Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5143z ostatnich 7 dni
23520z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem

Data zamieszczenia: 2024-11-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
ul. Wojska Polskiego 28
60-637 Poznań
powiat: Poznań
zofia.kaczmarek@up.poznan.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1015466
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-11-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA mebli laboratoryjnych wraz z montażem dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA mebli laboratoryjnych wraz z montażem dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i dokonuje podziału zamówienia na 5 części:
a) Część nr 1 - Katedra Botaniki, Ul. Wojska Polskiego 71 C, 60-625 Poznań
b) Część nr 2 - Katedra Technologii Żywności Pochodzenia Roślinnego, Ul. Wojska Polskiego 31/33, 60-624 Poznań
c) Część nr 3 - Katedra Biochemii i Biotechnologii, Ul. Dojazd 11, 60-632 Poznań (pokój 1.18)
a) Część nr 4 - Katedra Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Żywności, Ul. Wojska Polskiego 31, 60-624 Poznań
b) Część nr 5 - Katedra Ekologii i Ochrony Środowiska - Pracownia Bioklimatologii, Ul. Piątkowska 94 B, 60-649 Poznań
Przedmiot zamówienia wg kodu CPV dla części 1- 5 - CPV 39180000-7
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (polisa OC), w tym obejmujące ryzyka związane z realizacją umowy, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto umowy. W dniu podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Polisę OC i potwierdzenie jej opłacenia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a) Część nr 1 - Formularz cenowy dla części nr 1 - Załącznik nr 3A oraz rozdział 4 SWZ
1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA mebli laboratoryjnych wraz z montażem dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i dokonuje podziału zamówienia na 5 części:
a) Część nr 1 - Katedra Botaniki, Ul. Wojska Polskiego 71 C, 60-625 Poznań
b) Część nr 2 - Katedra Technologii Żywności Pochodzenia Roślinnego, Ul. Wojska Polskiego 31/33, 60-624 Poznań
c) Część nr 3 - Katedra Biochemii i Biotechnologii, Ul. Dojazd 11, 60-632 Poznań (pokój 1.18)
a) Część nr 4 - Katedra Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Żywności, Ul. Wojska Polskiego 31, 60-624 Poznań
b) Część nr 5 - Katedra Ekologii i Ochrony Środowiska - Pracownia Bioklimatologii, Ul. Piątkowska 94 B, 60-649 Poznań
Przedmiot zamówienia wg kodu CPV dla części 1- 5 - CPV 39180000-7
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (polisa OC), w tym obejmujące ryzyka związane z realizacją umowy, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto umowy. W dniu podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Polisę OC i potwierdzenie jej opłacenia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
b) Część nr 2 - Formularz cenowy dla części nr 2 - Załącznik nr 3B oraz w rozdziale 4 SWZ;
1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA mebli laboratoryjnych wraz z montażem dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i dokonuje podziału zamówienia na 5 części:
a) Część nr 1 - Katedra Botaniki, Ul. Wojska Polskiego 71 C, 60-625 Poznań
b) Część nr 2 - Katedra Technologii Żywności Pochodzenia Roślinnego, Ul. Wojska Polskiego 31/33, 60-624 Poznań
c) Część nr 3 - Katedra Biochemii i Biotechnologii, Ul. Dojazd 11, 60-632 Poznań (pokój 1.18)
a) Część nr 4 - Katedra Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Żywności, Ul. Wojska Polskiego 31, 60-624 Poznań
b) Część nr 5 - Katedra Ekologii i Ochrony Środowiska - Pracownia Bioklimatologii, Ul. Piątkowska 94 B, 60-649 Poznań
Przedmiot zamówienia wg kodu CPV dla części 1- 5 - CPV 39180000-7
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (polisa OC), w tym obejmujące ryzyka związane z realizacją umowy, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto umowy. W dniu podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Polisę OC i potwierdzenie jej opłacenia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
c) Część nr 3 - Formularz cenowy dla części nr 3 - Załącznik nr 3C oraz w rozdziale 4 SWZ
1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA mebli laboratoryjnych wraz z montażem dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i dokonuje podziału zamówienia na 5 części:
a) Część nr 1 - Katedra Botaniki, Ul. Wojska Polskiego 71 C, 60-625 Poznań
b) Część nr 2 - Katedra Technologii Żywności Pochodzenia Roślinnego, Ul. Wojska Polskiego 31/33, 60-624 Poznań
c) Część nr 3 - Katedra Biochemii i Biotechnologii, Ul. Dojazd 11, 60-632 Poznań (pokój 1.18)
a) Część nr 4 - Katedra Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Żywności, Ul. Wojska Polskiego 31, 60-624 Poznań
b) Część nr 5 - Katedra Ekologii i Ochrony Środowiska - Pracownia Bioklimatologii, Ul. Piątkowska 94 B, 60-649 Poznań
Przedmiot zamówienia wg kodu CPV dla części 1- 5 - CPV 39180000-7
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (polisa OC), w tym obejmujące ryzyka związane z realizacją umowy, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto umowy. W dniu podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Polisę OC i potwierdzenie jej opłacenia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
d) Część nr 4 - Formularz cenowy dla części nr 4 - Załącznik nr 3D oraz w rozdziale 4 SWZ;
1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA mebli laboratoryjnych wraz z montażem dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i dokonuje podziału zamówienia na 5 części:
a) Część nr 1 - Katedra Botaniki, Ul. Wojska Polskiego 71 C, 60-625 Poznań
b) Część nr 2 - Katedra Technologii Żywności Pochodzenia Roślinnego, Ul. Wojska Polskiego 31/33, 60-624 Poznań
c) Część nr 3 - Katedra Biochemii i Biotechnologii, Ul. Dojazd 11, 60-632 Poznań (pokój 1.18)
a) Część nr 4 - Katedra Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Żywności, Ul. Wojska Polskiego 31, 60-624 Poznań
b) Część nr 5 - Katedra Ekologii i Ochrony Środowiska - Pracownia Bioklimatologii, Ul. Piątkowska 94 B, 60-649 Poznań
Przedmiot zamówienia wg kodu CPV dla części 1- 5 - CPV 39180000-7
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (polisa OC), w tym obejmujące ryzyka związane z realizacją umowy, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto umowy. W dniu podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Polisę OC i potwierdzenie jej opłacenia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
e) Część nr 5 - Formularz cenowy dla części nr 5 - Załącznik nr 3E oraz w rozdziale 4 SWZ.

CPV: 39180000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00589752, AZ.262.3674.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-20 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku "Złóż ofertę" i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Ofertę należy przygotować zgodnie z wymogami niniejszej SWZ. Formularz oferty oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory stanowią załączniki do niniejszej SWZ. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. W zakresie nieuregulowanym w SWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020
r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
a) administratorem danych osobowych przekazywanych przez Wykonawców jest Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Ul. Wojska Polskiego 38/42 60-627 Poznań;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu jest Pan Tomasz Napierała, adres e-mail: tomasz.napierala@up.poznan.pl tel. 61 848-7799;
c) uzyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
d) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
e) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
f) podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, lecz równocześnie jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) Wykonawcy oraz osoby, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem posiadają:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Wykonawcom oraz osobom, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1015466
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-20 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.