świętokrzyskie (Kielce)
świętokrzyskie (Kielce)
dolnośląskie (Wałbrzych)
podkarpackie (Nowa Sarzyna)
podkarpackie (Krosno)
dolnośląskie (Stronie Śląskie)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie instalacji fotowoltaicznej |
Data zamieszczenia: | 2024-11-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy ul. Dr. Emila Warmińskiego 18 85-950 Bydgoszcz powiat: Bydgoszcz tel.52-58-56-384 inwestycje.IAS.Bydgoszcz@mf.gov.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Bydgoszcz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.52-58-56-384 |
Termin składania ofert: | 2024-11-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sprawa: ,,Poprawa efektywności energetycznej budynku Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy, Ul. Marcinkowskiego 7." -instalacja fotowoltaiczna. ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ Szanowni Państwo, Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy, jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania pn.: ,,Poprawa efektywności energetycznej budynku Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy, Ul. Marcinkowskiego 7.". 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 33,93 kWp ( +/-1 kW) na podstawie koncepcji wykonania instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy przy Ul. Karola Marcinkowskiego 7 w Bydgoszczy w ramach zadania pn.: ,,Poprawa efektywności energetycznej budynku Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy, Ul. Marcinkowskiego 7.". Zakres prac obejmuje działki 63/19; 63/20 obręb 0110. będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy. Budynek siedmiokondygnacyjny, jedna kondygnacja podziemna i 6 kondygnacji naziemnych o konstrukcji tradycyjnej. Stropodach wentylowany dach z płyt korytkowych pokryty papą. Dostęp na dach przez wyłaz dachowy. Wjazd na teren posesji utrudniony. Zamawiający posiada niekompletną dokumentację techniczną budynku. 3.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje miedzy innymi: - wykonanie kompletnego systemu instalacji fotowoltaicznej, a w tym m.in.: o montaż bezinwazyjnej systemowej konstrukcji wsporczych balastowych pod moduły fotowoltaiczne zorientowane poziomo, przeznaczonej do dachów płaskich, wykonanej z aluminium, stali powlekanej, stali nierdzewnej; o montaż 78 nowych paneli fotowoltaicznych o minimalnych parametrach: 108 ogniw, wydajności maksymalna minimum 22,5%, spadek mocy w pierwszym roku <1,5%, spadek mocy w kolejnych latach 0,40% rocznie, okresie gwarancji minimum 25 lat, wymiary 1722x1134x30 mm; o montaż optymalizatorów, ograniczających niedopasowanie prądowo-napięciowe w szeregowo połączonych łańcuchach ogniw PV na panelach zagrożonych niekorzystnymi warunkami naturalnymi; - montaż i konfigurację inwertera/ów fotowoltaicznych o odpowiedniej specyfikacji technicznej; - instalowanie okablowania oraz wymaganych zabezpieczeń, w tym instalacji odgromowej o odpowiedniej specyfikacji technicznej; - montaż i konfiguracja systemów monitorowania instalacji PV; - uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń z operatorem systemu dystrybucyjnego energii elektrycznej wraz z włączeniem do sieci operatora; - uruchomienie monitoringu instalacji; - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi uzgodnieniami, w tym m.in. z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej; - prace i czynności nie wymienione ale konieczne do prawidłowego wykonania, uruchomienia i włączenia do sieci operatora instalacji, - dokumentacja powykonawcza musi zostać dostarczona w wersji papierowej w tym: dokumentacja projektowa 2 egz.; inne opracowania i uzgodnienia, wnioski w 1 egz.. W wersji elektronicznej (płyta CD, DVD lub pendrive - 1 egz.) rysunki w formacie * dwg, i * pdf, część opisowa w formacie * pdf, i * doc lub *.docx, pozostałe pliki w formacie *.ath,*.xls, *.xlsx * pdf, * doc lub *.docx. - zamawiający po uzgodnieniu dopuszcza zamiany w uwarunkowaniach wykonania przedmiotu zamówienia. - warunki gwarancji: na moduły fotowoltaiczne: 15 lat na produkt, 25 lat na wydajność, na falownik 5 lat; na pozostałe prace 2 lata od dnia podpisania protokołu końcowego. CPV: 09331200, 09332000, słoneczne 45223810, 45261215, 45310000 Dokument nr: 0401-ILN.261.30.2024.1 Składanie ofert: 11. SKŁADANIE OFERT 11.1. Wykonawca składa ofertę w wersji elektronicznej w formacie pdf na adres e-mail: inwestycje.IAS.Bydgoszcz@mf.gov.pl do dnia 15.11.2024 roku do godz. 13.00, 11.2. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane, 11.3. Złożone przez Wykonawcę dokumenty nie podlegają zwrotowi. Miejsce i termin realizacji: 14. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 14.1. Terminem rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia jest dzień podpisania Umowy. 14.2. Termin wykonanie przedmiotu zamówienia do 20.12.2024 roku 14.3. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia uważać się będzie dzień podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez każdą ze stron. Wymagania: 1. PROCEDURA Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) z uwagi na fakt, że kwota umowy nie przekracza 130.000 złotych netto do umowy nie stosuje się przepisów tejże ustawy. 4. WYNAGRODZENIE 4.1. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy. 5. PODSTAWA PRAWNA 5.1. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.); 5.2. Ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2057, z 2023 r. poz. 1088. z późn. zm.); 5.3. Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach. (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.); 5.4. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U z 2022 r., poz. 1225 z późn. zm.); 6. UWARUNKOWANIA WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 6.1. Warunkiem wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie protokołu odbioru końcowego przez każdą ze stron. 7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 7.1. Złożenie przez Wykonawcę prawidłowej oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w zaproszeniu do złożenia oferty cenowej. 7.2. Dysponowanie personelem z odpowiednimi uprawnieniami od prowadzenia zamówionych robót instalacyjnych. Na potwierdzenie tego faktu Wykonawca składa wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące Załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia. 7.3. Niezaleganie z opłatami z tytułu podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. Na potwierdzenie tego faktu Wykonawca składa wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące Załącznika nr 4 do niniejszego zaproszenia. 7.4. Brak powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą. Na potwierdzenie tego faktu Wykonawca składa wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące Załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia. 8. KRYTERIA WYBORU OFERTY 8.1. Znaczenie kryterium: cena - 100 % oceny (łączna cena z podatkiem VAT) dla całości zamówienia. Oferty będą oceniane poprzez porównanie cen brutto. Oferta o najniższej cenie całkowitej otrzyma 100 punktów. Pozostałym ofertom zostanie przypisana proporcjonalnie mniejsza liczba punktów wyliczona zgodnie ze wzorem, obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku: Cmin. C = ------------ x 100 pkt Cbad. gdzie: C - ilość punktów oferty badanej; Cmin. - cena minimalna (brutto) spośród wszystkich ofert ważnych; Cbad. - cena oferty badanej (brutto). 8.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów. 8.3. W przypadku dwóch lub więcej ofert, które spełniły warunki i uzyskały taką samą ilość punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia dodatkowych ofert cenowych w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaproponowali w złożonych ofertach. 8.4. Oferty niepełne nie będą brane pod uwagę chyba że możliwe będzie wyjaśnienie lub uzupełnienie powstałego braku po terminie składnia ofert w sposób przejrzysty, obiektywny i niedyskryminujący. 9. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY 9.1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową za wykonanie całego zakresu przedmiotu zamówienia opisanego we wszystkich dokumentach do niniejszego postępowania. 9.2. Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty wykonania, utylizacji odpadów, opłaty i należne podatki i inne koszty związane z realizacją oferty. 9.3. Cena oferty powinna być kompletna i ostateczna oraz wyrażona w złotych polskich do dwóch miejsc po przecinku. 9.4. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia określona w ofercie, jest ostateczna i nie może ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy. 10. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 10.1. W ofercie należy przedstawić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 10.2. Wykonawca składa ofertę na formularzu cenowo-ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1, podpisaną przez Siebie lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 10.3. Jeżeli osoba/y podpisująca/e ofertę działa/działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy dołączyć do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 10.4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności w 1 egzemplarzu. (Załącznik nr 1), 10.5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10.6. Oferta musi być ważna przynajmniej 30 dni. 10.7. Do oferty należy dołączyć: 10.7.1. wydruk z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 10.7.2. oświadczenia stanowiące Załączniki nr 3, 4, 5 do niniejszego zaproszenia. 12. UDZIELENIE WYJAŚNIEŃ I INFORMACJI 12.1. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie budynku Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy przy ul. Marcinkowskiego 7, którego dotyczy przedmiot zaproszenia do złożenia oferty cenowej. Dokonanie wizji lokalnej będzie możliwe w dniu 13.11.2024 roku, w godzinach od 9 30 do 11 30 . Wykonawca zainteresowany wizją lokalną winien złożyć w tej sprawie wniosek do Zamawiającego do dnia 12.11.2024 roku do godziny 14.00 z wykazem osób (imię i nazwisko) biorących w niej udział, pocztą elektroniczną na adres e-mail: inwestycje.IAS.Bydgoszcz@mf.gov.pl Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Oferent. 12.2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia do złożenia oferty. Wszelkie zapytania i odpowiedzi dotyczące wyjaśnień treści zaproszenia do złożenia oferty przekazywane będą telefonicznie lub pocztą elektroniczną. 15. REALIZACJA 15.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny. 15.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji w obszarze przedmiotu zamówienia oraz złożonych ofert przez Wykonawców (pisemnie, papierowo lub za pośrednictwem elektronicznych środków komunikacji), uwzględniając posiadane środki finansowe. 15.3. Zamawiający wymaga, aby przez cały czas realizacji prac Wykonawca zatrudniał co najmniej jednego pracownika realizującego zadanie na podstawie umowy o pracę. Powyższy zapis nie dotyczy Wykonawców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą (którzy nie zatrudniają Pracowników) oraz spółek cywilnych i jawnych nie zatrudniających żadnych pracowników (dotyczy zarówno umów cywilnoprawnych tzn. umów zleceń, jak i umów o pracę). 15.4. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie poproszony o podpisanie umowy, której projekt stanowi Załącznik nr 6, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 16. TERMIN I SPOSÓB PŁATNOŚCI 16.1. Zamawiający dokona płatności za przedmiot zamówienia, przelewam na konto wskazane na fakturze, w terminie 14 dni od daty prawidłowo wystawionej i dostarczonej zamawiającemu faktury. 16.2. Wykonawca wystawi fakturę niezwłocznie po podpisaniu protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Uwagi: 17. KLAUZULA INFORMACYJNA RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuję, że: 17.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy (IAS w Bydgoszczy) z siedzibą przy ul. Dr. E. Warmińskiego 18, 85-950 Bydgoszcz, nr tel. 52 32-56-161, adres e-mail: ias.bydgoszcz@mf.gov.pl. 17.2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod.bydgoszcz@mf.gov.pl lub listownie na adres Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy, ul. Dr. E. Warmińskiego 18, 85-950 Bydgoszcz z dopiskiem IOD, 17.3. IAS w Bydgoszczy może przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w następujących celach: 17.3.1. zawarcia i realizacji umowy, której jesteście Państwo stroną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); 17.3.2. spełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). 17.4. Przetwarzane kategorie danych osobowych to dane, które pochodzą bezpośrednio od Państwa lub zostały przekazane w Pani/Pana imieniu, są to m. in. podstawowe dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, 17.5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej przez IAS w Bydgoszczy w formie papierowej i elektronicznej przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji, 17.5.1. Podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne do zawarcia umowy. W przypadku niepodania danych określonych w umowie, nie będzie możliwe jej zawarcie, 17.5.2. Przetwarzanie Pani/Pana danych nie podlega zautomatyzowaniu, a więc nie wiąże się ze zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym z profilowaniem, 17.6. W związku z przetwarzaniem przez IAS w Bydgoszczy Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do: 17.6.1. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest IAS w Bydgoszczy 17.6.2. sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO; 17.6.3. usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 RODO, jeśli IAS w Bydgoszczy nie będzie zobligowana przepisami prawa do ich przetwarzania; 17.6.4. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO. 17.7. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez IAS w Bydgoszczy Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 17.8. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w niniejszym postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenie, którego treść została zamieszczona w ust. 2 pkt 6 formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dostępne są na stronie: www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl i w siedzibach jednostek (klauzula informacyjna RODO). Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod.bydgoszcz@mf.gov.pl lub tel. (52) 325 62 01. Kontakt: Kontakt: Lewandowski Krzysztof Starszy inspektor tel. 48 52 58 56 384 krzysztof.lewandowski4@mf.gov.pl 13. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTÓW ZE W SPRAWIE WIZJI LOKALNEJ STRONY ZAMAWIAJĄCEGO Krzysztof Lewandowski, tel. +48 52-58-56-384, e-mail: krzysztof.lewandowski4@mf.gov.pl Mariola Wosicka-Sztylka, tel. +48 52-58-56-390, e-mail: mariola.wosicka-sztylka@mf.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024