świętokrzyskie (Kielce)
świętokrzyskie (Kielce)
dolnośląskie (Wałbrzych)
podkarpackie (Nowa Sarzyna)
podkarpackie (Krosno)
dolnośląskie (Stronie Śląskie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontu pomieszczenia biurowego |
Data zamieszczenia: | 2024-11-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy z siedzibą w Warszawie ul. Grójecka 186 02-390 Warszawa powiat: Warszawa tel. 22 391 82 15 zamowienia_publiczne@warszawa.pip.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 391 82 15 |
Termin składania ofert: | 2024-11-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zwraca się z prośbą o składanie ofert w postępowaniu dotyczącym udzielenia zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 t.j.) na: Remont pomieszczenia biurowego, w tym w szczególności malowanie ścian i sufitu w lokalu Państwowej Inspekcji Pracy Oddziału Terenowego w Siedlcach Ul. Brzeska 97. 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczenia biurowego, w tym w szczególności malowanie ścian i sufitu o łącznym metrażu około 55,5 m2, w lokalu Państwowej Inspekcji Pracy Oddziału Terenowego w Siedlcach Ul. Brzeska 97. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Opis przedmiotu zamówienia. Dokument nr: UNP: WA-24-104756, WA-ROR-A.213.1.403.2024.2 Składanie ofert: 3. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERT Ofertę należy złożyć w terminie do 14.11.2024 r. do godz. 10:00; 3.2. Sposób i forma przygotowania oferty: a) ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie elektronicznej, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę lub osoby upoważnione do podpisania oferty albo podpisać własnoręcznie, sporządzić skan dokumentu i w takiej formie przesłać e-mailem; b) ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia_publiczne@warszawa.pip.gov.pl. W nazwie pliku z ofertą lub w nazwie wiadomości e-mail należy wpisać: ,,Remont pomieszczenia biurowego Oddziału Terenowego w Siedlcach"; Miejsce i termin realizacji: 2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Wykonanie zamówienia określono - zgodnie z dyspozycją Zamawiającego nie później niż do 30.11.2024 roku. Wymagania: 3.1. Oferta powinna zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 wraz z danymi Wykonawcy do kontaktu (nazwa, adres, adres e-mail, nr telefonu itp.);b) pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę (jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów należy dołączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw). c) Zamawiający dopuszcza złożenie kopii oferty jako skanu, podpisanej przed sporządzeniem skanu przez osobę lub osoby upoważnione do podpisania oferty; d) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę; e) Zamawiający zaleca wykorzystanie formularza, którego wzór znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania (Formularz oferty). Oferta musi zawierać co najmniej wszystkie informacje i oświadczenia wymagane we wzorze Formularza oferty; f) cena oferty z podatkiem VAT musi obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia wynikający z zakresu i sposobu realizacji jego przedmiotu; g) oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, której umocowanie wynika z odpowiedniego rejestru. W przypadku, gdy oferta będzie podpisana przez inną osobę, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo, z którego będzie wynikało umocowanie tej osoby lub osób do podpisania oferty. h) Zamawiający pobierze samodzielnie z baz danych aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, o ile są dostępne pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. i) w przypadku braku dostępności dokumentów, o których mowa w pkt h) lub jeśli informacje o Wykonawcy, np. w zakresie jego reprezentacji, nie zostały zaktualizowane w rejestrze znajdującym się w dostępnej elektronicznej bazie danych, należy złożyć wraz z ofertą stosowny aktualny dokument rejestrowy firmy Wykonawcy (KRS/CEiDG). 2j) w związku z wejściem w życie w dniu 16.04.2022 r. Ustawy z dnia 13.04.2022 r. .o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r., poz. 507) Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie, którego treść znajduje się w punkcie 6 w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. W przypadku podlegania wykluczeniu z postępowania z powodów wskazanych w ustawie z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r., poz. 507), Wykonawca zobowiązany jest do zmiany treści oświadczenia wskazanego w pkt 6 formularza ofertowego. 4. KOMUNIKACJA W POSTĘPOWANIU 4.1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawca przekazują pocztą elektroniczną; 4.3. Pytania i odpowiedzi zostaną zamieszczone na stronie prowadzącego postępowanie oraz udostępnione wszystkim Wykonawcom, którzy kierowali wnioski w postępowaniu; 4.4. Po upływie terminu wskazanego w pkt 4.2. Zamawiający nie jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi; 4.5. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty będzie zamieszczona na stronie prowadzącego postępowanie oraz przesłana drogą elektroniczną do wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. 5. ZASADY UZUPEŁNIANIA OFERTY I POPRAWIANIA OMYŁEK W OFERTACH 5.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzupełnienia oferty poprzez składanie odpowiednich wyjaśnień/informacji/dokumentów/danych; 5.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania, w tym zmiany terminu składania ofert. Informacja o zmianie treści zapytania lub terminu składania ofert zostanie wysłana do wszystkich Wykonawców, do których zostało skierowane niniejsze zapytanie ofertowe; 35.3. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszego zapytania, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego; 5.4. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się i uwzględnić w ofercie treści udzielonych odpowiedzi przez Zamawiającego na pytania zadane przez Wykonawców; 5.5. Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy do uzupełniania braków formalnych w ofercie lub możeżądaćwterminiewyznaczonym oczywistychomyłek wyjaśnień/informacji/dokumentów/danych od Wykonawcy przez Zamawiającego; 5.6. Zamawiający ma prawo do poprawy pisarskich i rachunkowych oraz innych omyłek wynikających z niezgodności oferty z zapytaniem; 5.7. Zamawiający przyjmie jako prawidłowe ceny z podatkiem VAT w złotych wyszczególnione w ofercie; 5.8. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. O złożeniu oferty w terminie decyduje data i godzina wpłynięcia oferty pocztą elektroniczną na adres e-mail; 5.9. Koszty przygotowania oferty ponosi Wykonawca; 5.10. W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania Umowy, może być ona zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych będzie najkorzystniejsza; 5.11. W sprawach nieujętych w zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego. 6. ZASADY ODRZUCANIA OFERT Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy: a) będzie niezgodna z zapytaniem ofertowym, b) zostanie złożona po terminie, c) Wykonawca nie złoży wyjaśnień lub nie uzupełni dokumentów w terminie określonym przez Zamawiającego, d) będzie podpisana przez osobę nieumocowaną, niemożliwa do odczytania ze względu na jej zaszyfrowanie albo nieprawidłowe (,,podwójne") opatrzenie podpisem elektronicznym; 7. KRYTERIUM OCENY OFERT 4Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej zdefiniowanych kryteriów i przypisanego im znaczenia (wagi): 7.1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryterium, przypisując mu wagę procentową: - cena brutto - 100% 7.2. Sposób oceny ofert: Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kryterium: cena brutto - waga kryterium 100 %, Ocena ofert wg kryterium ceny dokonywana będzie wg następującego wzoru: najniższa cena ofertowa brutto KC = ---------------------------------------------- x 100 pkt cena oferty badanej brutto 8. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 9. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ Termin związania z ofertą to 30 dni od daty terminu składania ofert. 10. ODWOŁANIE POSTĘPOWANIA Zamawiający zastrzega, iż może odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia w każdym czasie bez podania przyczyn, a Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego w takim przypadku żadne roszczenia. Kontakt: 4.2. Pytania dotyczące zapytania ofertowego należy kierować drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia_publiczne@warszawa.pip.gov.pl nie później niż do dnia 12.11.2024 r. do godz. 14:00; |
© eurobudowa.pl 2004-2024