Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5228z ostatnich 7 dni
23640z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

ADAPTACJA POMIESZCZENIA

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

ADAPTACJA POMIESZCZENIA

Data zamieszczenia: 2024-11-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Edu-Spectrum Magdalena Matwijów-Głuchowska
Ślusarska 7
84-100 Puck
powiat: pucki
885518608
mag.mat@wp.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/204829
Województwo: pomorskie
Miasto: Puck
Wadium: ---
Nr telefonu: 885518608
Termin składania ofert: 2024-11-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA POTRZEBY MIEJSCA WYCISZENIA I RELAKSU W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. M. ZARUSKIEGO W PUCKU PRZY UL. PRZEBENDOWSKIEGO
Powstaje w kontekście projektu
FEPM.05.08-IZ.00-0021/23 - Szkoła Podstawowa im. M. Zaruskiego w Pucku miejscem rozwoju dla uczniów o różnych potrzebach edukacyjnych

Część 1
ADAPTACJA POMIESZCZENIA NA POTRZEBY MIEJSCA WYCISZENIA

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Zamawiający: Gmina Miasta Puck, Ul. 1-go Maja 13, 84-100 Puck
2. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja sali nr 115 o powierzchni 48,38m2, zlokalizowanej w Szkole Podstawowej im. Mariusza Zaruskiego w Pucku na potrzeby stworzenia miejsca, gdzie uczniowie mogą odpocząć, wyciszyć się i zrelaksować w ramach realizacji zadania: ,,Adaptacja pomieszczenia na potrzeby miejsca wyciszenia i relaksu w Szkole Podstawowej im. Mariusza Zaruskiego w Pucku przy Ul. Przebendowskiego", realizowanego w ramach projektu: ,,Szkoła Podstawowa im. M. Zaruskiego w Pucku miejscem rozwoju dla uczniów o różnych potrzebach edukacyjnych" finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, Priorytet 5, Działanie 5.8 Edukacja ogólna i zawodowa (w zakresie dotyczącym edukacji włączającej).
3. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie nowych posadzek, fragmentu instalacji elektrycznej, wymianę drzwi, montaż sufitów podwieszanych, nowych opraw oświetleniowych, izolacji przeciwdźwiękowej.
4. Roboty budowlane odbywać się będą w czynnym budynku szkolnym. W związku z powyższym uciążliwe prace należy realizować poza godz.mi lekcyjnymi.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Wykłucie z muru ościeżnic;
b) Rozebranie posadzek z powierzchni typu tarket;
c) Wykłucie bruzd dla przewodów wtynkowych;
d) Ułożenie przewodów kabelkowych o p.t. o przekroju 3 x 1,5mm2, 3 x 2, 5mm2
e) Ułożenie przewodów kabelkowych o n.t. o przekroju 3x1,5mm2;
f) Montaż nowych opraw oświetleniowych, punktowych do sufitu -12 szt;
g) Montaż łącznika p.t. w puszce instalacyjnej;
h) Montaż gniazd instalacyjnych wtyczkowych -20szt.;
i) Wykonanie pomiaru rezystancji izolacji instalacji elektrycznej -1 pomiar;
j) Montaż ościeżnicy do drzwi dźwiękoszczelnych;
k) Osadzenie drzwi dźwiękoszczelnych, pełnych 1 -dzielnych;
l) Uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych;
m) Gruntowanie ścian;
n) Częściowe uzupełnienie gładzi gipsowych;
o) Wykonanie izolacji przeciwdźwiękowych z płyt z pianki akustycznej;
p) Ułożenie okładziny z płyt gipsowo- kartonowych na kleju;
r) Wykonanie posadzki z paneli podłogowych wraz z olistwowaniem;
s) Wymiana grzejnika stalowego.

7. W załączeniu przedmiar robót, który należy traktować jako dokument informacyjny o charakterze pomocniczym (załącznik nr 1 do zapytania) oraz zdjęcia podglądowe (załącznik nr 2 do zapytania)
8. W ramach niniejszego zamówienia nie uwzględnia się poz. 1.19 i 1.21 przedmiaru robót
9. Zamówienie może ulec wydłużeniu wyłącznie za zgodą Zamawiającego, w sytuacji wystąpienia okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu składania oferty.
10. Postępowanie dotyczy wyboru jednego wykonawcy. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
11. Termin gwarancji: 36 miesięcy.

Okres gwarancji
36 miesięcy

CPV: 45214210-5

Dokument nr: 2024-16864-204829

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-11-26
18. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-11

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
pucki
Gmina
Puck
Miejscowość
Puck
6. Termin wykonania robót: 2 miesiące od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany w szczególności gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy tj.:
a) Zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających
z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
b) Siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu należytej staranności, a które uniemożliwia Zleceniobiorcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W przypadku wystąpienia siły wyższej Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia
do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej;
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
12. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
13. Ofertę należy złożyć na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania
14. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
15. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty;
b) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
c) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania
lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
e) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
f) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione;
15. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
16. Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
17. Podstawy wykluczenia.
Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
1) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego) oraz odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności o Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że
- nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej
z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury
Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
2) jeżeli jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo na podstawie przesłanek związanych z konfliktem interesów. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji; o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z Zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Zamawiającego;
- pozostaniu z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku
z postępowaniem o udzielnie zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o braku powiązań z Zamawiającym, stanowiącym załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego.
1) jeżeli podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek wynikających z art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.)
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego)
19. Kryteria oceny ofert: cena brutto oferty 100%
20. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawca w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi, przekazywanie dokumentów
i oświadczeń odbywa się pisemnie za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności (BK2021).
(https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-11-12
Data ostatniej zmiany
2024-11-12 13:32:06

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena- 100%
Kryterium wyliczane wg wzoru: cena oferty najniższej/cena oferty badanej x 100%

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Magdalena Matwijów-Głuchowska
tel.: 885518608
e-mail: mag.mat@wp.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.