świętokrzyskie (Kielce)
świętokrzyskie (Kielce)
łódzkie (Łódź)
dolnośląskie (Wałbrzych)
podkarpackie (Nowa Sarzyna)
podkarpackie (Krosno)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych |
Data zamieszczenia: | 2024-11-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku ul. Okopowa 21/27 80-810 Gdańsk powiat: Gdańsk Tel.: 58 30 77 545, tel. 58-30-77-246, tel. 58-30-77-358 zok@gdansk.uw.gov.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: 58 30 77 545, |
Termin składania ofert: | 2024-11-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie remontu pomieszczeń biurowych Zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie remontu pomieszczeń biurowych gabinetu Dyrektor Generalnej w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku przy Ul. Okopowej 21/27 - NR 2 III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie pomieszczeń remontu pomieszczeń biurowych gabinetu Dyrektor Generalnej w budynku Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku przy Ul. Okopowej 21/27. W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania remontu zespołu pomieszczeń gabinetu Dyrektor Generalnej w zakresie: a) wykonania i rozbiórki zabezpieczenia folią przed przedostawaniem się kurzu, zapyleniem i zabrudzeniem klimatyzatorów wewnętrznych (szt. 3), okien i drzwi wraz z wykonaniem śluzy wejściowej z folii, zabezpieczającej przed przedostawaniem się kurzu na korytarz, b) demontażu obudów drewnianych sieci komputerowej wraz z zasilaniem o dł. ok. 22 mb, c) wykucia z muru stolarki drzwiowej szt. 2, d) rozbiórki okładzin ściennych i ścianek z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie w ilości ok. 35 m 2 , e) rozebrania posadzki - parkietu o powierzchni ok. 67,1 m 2 wraz z demontażem listew przypodłogowych, f) rozbiórki podkładu betonowego pod posadzką o gr. ok. 5 cm i o powierzchni ok. 67,1 m 2 , g) skucia tynków wewnętrznych o powierzchni ok. 5,0 m 2 , h) usunięcia z budynku materiałów pochodzących z rozbiórki wraz z wywiezieniem i utylizacją, i) wykonania nowej instalacji komputerowej i zasilającej ułożonej w warstwie podłogowej wraz z montażem gniazd podtynkowych komputerowych (łącznie 8x2RJ45) i zasilających (łącznie 8x2) na ścianie we wszystkich pomieszczeniach oraz w podłodze w sekretariacie, oraz podłączenie nowej instalacji komputerowej do krosownicy na parterze ok. 50 m oddalonej od remontowanych pomieszczeń wraz z ułożeniem ok. 20 mb koryt pcv na korytarzu, j) wykonania izolacji przeciwwilgociowej i przeciwdźwiękowej o powierzchni ok. 67,1 m 2 , k) wykonania podkładu - jastrychu cementowego pod przyszłe ułożenie warstw podłogowych o grubości ok. 4 cm wraz z oddylatowaniem od ścian, l) wykonania podkładu samopoziomującego o gr. ok. 1 cm wraz z dylatacją obwodową, m) wykucia bruzd w ścianach w celu schowania pod tynk wszelkiej instalacji ułożonej na tynku lub w korytkach pcv wraz z wykuciem wszelkich osprzętów, skrzynek stalowych itp. ze ścian i zamurowaniem otworów po ich demontażu, n) modernizacji instalacji oświetlenia -wykucie bruzd w ścianach pod instalacje elektryczne wraz z ułożeniem nowej instalacji pod nowe punkty oświetleniowe w gabinecie w sekretariacie i w pokoju nr 2 wraz wymianą wszystkich wyłączników i puszek instalacyjnych, oraz przełożeniem wyłączników oświetlenia w gabinecie, o) modernizacji instalacji gniazd wtykowych we wszystkich pomieszczeniach wraz z wykuciem bruzd w ścianach pod instalacje elektryczne wraz z ułożeniem nowej instalacji pod nowe punkty wraz z wymianą wszystkich gniazd i puszek oraz rozgałęźników, p) demontażu opraw oświetleniowych we wszystkich pomieszczeniach, q) wykonania zabudów i ścian z płyt gipsowo-kartonowych o gr. 12,5 mm na ruszcie metalowym o łącznej powierzchni ok. 35 m 2 , r) uzupełnienia tynków cem.-wap, s) demontażu i ponownego montaż grzejników sztuk 4 w celu przeprowadzenia remontu wnęk podokiennych w tym wymiana jednego grzejnika w sekretariacie sztuk 1, t) montażu opraw oświetleniowych powierzonych przez zamawiającego (oprawy oświetleniowe zakupione przez zamawiającego), u) przygotowania ścian i sufitów pod malowanie wraz ze szpachlowaniem i z zagruntowaniem we wszystkich pokojach wraz z uzupełnieniem ubytków tynków, - pozostałych prac w zakresie: a) zapewnienia ciągłości pracy instalacji komputerowej, doprowadzonej do pokoju sąsiedniego przez cały okres remontu, b) wykonania sprawdzenia wraz z pomiarami instalacji elektrycznej zasilania ogólnego i gwarantowanego oraz instalacji oświetleniowej podlegającej modernizacji lub jakiejkolwiek innej ingerencji w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, c) wykonania sprawdzenia wraz z badaniem instalacji komputerowej podlegającej modernizacji lub jakiejkolwiek innej ingerencji, d) zabezpieczenia przed zapyleniem i zakurzeniem poprzez montaż osłon, kurtyn pyłoszczelnych, uniemożliwiających przedostawanie się kurzu i pyłu z remontowanych pomieszczeń, e) wywozu gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki i demontażu wraz z utylizacją na bieżąco, f) wykonania prac porządkowych, które należy prowadzić na bieżąco w dniu prowadzenia prac oraz po ich zakończeniu, g) czynnego uczestniczenia w procedurach odbiorowych objętych przedmiotem umowy w celu uzyskania przez Zamawiającego zezwoleń na użytkowanie przedmiotu zamówienia, h) dostarczenia w wyznaczonych terminach wymaganych prawem budowlanym i przepisami dokumentów, protokołów i oświadczeń niezbędnych do dokonania odbiorów. (między innymi pomiary instalacji elektrycznej i inne), i) dostarczenia pełnej dokumentacji technicznej powykonawczej (w jednym egzemplarzu) oraz do wbudowanych systemów i urządzeń dokumentacji techniczno ruchowej, paszportów technicznych i instrukcji eksploatacji oraz obsługi w języku polskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2 do zaproszenia. Dokument nr: BL-II.2512.179.2024 Składanie ofert: 4. Ofertę/oferty należy złożyć w terminie do dnia 18 LISTOPADA 2024 r. do godz. 10.00 - w formie skanu pocztą elektroniczną na adres: zok@gdansk.uw.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania usługi: - do 18 grudnia 2024 roku Wymagania: IV. KRYTERIA OCENY OFERTY Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami L.p. Kryterium Waga kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1 Łączna oferowana cena brutto 100% 100 W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru: Cena brutto (C): najniższa oferowana cena brutto C = ----------------------------------------------------- x 100 pkt cena brutto badanej oferty V. TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT 1. Ofertę/oferty należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego (zał. nr 1); 2. Oferta/oferty muszą być sporządzona w języku polskim; 3. Oferta/oferty muszą być czytelna; 5. Zamawiający odrzuci ofertę: 1) złożoną po terminie; 3) niezgodną z treścią zapytania ofertowego; 4) zawierającą błędy niebędące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi; 5) jeżeli cena oferty przekracza kwotę, którą zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia; 6) ponadto, Zamawiający, działając na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, odrzuci ofertę złożoną przez: a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 7. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU OFERTY/OPIS SPOSOBU WYBORU OFERTY. Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, na podstawie kryteriów wskazanych w punkcie IV i V. VIII. DODATKOWE INFORMACJE 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego zapytania, a także zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru w przypadku, gdy: 1) nie zostanie złożona żadna oferta; 2) prowadzone zapytanie obarczone jest wadą, 3) zaistniały okoliczności, które spowodowałyby, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. 2. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego do zawarcia umowy. 3. Termin związania ofertą: 30 dni od zakończenia terminu składania ofert. 4) Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże jednocześnie wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty, w formie, w jakiej zostało ogłoszone Zaproszenie do składania ofert. 5) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące treści niniejszego zaproszenia. Zamawiający może udzielić wyjaśnień, o ile uzna to za niezbędne i w takiej sytuacji przekaże je do wiadomości potencjalnym wykonawcom w formie, w jakiej zostało ogłoszone zaproszenie do składania ofert. 6) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców w wyznaczonym przez siebie czasie wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz wezwać do uzupełnienia lub wyjaśnienia załączonych do oferty dokumentów. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdza, że oferta jest niezgodna z wymaganiami określonymi w zaproszeniu. 7) Dopuszcza się możliwość zmiany treści wzorców umów, stanowiących załącznik do niniejszego zaproszenia do składania ofert, przed jej zawarciem, a po wyłonieniu wykonawcy - w oparciu o stosowane odpowiednio art. 454 lub art. 455 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Kontakt: VII. DODATKOWE INFORMACJE/OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTU Dodatkowych informacji udziela: P. Michał Jochim, tel. 58-30-77-246 e-mail: michał.jochim@gdansk.uw.gov.pl P. Dariusz Nitka, tel. 58-30-77-358 e-mail: dariusz.nitka@gdansk.uw.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024