Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5143z ostatnich 7 dni
23520z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remont pomieszczenia biurowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pomieszczenia biurowego

Data zamieszczenia: 2024-11-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy z siedzibą w Warszawie
ul. Grójecka 186
02-390 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 22 391 82 15
zamowienia_publiczne@warszawa.pip.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 391 82 15
Termin składania ofert: 2024-11-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont pomieszczenia biurowego, w tym w szczególności malowanie ścian i sufitu w lokalu Państwowej Inspekcji Pracy Oddziału Terenowego
w Siedlcach Ul. Brzeska 97.
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczenia biurowego, w
tym w szczególności malowanie ścian i sufitu o łącznym metrażu około 55,5 m2, w
lokalu Państwowej Inspekcji Pracy Oddziału Terenowego w Siedlcach Ul. Brzeska
97.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego - Opis przedmiotu zamówienia.

Dokument nr: WA-ROR-A.213.1.403.2024.2

Składanie ofert:
3. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERT
Ofertę należy złożyć w terminie do 14.11.2024 r. do godz. 10:00;
3.2. Sposób i forma przygotowania oferty:
a) ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie elektronicznej, podpisaną
kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę lub osoby upoważnione do
podpisania oferty albo podpisać własnoręcznie, sporządzić skan dokumentu i w
takiej formie przesłać e-mailem;
b) ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres e-mail: zamowienia_publiczne@warszawa.pip.gov.pl. W
nazwie pliku z ofertą lub w nazwie wiadomości e-mail należy wpisać: ,,Remont
pomieszczenia biurowego Oddziału Terenowego w Siedlcach";

Miejsce i termin realizacji:
2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonanie zamówienia określono - zgodnie z dyspozycją Zamawiającego nie później
niż do 30.11.2024 roku.

Wymagania:
postępowaniu
dotyczącym udzielenia zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w art.
2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.
z 2024 r., poz. 1320 t.j.)
3.1. Oferta powinna zawierać:
a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 wraz z danymi Wykonawcy do
kontaktu (nazwa, adres, adres e-mail, nr telefonu itp.);b) pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę (jeżeli nie wynika to bezpośrednio
z załączonych dokumentów należy dołączyć dokumenty, z których wynikać będzie
ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw).
c) Zamawiający dopuszcza złożenie kopii oferty jako skanu, podpisanej przed
sporządzeniem skanu przez osobę lub osoby upoważnione do podpisania oferty;
d) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
e) Zamawiający zaleca wykorzystanie formularza, którego wzór znajduje się
w załączniku nr 1 do zapytania (Formularz oferty). Oferta musi zawierać co najmniej
wszystkie informacje i oświadczenia wymagane we wzorze Formularza oferty;
f) cena oferty z podatkiem VAT musi obejmować całkowity koszt wykonania
zamówienia wynikający z zakresu i sposobu realizacji jego przedmiotu;
g) oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania
Wykonawcy, której umocowanie wynika z odpowiedniego rejestru. W przypadku,
gdy oferta będzie podpisana przez inną osobę, należy do oferty załączyć
pełnomocnictwo, z którego będzie wynikało umocowanie tej osoby lub osób do
podpisania oferty.
h) Zamawiający pobierze samodzielnie z baz danych aktualny odpis z właściwego
rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, o ile są
dostępne pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych
baz danych.
i) w przypadku braku dostępności dokumentów, o których mowa w pkt h) lub jeśli
informacje o Wykonawcy, np. w zakresie jego reprezentacji, nie zostały
zaktualizowane w rejestrze znajdującym się w dostępnej elektronicznej bazie
danych, należy złożyć wraz z ofertą stosowny aktualny dokument rejestrowy firmy
Wykonawcy (KRS/CEiDG).
2j) w związku z wejściem w życie w dniu 16.04.2022 r. Ustawy z dnia 13.04.2022 r. .o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r., poz.
507) Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie, którego treść znajduje się w
punkcie 6 w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego. W przypadku podlegania
wykluczeniu z postępowania z powodów wskazanych w ustawie z dnia 13.04.2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r., poz.
507), Wykonawca zobowiązany jest do zmiany treści oświadczenia wskazanego w
pkt 6 formularza ofertowego.
4. KOMUNIKACJA W POSTĘPOWANIU
4.1. Oświadczenia,
wnioski,
zawiadomienia
oraz
informacje
Zamawiający
oraz Wykonawca przekazują pocztą elektroniczną;
4.2. Pytania dotyczące zapytania ofertowego należy kierować drogą elektroniczną
na adres e-mail: zamowienia_publiczne@warszawa.pip.gov.pl
nie później niż do dnia 12.11.2024 r. do godz. 14:00;
4.3. Pytania
i
odpowiedzi
zostaną
zamieszczone
na
stronie
prowadzącego
postępowanie oraz udostępnione wszystkim Wykonawcom, którzy kierowali wnioski
w postępowaniu;
4.4. Po upływie terminu wskazanego w pkt 4.2. Zamawiający nie jest zobowiązany do
udzielenia odpowiedzi;
4.5. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty będzie zamieszczona na stronie
prowadzącego postępowanie oraz przesłana drogą elektroniczną do wszystkich
Wykonawców, którzy złożyli oferty.
5. ZASADY UZUPEŁNIANIA OFERTY I POPRAWIANIA OMYŁEK W OFERTACH
5.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzupełnienia oferty poprzez składanie
odpowiednich wyjaśnień/informacji/dokumentów/danych;
5.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania, w tym
zmiany terminu składania ofert. Informacja o zmianie treści zapytania lub terminu
składania ofert zostanie wysłana do wszystkich Wykonawców, do których zostało
skierowane niniejsze zapytanie ofertowe;
35.3. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszego zapytania, a treścią
udzielonych odpowiedzi,
jako obowiązującą
należy przyjąć treść pisma
zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego;
5.4. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się i uwzględnić w ofercie treści udzielonych
odpowiedzi przez Zamawiającego na pytania zadane przez Wykonawców;
5.5. Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy do uzupełniania braków
formalnych
w
ofercie
lub
możeżądaćwterminiewyznaczonym
oczywistychomyłek
wyjaśnień/informacji/dokumentów/danych
od
Wykonawcy
przez
Zamawiającego;
5.6. Zamawiający
ma
prawo
do
poprawy
pisarskich
i rachunkowych oraz innych omyłek wynikających z niezgodności oferty
z zapytaniem;
5.7. Zamawiający przyjmie jako prawidłowe ceny z podatkiem VAT w złotych
wyszczególnione w ofercie;
5.8. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. O złożeniu oferty
w terminie decyduje data i godzina wpłynięcia oferty pocztą elektroniczną na adres
e-mail;
5.9. Koszty przygotowania oferty ponosi Wykonawca;
5.10. W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania Umowy, może
być ona zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych
będzie najkorzystniejsza;
5.11. W sprawach nieujętych w zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy
kodeksu cywilnego.
6. ZASADY ODRZUCANIA OFERT
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy:
a) będzie niezgodna z zapytaniem ofertowym,
b) zostanie złożona po terminie,
c) Wykonawca nie złoży wyjaśnień lub nie uzupełni dokumentów w terminie
określonym przez Zamawiającego,
d) będzie podpisana przez osobę nieumocowaną, niemożliwa do odczytania ze
względu na jej zaszyfrowanie albo nieprawidłowe (,,podwójne") opatrzenie podpisem
elektronicznym;
7. KRYTERIUM OCENY OFERT
4Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej zdefiniowanych kryteriów
i przypisanego im znaczenia (wagi):
7.1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące
kryterium, przypisując mu wagę procentową:
- cena brutto - 100%
7.2. Sposób oceny ofert:
Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium: cena brutto - waga kryterium 100 %, Ocena ofert wg kryterium ceny
dokonywana będzie wg następującego wzoru:
najniższa cena ofertowa brutto
KC = ---------------------------------------------- x 100 pkt
cena oferty badanej brutto
8. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 3 do
zapytania ofertowego.
9.
TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Termin związania z ofertą to 30 dni od daty terminu składania ofert.
10. ODWOŁANIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega, iż może odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia w
każdym czasie bez podania przyczyn, a Wykonawcy nie przysługują wobec
Zamawiającego w takim przypadku żadne roszczenia.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.