Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5296z ostatnich 7 dni
23743z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Naprawa systemu odwodnienia rowu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa systemu odwodnienia rowu

Data zamieszczenia: 2024-11-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A
ul. Krucza 18
43-251 Pawłowice
powiat: pszczyński
tel. 32 7564113, fax. 32 4762671, (+48) 71 787 35 34, tel. 32 7562 027, tel. 32 7562 538
helpdesk@logintrade.net
Województwo: śląskie
Miasto: Pawłowice
Wadium: 21 500,00 zł
Nr telefonu: tel. 32 7564113, fax
Termin składania ofert: 2024-11-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
(tryb postępowania - Aukcja elektroniczna)
Nazwa aukcji:
Naprawa systemu odwodnienia rowu przebiegającego
na południowej stronie drogi wojewódzkiej DW 933.
Lista produktów
Lp.
1
Nazwa produktu
Naprawa systemu odwodnienia rowu
przebiegającego na południowej stronie drogi
wojewódzkiej DW 933
IlośćJednostka
Uwagi
miary
1pakiet
(kosztorys)

Dokument nr: PZ.260-284/24

Otwarcie ofert: Termin rozpoczęcia licytacji: 03.12.2024 r. godz. 10:00

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 25.11.2024 r. godz. 12.00

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zadania: W terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy Zamawiający
prześle Polecenie Rozpoczęcia Prac (NTP).

Wymagania:
1. Języki
Język polski2. Opis
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące
po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację
danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość
czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji
pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy
z dalszego udziału w licytacji.
O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu
wyników postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne
problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem).
UWAGA!!!
Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż
5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności)
wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.
3. Informacje dodatkowe
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie ,,Regulaminu określającego sposób
przygotowania i prowadzenia w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. postępowań przetargowych
nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" (uchwała Zarządu JSW SA nr 303/XI/2024
z dnia 22.05.2024 r.)
Uwaga !
Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien
uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.
O powyższym Wykonawcy informowani będą drogą elektroniczną (na adres e-mail podany
w formularzu ofertowym) przez Operatora aukcji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 756 2027.
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na
stronie internetowej Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-
kontrahentow/przetargi/
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie:
przetargi@pniowek.jsw.pl
Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą
elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: przetargi@pniowek.jsw.pl (załączają do
wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie
50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.
4. Waluta
PLN
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1.
Cena
8. Reguły
Aukcja otwarta
Aukcja japońska
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy całego kontraktu
Czas na decyzję: 60 sekund
10. Widok
Wykonawca nie widzi nazw pozostałych oferentów.
11. Informacje o ofertach
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu
zamówienia podwykonawcom.
5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego
postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
6. Kryterium oceny - najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta
z najniższą ceną.
7. Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji (lub
negocjacji) Wykonawcy będą zobowiązani (na wniosek Prowadzącego postępowanie) do
rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji (lub
negocjacji). Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć
wartości wylicytowanej w aukcji (lub negocjacji).
Zapłata nastąpi przelewem w terminie do 60 dni od jej dostarczenia do Centrum Usług
Wspólnych - jednostki organizacyjnej Zamawiającego.
Zapłata następuje przelewem w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości fakturowania częściowego.
Protokół odbioru danego zlecenia, podpisany przez Zamawiającego i przedstawiciela
Wykonawcy będzie podstawą do wystawienia faktury VAT.
Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres:
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Pniówek" ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia faktury wraz z protokołem odbioru na adres
jednostki organizacyjnej Zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa Centrum Usług
Wspólnych 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. Armii Krajowej 56.
Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A.
Najpóźniej wraz z pierwszą fakturą Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie
w przedmiocie posiadania statusu dużego przedsiębiorcy w rozumieniu Ustawy z 08.03.2013
o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, jeżeli ten status
posiada. Wykonawca doręczy oświadczenie do jednostki organizacyjnej Zamawiającego -
Centrum Usług Wspólnych (adres: ul. Armii Krajowej 56, 44-330 Jastrzębie-Zdrój), chyba
że doręczył już takie oświadczenie pod ten adres wcześniej i pozostaje ono
aktualne. Wykonawca zobowiązuje się także do niezwłocznego złożenia oświadczenia
w przedmiocie uzyskania, bądź utraty statusu dużego przedsiębiorcy.
Wykonawca po podpisaniu protokołu przekazaniu placu budowy (do 30 dni od daty
uzyskania NTP) zobowiązuje się przejąć teren budowy i przystąpić do realizacji przedmiotu
umowy.
Zakres rzeczowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać w terminie do 9 miesięcy od daty
złożenia Wykonawcy Polecenia Rozpoczęcia Prac (NTP).
16. Sposób dostawy/wykonania
Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Specyfikacja Techniczna.17. Warunki udziału
I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto)
na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl.
Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie
pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html
Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
II. Wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem składania ofert.
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 21 500,00 zł.
Wadium należy wnieść w jednej lub kilku z następujących form:
1. Pieniądzu - w formie przelewu na rachunek bankowy (nie może być wpłacone przekazem
pocztowym), należy wpłacić na konto JSW S.A. - PKO BP S.A.: 29 1020 2498 0000 8002
0443 8719, z dopiskiem ,,Wadium do aukcji PZ.260-284/24 nt.:" Naprawa systemu
odwodnienia rowu przebiegającego na południowej stronie drogi wojewódzkiej DW 933".
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert
na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi uznanie przelewu środków pieniężnych
odpowiadających kwotowo oznaczonemu wadium.
2. Gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert:
1. w kasie JSW S.A. KWK Pniówek zostanie złożona gwarancja bankowa lub
ubezpieczeniowa, (kasa jest czynna w godzinach od 6.30 - 8.30 i 10.00 do 14.15)
2. oryginał gwarancji bankowej sporządzony w postaci elektronicznej opatrzony
kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta zostanie przesłany na adres skrzynki
mailowej: przetargi@pniowek.jsw.pl .
3. oryginał gwarancji ubezpieczeniowej sporządzonej w postaci elektronicznej lub kopia
gwarancji ubezpieczeniowej, sporządzonej w postaci papierowej (formie pisemnej lub
dokumentowej) zostanie przesłana na adres mailowy: przetargi@pniowek.jsw.pl .
W szczególności treść gwarancji powinna zawierać:
4. bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłaty wadium na pierwsze
żądanie Organizatora aukcji (Beneficjenta tj.: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK
,,Pniówek" ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice) w sytuacjach określonych w § 15
,,Regulaminu ... nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych" - Załącznik do
Uchwały Zarządu JSW S.A. nr 303/XI/2024 z dnia 22.05.2024 r. ,
5. wskazanie sumy gwarancyjnej,
6. wskazanie Organizatora aukcji, jako Beneficjenta gwarancji,
7. określenie terminu ważności gwarancji.
Złożenie lub przesłanie gwarancji, których treść nie będzie spełniać ww. wymogów skutkować
będzie odrzuceniem oferty z postępowania zgodnie z § 21 ust. 2 lit. b Regulaminu.
3. Wstrzymaniu przez Zamawiającego zapłaty należności Wykonawcy w wysokości odpowiada-
jącej wartości wadium jest możliwe:
- w kwocie brutto dla faktur, których wartość nie przekracza 15 000,00 zł brutto,
- w kwocie netto dla faktur, których wartość przekracza 15 000,00 zł brutto.
Wadium uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert do
Prowadzącego postępowanie wpłynie od Wykonawcy oświadczenie (potwierdzone przez
CUW) o przeznaczeniu kwot z należności Wykonawcy na pokrycie wadium w postępowaniu
(wzór oświadczenie stanowi załącznik do ogłoszenia).
Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich
braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym.
Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasady, jak i wysokości.
W tym celu Wykonawca składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) stosowne
oświadczenie (w 3 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Obsługi Zobowiązań) potwierdza
oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich księgowań (jedenegzemplarz oświadczenia Wykonawca dołącza do składanej oferty, drugi pozostaje w CUW
JSW S.A. - Sekcja Obsługi Zobowiązań).
W przypadku złożenia oświadczenia w postaci elektronicznej Wykonawca wysyła
elektroniczną kopię podpisanego oświadczenia na wskazany adres e-mail: blokady-
wadium@jsw.pl
Wraz z ofertą należy przedłożyć egzemplarz oświadczenia potwierdzony przez pracownika CUW.
III. Złożenie przez Wykonawcę oferty, zawierającej:
1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1.
2. Kosztorys szczegółowy opracowany przez Wykonawcę zgodnie z przedmiarem robót
stanowiącym Załącznik Nr 2A.
3. Potwierdzenie dokonania ustanowienia wadium.
4. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię
notarialnie poświadczoną za zgodność z oryginałem.
5. Wykonawca (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider bądź jeden
z uczestników/członków konsorcjum) winien dołączyć wykaz wykonania co najmniej
dwóch zadań w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przedmiotem którego muszą
być roboty związane z naprawą, modernizacją odwodnienia drogi odpowiadającej klasie
technicznej D dróg publicznych o wartości nie niższej niż 300 000,00 zł netto każda z nich.
Ww. wykaz robót winien zawierać wartości i przedmioty wykonanych robót oraz daty
wykonania i dane podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane.
Wykonawca dołącza do oferty wypełniony i podpisany Załącznik nr 5.
6. Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez upoważnione osoby,
dla których wskazane w ww. wykazie zamówienia były wykonane, potwierdzające,
że zostały one wykonane należycie.
7. Oświadczenie o dysponowaniu osobami posiadającymi aktualne uprawnienia i
świadectwa kwalifikacji. Osoby niezbędne do realizacji zamówienia określone są
szczegółowo w Specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 2.
8. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej i zapoznaniu się z miejscem planowanych
robót przed opracowaniem i złożeniem oferty, z panującymi warunkami wykonywania
robót oraz z zakresem prac do wykonania. Zapoznanie się przez Wykonawcę z obiektem
będzie możliwe w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. 7:00 - 12:00 po
wcześniejszym telefonicznym umówieniu się (tel. 32 7562838). Wykonawca na
potwierdzenie powyższego dołączy do oferty wypełniony i podpisany Załącznik nr 4.
9. Kserokopię, poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego
odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej.
W przypadku Wykonawcy zagranicznego, który nie podlega rejestracji w KRS lub CEIDG
(wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami) oryginał lub kopia odpisu z innego
odpowiedniego rejestru handlowego obejmujący informację o zasadach reprezentacji
razem z tłumaczeniem na język polski potwierdzonym przez Wykonawcę.Wykonawca składa ofertę w jednym egzemplarzu, w formie pisemnej, w języku polskim
poprzez dostarczenie oferty wraz z załącznikami opisanymi powyżej w zamkniętej
kopercie, z dopisanym numerem i nazwą aukcji, na adres: JSW SA KWK Pniówek,
ul. Krucza 18, 43-251 Pawłowice, Kancelaria Główna pokój nr 10.
18. Prawa i obowiązki zamawiającego
1.Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.
2.Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia
Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania.
3.Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy oferent złoży kolejną,
korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.
4.Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail:
przetargi@pniowek.jsw.pl do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy
zakończono licytację.
5.Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą
stosownie do postanowień Regulaminu.
6.Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył
najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
Zgodnie ze Specyfikacją techniczną
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie ze Specyfikacją techniczną

Uwagi:
Operator aukcji:
JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o.
ul. Armii Krajowej 56
44-330 Jastrzębie-Zdrój
NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Kontakt:
12. Kontakt w sprawach formalnych
Wydział Zamówień i Umów: Magdalena Barczyk - tel. 32 7562 027, magbarczyk@pniowek.jsw.pl13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych:
Leszek Spyra, lspyra@pniowek.jsw.pl, tel. 32 7562 538
Osobami zajmującymi się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. są:
Pani Dorota Siedlaczek nr tel. 32 756 4882, Pani Bożena Temich nr tel. 32 756 4716 oraz Pani
Barbara Wolak nr tel. 32 756 4739.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.