Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5228z ostatnich 7 dni
23640z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Bieżące utrzymanie urządzeń elektrycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Bieżące utrzymanie urządzeń elektrycznych

Data zamieszczenia: 2024-11-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Herby
ul. Lubliniecka 33
42-284 Herby
powiat: lubliniecki
tel. 34 3574100 wew. 17
gmina@herby.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Herby
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 34 3574100 wew.
Termin składania ofert: 2024-11-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Nazwa zamówienia:
Bieżące utrzymanie urządzeń elektrycznych należących do Gminy Herby w roku 2025
3. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest m. in. usuwanie awarii urządzeń elektrycznych należących do Gminy Herby w roku 2025.
Usuwanie awarii będzie dotyczyło m.in. naprawy niedziałających lamp oświetlenia ulicznego, wymiany uszkodzonych słupów i opraw oświetleniowych, usuwanie awarii na obiektach gminnych (np. przepompownie, oczyszczalnie), a także dobudowa brakujących lamp oświetlenia ulicznego. Przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii dokonywane będzie również w soboty i niedziele a także dni świąteczne.
Czas przystąpienia w terenie do usuwania awarii na obiekcie nie może przekroczyć 8h od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, natomiast usunięcie awarii na oświetleniu ulicznym w terminie nie dłuższym niż 3 dni.
3.2. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady
a) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia - 24 miesiące od dnia dokonania odbioru
b) W okresie rękojmi koszty związane z wszelkimi naprawami urządzeń ponosić będzie Wykonawca
3.3. Wykonanie przedmiotu zamówienia.
a) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP i ppoż.
b) Wszystkie dostarczone i zamontowane materiały użyte do usunięcia awarii muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą być pracujące, posiadać certyfikaty lub deklaracje zgodności CE
3.4. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do uzyskania, o ile będzie to konieczne - działając z upoważnienia Zamawiającego - wszelkich niezbędnych zezwoleń i decyzji dotyczących wykonywanego przedmiotu umowy.
3.5. Wykonawca jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia raz do wskazania miejsca procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów.
3.6. Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom,
z uwzględnieniem postanowień zawartych we wzorze umowy o roboty budowlane.

Otwarcie ofert: 4. Ocena ofert zostanie dokonana w terminie nie dłuższym niż dwa dni robocze licząc od dnia otwarcia ofert.

Składanie ofert:
12. Miejsce, sposób i termin składania i otwarcia ofert:
1. Ofertę należy przekazać w terminie do dnia: 20.11.2024r. do godz. 10.00
2. Ofertę można złożyć w formie elektronicznej na podany adres e-mail: gmina@herby.pl lub w formie pisemnej, składając ją w Kancelarii Urzędu Gminy Herby Ul. Lubliniecka 33, 42-284 Herby, pok. nr 8. Składając ofertę w formie pisemnej Wykonawca powinien umieścić ofertę, w zamkniętym opakowaniu. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmy) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres:
Urząd Gminy Herby Ul. Lubliniecka 33, 42-284 Herby z dopiskiem:
Oferta na: ,,Bieżące utrzymanie urządzeń elektrycznych należących do Gminy Herby w roku 2025" Nie otwierać przed 20.11.2024r. do godz.: 10.00

Miejsce i termin realizacji:
6. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2025r. - do 31.12.2025r.

Wymagania:
1. Rodzaj zamówienia: (roboty budowlane, dostawa, usługa)
Robota budowlana
3.7. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia.
a) Wynagrodzenie Wykonawcy jest ceną kosztorysową za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającą swoim zakresem z niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
b) Płatności za wykonane roboty będą wykonywane cyklicznie, na podstawie otrzymanej faktury oraz dołączonego kosztorysu powykonawczego.
c) Materiały dostarcza i rozlicza Wykonawca w cenach zakupu. W przypadku stwierdzonej dużej rozbieżności pomiędzy ceną Wykonawcy a ceną rynkową do rozliczenia przyjęta zostanie średnia cena rynkowa obowiązująca w okresie wykonawstwa.
3.8. Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min 20.000 zł.
3.9. Najczęściej występujące podstawowe pozycje KNR przy realizacji zamówienia stanowią załącznik nr 3 do zapytania. Przy rozliczaniu Wykonawca ma obowiązek do ich stosowania, a w przypadku braku pozycji, należy stosować odpowiednie zgodnie z norami katalogowymi KNR wynikającymi z programu kosztorysowego
4. Tryb postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z Zarządzeniem nr IZ.0050.9.2021 Wójta Gminy Herby z dnia 09 lutego 2021 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość, bez podatku od towarów i usług, dotycząca jednorazowego zakupu jest mniejsza niż 130 000 złotych w Gminie Herby.

5. Warunki wymagane od Wykonawców:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2) Oferta musi być złożona na załączonym formularzu ofertowym.
3) Istotne warunki zamówienia określone zostały we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

7. Informacje o dokumentach składających się na ofertę
Na zawartość oferty składa się:
a) Wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
b) Oświadczenie o treści: (zawarte w formularzu ofertowym)
Oświadczam (my), że:
1) posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadam wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
3) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
5) akceptuję wszystkie zapisy zawarte w zapytaniu ofertowym.
6) akceptuje wzór umowy dołączony do zapytania ofertowego oraz zawarte w nim warunki płatności.
7) uzyskałem wszelkie niezbędne informacje do złożenia niniejszej oferty
8) oferta moja jest ważna przez okres 30 dni
8. Istotne postanowienia umowy
Szczegółowe zasady rozliczania zawarto we wzorze umowy. Udzielenie zamówienia następuje poprzez zawarcie umowy w formie pisemnej.

9. Kryteria oceny ofert:
1) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie nw. kryteriów oceny ofert (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
o Wartość punktowa składników cenotwórczych kosztorysu - 100% (max 100 pkt.)
2) Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:
o Ocena wartości punktowej oferty (WP) - będzie przeprowadzona wg następującego wyliczenia

L.p.
Rodzaj kryterium
Znaczenie
1.
A = Stawka roboczogodziny (netto) - R
30%
2.
B = Koszty pośrednie - Kp
30%
3.
C = Zysk - Z
10%
4.
D = Koszty zakupu - Kz
5%
5.
E = Cena sprzętu (netto) - S
(za cenę sprzętu rozumie się prace maszyn ciężkich tj. samochodów, koparek, ładowarek itp.
25%

Zasada oceny kryterium WP
Wskaźnika WP(A) do WP(E) - każdy liczony analogicznie
Oferta z najniższą ceną/wskaźnikiem otrzyma 100 pkt x procentowe znaczenie tego kryterium, pozostałe oferty odpowiednio mniej zgodnie ze wzorem:

Najniższa wysokość ceny lub wskaźnika z oferty
spośród zakwalifikowanych ofert
WP(A) do WP(E) = ------------------------------------------------- x 100 x procentowe znaczenie kryterium
Wysokość ceny lub wskaźnika badanej oferty

3) Ocena oferty - suma punktów z poszczególnych kryteriów:
Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:
WP= A + B + C+ D + E
4) W przypadku kiedy ilość uzyskanych punktów przez dwie lub więcej ofert będzie taka sama, Zamawiający dokona wyboru ofert i uzna za najkorzystniejszą - ofertę z niższą ceną Roboczogodziny
5) Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
6) Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.

10. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców biorących udział w postepowaniu. Wybranemu wykonawcy wskaże telefonicznie, faksem lub e - mailem miejsce i datę podpisania umowy. W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
2. Termin związania z ofertą upływa po 30 dniach od daty terminu składania ofert.
3. W dniu otwarcia ofert zostanie sporządzona informacja z otwarcia ofert. Informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego lub przekazana wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu drogą mailową.
Protokół z przeprowadzonego postępowania zostanie zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego lub przekazany wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu drogą mailową.
14. Informacja dla Wykonawców:
Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, w oparciu o bilans wszystkich kryteriów oceny ofert.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Herby do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega unieważnienie postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w przypadku gdy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca odstąpił od podpisania umowy, bądź nie wykonał należycie zamówienia dla Zamawiającego - Gminy Herby.

Uwagi:
13. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Herby ul. Lubliniecka 33, 42-284 Herby tel. 34 3574 100 adres e-mail gmina@herby.pl
o kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail inspektor@odocn.pl
tel. 602762036
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Bieżące utrzymanie urządzeń elektrycznych należących do Gminy Herby w roku 2025" nr GK.IZ.271.27.2024.Z prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów powierzenia;
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
o podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest konieczne do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
*Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
11. Dodatkowe informacje:
1. Dodatkowych informacji udziela Pan Artur Zakaszewski tel. 34 3574100 wew. 17
adres e-mail: infrastruktura@herby.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.