łódzkie (Łódź)
łódzkie (Łódź)
zachodniopomorskie (Wałcz)
zachodniopomorskie (Wałcz)
dolnośląskie (Wrocław)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana bramy rolowanej |
Data zamieszczenia: | 2024-11-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ORLEN Serwis S.A. Oddział w Gdańsku ul. Elbląska 135 80-718 Gdańsk powiat: Gdańsk marta.szumacher@lotosserwis.pl https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1597851,5a261e360b58aa181e1efd1c5172de9d.html |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-11-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wymiana bramy rolowanej - budynek 25D Orlen Serwis oddział Gdańsk Treść zapytania: Gdańsk, dnia 13.11.2024 ZAPYTANIE OFERTOWE NR Z44/473798 Szanowni Państwo, Firma ORLEN Serwis S.A. (zwana dalej ,,Zamawiającym") zaprasza Państwa do udziału w procesie wyboru kontrahenta dotyczącym: ,,Wymiana bramy rolowanej - budynek 25D Orlen Serwis oddział Gdańsk " I. INFORMACJE PODSTAWOWE Opis przedmiotu Zapytania Ofertowego Przedmiotem postępowania jest wykonanie remontu z wymianą bramy rolowanej na hali warsztatowej Orlen Serwisu oddział Gdańsk. 1. Specyfikacja zakresu prac: ? Poszerzenie okna bramy - aktualna brama jest mniejsza niż powinna. Należy poszerzyć prześwity = powiększenie otworu na szerokość. Skucie cegieł po obu stronach bramy, tak, żeby uzyskać wymiar 3300mm. Obecnie 2950mm. Wysokość zostaje. ? osadzenie nowej bramy wraz z wykończeniem. (obróbka końcowa) ? Wymiary bramy ok. 3300x4000mm ? Wyposażenie bramy: centrala sterownicza, odbiornik radiowy, para fotokomórek, otwieranie awaryjne, pilot sterujący 10szt. 2. Zamawiający zapewni: ? Dostęp do niezbędnych mediów - prąd - doprowadzenie zasilania 400V, woda ? Miejsce składowania materiałów 3. Wykonawca zapewnia: ? Wykonanie powierzonych prac z pełnym zaangażowaniem ? Zakup materiałów niezbędnych do wykonania prac remontowych w uzgodnieniu z zamawiającym ? Utylizację odpadów poremontowych ? Zapewnienie rusztowań zgodnie z wymaganiami BHP Orlen Serwis oddział Gdańsk 4. Planowany termin realizacji przedmiotu Zapytania Ofertowego: Planowane rozpoczęcie: Niezwłocznie po otrzymanym zamówieniu Planowane zakończenie: Najpóźniej rozliczenie prac do 31.12.2024r Prace wykonywane będą od poniedziałku do piątku w godz.ch 6.30-14.30 Miejsce prac: Warsztat elektryczny - budynek 25D na terenie Rafinerii Gdańskiej Ul. Elbląska 135 5. Zakres czasowy Zapytania Ofertowego TERMIN SKŁADANIA ofert:25.11.2024r. do godz. 10:00za pośrednictwem platformy LOGINTRADE. Przed przygotowaniem Oferty Zamawiający zaprasza Oferentów na wizję lokalną. Uczestnictwo w wizji lokalnej jest obligatoryjne dla każdego Oferenta. Wizja lokalna może odbyć się w terminie do 22.11.2024r Termin wizji należy ustalić telefonicznie z Panem Marcin Górski pod nr. Tel 505001408 6. Wymagania ofertowe ? Cena - oferta cenowa musi być kompletna uwzględniająca obróbkę wstępną, bramę rolowaną oraz obróbkę końcową z zabezpieczeniem bramy przed warunkami atmosferycznymi. II. Standardy CSR Wykonawca oświadcza, iż zapoznał się z dokumentem- ,,Kodeks postępowania dla dostawców Grupy Kapitałowej ORLEN" (opublikowanym na stronie internetowej:https://www.orlen.pl/pl/dla-biznesu/przetargi-i-dostawy/dostawy/kodeks-postepowania-dla-dostawcow) oraz zobowiązuje się do ich stosowania oraz przestrzegania we współpracy z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do zapoznania swoich podwykonawców z ww. dokumentem. Produkty: Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Indeks Załącznik/Link Uwagi 1. Cena za kompletne wykonanie remontu wymiany bramy rolowanej 1 usługa - Dodatkowe warunki formalne: Pytania do postępowania w ramach zapytania ofertowego "Wymiana bramy rolowanej - budynek 25D Orlen Serwis oddział Gdańsk " Lp. Tytuł pytania Data wysłania pytania Status Brak wyników do wyświetlenia Tytuł pytania: Treść pytania: Dokument nr: Z44/473798 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1597851,5a261e360b58aa181e1efd1c5172de9d.html Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert: 13- 11- 2024 14: 00 Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert: 25- 11- 2024 10: 00 Data i godz. zakończenia zadawania pytań: 21- 11- 2024 12: 00 Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1597851,5a261e360b58aa181e1efd1c5172de9d.html Miejsce i termin realizacji: Planowane rozpoczęcie: Niezwłocznie po otrzymanym zamówieniu Planowane zakończenie: Najpóźniej rozliczenie prac do 31.12.2024r Prace wykonywane będą od poniedziałku do piątku w godz.ch 6.30-14.30 Miejsce prac: Warsztat elektryczny - budynek 25D na terenie Rafinerii Gdańskiej Ul. Elbląska 135 Uwagi: Uwaga: 1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami. 2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową. 3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne. 4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców. 5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców. 6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym. Kontakt: Kupiec: Marta Szumacher tel: e-mail: marta.szumacher@lotosserwis.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024