wielkopolskie (Kórnik)
mazowieckie (Otwock)
mazowieckie (WARSZAWA)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii |
Data zamieszczenia: | 2024-11-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Instytut Inżynierii Chemicznej Polskiej Akademii Nauk Bałtycka 5 44-100 Gliwice powiat: Gliwice 322310811 sekretariat@iich.gliwice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Gliwice |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 322310811 |
Termin składania ofert: | 2024-11-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii dla Instytutu Inżynierii Chemicznej PAN i Instytutu Informatyki Teoretycznej i Stosowanej PAN Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, dostawę, montaż, uruchomienie i przeprowadzenie procedury przyłączenia do sieci Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) instalacji fotowoltaicznej o minimalnej mocy nominalnej 44,3 kWp oraz prognozowanej rocznej produkcji energii elektrycznej nie mniejszej niż 40,8 MWh wraz z magazynem energii elektrycznej o łącznej pojemności co najmniej 44,7 kWh CPV: 09331200-0, 09332000-5,45261215-4,45311200-2,45315100-9,71320000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00592888, KZP.261.1.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-25 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd654e4d-8e21-48d6-8fc4-cca01accb23f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/ 2) Poczta elektroniczna: : sekretariat@iich.gliwice.pl , a.zapiorstasiak@iich.gliwice.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na https://ezamowienia.gov.pl/ są określone w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia - §12 ,,Warunki techniczne świadczenia Usług". Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB. 2) Rozmiar wiadomości max. 40 MB dla adresów e-mail z domeny iich.gliwice.pl. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdz. XXII SWZ oraz projektem umowy (załącznik nr 1 do SWZ). 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdz. XXII SWZ oraz projektem umowy (załącznik nr 1 do SWZ). Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-25 10:00 Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: KZP.261.1.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 268000 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, dostawę, montaż, uruchomienie i przeprowadzenie procedury przyłączenia do sieci Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) instalacji fotowoltaicznej o minimalnej mocy nominalnej 44,3 kWp oraz prognozowanej rocznej produkcji energii elektrycznej nie mniejszej niż 40,8 MWh wraz z magazynem energii elektrycznej o łącznej pojemności co najmniej 44,7 kWh 4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenione będą oferty niepodlegające odrzuceniu. Do oceny zastosowane zostaną następujące kryteria: 1) Cena oferty, 2) Czas ogólnej gwarancji. Oferty oceniane będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa suma ważona (wagą kryterium) zdobytych punktów. Punktacja przyznawana ofertom będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas ogólnej gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdz. VIII SWZ. 2. Spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej udziału w postępowaniu określone w Rozdz. VII ust. 2. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 5 lat. 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego. 3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o podziale zakresu realizacji zamówienia. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Szczegółowe wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisano w Rozdz. XI SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Pzp oraz wskazanym w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenione będą oferty niepodlegające odrzuceniu. Do oceny zastosowane zostaną następujące kryteria: 1) Cena oferty, 2) Czas ogólnej gwarancji. Oferty oceniane będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa suma ważona (wagą kryterium) zdobytych punktów. Punktacja przyznawana ofertom będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas ogólnej gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024