dolnośląskie (Głuszyca)
mazowieckie (Warszawa 00-143; ul. Orla 6B)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont pomieszczenia biurowego |
Data zamieszczenia: | 2024-11-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Oławie Ul. 3 Maja 1 55-200 Oława powiat: oławski Tel. 71 31-32-132 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Oława |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 71 31-32-132 |
Termin składania ofert: | 2024-11-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
remont pomieszczenia biurowego na III piętrze w budynku zlokalizowanym przy Ul. 3 Maja 1 w Oławie użytkowanego przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Oławie 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia jest remont pomieszczenia biurowego na III piętrze w budynku zlokalizowanym przy Ul. 3 Maja 1 w Oławie użytkowany przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Oławie Wykonawca organizując prace remontowe powinien uwzględnić następujące wymagania Zamawiającego: a) Przygotowanie pomieszczenia do remontu tj. wyniesienie wszystkich sprzętów, jak również zabezpieczenie ich folią przed zniszczeniem i zakurzeniem, a po wykonanym remoncie wstawienie rzeczy według wskazówek zamawiającego, b) Dostawy materiałów i elementów powinny odbywać się sukcesywnie, ze względu na brak powierzchni magazynowej w budynku, c) Prace winny być prowadzone w sposób nie uciążliwy dla otoczenia, tj. pracowników oraz klientów inspektoratu i starostwa. Cześć robót budowlanych będzie możliwa do wykonania w godz.ch od 16:00 do 19:30 oraz w soboty i/lub niedzielę. d) Materiały zakupione przez Zamawiającego z przeznaczeniem do wykorzystania ich przy realizacji przedmiotowego zamówienia zostaną przekazane w dniu protokolarnego przekazania remontowanego pomieszczenia, Wykonawcye) Wszystkie prace muszą być wykonywane z wymogami Prawa budowlanego, z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi Polskimi Normami z zachowaniem przepisów bhp i ppoż, f) Kolorystykę materiałów przeznaczonych do prac wykończeniowych przed ich zastosowaniem należy uzgodnić z Zamawiającym, 3. Opis przedmiotu zamówienia: a) Uzupełnienie ubytków w tynku - około 0,5 m2, b) Przygotowanie ścian pod malowanie i malowanie w kolorze - około 23,0 m2, c) Malowanie sufitu w kolorze białym - około 19,0 m2, d) Demontaż paneli podłogowych - około 19,0 m2, e) Uzupełnienie ubytków oraz wyrównanie w posadzki - około 19,0 m2, f) Ułożenie paneli podłogowych - około 19,0 m2, g) Wymiana drzwi wewnętrznych, h) Wykonanie niezbędnych prac związanych z instalacją elektryczną (wymiana uszkodzonych oprawek świetlnych, kontaktów), i) Wykonanie pomiarów elektrycznych instalacji elektrycznej. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia i pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na przedmiot zamówienia. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. Dokument nr: PIWa.2501.2.2024 Otwarcie ofert: 8) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 listopada 2024 r. o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego, Składanie ofert: 6) Pisemne oferty należy kierować do Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Oławie z dopiskiem na zamkniętej kopercie: Oferta - remont pomieszczenia biurowego lub składać w sekretariacie Inspektoratu w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta - remont pomieszczenia biurowego, 7) Termin złożenia oferty do dnia 18 listopada 2024 r. do godz. 09:00, Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji zamówienia Termin wykonania robót: Rozpoczęcie robót: w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy Zakończenie robót do dnia 29 listopada 2024 r. 5. Miejsca wykonania remontu: Pomieszczenie biurowe na III piętrze w budynku administracyjnym użytkowane przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Oławie Ul. 3 Maja 1 55-200 Oława6. Wymagania: o wartości nie przekraczającej 130 000,00 zł Sposób przygotowania oraz termin złożenia oferty: 1) Oferta powinna zawierać łączną cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie przedmiotu zamówienia zawiera wszystkie koszty konieczne jakie poniesie Zamawiający za pełen zakres zamówienia określony w zapytaniu ofertowym i wszystkie obowiązki przyszłego wykonawcy, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w szczególności tj.: podatek od towarów i usług VAT, koszty dojazdów, materiałów itp. 2) Oferta winna zawierać: - zaakceptowany podpisany projekt umowy wg wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania, - uzupełniony formularz ofertowy Wykonawcy stanowiący załącznik nr 3 do zapytania, 3) 0fertę należy przygotować w formie pisemnej, 4) Cena brutto winna zawierać wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. 5) Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę, 9) Wykonawcy mogą być obecni podczas otwarcia ofert, 10) Termin związania ofertą - 7 dni 7. Kryteria wyboru oferty: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty stosować będzie dla całości następujące kryteria: - cena - 90 %. - gwarancja - 10 % 8. Istotne warunki zamówienia 1) Zamawiający nie dopuszcza płatności częściowych,2) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej PLN w oparciu o przedstawione ceny jednostkowe brutto. Ceny winny być podane w zaokrągleniu do dwóch znaków po przecinku 3) Podstawą do wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru podpisany przez wykonawcę i zamawiającego, 4) Płatność zostanie dokonana jednorazowo w terminie do 14 dni na podstawie wystawionej faktury na rachunek bankowy wykonawcy, 5) Cena oferowana zawiera wszelkie koszty związane z przedmiotu zamówienia, w tym koszty dostarczenia do siedziby zamawiającego 9. Dodatkowe postanowienia 1) Zamawiający przyzna zamówienie temu wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w zapytaniu kryteria wyboru, 2) Wykonawca, którego ofertę wybrano, zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o przyznaniu mu kontraktu, przed wygaśnięciem terminu związania z ofertą, 3) Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. 4) Zamawiający poinformuje wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza o miejscu i terminie zawarcia umowy. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania. |
© eurobudowa.pl 2004-2024