Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
627z dziś
5916z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg gminnych - odśnieżanie i usuwanie oblodzeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg gminnych - odśnieżanie i usuwanie oblodzeń

Data zamieszczenia: 2024-11-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wojciechów
Wojciechów 5
24-204 Wojciechów
powiat: lubelski
info@wojciechow.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Wojciechów
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-11-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,WYKONYWANIE USŁUG ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINNYCH -ODŚNIEŻANIE I USUWANIE OBLODZEŃ NA TERENIE GMINY WOJCIECHÓW W SEZONIE ZIMOWYM 2024/2025"
3. Opis przedmiotu zamówienia.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg gminnych - odśnieżanie i usuwanie oblodzeń na terenie gminy Wojciechów w sezonie zimowym 2024/2025".
Swoim zakresem obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Wojciechów, łącznie zimowym utrzymaniem dróg objętych jest około 95 km dróg (w tym drogi asfaltowe - około 80 km, drogi gruntowe - około 15 km). Wymagane
Lp. Sprzęt j.m. Planowana ilość kontraktowanych godzin
1 2 3 4
1. Nośnik z pługo solarką o ładowności min. 8,5 ton, z pługiem bocznym lekkim z załadunkiem materiałów uszorstniających godz. 120
2. Nośnik z pługo solarką o ładowności min. 8,5 ton, z pługiem bocznym lekkim z załadunkiem materiałów uszorstniających godz. 120
3. Nośnik o ładowności min. 12 ton, minimum dwa napędy z pługiem ciężkim dwustronnym godz. 50
4. Ładowarka o pojemności łyżki około 3,0 m3 godz. 20
5 Samobieżny pojazd do odśnieżania chodników godz. 50
3.5. Umowa powinna być realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z:
a) ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz.U. z 2020 r. póz. 470 z późn. zin.);
b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2019 r. póz. 1396 z późn. zm.);
c) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2019 r. póz. 2010);
d) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. póz. 797 ze zm.);
e) ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020 r. póz. 110 z późn. zm.).
e) ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020 r. póz. 110 z późn. zm.).
3.6. Zakres zamówienia obejmuje:
a) zwalczanie śliskości i odśnieżania dróg według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego zgodnie ze Specyfikacją Techniczną (Załącznik nr 7) oraz przedmiarem usług (Załącznik nr 8).
b) utrzymania w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji Umowy wraz z jego obsługą w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 15 kwietnia 2025 r.
c) zapewnienia bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania Umowy w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby wymienione w § 4 ust. 1 Umowy oraz niezwłocznego przekazywania przez tą obsługę osobom wymienionym w § 4 ust. 1 Umowy informacji o:
o aktualnym stanie przejezdności dróg,
o czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg,
o zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,
o innych zdarzeniach zauważonych na drodze.
d) udostępnienia sprzętu w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli jego przygotowania
w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę
gotowości zgodnie z pkt II.7 ST.
e) zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem obsługi bieżącej i naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług objętych Umową,

CPV: 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2

Dokument nr: INR.271.4.2024.AS

Otwarcie ofert: 10.2. Miejsce i termin otwarcia ofert:
a) miejsce otwarcia ofert: w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Wojciechów, Wojciechów 5, 24-204 Wojciechów
b) termin otwarcia ofert: w dniu 18 listopada 2024 r., o godz. 12:15.
10.3. Otwarcie ofert jest jawne, Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.

Składanie ofert:
10. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
10. L Miejsce i termin składania ofert
a) termin składania ofert: do dnia 18 listopada 2024 r., do godz. 12:00 osobiście lub pocztą tradycyjną w Sekretariacie Urzędu Gminy Wojciechów, Wojciechów 5, 24-204 Wojciechów.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 15 kwietnia 2025 r.

Wymagania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego - dalej zwane ,,postępowaniem" - jest prowadzone zgodnie z Regulaminem wewnętrznym Urzędu Gminy Wojciechów
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim i zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów w języku obcym.
2. Informacje ogólne.
2.1. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert wariantowych.
2.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej: asmigielska@wojciechow.pl
3.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany planowanych ilości kontraktowanych godzin pomiędzy poszczególnymi jednostkami sprzętowymi wg faktycznych potrzeb, bez zmiany wynagrodzenia maksymalnego w ramach zadania. Powyższa zmiana nie wymaga zawierania aneksu do umowy.
3.3. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać Umowę zgodnie z jej postanowieniami oraz ze Specyfikacją Techniczną warunków usług związanych z pracą sprzętu do zimowego utrzymania dróg - dalej zwaną ,,ST", stanowiącą Załącznik do niniejszej umowy oraz w sposób gwarantujący należytą jakość świadczonych usług.
3.7. Użyte w Umowie określenia oznaczają:
1) ,,sprzęt" - urządzenie, pojazd mechaniczny - nośnik lub maszynę budowlaną określone w pkt I ST;
2) ,,gotowość do pracy sprzętu" - podstawienie do pracy:
a) sprzętu do zwalczania śliskości zimowej (piaskarki/solarki) załadowanego mieszanką piaskowo - solną lub solą,
b) sprzętu do odśnieżania dróg (nośniki z pługiem lekkim, ciężkim) załadowanego balastem, maszyn budowlanych zgodnie z wymaganiami ST,
c) samobieżnego pojazdu do odśnieżania chodników.
3.8. Zamawiający zabezpieczy i udostępni Wykonawcy zlokalizowane na placach składowych materiały do zwalczania śliskości. Załadunek materiałów do zwalczania śliskości odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy.
3.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
3.10. Wymagane cechy produktów:
1) wymaga się dostosowania usługi do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz posiadania przez usługodawcę następujących cech:
- oznakowanie nośników w postaci: lampa ostrzegawcza z napisem ,,SŁUŻBA DROGOWA" jednoznacznie identyfikujący użytkownika sprzętu w trakcie jego pracy w terenie, a tym samym informowaniu wszystkich osób nawet postronnych o rodzaju prowadzonych prac;
2) wymaga się świadczenia usługi zgodnie z SIWZ , OPZ, SST oraz zasadami BHP.
3.11. Wynagrodzenie ryczałtowe za gotowość do podjęcia akcji zimowego utrzymania, dyspozycyjność i przygotowanie do zimowego utrzymania zostaje ustalone na kwotę 500,00 zł brutto/miesiąc, za wszystkie jednostki sprzętowe objęte ofertą w realizacji usługi. Wynagrodzenie jest ryczałtowe w sezonie zimowym, obejmuje gotowość do podjęcia akcji zimowego utrzymania, dyspozycyjność i przygotowanie do zimowego utrzymania zgodnie z programem wykonania prac zimowego utrzymania, płatne będzie w pięciu miesięcznych ratach za okres listopad - kwiecień za pełne miesiące.
5. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu
5.1.0 udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ .
5.2.0 udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
c) zdolności technicznej lub zawodowej
- określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ .
5.3. Określenie warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że:
5.3.1. Minimalne warunki dotyczące:
1. Kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia: Kierowcy i operatorzy sprzętu stosownie do oferowanego przedmiotu zamówienia:
- wskazane osoby winny posiadać odpowiednie uprawnienia wynikające z rodzaju jednostek sprzętowych objętych ofertą (uprawnienia do kierowania pojazdami lub/oraz sprzętem). Liczba osób winna być nie mniejsza niż liczba jednostek sprzętowych objętych ofertą.
2. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym stosownie do oferowanego przedmiotu zamówienia, tj.:
a. Nośnik z pługosolarką o ładowności min. 8,5 ton, z pługiem bocznym lekkim z załadunkiem materiałów uszorstniających - 2 kpl.
b. Nośnik o ładowności min. 12 ton, minimum dwa napędy z pługiem ciężkim dwustronnym - 1 kpl.
c. Ładowarka o pojemności łyżki około 3,0 m3 - 1 szt.
d. Samobieżny pojazd do odśnieżania chodników - 1 szt.
6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 5.3. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy:

a) wykaz osób - (wzór - Załącznik nr 3) o których mowa w piet 5.3.1.1 SIWZ, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności, zawierający informacje o dysponowaniu osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia wynikające z rodzaju jednostek sprzętowych objętych ofertą (uprawnienia do kierowania pojazdami lub/oraz uprawnienia maszynisty) z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
b) wykaz potencjału technicznego - (wzór - Załącznik nr 4) o którym mowa w pkt 5.3.1.2
SIWZ, dostępnego Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
6.2. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w oryginale.
7. Zasady składania oferty, oświadczeń i dokumentów oraz wyboru oferty.
7.1. Oferty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy Wojciechów osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej w zamkniętej kopercie opisanej: ,,WYKONYWANIE USŁUG ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG GMINNYCH - ODŚNIEŻANIE I USUWANIE OBLODZEŃ NA TERENIE GMINY WOJCIECHÓW W SEZONIE ZIMOWYM 2024/2025", z dopiskiem - Nie otwierać przed 18.11.2024 godz. 12.15.
7.2. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu do Urzędu Gminy Wojciechów.
7.3. Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1.
7.4. Oferta powimia być sporządzona w języku polskim.
7.5. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
7.6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej asmigielska@wojciechow.pl
8. Termin związania ofertą.
8.1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Opis sposobu przygotowywania ofert.
9.1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim i zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów w innym języku.
9.2. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ .
9.3. Wzór formularza oferty stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ ,,Oferta na wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg gminnych - odśnieżanie i usuwanie oblodzeń na terenie gminy Wojciechów w sezonie zimowym 2024/2025".".
9.4. Ofertę podpisuje osoba lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
9.5. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo.
9.6. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
9.7. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca.
9.8. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
9.9. Ofertę należy przygotować na podstawie opisu przedmiotu zamówienia (pkt. 3 SIWZ), podając cenę brutto, wartość podatku VAT oraz cenę netto, wyliczoną wg pkt. 12 SIWZ.
b) w przypadku ofert złożonych pocztą decyduje data wpływu do Urzędu
10.4. Jeżeli w ofercie wykonawca poda cenę napisaną słownie inną niż cenę napisaną cyfrowo, podczas otwarcia ofert zostanie podana cena napisana słownie.
10.5. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
10.6. W postępowaniu zamawiający niezwłocznie zawiadamia wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwraca ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania.
11. Opis sposobu obliczenia ceny.
11.1. Cenę oferty należy obliczyć na podstawie opisu przedmiotu zamówienia zawartego w pkt. 3 niniejszej SIWZ oraz Specyfikacji technicznej warunków usług związanych z pracą nośników z osprzętem solarek, pługów i sprzętu do zimowego utrzymania dróg, zgodnie ze wzorem kosztorysu ofertowego - Załącznik Nr 1 do formularza ofertowego.
11.2. Cena powinna uwzględniać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ.
12. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
12.1. Przy wyborze ofert będą stosowane następujące kryteria: Cena - o znaczeniu 100 %
12.2. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która będzie miała najniższą cenę.
13. Zawarcie Umowy
13.1 Umowa może zostać podpisana w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zamieszczenia na stronie Urzędu Gminy Wojciechów i BIP informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.
13.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie ze wzorem dołączonym do SIWZ. Wzór umowy -Załącznik nr 6.
13.3. Przewidywane zmiany umowy zawarto we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.

Kontakt:
7.7. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Pan Norbert Kiljan e-mail: nkiljan@wojciechow.pl
Pani Anna Śmigielska e-mail asmigielska@wojciechow.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.