Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5228z ostatnich 7 dni
23640z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Adaptacja pomieszczeń biblioteki

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Adaptacja pomieszczeń biblioteki

Data zamieszczenia: 2024-11-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Łomża
Marii Skłodowskiej-Curie 1a
18-400 Łomża
powiat: Łomża
rstruczynski@gminalomza.pl
https://gminalomza.ezamawiajacy.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Łomża
Wadium: 30 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-11-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania parteru i piętra biblioteki publicznej na potrzeby uruchomienia funkcji przedszkolnej i bibliotecznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, który obejmuje swoim zakresem prace budowlane we wszystkich branżach oraz zagospodarowanie terenu. Obiekt zlokalizowany jest w miejscowości Stare Kupiski, na dz. nr 321/10, obręb Stare Kupiski, gmina Łomża, powiat łomżyński, województwo podlaskie. Powierzchnia zabudowy budynku usługowego wynosi 391,15 m2. Zakresem zadania inwestycyjnego są niżej opisane roboty. Roboty budowlane będą realizowane w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i objęte wstępną Promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, dotyczącą dofinansowania inwestycji NR Edycja 3 PGR/2021/383/PolskiLad p.n. ,,Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej" oraz współfinansowane środkami własnymi Gminy Łomża. Wykonawca robót budowlanych wykona zamówienie w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy.
ADRES INWESTYCJI: dz. nr 321/10, Obręb Stare Kupiski, Gmina Łomża, pow. łomżyński, woj. podlaskie

CPV: 45000000-7, 45332000-3,45000000-7,45311000-0

Dokument nr: 2024/BZP 00589648, WI.271.1.10.2024.JSz

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-28 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminalomza.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminalomza.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w dziale XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w dziale II SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://gminalomza.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-28 10:00
Miejsce składania ofert: https://gminalomza.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.1.10.2024.JSz
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania parteru i piętra biblioteki publicznej na potrzeby uruchomienia funkcji przedszkolnej i bibliotecznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, który obejmuje swoim zakresem prace budowlane we wszystkich branżach oraz zagospodarowanie terenu. Obiekt zlokalizowany jest w miejscowości Stare Kupiski, na dz. nr 321/10, obręb Stare Kupiski, gmina Łomża, powiat łomżyński, województwo podlaskie. Powierzchnia zabudowy budynku usługowego wynosi 391,15 m2. Zakresem zadania inwestycyjnego są niżej opisane roboty. Roboty budowlane będą realizowane w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i objęte wstępną Promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, dotyczącą dofinansowania inwestycji NR Edycja 3 PGR/2021/383/PolskiLad p.n. ,,Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej" oraz współfinansowane środkami własnymi Gminy Łomża. Wykonawca robót budowlanych wykona zamówienie w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy.
ADRES INWESTYCJI: dz. nr 321/10, Obręb Stare Kupiski, Gmina Łomża, pow. łomżyński, woj. podlaskie
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45000000-7 - Roboty budowlane
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Opisane w dziale VIII SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wartość: 30 000,00 PLN
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Opisane w dziale XII SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym projektowanymi postanowieniami umowy, stanowiącymi załącznik nr 2 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-12-28

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.