dolnośląskie (Głuszyca)
mazowieckie (Warszawa 00-143; ul. Orla 6B)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana drewnianego ogrodzenia na wybiegu żyraf |
Data zamieszczenia: | 2024-11-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Śląski Ogród Zoologiczny Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7 41-501 Chorzów powiat: Chorzów tel. +48 22 257 22 23 oneplace@marketplanet.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Chorzów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 22 257 22 2 |
Termin składania ofert: | 2024-11-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wymiana drewnianego ogrodzenia na wybiegu żyraf. Szczegóły zamówienia: Zgodnie z załączonym opisem przedmiotu robót. Demontaż starego ogrodzenia 160m z częściowym odzyskaniem materiału z wywozem odpadów z terenu zoo. Montaż nowego drewnianego ogrodzenia. Gwarancja na drewno - 10 lat na warunki atmosferyczne ( DIN 68364 - EN 350/2). Dokument nr: DTT-341-18-2/24 Składanie ofert: Miejsce i termin składania ofert - oferty prosimy składać pod adresem: https:/slaskiezoo.ezamawiajacy.pl.w zakładce ,,OFERTY" do dnia 19.11.2024 do godz. 10.00 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: do 18.12.2024 r. Wymagania: (do niniejszego postępowania nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł) Oferty mogą złożyć wyłącznie firmy posiadające certyfikat FCS. Kryterium oceny ofert - 100% cena Termin płatności: w ciągu 21 dni od dnia otrzymania faktury VAT; płatność będzie dokonywana wg. tzw. split payment" - płatności podzielonej. Oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://slaskiezoo.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja". 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału; a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://slaskiezoo.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. b) wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się". c) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych; w związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej; wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.d) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu; komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy; za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki ,,Korespondencja". Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00- 17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako: a) dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem. c) szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym: http://www.nccert.pl/kontakt.htm. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; d) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8; możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. Zamawiający zastrzega sobie prawo: - do niedokonania wyboru wykonawcy bez podania przyczyn; - wezwania wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących informacji zawartych w ofertach; - poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich; - wezwania wykonawcy do złożenia (uzupełnienia) dokumentów. |
© eurobudowa.pl 2004-2024