łódzkie (Łódź)
pomorskie (Gdańsk)
pomorskie (Pelplin)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Żory)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie jednym wylotem do rowu wód opadowych i roztopowych |
Data zamieszczenia: | 2024-11-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu ul. Złota 43 62-800 Kalisz powiat: Kalisz tel. (62) 59-85-210, (62) 59 85 209, +48 62 59 85 200, +48 62 59 85 201 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kalisz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (62) 59-85-210, |
Termin składania ofert: | 2024-11-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie jednym wylotem do rowu RSw-2 w km 0+245, wód opadowych i roztopowych. 1. Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie jednym wylotem do rowu RSw-2 w km 0+245 wód opadowych i roztopowych. 2. Zakres opracowania obejmuje w szczególności: 1/ wykonanie operatu wodnoprawnego na wprowadzanie jednym wylotem do rowu RSw-2 w km 0+245, wód opadowych i roztopowych, 2/ jednoznaczne określenie ulic i ich odcinków objętych zlewnią, 3/ określenie powierzchni szczelnej pasów drogowych zaliczonych do obszaru zlewni wylotu, 4/ uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych, 5/ opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej i elektronicznej (format PDF), 6/ podkład geodezyjny niezbędny do wykonania opracowania zabezpiecza Wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania podkładu geodezyjnego wraz z przedmiotowym opracowaniem. Dokument nr: ZP.271.10.66.2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.11.2024r. o godz. 14:05. Składanie ofert: 9. Oferty należy składać do dnia 19.11.2024r. do godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz - SEKRETARIAT (I piętro). Miejsce i termin realizacji: 3. Termin wykonania ustala się następująco: 1/ etap I - wykonanie opracowania i złożenie wniosku o uzyskanie pozwolenia: do dnia 06.12.2024r., 2/ etap II - uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego: do dnia 28.02.2025r. Wymagania: 4. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy: 1/ zaakceptują termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w pkt. 3 zaproszenia, 2/ zaakceptują warunki płatności, w tym 21 dniowy termin płatności faktur, 3/ wykażą w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie jednej usługi polegającej na opracowaniu operatu wodnoprawnego na wprowadzanie wód opadowych i roztopowych, zakończonej uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego. 5. Termin związania z ofertą określa się na 20 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6. Kryterium oceny ofert: cena 100%. 7. Oferta winna zawierać: 1/ formularz oferty na załączonym druku, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*, 3/ wykaz wykonanej usługi wraz z dowodami** potwierdzającymi spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 4.3/ oraz, że zostały one wykonane należycie. * z wyjątkiem, gdy wykonawca wskaże w ofercie dane umożliwiające dostęp do środków dowodowych (np.: NIP, REGON, KRS), które Zamawiający może pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych ** w przypadku, gdy Wykonawca wykonał usługę na rzecz Zamawiającego nie jest zobowiązany do załączenia dowodów. 8. Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem: ,,Oferta na: Wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie jednym wylotem do rowu RSw-2 w km 0+245, wód opadowych i roztopowych". 10. Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert: 1/ niezłożonych na formularzu, o którym mowa w pkt 7.1/ zapytania ofertowego, 2/ złożonych po terminie składania ofert, o którym mowa w pkt 9 zapytania ofertowego, 3/ niespełniających innych warunków, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym. 11. Z Oferentem, którzy złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa na wykonanie przedmiotowego zadania - w załączeniu projekt umowy. 12. Informacje dodatkowe. 1/ W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy lub odmawia podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. 2/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie, w tym przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego bez podania przyczyn, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert bądź prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia. 3/ Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, która nie ma zastosowania do niniejszego postępowania. 4/ Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. 5/ Decyzja Zamawiającego o wykluczeniu Wykonawcy, odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną. 6/ Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym. Uwagi: 13. Klauzula informacyjna RODO. Administrator danych osobowych. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego będzie Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu działający w imieniu zarządcy drogi - Prezydenta Miasta Kalisza. Z administratorem można kontaktować się: listownie kierując korespondencję na adres 62-800 Kalisz ul. Złota 43, e-mailowo: sekretariat@zdm.kalisz.pl lub telefonicznie: 62 / 598 52 00. Inspektor ochrony danych. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Z Inspektorem można skontaktować się: listownie kierując korespondencję na adres 62-800 Kalisz ul. Złota 43, e-mailowo: iod@zdm.kalisz.pl lub telefonicznie: 62 / 598 52 00. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych. Przekazane dane osobowe będziemy przetwarzać w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu zgoda wykonawcy (osoby działającej w imieniu wykonawcy) tj. art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej ,,RODO" oraz wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, wydanego na jej podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach tj. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. Odbiorcy danych osobowych. Pozyskane w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane mogą być udostępnione podmiotom (osobom) uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa. Ponieważ co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne dane mogą być udostępnione wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom. Ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych lub art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej o ile ich udostępnienie nie wynika z przepisów prawa. Ponadto odbiorcami danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego o ile dostęp do nich nie podlega ograniczeniu na zasadach określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych lub art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Okres przechowywania danych. Przekazane dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania niniejszego postępowania, a następnie przez okres wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i obowiązującego u Administratora ,,Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt" tj. 5 lat. W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres w jakim Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w związku z uzyskaniem dofinansowania ze środków UE. Prawa osób, których dane dotyczą. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, osobie której dane dotyczą przysługują następujące prawa: 1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, przy czym zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; 2) prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych, z tym że skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; 3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa; 4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Informacja o wymogu podania danych. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Kontakt: 14. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 1/ Michał Różański - tel. (62) 59-85-210 2/ Małgorzata Maciołek, Donata Gadzinowska - tel. (62) 59 85 209 |
© eurobudowa.pl 2004-2024