadana przez Zamawiającego:
PRZEBUDOWA KANAŁU SANITARNEGO W UL.KRZEMOWEJ W EŁKU
Przedmiotem zamówienia jest bezwykopowa przebudowa kanału sanitarnego DN-300 w Ul. Krzemowej w Ełku o łącznej długości około 368 m wraz z wymianą na nowe wszystkich studni kanalizacyjnych w pasie realizacji robót. Wyżej wymieniona długość sieci jest wartością przybliżoną, wynikającą z dokumentacji projektowej. Faktyczna długość rurociągów wynikać będzie z rzeczywistej konfiguracji terenu i warunków lokalnych prowadzonej inwestycji.Zamawiający wymaga wykonania przez Wykonawcę instalacji rękawa żywicznego, bez udziału podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót zgodnie z Dokumentacją Techniczną stanowiącą Załącznik nr 9 do SIWZ.

CPV: 45231300-8

Dokument nr: DT.240.1.16.2024

Otwarcie ofert: 10. DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT
Oferty zostaną otwarte dnia 22.11.2024 r. o godz. 1215
w siedzibie Zamawiającego pod adresem : 19-300 Ełk, Ul. Suwalska 64.

Specyfikacja:
3. SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
specyfikację można otrzymać w wersji elektronicznej, umieszczonej na stronie internetowej zamawiającego lub w wersji papierowej na pisemny wniosek zainteresowanego.

Składanie ofert:
9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać do dnia 22.11.2024 r. do godz. 1200
w siedzibie Zamawiającego pod adresem: 19-300 Ełk, Ul. Suwalska 64.

Miejsce i termin realizacji:
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
5.1. Rozpoczęcie realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy;
5.2. Zakończenie realizacji zamówienia do dnia 31.01.2025 r.

Wymagania:
2. TRYB ZAMÓWIENIA
Postępowanie sektorowe prowadzone będzie według regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego.
4.3 Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
4.4 Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
4.5 Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
4.6 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6. WYMAGANE WADIUM ORAZ ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
6.1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN. Możliwe formy wniesienia wadium oraz zasady jego zwrotu lub zatrzymania określone zostały przez Zamawiającego w SIWZ.
6.2. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy o wartości 5% ceny całkowitej złożonej oferty. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy najpóźniej do dnia podpisania umowy, na warunkach określonych w SIWZ.
7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w § 8 ust. 1 Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień publicznych. 7.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Wykonawca spełni warunek, jeśli złoży oświadczenie w trybie § 8 ust. 1 Regulaminu wewnętrznego zamówień publicznych (Zał. nr 4 do SIWZ).
7.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną, w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, obejmującą realizację przebudowy kanału sanitarnego o średnicy nie mniejszej niż DN-300 polegającą na wykonaniu przebudowy (renowacji) kanału metodą rękawa żywicznego utwardzanego na miejscu. Należy udokumentować wykonanie przebudowy kanału o długości min. 300 m. Potwierdzeniem spełnienia opisanego warunku udziału w postępowaniu jest złożenie wymaganego oświadczenia, wykazu wykonanych robót wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie w trybie § 8 ust. 1 Regulaminu wewnętrznego zamówień publicznych (Zał. nr 3 do SIWZ). Wykaz wykonanych robót musi zawierać ich rodzaj, datę wykonania i dane podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączniki w postaci dowodów, potwierdzających że zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z zapisami w SIWZ.
7.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą, na stanowisku kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót, poprzez złożenie oświadczenia w trybie § 8 ust. 1 Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień publicznych (Zał. nr 4 do SIWZ).
7.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca spełni warunek, jeśli złoży oświadczenie w trybie § 8 ust. 1 Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień publicznych (Zał. nr 4 do SIWZ).
7.5. Wykonawcy zobowiązują się do uwzględnienia wymagań środowiskowych Zamawiającego. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest oświadczenie Wykonawcy (Zał. nr 5 do SIWZ).
7.6. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w § 8 ust. 7 Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień publicznych. Wykonawca spełni warunek, jeśli złoży oświadczenie w trybie § 8 ust.l Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień publicznych (Zał. nr 6 do SIWZ).
7.7. Wykonawcy składając oświadczenia stanowiące wypełnienie klauzuli sankcyjnej, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Wykonawca spełni warunek, jeśli złoży oświadczenie (Załącznik nr 6 do SIWZ).
7.8. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu oświadczeń wg Załącznika nr 7 do SIWZ:
1) że nie zalega z opłacaniem podatków;
2) że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt II. SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia oraz dokumenty wg metody ,,spełnia / nie spełnia". Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę oświadczeń żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy przez powołaną przez Zamawiającego komisję przetargową.
7.9. Dokumenty wymagane od Wykonawców, które stanowią ofertę :
1) Formularz ofertowy wg Załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Oświadczenia Wykonawcy wg Załącznika nr 3, 4 i 5 do SIWZ.
3) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania wraz z klauzulą sankcyjnąwg Załącznika nr 6 do SIWZ.
4) Oświadczenie potwierdzające brak zalegania z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie wg Załącznika nr 7 do SIWZ.
5) Oświadczenie o przeprowadzonej wizji lokalnej wg Załącznika nr 8 do SIWZ;
6) Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium.
8. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ STRON
Zapytania dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy kierować pisemnie na adres Zamawiającego, wyłącznie za pomocą poczty elektronicznej: sekretariat@pwikelk.pl .
Zapytania należy składać nie później niż do dnia 15.11.2024 r. do godz. 12°°. Zapytania złożone po terminie pozostaną bez odpowiedzi.
11. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca będzie związany ofertą 30 dni.
12. KRYTERIA OCENY OFERT
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (cena - 100 %).
13. ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE MOŻLIWOŚĆ UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA NA KAŻDYM ETAPIE BEZ PODANIA PRZYCZYN

Kontakt:
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Cezary Woźniak tel. (87) 621 84 22 Agata Korolczuk tel. (87) 621 84 19

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.