dolnośląskie (Borek Strzeliński)
dolnośląskie (Lubin)
małopolskie (Kraków)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Pruszcz Gdański)
wielkopolskie (Rawicz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych wraz z wykonaniem modernizacji dachów |
Data zamieszczenia: | 2024-11-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
"EKO-REGION" sp. z o.o Bawełniana 18 97-400 Bełchatów powiat: bełchatowski 44 633 08 15 sekretariat@eko-region.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1017201 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Bełchatów |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 44 633 08 15 |
Termin składania ofert: | 2024-12-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż instalacji fotowoltaicznych wraz z wykonaniem modernizacji dachów na budynkach Z/I Bełchatów / 2024 Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na terenie Zakładu/Instalacji "EKO-REGION" sp. z o.o. w Bełchatowie przy Ul. Przemysłowej 14 i 16 dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku administracyjno-gospodarczego (16) o mocy 33,06 kWp, dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku administracyjno-socjalnego (14) o mocy 35,96 kWp wraz z wykonaniem modernizacji dachów tych budynków dla potrzeb dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej. Przedmiot umowy, o którym mowa w pkt 1 winien być wykonany w oparciu o umowę oraz: a) formularz ofertowy Wykonawcy wraz z kosztorysami ofertowymi sporządzonymi metodą kalkulacji szczegółowej, które stanowią załącznik nr 1, 1a, 1b i 1c do SWZ i umowy. b) opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SWZ i umowy. c) dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ i umowy, tj.: o Projekt konstrukcyjno-budowlany, o Projekt techniczny, o Kosztorysy i przedmiary robót (branża elektryczna, konstrukcyjno-budowlana), o Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). CPV: 09331200-0, 45260000-7,45261410-1 Dokument nr: 2024/BZP 00594480 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 11:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.eko-region.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje szczegółowo opisane są w Rozdziale XII i XIII SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje szczegółowo opisane w Rozdziale II SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1017201 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-13 11:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do: 13.12.2024 r., godz. 11:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Łódzkim Banku Spółdzielczym O/ Bełchatów nr: 24 8965 0008 2001 0006 4288 0001 z dopiskiem: ,,Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych wraz z wykonaniem modernizacji dachów na budynkach Z/I Bełchatów / 2024". Uwaga! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp; b) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: "EKO-REGION" sp. z o.o. g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona. 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na terenie Zakładu/Instalacji "EKO-REGION" sp. z o.o. w Bełchatowie przy ul. Przemysłowej 14 i 16 dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku administracyjno-gospodarczego (16) o mocy 33,06 kWp, dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku administracyjno-socjalnego (14) o mocy 35,96 kWp wraz z wykonaniem modernizacji dachów tych budynków dla potrzeb dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej. Przedmiot umowy, o którym mowa w pkt 1 winien być wykonany w oparciu o umowę oraz: a) formularz ofertowy Wykonawcy wraz z kosztorysami ofertowymi sporządzonymi metodą kalkulacji szczegółowej, które stanowią załącznik nr 1, 1a, 1b i 1c do SWZ i umowy. b) opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SWZ i umowy. c) dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ i umowy, tj.: o Projekt konstrukcyjno-budowlany, o Projekt techniczny, o Kosztorysy i przedmiary robót (branża elektryczna, konstrukcyjno-budowlana), o Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). 4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45261410-1 - Izolowanie dachu 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu. 2. Kryteria oceny ofert: Kryterium I: Cena - maksymalnie 100,00 pkt Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę w całym okresie obowiązywania umowy otrzyma 100,00 punktów. Pozostali otrzymają liczbę punktów według wzoru: Najniższa cena ofertowa Liczba punktów = --------------------------------- x 100 Cena badanej oferty Łączna suma punktów z kryterium I złoży się na łączną ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w ocenie ofert. Maksymalna teoretyczna łączna ilość punktów do uzyskania przez oferenta może wynieść: 100 pkt (cena). Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualnie obowiązujące świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - dokumenty dla osób wykonujących czynności określone w umowie i jej załącznikach, tj. poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię świadectwa kwalifikacyjnego SEP pracowników na stanowisku Eksploatacji i Dozoru dla Grupy 1 uprawniające do pomiarów urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych (G1). 2) Zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: a) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia następującego wykazu dla osób, które będą realizowały przedmiotowe zadanie: Kierownik Robót Elektrycznych: posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa (wymagane do podania w wykazie); posiadający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez izbę (wymagane do podania w wykazie); posiadający co najmniej dwu letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. funkcji kierownika robót elektrycznych (wymagane do podania w wykazie); posiadający w ostatnich dwóch latach doświadczenie w realizacji, jako kierownik budowy lub kierownik robót elektrycznych, minimum jednej inwestycji obejmującej wykonanie instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 40kWp (wymagane do podania w wykazie); Kierownik Robót Budowlanych: posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa (wymagane do podania w wykazie); posiadający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez izbę (wymagane do podania w wykazie); posiadający co najmniej dwu letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. funkcji kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych (wymagane do podania w wykazie). Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 10 do SWZ. b) Wykaz wykonanych dostaw nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch dostaw, z których każda ma obejmować dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy co najmniej 40kWp każda (wykaz z podaniem ich wartości netto, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców), poświadczonej pozytywną referencją inwestora lub innymi dokumentami. W/w informacje wymagane do podania w wykazie. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 11 do SWZ. Uwaga! a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z uczestników Konsorcjum musi spełniać w całości warunki określone powyżej (nie dopuszcza się by żaden z uczestników nie spełniał w całości warunków określonych powyżej). b) W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby doświadczenie wykazane było w całości co najmniej przez jeden podmiot (nie dopuszcza się by podmioty łącznie spełniały warunki określone powyżej). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych szczegółowo opisano w Rozdziale IX SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych szczegółowo opisano w Rozdziale IX SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do: 13.12.2024 r., godz. 11:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Łódzkim Banku Spółdzielczym O/ Bełchatów nr: 24 8965 0008 2001 0006 4288 0001 z dopiskiem: ,,Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych wraz z wykonaniem modernizacji dachów na budynkach Z/I Bełchatów / 2024". Uwaga! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp; b) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: "EKO-REGION" sp. z o.o. g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona. 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Treść umowy i przesłanki jej zmiany zostały zawarte w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 13 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu. 2. Kryteria oceny ofert: Kryterium I: Cena - maksymalnie 100,00 pkt Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę w całym okresie obowiązywania umowy otrzyma 100,00 punktów. Pozostali otrzymają liczbę punktów według wzoru: Najniższa cena ofertowa Liczba punktów = --------------------------------- x 100 Cena badanej oferty Łączna suma punktów z kryterium I złoży się na łączną ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w ocenie ofert. Maksymalna teoretyczna łączna ilość punktów do uzyskania przez oferenta może wynieść: 100 pkt (cena). Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-01-11 |
© eurobudowa.pl 2004-2025