świętokrzyskie (Kielce)
łódzkie (Łódź)
podkarpackie (Nowa Sarzyna)
podkarpackie (Krosno)
podkarpackie (Rzeszów)
podkarpackie (Cisna)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ROBOTY ZIEMNE I DROGOWE |
Data zamieszczenia: | 2024-11-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wójt Gminy Waśniów ul. Rynek 24 27-425 Waśniów powiat: ostrowiecki tel. (41) 2646026 wew. 49 zamowienia@wasniow.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Waśniów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (41) 2646026 we |
Termin składania ofert: | 2024-11-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie zadania pn.: ROBOTY ZIEMNE I DROGOWE PRZY DROGACH GMINNYCH I DOJAZDOWYCH DO PÓL NA TERENIE GMINY WAŚNIÓW W 2025 ROKU I. Opis Zadania: 1. Prace ziemne koparko - ładowarką: - Szacunkowy czas pracy: 700 h - Zbieranie namulonej ziemi z dróg na samochód; - Prace melioracyjne (kopanie rowów); - Równanie ziemi z wykopów; - Wymiana przepustów drogowych (przepusty po stronie Zamawiającego). 2. Prace ziemne koparką: - Szacunkowy czas pracy: 200 h - Zbieranie namulonej ziemi z dróg na samochód; - Prace melioracyjne (kopanie rowów); - Równanie ziemi z wykopów; - Wymiana przepustów drogowych (przepusty po stronie Zamawiającego). 3. Transport drogowy samochodem wyładowczym: - Transport materiałów (krótkie przewozy ziemi od koparek, lub inne przewozy wg dyspozycji) na terenie Gminy Waśniów przy użyciu samochodów samowyładowczych o ładowności powyżej 10 ton na odległość: do 5 km w ilości 50 kursów, do 10 km w ilości 30 kursów. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieznacznych zmian w ilości dostarczanych towarów. - Zamawiający wymaga samochodów o trójstronnym wywrocie. 4. Prace będą dysponowane wg potrzeb Zamawiającego bez stałego harmonogramu. 5. Świadczenie usługi wymaga dobrej znajomości terenu Gminy Waśniów. 6. Zamawiający wymagać będzie gotowości do realizacji zadania w ciągu minimum 24 godzin od przekazania polecenia przez pracownika Zamawiającego. Składanie ofert: Miejsce i termin składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 21.11.2024 r. do godz. 12.00 2. Ofertę należy składać: a) za pośrednictwem ePUAP lub wiadomości e-mail (oferta musi zostać opatrzona pod rygorem nieważności, kwalifikowanym podpisem elektronicznym w sposób umożliwiający Zamawiającemu zapoznanie się z jej treścią) na adres zamowienia@wasniow.pl, lub b) Na adres Zamawiającego: Gmina Waśniów, Ul. Rynek 24,27-425 Waśniów (decyduje data i godz. wpływu oferty), lub c) Osobiście - biuro podawcze Zamawiającego. z wyraźnym oznaczeniem dotyczy zamówienia pn.: ROBOTY ZIEMNE I DROGOWE PRZY DROGACH GMINNYCH I DOJAZDOWYCH DO PÓL NA TERENIE GMINY WAŚNIÓW W 2025 ROKU oraz z podaniem nazwy, adresu i numeru telefonu Wykonawcy Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: 1. Od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 r. Wymagania: Warunki udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu Kryteria oceny oferty: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena (wartość oferty brutto) - waga 100% Warunki odrzucenia oferty: 1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy: 1) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym, 2) jej treść lub sposób złożenia nie odpowiada treści Zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem, że Zamawiający ma prawo poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie lub oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunku udziału w postępowaniu lub podlegającego wykluczeniu, 4) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 5) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. VII. Pozostałe informacje dotyczące postępowania: 1. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem załączonego kwestionariusza (załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia), 2. Do przedłożonej oferty (kwestionariusz ofertowy) należy dołączyć: a) dokument potwierdzający sposób reprezentowania Wykonawcy i umocowanie do podpisania oferty (np. KRS lub zaświadczenie z CEIDG); b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania; 3. Kwestionariusz ofertowy i wszelkie inne dokumenty powinny być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, 4. Wszelkie poprawki lub korekty błędów dokonane w treści oferty powinny być parafowane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, 6. Oferta musi obejmować całość zamówienia. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową. 12. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą obliczane w oparciu o cenę jednostkową podaną w ofercie z uwzględnieniem faktycznej ilości wykonanych robót. 13.Zawarcie umowy w przedmiocie zamówienia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą-styczeń 2025 roku. 14. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe. 15. Termin płatności faktury - 30 dni. 16. Warunki zmiany umowy: Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru oferty przy uwzględnieniu poniższych zapisów: a) Zmiana postanowień umowy może być dokonana przez obie strony w formie pisemnej w drodze aneksu; 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie w przypadku: a) gdy nie wpłynie żadna oferta w terminie wyznaczonym na składanie ofert, b) gdy wszystkie oferty zostaną odrzucone, c) gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu Zapytania ofertowego, d) gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie przedmiotu Zapytania ofertowego nie leży w interesie Zamawiającego 18. Zamawiający zastrzega sobie odstąpienie od wyboru oferty gdy ceny ofertowe odbiegać będą od cen rynkowych. 19. Jeżeli w postępowaniu wpłyną dwie lub więcej ofert z jednakową ceną, Zamawiający może poprosić o złożenie ofert dodatkowych, przy czym nie mogą one być wyższe od ofert pierwotnych. Kontakt: Osoba z Gminy Waśniów uprawniona do kontaktu: a) procedura przetargowa: Anna Rybka-Pocheć - Inspektor Urzędu Gminy w Waśniowie, Referat Techniczny pokój nr 14, tel. (41) 2646026 wew. 49, b) zakres przedmiotu zamówienia: Buczkowski Jerzy - Inspektor Urzędu Gminy w Waśniowie, Referat Techniczny pokój nr 12, tel. (41) 264645. |
© eurobudowa.pl 2004-2024