Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
9z dziś
5303z ostatnich 7 dni
23750z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie jednym wylotem do rowu wód opadowych i roztopowych

Data zamieszczenia: 2024-11-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu
ul. Złota 43
62-800 Kalisz
powiat: Kalisz
tel. (62) 59-85-210, (62) 59 85 209, +48 62 59 85 200, +48 62 59 85 201
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kalisz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (62) 59-85-210,
Termin składania ofert: 2024-11-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie operatu
wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie jednym
wylotem do rowu RSw-2 w km 0+245, wód opadowych i roztopowych.
1. Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie operatu
wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie jednym
wylotem do rowu RSw-2 w km 0+245 wód opadowych i roztopowych.
2. Zakres opracowania obejmuje w szczególności:
1/ wykonanie operatu wodnoprawnego na wprowadzanie jednym wylotem do rowu RSw-2 w km
0+245, wód opadowych i roztopowych,
2/ jednoznaczne określenie ulic i ich odcinków objętych zlewnią,
3/ określenie powierzchni szczelnej pasów drogowych zaliczonych do obszaru zlewni wylotu,
4/ uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych,
5/ opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej i elektronicznej (format PDF),
6/ podkład geodezyjny niezbędny do wykonania opracowania zabezpiecza Wykonawca.
Wykonawca jest zobowiązany do przekazania podkładu geodezyjnego wraz z przedmiotowym
opracowaniem.

Dokument nr: ZP.271.10.66.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.11.2024r. o godz. 14:05.

Składanie ofert:
9. Oferty należy składać do dnia 19.11.2024r. do godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego
ul. Złota 43, 62-800 Kalisz - SEKRETARIAT (I piętro).

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania ustala się następująco:
1/ etap I - wykonanie opracowania i złożenie wniosku o uzyskanie pozwolenia: do dnia
06.12.2024r.,
2/ etap II - uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego: do dnia 28.02.2025r.

Wymagania:
4. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:
1/ zaakceptują termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w pkt. 3 zaproszenia,
2/ zaakceptują warunki płatności, w tym 21 dniowy termin płatności faktur,
3/ wykażą w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie jednej usługi polegającej
na opracowaniu operatu wodnoprawnego na wprowadzanie wód opadowych
i roztopowych, zakończonej uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego.
5. Termin związania z ofertą określa się na 20 dni.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
7. Oferta winna zawierać:
1/ formularz oferty na załączonym druku,
2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert*,
3/ wykaz wykonanej usługi wraz z dowodami** potwierdzającymi spełnienie wymagań
określonych w pkt-cie 4.3/ oraz, że zostały one wykonane należycie.
* z wyjątkiem, gdy wykonawca wskaże w ofercie dane umożliwiające dostęp do środków dowodowych (np.:
NIP, REGON, KRS), które Zamawiający może pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych
** w przypadku, gdy Wykonawca wykonał usługę na rzecz Zamawiającego nie jest zobowiązany do
załączenia dowodów.
8. Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy,
opatrzonej napisem:
,,Oferta na: Wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego
na wprowadzanie jednym wylotem do rowu RSw-2 w km 0+245, wód opadowych i roztopowych".
10. Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert:
1/ niezłożonych na formularzu, o którym mowa w pkt 7.1/ zapytania ofertowego,
2/ złożonych po terminie składania ofert, o którym mowa w pkt 9 zapytania ofertowego,
3/ niespełniających innych warunków, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym.
11. Z Oferentem, którzy złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa na wykonanie
przedmiotowego zadania - w załączeniu projekt umowy.
12. Informacje dodatkowe.
1/ W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy
lub odmawia podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie Zamawiający może
wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich
ponownego badania i oceny.
2/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia niniejszego
postępowania na każdym jego etapie, w tym przed podpisaniem umowy w sprawie
zamówienia publicznego bez podania przyczyn, bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert
bądź prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia.
3/ Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego jak również nie jest
ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, która nie ma zastosowania
do niniejszego postępowania.
4/ Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
5/ Decyzja Zamawiającego o wykluczeniu Wykonawcy, odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
6/ Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Uwagi:
13. Klauzula informacyjna RODO.
Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego będzie Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu działający w imieniu
zarządcy drogi - Prezydenta Miasta Kalisza. Z administratorem można kontaktować się: listownie
kierując korespondencję na adres 62-800 Kalisz ul. Złota 43, e-mailowo: sekretariat@zdm.kalisz.pl
lub telefonicznie: 62 / 598 52 00.
Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Z Inspektorem można skontaktować się:
listownie kierując korespondencję na adres 62-800 Kalisz ul. Złota 43, e-mailowo: iod@zdm.kalisz.pl
lub telefonicznie: 62 / 598 52 00.
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych.
Przekazane dane osobowe będziemy przetwarzać w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest wyrażona poprzez akt
uczestnictwa w postępowaniu zgoda wykonawcy (osoby działającej w imieniu wykonawcy) tj. art. 6 ust.
1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej ,,RODO" oraz wypełnienie obowiązków prawnych
ciążących na Administratorze wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych, wydanego na jej podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz ustawy z dnia 14
lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach tj. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
Odbiorcy danych osobowych.
Pozyskane w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane mogą
być udostępnione podmiotom (osobom) uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów
prawa. Ponieważ co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne dane
mogą być udostępnione wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom. Ograniczenie dostępu do
Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną
prywatności zgodnie z art. 18 ust 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych lub
art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej o ile ich udostępnienie
nie wynika z przepisów prawa. Ponadto odbiorcami danych zawartych w dokumentach związanych z
postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy
lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie
przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest
jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług
wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności
pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być
przekazywane do państw z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego o ile dostęp do nich nie
podlega ograniczeniu na zasadach określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych lub art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej.
Okres przechowywania danych.
Przekazane dane osobowe będą przechowywane przez czas trwania niniejszego postępowania, a
następnie przez okres wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach i obowiązującego u Administratora ,,Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt" tj.
5 lat. W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres w jakim Zamawiający
zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w związku z uzyskaniem dofinansowania ze
środków UE.
Prawa osób, których dane dotyczą.
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego, osobie której dane dotyczą przysługują następujące prawa:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, przy czym zamawiający może żądać od
osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2) prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych, z tym że skorzystanie z tego
prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą
Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz
jego załączników;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu
wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym wystąpienie z żądaniem
ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Zamawiający
może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie
Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy.

Kontakt:
14. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1/ Michał Różański - tel. (62) 59-85-210
2/ Małgorzata Maciołek, Donata Gadzinowska - tel. (62) 59 85 209

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.