Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5228z ostatnich 7 dni
23640z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wymiana drewnianego ogrodzenia na wybiegu żyraf

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana drewnianego ogrodzenia na wybiegu żyraf

Data zamieszczenia: 2024-11-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Śląski Ogród Zoologiczny
Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7
41-501 Chorzów
powiat: Chorzów
tel. +48 22 257 22 23
oneplace@marketplanet.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Chorzów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 22 257 22 2
Termin składania ofert: 2024-11-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wymiana drewnianego ogrodzenia na wybiegu żyraf.
Szczegóły zamówienia: Zgodnie z załączonym opisem przedmiotu robót. Demontaż starego
ogrodzenia 160m z częściowym odzyskaniem materiału z wywozem odpadów z terenu zoo. Montaż
nowego drewnianego ogrodzenia. Gwarancja na drewno - 10 lat na warunki atmosferyczne ( DIN 68364
- EN 350/2).

Dokument nr: DTT-341-18-2/24

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania ofert
-
oferty
prosimy
składać
pod
adresem:
https:/slaskiezoo.ezamawiajacy.pl.w zakładce ,,OFERTY" do dnia 19.11.2024 do godz. 10.00

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: do 18.12.2024 r.

Wymagania:
(do niniejszego postępowania nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż wartość
szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł)
Oferty mogą złożyć wyłącznie firmy posiadające certyfikat FCS.
Kryterium oceny ofert - 100% cena
Termin płatności: w ciągu 21 dni od dnia otrzymania faktury VAT; płatność będzie dokonywana wg.
tzw. split payment" - płatności podzielonej.
Oferta powinna zawierać:
1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione
do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1
do niniejszego zaproszenia.
2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio
z załączonych dokumentów.
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający
będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych
i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez
strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem
Platformy znajdującej się pod adresem: https://slaskiezoo.ezamawiajacy.pl w zakładce
,,Korespondencja".
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się
za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem
tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się
datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
https://slaskiezoo.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
b) wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub
do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu
rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod
z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się".
c) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych; w związku z tym Zamawiający
zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia
oferty w postaci elektronicznej; wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku
rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta,
wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.d)
po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu; komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy; za datę przekazania
zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
,,Korespondencja".
Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami
korzystania z Platformy, wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania
teleinformatycznego tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-
17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy będzie wymagany
oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz
podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
c) szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu
elektronicznego oraz warunkach jej użycia można znaleźć na stronach internetowych
kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem
internetowym: http://www.nccert.pl/kontakt.htm.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na
Platformie tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB Ram, procesor Intel
IV 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich
nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej
wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB
w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png,
svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml,
css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony
przez wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany - format
kodowania UTF8; możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez
Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
- do niedokonania wyboru wykonawcy bez podania przyczyn;
- wezwania wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących informacji zawartych w ofertach;
- poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich;
- wezwania wykonawcy do złożenia (uzupełnienia) dokumentów.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.