Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5143z ostatnich 7 dni
21097z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wymiana sieci wodociągowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana sieci wodociągowej

Data zamieszczenia: 2024-11-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW, KANALIZACJI I OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW "WOD-KAN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Płocka 106
06-500 Mława
powiat: mławski
236546070
sekretariat@wod-kan-mlawa.com.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Mława
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 236546070
Termin składania ofert: 2024-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wymiana sieci wodociągowej z azbesto- cementu DN100 na nową z PEHD RC SDR 11, DN100"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej sieci wodociągowej z azbesto-cementu na nową z rur PEHD RC SDR 11 o średnicy DN100. Zadanie polegać będzie na ułożeniu nowej sieci wodociągowej w miarę możliwości po trasie istniejącego czynnego wodociągu z zachowaniem odchyłki +/- 1m.
Dodatkowo:
1) Prace wykonane powinny być metodą w większości bezwykopową przewiertem sterowanym w odcinkach nie dłuższych niż co 150m. Po ułożeniu sieci w całości w gruncie należy przeprowadzić jej próbę szczelności, dezynfekcję, płukanie i pobrać próbki do badania na mikrobiologie. Całość prac należy podzielić na co najmniej II etapy i powyższe: próby, dezynfekcje badania i włączenia sieci do użytku przepinanie i wymiana 26 szt przyłączy do granic nieruchomości, musi być wykonywane etapowo żeby nie pozbawiać mieszkańców dostępu do wody oraz żeby wykonawca drogi mógł realizować na bieżąco swoje prace.
2) Należy przed wejściem w teren uzgodnić harmonogram prac i zamknięć wody oraz 4 hydrantów
z Zakładem WOD-KAN Sp. z o.o. w Mławie i generalnym wykonawcą drogi.
3) Organizowane są, Rady budowy, na których obecność kierownika budowy jest obowiązkowa.
4) Firma musi posiadać kierownika robót, który będzie posiadał ważne zaświadczenie z opłaconych składek w Izbie Inżynierów i posiadał Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania robót w zakresie sieci wodnych.
ADRES BUDOWY: 06-500 Mława, Ul. Daleka
Jednostka ewidencyjna; nazwa; identyfikator: 141301_1 Mława
Obręb ewidencyjny; nazwa; identyfikator: Mława Miasto 141301_1.0010
Jednostka ewidencyjna; nazwa; identyfikator:
a) 141301_1 Mława
Obręb ewidencyjny; nazwa; identyfikator:
a) Mława Miasto 141301_1.0010
Działki nr:
Dz. nr 10-4260/3, 10-4235/2, 10-4235/1, 10-4199/6, 10-4198/3, 10-4199/8, 10-4259/8, 10-4259/7, 10- 4259/5, 10- 4204/5, 10-4202/3, 10- 4202/27, 10- 4202/7, 10-4202/12, 10-4517 Dz. nr 11-884/2, 11-885, 11-865

CPV: 45231300-8, 45000000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00595415, KT-1493

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-11-29 11:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8eea0c65-6e07-465d-b08f-7f3461f16db6
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w zakresie składania dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż oferta) mogą być przekazywane za pośrednictwem: dedykowanego formularza: ,,Formularz do komunikacji" dostępnego na https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej na adres poczty Zamawiającego sekretariat@wod-kan-mlawa.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, pod rygorem nieważności składa się w oryginale w postaci elektronicznej i opatruje: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż oferta) być odbywać się za pośrednictwem: dedykowanego formularza: ,,Formularz do komunikacji" dostępnego na https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej na adres poczty Zamawiającego sekretariat@wod-kan-mlawa.com.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Oczyszczalnia Ścieków ,,Wod-Kan" Sp. z o.o. z siedzibą Ul. Płocka 106, 06-500 Mława, sekretariat@wod-kan-mlawa.com.pl, tel. 23 654 60 70.
2. W sprawach związanych z ochroną Państwa danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: iod@wod-kan-mlawa.com.pl
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na zamawiającym - w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do Pzp.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
7. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO.
8. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych jesteście Państwo uprawnieni do:
1) dostępu do swoich danych osobowych - na podstawie art. 15 RODO,
2) sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
3) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Państwu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-11-29 11:00
Miejsce składania ofert: 5. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku ,,Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola ,,drag&drop" (,,przeciągnij" i ,,upuść") służące do dodawania plików

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-10 do 2025-02-15

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: KT-1493
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej sieci wodociągowej z azbesto-cementu na nową z rur PEHD RC SDR 11 o średnicy DN100. Zadanie polegać będzie na ułożeniu nowej sieci wodociągowej w miarę możliwości po trasie istniejącego czynnego wodociągu z zachowaniem odchyłki +/- 1m.
Dodatkowo:
1) Prace wykonane powinny być metodą w większości bezwykopową przewiertem sterowanym w odcinkach nie dłuższych niż co 150m. Po ułożeniu sieci w całości w gruncie należy przeprowadzić jej próbę szczelności, dezynfekcję, płukanie i pobrać próbki do badania na mikrobiologie. Całość prac należy podzielić na co najmniej II etapy i powyższe: próby, dezynfekcje badania i włączenia sieci do użytku przepinanie i wymiana 26 szt przyłączy do granic nieruchomości, musi być wykonywane etapowo żeby nie pozbawiać mieszkańców dostępu do wody oraz żeby wykonawca drogi mógł realizować na bieżąco swoje prace.
2) Należy przed wejściem w teren uzgodnić harmonogram prac i zamknięć wody oraz 4 hydrantów
z Zakładem WOD-KAN Sp. z o.o. w Mławie i generalnym wykonawcą drogi.
3) Organizowane są, Rady budowy, na których obecność kierownika budowy jest obowiązkowa.
4) Firma musi posiadać kierownika robót, który będzie posiadał ważne zaświadczenie z opłaconych składek w Izbie Inżynierów i posiadał Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania robót w zakresie sieci wodnych.
ADRES BUDOWY: 06-500 Mława, ul. Daleka
Jednostka ewidencyjna; nazwa; identyfikator: 141301_1 Mława
Obręb ewidencyjny; nazwa; identyfikator: Mława Miasto 141301_1.0010
Jednostka ewidencyjna; nazwa; identyfikator:
a) 141301_1 Mława
Obręb ewidencyjny; nazwa; identyfikator:
a) Mława Miasto 141301_1.0010
Działki nr:
Dz. nr 10-4260/3, 10-4235/2, 10-4235/1, 10-4199/6, 10-4198/3, 10-4199/8, 10-4259/8, 10-4259/7, 10- 4259/5, 10- 4204/5, 10-4202/3, 10- 4202/27, 10- 4202/7, 10-4202/12, 10-4517 Dz. nr 11-884/2, 11-885, 11-865
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-10 do 2025-02-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Do 30% wartości zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres wydłużenia gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu w zakresie:
a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
b) zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej jeżeli wykaże, że posiada kierownika robót, który ma ważne zaświadczenie z opłaconych składek w Izbie Inżynierów i posiada Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania robót
w zakresie sieci wodnych.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli:
o Wykonawca wykaże współpracę z takim kierownikiem (zawartą umowę lub zobowiązanie współpracy w okresie realizacji zamówienia)- wymagane uprawienia i potwierdzenie członkostwa w Izbie - kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem, lub
o co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i to on będzie realizował nadzór nad robotami - wymagane uprawienia i potwierdzenie członkostwa w Izbie - kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który z wykonawców realizować będzie przedmiot zamówienia w zakresie kierowania robotami wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
a. oświadczenie (art. 125 ust 1 Pzp), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 3.1 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
a. oświadczenie (art. 125 ust 1 Pzp), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 3.1 do SWZ.
Podmiotowe środki dowodowe (składane na wezwanie zamawiającego) żądane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu składane w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania:
a. Uprawienia budowalne bez ograniczeń do wykonywania robót w zakresie sieci wodnych
i potwierdzenie aktualnie opłaconych składek członkostwa w Izbie Inżynierów Budownictwa - kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres wydłużenia gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-12-29

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.