dolnośląskie (Głuszyca)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Adaptacja pomieszczeń biblioteki |
Data zamieszczenia: | 2024-11-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Łomża Marii Skłodowskiej-Curie 1a 18-400 Łomża powiat: Łomża rstruczynski@gminalomza.pl https://gminalomza.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Łomża |
Wadium: | 30 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-11-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania parteru i piętra biblioteki publicznej na potrzeby uruchomienia funkcji przedszkolnej i bibliotecznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, który obejmuje swoim zakresem prace budowlane we wszystkich branżach oraz zagospodarowanie terenu. Obiekt zlokalizowany jest w miejscowości Stare Kupiski, na dz. nr 321/10, obręb Stare Kupiski, gmina Łomża, powiat łomżyński, województwo podlaskie. Powierzchnia zabudowy budynku usługowego wynosi 391,15 m2. Zakresem zadania inwestycyjnego są niżej opisane roboty. Roboty budowlane będą realizowane w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i objęte wstępną Promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, dotyczącą dofinansowania inwestycji NR Edycja 3 PGR/2021/383/PolskiLad p.n. ,,Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej" oraz współfinansowane środkami własnymi Gminy Łomża. Wykonawca robót budowlanych wykona zamówienie w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy. ADRES INWESTYCJI: dz. nr 321/10, Obręb Stare Kupiski, Gmina Łomża, pow. łomżyński, woj. podlaskie CPV: 45000000-7, 45332000-3,45000000-7,45311000-0 Dokument nr: 2024/BZP 00589648, WI.271.1.10.2024.JSz Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-28 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://gminalomza.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminalomza.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w dziale XIII SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w dziale II SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://gminalomza.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-28 10:00 Miejsce składania ofert: https://gminalomza.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.1.10.2024.JSz 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania parteru i piętra biblioteki publicznej na potrzeby uruchomienia funkcji przedszkolnej i bibliotecznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, który obejmuje swoim zakresem prace budowlane we wszystkich branżach oraz zagospodarowanie terenu. Obiekt zlokalizowany jest w miejscowości Stare Kupiski, na dz. nr 321/10, obręb Stare Kupiski, gmina Łomża, powiat łomżyński, województwo podlaskie. Powierzchnia zabudowy budynku usługowego wynosi 391,15 m2. Zakresem zadania inwestycyjnego są niżej opisane roboty. Roboty budowlane będą realizowane w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i objęte wstępną Promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, dotyczącą dofinansowania inwestycji NR Edycja 3 PGR/2021/383/PolskiLad p.n. ,,Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej" oraz współfinansowane środkami własnymi Gminy Łomża. Wykonawca robót budowlanych wykona zamówienie w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy. ADRES INWESTYCJI: dz. nr 321/10, Obręb Stare Kupiski, Gmina Łomża, pow. łomżyński, woj. podlaskie 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45000000-7 - Roboty budowlane 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 70 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 30 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Opisane w dziale VIII SWZ 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wartość: 30 000,00 PLN 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Opisane w dziale XII SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym projektowanymi postanowieniami umowy, stanowiącymi załącznik nr 2 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 70 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 30 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-12-28 |
© eurobudowa.pl 2004-2024