świętokrzyskie (Kielce)
świętokrzyskie (Kielce)
dolnośląskie (Wałbrzych)
podkarpackie (Nowa Sarzyna)
podkarpackie (Krosno)
dolnośląskie (Stronie Śląskie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przeprowadzenie przeglądu i usunięcie usterek oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego |
Data zamieszczenia: | 2024-11-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ul. 11-go Listopada 37/59 26-600 Radom powiat: Radom https://platformazakupowa.pl/transakcja/1015092 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Radom |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-11-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
133/WIR/2024 Przeprowadzenie przeglądu i usunięcie usterek oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach mazowieckiego garnizonu Policji Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 Przegląd i usunięcie usterek Przeprowadzenie przeglądu i usunięcie usterek oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach mazowieckiego garnizonu Policji 1 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - Dokument nr: ID 1015092, 133/WIR/2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert 2024-11-18 15:00:00 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1015092 Składania 2024-11-18 14:40:00 Wymagania: Wymagania i specyfikacja Szanowni Państwo, informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego. W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 701 37 81 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto 2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 3 Termin realizacji - Do dnia 31.01.2025 - usunięcie wykazanych usterek Do dnia 20.03.2025 - przeprowadzenie przeglądu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego . Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 5 Projekt umowy - Zamawiający zawiera z Wykonawcą umowę jednorazową. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" umowa.pdf 6 Oferta Wykonawcy na przeprowadzenie przeglądu oświetlenia - Kopia oferty Wykonawcy na przeprowadzenie przeglądu oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Zał. nr 1 wycena kos [...].pdf 7 Oferta Wykonawcy na usunięcie usterek oświetlenia - Kopia oferty Wykonawcy na usunięcie usterek oświetlenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Zał. nr 2 oferta usu [...].pdf 8 Opis przedmiotu zamówienia - Opis przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Zał. nr 3 opis przed [...].pdf 9 Kopia wykazu usterek - Kopia wykazu usterek oświetlenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Zał. nr 4 wykaz uste [...].pdf 10 Oświadczenie załącznik nr5 - Oświadczenie o niezaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (Zamawiający wymaga załączenia pliku) załacznik nr 5_24110 [...].pdf 11 Przetwarzanie danych osobowych w trybie RODO - Należy zapoznać się z załącznikiem dotyczącym przetwarzania danych osobowych w trybie RODO. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) załacznik nr 6_24110 [...].pdf 12 Oświadczenie z zakresu przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę - Oświadczenie - załącznik (Zamawiający wymaga załączenia pliku) załacznik nr 20 ...d [...].docx 13 Zaświadczenia - Należy dołączyć aktualne uprawnienia elektryczne E i D w zakresie urządzeń elektrycznych (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Użytkownik Marek Matychniak Organizacja Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ul. 11-GO LISTOPADA 37/59 26-600 RADOM Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all Wiadomość do zamawiającego |
© eurobudowa.pl 2004-2024