dolnośląskie (Głuszyca)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont sal lekcyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-11-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa im. R. W. Berwińskiego w Zaniemyślu Poznańska 28 63-020 Zaniemyśl powiat: średzki cuw.dyrektor@zaniemysl.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Zaniemyśl |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-11-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont sal lekcyjnych (korytarz B i A) w budynku głównym Szkoły Podstawowej im. R. W. Berwińskiego w Zaniemyślu Remont sal lekcyjnych (korytarz B i A) w budynku głównym Szkoły Podstawowej im. R. W. Berwińskiego w Zaniemyślu 3.2.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 3.3.) Krótki opis przedmiotu zamówienia: 1. Sala lekcyjna B1 1.1. odmalowanie ścian i sufitu 60,00 m2 1.2. wyrównanie powierzchni podłogi (pozycja opcjonalna, w zależności od stanu po demontażu wykładziny) 60,00 m2 1.3. demontaż i utylizacja istniejącej wykładziny oraz zakup i położenie wykładziny heterogeniczneje (przeznaczonej do budynków użyteczności publicznej w tym dla szkół) o grubości 2 mm i warstwy ścieralności 0,7 60,00 m2 1.4. zakup i montaż listw przypodłogowych pcv o wysokości około 70 mm wraz z elementami wykończeniowymi (typu narożnik i łącznik) 31,00 mb Podsumowanie sali lekcyjnej B1: 2. Sala lekcyjna A1 2.1. odmalowanie ścian i sufitu 60,00 m2 2.2. wyrównanie powierzchni podłogi (pozycja opcjonalna, w zależności od stanu po demontażu wykładziny) 60,00 m2 2.3. demontaż i utylizacja istniejącej wykładziny oraz zakup i położenie wykładziny heterogeniczneje (przeznaczonej do budynków użyteczności publicznej w tym dla szkół) o grubości 2 mm i warstwy ścieralności 0,7 60,00 m2 2.4. zakup i montaż listw przypodłogowych pcv o wysokości około 70 mm wraz z elementami wykończeniowymi (typu narożnik i łącznik) 31,00 mb Podsumowanie sali lekcyjnej A1: 3. Sala lekcyjna A2 3.1. odmalowanie ścian i sufitu 60,00 m2 3.2. wyrównanie powierzchni podłogi (pozycja opcjonalna, w zależności od stanu po demontażu wykładziny) 60,00 m2 3.3. demontaż i utylizacja istniejącej wykładziny oraz zakup i położenie wykładziny heterogeniczneje (przeznaczonej do budynków użyteczności publicznej w tym dla szkół) o grubości 2 mm i warstwy ścieralności 0,7 60,00 m2 3.4. zakup i montaż listw przypodłogowych pcv o wysokości około 70 mm wraz z elementami wykończeniowymi (typu narożnik i łącznik) 31,00 mb Podsumowanie sali lekcyjnej A2: Podsumowanie sal lekcyjnych: B1, A1, A2 : Dokument nr: 2024/BZP 00589232 Składanie ofert: 3.6.) TERMIN SKŁADANIA wniosków lub ofert: 2024-11-19 00:00 Termin i miejsce przesłania oferty: 1. Oferty należy złożyć w Centrum Usług Wspólnych w Zaniemyślu, Łękno Ul. Poznańska 12, 63-020 Zaniemyśl, przesłać za pośrednictwem kuriera, pocztą tradycyjną lub elektronicznie na skrzynkę e-mail: cuw.dyrektor@zaniemysl.pl albo e-PUAP: /CUWZaniemysl/SkrytkaESP w terminie do dnia 19.11.2024 r. 2. W przypadku przesyłki kurierskiej, pocztowej lub elektronicznej liczy się data otrzymania przesyłki przez Realizującego. Oferty złożone po terminie pozostaną bez rozpatrzenia. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania prac remontowych: Rozpoczęcie prac od zaraz do 20.12.2024 r. Wymagania: Kryterium wyboru oferty: Cena brutto - waga 100%. Warunki dodatkowe: 1. Warunki płatności: termin płatności minimum 14 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. 2. Umowa na realizację zamówienia podpisana będzie przez dyrektora Szkoły Podstawowej im. R. W. Berwińskiego w Zaniemyślu. Sposób przygotowania oferty: 1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim oraz napisana pismem komputerowym, maszynowym lub czytelnym pismem odręcznym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 2. Oferta oraz pozostałe załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z odpowiednim wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa, a strony dokumentów oferty, które nie wymagają podpisu winny być parafowane przez te osoby. 3. W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru lub ewidencji jako osoba upoważniona do reprezentowania i składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy, winna do oferty dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Za pożądane Zamawiający uważa ponumerowanie stron. 5. Każda zmiana i poprawka w ofercie winna być naniesiona czytelnie i parafowana przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty. 6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 7. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w zaproszeniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą. 2. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zakresu prac remontowych ze względu na posiadane środki finansowe. 4. Realizujący/Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę o wyniku postępowania, a Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana, Realizujący poinformuje o terminie i miejscu zawarcia umowy. SEKCJA VI - INFORMACJE DODATKOWE Przetwarzanie danych osobowych: Realizujący/Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach, dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Przetwarzanie danych osobowych przez Realizującego/Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Realizującego/ Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, wykonawca, przystępując do postępowania, jest obowiązany do wykonywania działań wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119 z 4.5.2016 r. s. 1, zwane dalej: RODO) wobec każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, zawarte w ofercie. |
© eurobudowa.pl 2004-2024