Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4974z ostatnich 7 dni
14215z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

PRZEBUDOWA, MODERNIZACJA I ADAPTACJA ZAPLECZA GOSPODARCZO-KUCHENNEGO

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

PRZEBUDOWA, MODERNIZACJA I ADAPTACJA ZAPLECZA GOSPODARCZO-KUCHENNEGO

Data zamieszczenia: 2024-11-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Opactwo św. Wojciecha Mniszek Benedyktynek w Staniątkach
Staniątki 299
30-005 Niepołomice
powiat: wielicki
Telefon: 12 281 80 58
Województwo: małopolskie
Miasto: Niepołomice
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 12 281 80 5
Termin składania ofert: 2024-12-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert w postępowaniu pn. PRZEBUDOWA, MODERNIZACJA I ADAPTACJA ZAPLECZA GOSPODARCZO-KUCHENNEGO W ZESPOLE KLASZTORNYM OPACTWA MNISZEK BENEDYKTYNEK W STANIĄTKACH

Zaproszenie

do składania ofert w postępowaniu pn. PRZEBUDOWA, MODERNIZACJA I ADAPTACJA ZAPLECZA GOSPODARCZO-KUCHENNEGO W ZESPOLE KLASZTORNYM OPACTWA MNISZEK BENEDYKTYNEK W STANIĄTKACH

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie prac budowlanych mających na celu przebudowę, modernizację i adaptację zaplecza gospodarczo-kuchennego w zespole klasztornym Opactwa Mniszek Benedyktynek W Staniątkach

Prace należy przeprowadzić zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.

Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

Wykonawca musi zaoferować 36 miesięczny okresu gwarancji na wykonane prace, liczony od daty odbioru końcowego.
Wykonywane prace podlegały będą kontroli ze strony Zamawiającego oraz nadzoru konserwatorskiego wyznaczonego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Ze względu na niejednolitość stanu zachowania obiektu, lokalizację miejsca prowadzenia prac oraz charakter obiektu, Wykonawcy zobowiązani są do wzięcia udziału w wizji lokalnej przed złożeniem oferty, pod rygorem odrzucenia oferty. Wizje lokalną zaplanowano na dzień 27 listopada 2024 między godziną 9:00-10:00. W toku wizji uczestniczące w niej osoby winny wpisać na listę obecności swoje imię i nazwisko oraz to jakiego Wykonawcę reprezentują. Oferta złożona przez Wykonawcę niewidniejącego na liście obecności (którego przedstawiciel nie przeprowadził wizji), zostanie odrzucona.

CPV: 45453000-7, 45400000-1, 45300000-0, 71220000-6

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod adresem Opactwo św. Wojciecha Mniszek Benedyktynek w Staniątkach

Staniątki 299, 30-005 Niepołomice, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 grudnia 2024 r., do godz. 15:00. O zachowaniu terminu decyduje moment wpłynięcia oferty do siedziby Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany:

Dla opracowania dokumentacji projektowej:

sporządzenie dokumentacji projektowej - w terminie 90 dni od dnia zawarcia umowy,

Złożenie kompletnego wniosku, o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę - w terminie 7 dni od dnia odebrania przez Zamawiającego dokumentacji projektowej

Czynności w toku procedury administracyjnej - zgodnie z przepisami prawa i wytycznymi urzędu;

Dla wykonania robót budowlanych - w terminie do dnia 31 grudnia 2025.

Wymagania:
Zamawiający jest kościelną osobą prawną działającą na podstawie ustawy z dnia 17 maja 1989 r. o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej.
Zamawiający wpisany jest do rejestru wewnętrznego Kurii Metropolitalnej w Krakowie.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Niniejsze postępowanie jest prowadzone w postaci przetargu, o którym mowa w art. 701 - 705 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1610 z późn. zm.), mającego na celu doprowadzenie do zawarcia umowy z wykonawcą, ocenianym zgodnie z kryteriami oceny określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

W niniejszym postepowaniu nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2023.1605, 1720).

Oferty składane pisemnie winny być złożone w zamkniętym, nieprzeźroczystym opakowaniu oznaczonym w sposób gwarantujący nienaruszalność. Koperta powinna być oznaczona:

,,Oferta w postępowaniu pn. PRZEBUDOWA, MODERNIZACJA I ADAPTACJA ZAPLECZA GOSPODARCZO-KUCHENNEGO W ZESPOLE KLASZTORNYM OPACTWA MNISZEK BENEDYKTYNEK W STANIĄTKACH".

Nie otwierać przed: 17 grudnia 2024 r, godz. 15:00.
Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. Zamawiający dokona otwarcia ofert niezwłocznie po upływie terminu na ich składanie. Informacje o złożonych ofertach, ze wskazaniem nazwy Wykonawcy i ceny oferty, zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego w dniu ich otwarcia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.

Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
WARUNKI UDZIAŁU:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj.:

w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej

2 roboty budowlane obejmujące remont obiektu zabytkowego z pracami konserwatorskimi o łącznej wartości prac nie mniejszej niż 1 000 000 PLN brutto

- każda z ww. robót musi być wykonana w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków.

Ocena spełniania warunku określonego w ust.1 pkt 1) prowadzona będzie w oparciu o wykaz robót wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót i prac, według kryterium spełnia/nie spełnia.

dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
tj. skierują do wykonania zamówienia co najmniej:

jedną osobę mającą pełnić funkcję kierownika prac konserwatorskich, która:

spełnia warunki określone w art. 37 a Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;

posiada doświadczenie polegające na co najmniej dwukrotnym kierowaniu pracami konserwatorskimi, przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków;

jedną osobę mającą pełnić funkcję kierownika budowy, która:

posiada doświadczenie określone w art. 37 c Ustawy o ochronie zabytków
i opiece nad zabytkami;

posiada odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;

posiada doświadczenie w pełnieniu co najmniej 2 krotnym pełnieniu funkcji kierownika budowy prowadzonej w zabytku wpisanym do rejestru zabytków .

Przez pojęcie odpowiednich uprawnień budowlanych, Zamawiający rozumie wszelkie ważne uprawnienia budowlane, upoważniające do pełnienia ww. samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, przy pracach rodzaju jak określonego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, wydane na podstawie Ustawy Prawo budowlane lub uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy
o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220).

Ocena spełniania warunku określonego w ust.1 pkt 2) prowadzona będzie w oparciu
o wykaz osób skierowanych do wykonania zamówienia, wraz z dołączonymi dokumentami zawierający informacje o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu poszczególnych osób, według kryterium spełnia/nie spełnia.

Znajdują się w odpowiedniej sytuacji finansowej, pozwalającej na sfinansowanie zamówienia do terminu odbioru i zapłaty za wykonane prace, tj. dysponują kwotą nie mniejszą niż 500 000,00 PLN;

Weryfikacja spełniania ww. warunku, będzie prowadzona w oparciu o dołączone do oferty dokumenty potwierdzające dysponowanie ww. środkami (informacja z banku
o zdolności kredytowej lub posiadanych środkach), według kryterium spełnia/nie spełnia

Z postępowania wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 108 i art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, oraz na podstawie 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

Zamawiający zastrzega dla oferty formę pisemną pod rygorem nieważności.

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającej odpowiednie pełnomocnictwo, na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.

Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. W celu obliczenia ceny oferty Wykonawcy winni wskazać odrębne kwoty wynagrodzenia dla wykonania dokumentacji projektowej (nie więcej niż 5% ceny oferty) oraz wykonania robót budowlanych.

Wszystkie dokumenty załączone do oferty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Do oferty należy dołączyć:

dokumenty potwierdzające umocowanie osoby składającej ofertę do reprezentowania Wykonawcy, np. wyciąg z KRS dla podmiotów zbiorowych, pełnomocnictwo itp.

wykaz robót, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których prace zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te prace zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt a. niniejszego Zaproszenia. Wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 4 do Zaproszenia;

wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt b. niniejszego zaproszenia. Formularz wykazu osób stanowi Załącznik nr 5 do zaproszenia;

UWAGA! z uwagi na fakt, że informacje zawarte w wyodrębnionej części formularza wykazu osób, będą służyć do oceny oferty, Zamawiający nie dopuszcza uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty w tym zakresie. Wykonawcy są zobowiązani do dochowania należytej staranności przy wypełnianiu oferty i dołączaniu dokumentów;

informacja z banku o zdolności kredytowej lub posiadanych środkach w celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej, wystawiona nie wcześniej niż w przeciągu ostatnich 30 dni;

kopie uprawnień lub dyplomów, niezbędnych do wykazania warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do osób kierowanych do wykonania zamówienia (Rozdział VI ust. 1 lit. b) Zaproszenia;

kosztorys ofertowy, przygotowany zgodnie z wymogami ust. 3. powyżej.

Zamawiający przewiduje możliwość poprawienia oczywistych omyłek w treści oferty, uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty wyłącznie na wezwanie Zamawiającego skierowane do danego Wykonawcy. Poprawki, uzupełnienie lub wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji treści oferty. Możliwość ewentualnego poprawiania, uzupełniania lub wyjaśniania treści ofert stosowana będzie jednokrotnie w przypadku poszczególnych braków (w przypadku braku uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty na pierwsze wezwanie Zamawiającego, Wykonawca nie będzie mógł podjąć tych czynności w stosunku do zakresu objętego wezwaniem Zamawiającego).

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących treści złożonych oświadczeń i dokumentów.

KRYTERIA OCENY OFERT:

Cena oferty brutto - 100 %;

Doświadczenie kierownika prac konserwatorskich - 20%

Doświadczenie kierownika prac konserwatorskich - 20%

Kryterium ceny oferty brutto - ocena w tym kryterium będzie przeprowadzona wg następującego wzoru matematycznego:

P= (C min / Cb) x 60 pkt

gdzie:

P - liczba punktów za kryterium ceny

C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert

Cb - cena badanej oferty

Oferta o najniższej cenie uzyska 60 punktów, przy założeniu, że 1 pkt = 1% wagi. Pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg powyższego wzoru.

Kryterium doświadczenie kierownika prac konserwatorskich - 20 pkt.

W niniejszym kryterium Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za doświadczenie osoby mającej pełnić funkcję kierownika prac konserwatorskich, polegające na pełnieniu funkcji kierownika prac konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.

Ocenie w niniejszym kryterium podlegać będzie wyłącznie doświadczenie przekraczające wskazane w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego
w Rozdziale VI ust. 1 lit b pkt. i. ppkt 2) niniejszego zaproszenia, tj. nie będzie brał pod uwagę doświadczenia wskazanego w części I Wykazu osób.

UWAGA! z uwagi na fakt, że informacje zawarte w wyodrębnionej części II formularza wykazu osób, będą służyć do oceny oferty, Zamawiający nie dopuszcza uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty w tym zakresie. Wykonawcy są zobowiązani do dochowania należytej staranności przy wypełnianiu oferty i dołączaniu dokumentów.

Ocena w tym kryterium dokonywana będzie w oparciu o wykaz osób, składany wraz z ofertą.
W wykazie osób Wykonawcy są zobowiązani podać informację o pełnieniu przez daną osobę funkcji kierownika prac konserwatorskich wraz ze wskazaniem zabytku, przy którym kierowano pracami budowlanymi, inwestora oraz daty wykonania prac konserwatorskich. Zamawiający określa, że największym doświadczeniem branym pod uwagę, będzie 10-o krotność pełnienia ww. funkcji. W przypadku zaoferowania osoby posiadającej większe doświadczenie, do oceny przyjętych zostanie nie więcej niż 10 pierwszych wskazanych przypadków pełnienia funkcji.
W przypadku, gdyby któreś z ocenianych doświadczeń nie spełniało wymogów Zamawiającego lub z innych powodów nie nadawało się do oceny, Zamawiający nie dokona rozszerzenia badanego zakresu o kolejne przypadki, wskazane w dalszych pozycjach niż pierwszych dziesięć.
Porównywana będzie ilość doświadczenia (krotność) pełnienia ww. funkcji przez daną osobę.

Zamawiający przyzna punkty według następującego wzoru:

Pp = (Pb/Pn x 100 x W)

gdzie:

Pp - ilość punktów przyznanych danej osobie za doświadczenie

Pb - doświadczenie posiadane przez badaną osobę (krotność pełnienia funkcji kierownika prac konserwatorskich).

Pn - największe posiadane doświadczenie spośród badanych osób (największa krotność pełnienia funkcji kierownika prac konserwatorskich

W - waga 20 %

Ze względu na charakter informacji składanych w części wykazu osób p. w ramach kryterium oceny ofert ,,Doświadczenie osoby mającej pełnić funkcję kierownika prac konserwatorskich", służących do oceny ofert, Zamawiający nie będzie brał pod uwagę przy ocenie ofert doświadczenia wskazanego przez Wykonawcę w drodze uzupełnienia odnośnie tej części wykazu. Tym samym Wykonawcy są zobowiązani do zachowania szczególnej uwagi przy jego wypełnianiu - wszelkie braki lub omyłki mogą wpływać na punktację oferty bez możliwości ich późniejszego usunięcia.

Kryterium doświadczenie kierownika budowy - 20 pkt.

W niniejszym kryterium Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za doświadczenie osoby mającej pełnić funkcję kierownika budowy, polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy prowadzonej w zabytku wpisanym do rejestru zabytków.

Ocenie w niniejszym kryterium podlegać będzie wyłącznie doświadczenie przekraczające wskazane w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego
w Rozdziale VI ust. 1 lit b pkt. ii. ppkt 3) niniejszego zaproszenia, tj. nie będzie brał pod uwagę doświadczenia wskazanego w części I Wykazu osób.

UWAGA! z uwagi na fakt, że informacje zawarte w wyodrębnionej części II formularza wykazu osób, będą służyć do oceny oferty, Zamawiający nie dopuszcza uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty w tym zakresie. Wykonawcy są zobowiązani do dochowania należytej staranności przy wypełnianiu oferty i dołączaniu dokumentów.

Ocena w tym kryterium dokonywana będzie w oparciu o wykaz osób, składany wraz z ofertą.
W wykazie osób Wykonawcy są zobowiązani podać informację o pełnieniu przez daną osobę funkcji kierownika budowy wraz ze wskazaniem zabytku, przy którym kierowano pracami budowlanymi, inwestora oraz daty wykonania prac konserwatorskich. Zamawiający określa, że największym doświadczeniem branym pod uwagę, będzie 10-o krotność pełnienia ww. funkcji. W przypadku zaoferowania osoby posiadającej większe doświadczenie, do oceny przyjętych zostanie nie więcej niż 10 pierwszych wskazanych przypadków pełnienia funkcji.
W przypadku, gdyby któreś z ocenianych doświadczeń nie spełniało wymogów Zamawiającego lub z innych powodów nie nadawało się do oceny, Zamawiający nie dokona rozszerzenia badanego zakresu o kolejne przypadki, wskazane w dalszych pozycjach niż pierwszych dziesięć.

Porównywana będzie ilość doświadczenia (krotność) pełnienia ww. funkcji przez daną osobę.

Zamawiający przyzna punkty według następującego wzoru:

Pp = (Pb/Pn x 100 x W)

gdzie:

Pp - ilość punktów przyznanych danej osobie za doświadczenie

Pb - doświadczenie posiadane przez badaną osobę (krotność pełnienia funkcji kierownika budowy).

Pn - największe posiadane doświadczenie spośród badanych osób (największa krotność pełnienia funkcji kierownika budowy

W - waga 20 %

Ze względu na charakter informacji składanych w części wykazu osób p. w ramach kryterium oceny ofert ,,Doświadczenie osoby mającej pełnić funkcję kierownika prac konserwatorskich", służących do oceny ofert, Zamawiający nie będzie brał pod uwagę przy ocenie ofert doświadczenia wskazanego przez Wykonawcę w drodze uzupełnienia odnośnie tej części wykazu. Tym samym Wykonawcy są zobowiązani do zachowania szczególnej uwagi przy jego wypełnianiu - wszelkie braki lub omyłki mogą wpływać na punktację oferty bez możliwości ich późniejszego usunięcia.

Punkty w poszczególnych kryteriach zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszym zaproszeniu warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów.

INFORMACJE DODATKOWE:

W razie wątpliwości pytania należy kierować na adres e-mailowy: spdv.krakow@gmail.com

Zamawiający zastrzega sobie prawo do płatności faktury w terminie 30 dni od daty jej przedłożenia, z zastrzeżeniem uprzedniego uzyskania wypłaty dofinansowania, zgodnie
z postanowieniami wzoru umowy.

Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych.

Wykonawcy pozostają związani ofertą przez termin 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.

Poza przypadkami określonymi w Zaproszeniu, Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli wystąpiła przynajmniej jedna z poniższych okoliczności:

treść oferty nie odpowiada treści niniejszego zaproszenia oraz jego załączników,
w szczególności dokumentacji projektowej,

oferta została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania, lub niebiorącego udziału w obowiązkowej wizji lokalnej;

oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny i kosztu, które nie stanowią oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych,

oferta nie spełnia wymogów określonych w niniejszym zaproszeniu,

oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów prawa;

oferta przekracza środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.

Wykonawcy mogą w celu występowania w niniejszym postępowaniu tworzyć konsorcja lub polegać na zdolnościach podmiotów trzecich, udzielających im zasoby. W tym drugim przypadku Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą pisemnego zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia zasobów. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu polegających na posiadaniu wiedzy i doświadczenia, podmiot udostępniający taki zasób musi wykonywać zakres, którego warunek dotyczy jako podwykonawca.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania i tym samym odmowy zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą w przypadku nieprzyznania mu dofinansowania ze środków Rządowego Programu Odnowy Zabytków przeznaczonych na realizację prac objętych przedmiotem zamówienia.

Uwagi:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1) dalej ,,RODO" informujemy, że:

Administratorem danych osobowych jest Opactwo św. Wojciecha Mniszek Benedyktynek w Staniątkach Staniątki 299, 30-005 Niepołomice, e-mail: spdv.krakow@gmail.com

przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego
i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;,

podstawa prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO
w celu związanym z postępowaniem przetargowym prowadzonym na podstawie art. 701 - 705 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. 2018 nr 1025),

dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów,

dane osobowe Oferenta będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy,
a następnie 5 lat, od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Oferentów, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze,

w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,

osobie, której dane dotyczą przysługuje:

na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do jej danych osobowych,

na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych,

na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO,

prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, (Biuro Generalnego Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa);

osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:

w związku z art. 17 ust. 3 lit. b lub d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,

prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Wykonawcy zobowiązani są do dochowania obowiązku informacyjnego, o którym mowa
w art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w stosunku do osób, których dane osobowe przekazał Zamawiającemu w związku z udziałem w postępowaniu przetargowym.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.