Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5228z ostatnich 7 dni
23640z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remont pomieszczenia biurowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pomieszczenia biurowego

Data zamieszczenia: 2024-11-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Oławie
Ul. 3 Maja 1
55-200 Oława
powiat: oławski
Tel. 71 31-32-132
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Oława
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 71 31-32-132
Termin składania ofert: 2024-11-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
remont pomieszczenia biurowego na III piętrze w budynku zlokalizowanym przy Ul. 3 Maja 1 w Oławie użytkowanego przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Oławie
2.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia jest remont pomieszczenia biurowego na III piętrze
w budynku zlokalizowanym przy Ul. 3 Maja 1 w Oławie użytkowany przez Powiatowy
Inspektorat Weterynarii w Oławie
Wykonawca organizując prace remontowe powinien uwzględnić następujące wymagania
Zamawiającego:
a) Przygotowanie pomieszczenia do remontu tj. wyniesienie wszystkich sprzętów, jak
również zabezpieczenie ich folią przed zniszczeniem i zakurzeniem, a po wykonanym
remoncie wstawienie rzeczy według wskazówek zamawiającego,
b) Dostawy materiałów i elementów powinny odbywać się sukcesywnie, ze względu na brak
powierzchni magazynowej w budynku,
c) Prace winny być prowadzone w sposób nie uciążliwy dla otoczenia, tj. pracowników oraz
klientów inspektoratu i starostwa. Cześć robót budowlanych będzie możliwa do
wykonania w godz.ch od 16:00 do 19:30 oraz w soboty i/lub niedzielę.
d) Materiały zakupione przez Zamawiającego z przeznaczeniem do wykorzystania ich przy
realizacji
przedmiotowego
zamówienia
zostaną
przekazane
w dniu protokolarnego przekazania remontowanego pomieszczenia,
Wykonawcye) Wszystkie
prace
muszą
być
wykonywane
z
wymogami
Prawa
budowlanego,
z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi Polskimi Normami z zachowaniem
przepisów bhp i ppoż,
f) Kolorystykę
materiałów
przeznaczonych
do
prac
wykończeniowych
przed
ich
zastosowaniem należy uzgodnić z Zamawiającym,
3.
Opis przedmiotu zamówienia:
a) Uzupełnienie ubytków w tynku - około 0,5 m2,
b) Przygotowanie ścian pod malowanie i malowanie w kolorze - około 23,0 m2,
c) Malowanie sufitu w kolorze białym - około 19,0 m2,
d) Demontaż paneli podłogowych - około 19,0 m2,
e) Uzupełnienie ubytków oraz wyrównanie w posadzki - około 19,0 m2,
f) Ułożenie paneli podłogowych - około 19,0 m2,
g) Wymiana drzwi wewnętrznych,
h) Wykonanie
niezbędnych
prac
związanych
z
instalacją
elektryczną
(wymiana
uszkodzonych oprawek świetlnych, kontaktów),
i) Wykonanie pomiarów elektrycznych instalacji elektrycznej.
Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia i
pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być
niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na przedmiot zamówienia.
Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca.

Dokument nr: PIWa.2501.2.2024

Otwarcie ofert: 8) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 listopada 2024 r. o godz. 10:00 w siedzibie
zamawiającego,

Składanie ofert:
6) Pisemne oferty należy kierować do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii
w Oławie z dopiskiem na zamkniętej kopercie: Oferta - remont pomieszczenia biurowego
lub
składać w sekretariacie Inspektoratu w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta - remont
pomieszczenia biurowego,
7) Termin złożenia oferty do dnia 18 listopada 2024 r. do godz. 09:00,

Miejsce i termin realizacji:
4.
Termin realizacji zamówienia
Termin wykonania robót:
Rozpoczęcie robót: w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy
Zakończenie robót do dnia 29 listopada 2024 r.
5.
Miejsca wykonania remontu:
Pomieszczenie biurowe na III piętrze w budynku administracyjnym użytkowane przez
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Oławie
Ul. 3 Maja 1
55-200 Oława6.

Wymagania:
o wartości nie przekraczającej 130 000,00 zł
Sposób przygotowania oraz termin złożenia oferty:
1) Oferta powinna zawierać łączną cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie przedmiotu zamówienia zawiera wszystkie koszty
konieczne jakie poniesie Zamawiający za pełen zakres zamówienia określony w zapytaniu
ofertowym i wszystkie obowiązki przyszłego wykonawcy, w związku z realizacją przedmiotu
zamówienia w szczególności tj.: podatek od towarów i usług VAT, koszty dojazdów,
materiałów itp.
2) Oferta winna zawierać:
- zaakceptowany podpisany projekt umowy wg wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 1 do
zapytania,
- uzupełniony formularz ofertowy Wykonawcy stanowiący załącznik nr 3 do zapytania,
3) 0fertę należy przygotować w formie pisemnej,
4) Cena brutto winna zawierać wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowej realizacji
zamówienia.
5) Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę,
9) Wykonawcy mogą być obecni podczas otwarcia ofert,
10) Termin związania ofertą - 7 dni
7.
Kryteria wyboru oferty:
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty stosować będzie dla całości następujące
kryteria:
- cena - 90 %.
- gwarancja - 10 %
8.
Istotne warunki zamówienia
1) Zamawiający nie dopuszcza płatności częściowych,2) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej PLN
w oparciu o przedstawione ceny jednostkowe brutto. Ceny winny być podane w
zaokrągleniu do dwóch znaków po przecinku
3) Podstawą do wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru podpisany przez
wykonawcę i zamawiającego,
4) Płatność zostanie dokonana jednorazowo w terminie do 14 dni na podstawie wystawionej
faktury na rachunek bankowy wykonawcy,
5) Cena oferowana zawiera wszelkie koszty związane z przedmiotu zamówienia, w tym koszty
dostarczenia do siedziby zamawiającego
9.
Dodatkowe postanowienia
1) Zamawiający przyzna zamówienie temu wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim
wymaganiom określonym w zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu
o podane w zapytaniu kryteria wyboru,
2) Wykonawca, którego ofertę wybrano, zostanie powiadomiony przez Zamawiającego
o przyznaniu mu kontraktu, przed wygaśnięciem terminu związania z ofertą,
3) Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na stronie internetowej
Zamawiającego oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
4) Zamawiający poinformuje wykonawcę, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza o miejscu i terminie zawarcia umowy.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania bez podania przyczyn na
każdym etapie postępowania.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.