wielkopolskie (Tarnowo Podgórne)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roboty budowlane |
Data zamieszczenia: | 2024-11-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
DRABEST sp. z o.o Mników 281 32-084 Mników powiat: krakowski 530 28 33 55 jgacek@drabest.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/205451 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Mników |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 530 28 33 55 |
Termin składania ofert: | 2024-12-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP REALIZACJĘ ROBÓT BUDOWLANYCH Powstaje w kontekście naboru FENG.01.01-IP.02-001/24 - WDROŻENIE WYNIKÓW PRAC B+R CELEM ZWIĘKSZENIA POTENCJAŁU PRZEDSIĘBIORSTWA DRABEST Część 1 ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP REALIZACJĘ ROBÓT BUDOWLANYCH Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiot Zamówienia: - ETAP I - zagospodarowania terenu polegającego na budowie instalacji wewnętrznych pozabudynkowych (wody, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej, oświetlenia terenu, gazu), podziemnych zbiorników na gaz płynny oraz rozbudowie wewnętrznego układu komunikacyjnego wraz z placami manewrowymi i miejscami postojowymi, oraz rozbiórka kolidującej infrastruktury technicznej (instalacji wody, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej) oraz części utwardzeń terenu na działkach nr 1466/3, 1493/3, 1494/3, 1490/1, 1489, 1488, 1487, 1486, 1485, 2104, 2105/1, 2105/2, 2107, 1523/13 obr. 0009 Mników przy Ul. Mników 281, 32-084 Morawica. - ETAP I - budowa hali magazynowo-produkcyjnej wraz z częścią socjalno-biurową; Szczegółowy zakres Przedmiotu Zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiących odpowiedni załącznik do zapytania ofertowego. Dodatkowo do zapytania dołącza się rzut w pliku pdf. Zamawiający zgadza się na wskazanie propozycji optymalizacji przyjętych rozwiązań technicznych ujętych w opisie nie mających wpływu na wydaną decyzję pozwolenia na budowę. W przypadku wystąpienia w Zapytaniu ofertowym, w opisie przedmiotu zamówienia lub w dokumentacji technicznej nazw (w tym nazwy własne, znaki towarowe), odniesień do określonego wyrobu, źródła, znaków towarowych, patentów lub specyficznego pochodzenia określenia te nie są dla wykonawcy wiążące i nie mają na celu naruszenia zasad zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasad proporcjonalności i przejrzystości, a jedynie doprecyzowanie oczekiwań jakościowych, funkcjonalnych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, spełniające minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe wskazanych. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z terenem budowy, jego otoczeniem i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i przydatne do wyceny usługi. Koszt oględzin miejsca budowy ponosi Wykonawca, nie jest to warunek konieczny. Oferta musi zawierać wszystkie niezbędne do realizacji zadania towary wraz z ich dostawami do miejsca realizacji inwestycji oraz niezbędne środki techniczne. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty kompletnego wykonania robót zgodnie ze specyfikacją z projektu budowlanego oraz innych dokumentów dołączonych do zapytania ofertowego. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z organizacją zaplecza budowy. KODY CPV Zamówienia - 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę - 45254200-4 Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów produkcyjnych ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE, SPEŁNIAJĄCE MINIMALNE PARAMETRY JAKOŚCIOWE ORAZ FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE WSKAZANE W W/W ZAKRESIE. Okres gwarancji Co najmniej 24 miesiące CPV: 45100000-8, 45254200-4 Dokument nr: 2024-783-205451 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-12-19 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-12 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat krakowski Gmina Liszki Miejscowość Mników Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-01-01 Koniec realizacji 2026-05-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis Okres realizacji zadania - od 01.01.2025 do 31.05.2026 r. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy Warunki zmiany umowy Warunki postępowania, zmiany umowy 1. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania w przypadku zaistnienia niemożliwej wcześniej do przewidzenia okoliczności prawnej, ekonomicznej, technicznej lub wystąpienia siły wyższej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności w przypadku: a) jeśli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, b) gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia, c) gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, d) Zamawiający może odrzucić ofertę również wówczas, jeżeli podana cena jest rażąco niska. Cena jest rażąco niska, w szczególności wtedy, gdy jest niższa o ponad 30 % od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty. Zawiadamiając powiadomi wykonawców o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia bez wyboru oferty, Zamawiający nie musi podawać uzasadnienia tej decyzji. 3. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Oferenta/Dostawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę. 4. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa wcześniej do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem, b) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu u mowy, c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących Przedmiotu Zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę Przedmiotu Zamówienia, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Dostawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie Dostawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy. e) ograniczenia Przedmiotu Zamówienia za odpowiednią korektą wynagrodzenia Dostawcy - w przypadku, gdy konieczność takich ograniczeń będzie wynikać z dotychczasowego przebiegu zamówienia lub z przyczyn niezależnych od Dostawcy; 5. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług podatek akcyzowy, cło, a także inne podatki przewidziane prawem, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 6. Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach: Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu punktu 4. powyżej: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego,); b) zmiana nazw stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej) teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; c) udzielenie zamówień uzupełniających wykraczających poza Przedmiot Zamówienia. 7. Na przedmiotowe postępowanie, nie przysługują żadne środki ochrony prawnej. W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Publicznego nie mają zastosowania przepisy ustawy z 29. 1.2004 - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.). 8. Wynagrodzenie za wykonanie Przedmiotu zamówienia określonego w pkt. VII. zapytania ofertowego, stanowić będzie maksymalne wynagrodzenie z tytułu należytego, terminowego i kompletnego wykonania pełnego zakresu i ilości zamówienia. Wynagrodzenie to zawiera wszystkie czynniki cenotwórcze, w tym wszelkie koszty i opłaty podczas realizacji Umowy. Podatek od towarów i usług (VAT) jest zgodny z przepisami obowiązującymi w dniu fakturowania. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Oferenci biorący udział w przetargu zobowiązani są do: - Potwierdzenia posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 18 000 000 zł (słownie: osiemnaście milionów złotych). Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności kredytowej (jednego) Wykonawcy potwierdzonej przez różne instytucje (banki). - Potwierdzenia posiadanie średniorocznego przychodu w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości co najmniej 18 000 000 zł (słownie: osiemnaście milionów złotych). O udzielenie zamówienia, objętego niniejszym Zapytaniem, mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.: - Wykonawca powinien znajdować się dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej: - Weryfikacja kryterium na podstawie dołączenia polisy OC na kwotę 12 00 000,00 zł - Dodatkowo Wykonawca zawrze na okres realizacji przedmiotu kontraktu umowę ubezpieczenia od ryzyk budowlanych (CAR/EAR) - Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia i nie zalega w opłaceniu podatków i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne; (wymagane jest dołączenie zaświadczeń w formie załączników do zapytania) Zamawiający wymaga aby zaświadczenia były nie starsze niż 2 miesiące od dnia publikacji przetargu Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Oferta powinna obejmować również spełnienie warunku wpływu na ochronę środowiska, poprzez uwzględnienie następujących cech, zgodnie z kryteriami zielonych zamówień publicznych: Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Oferent oświadcza iż w przypadku naruszenia umowy z zamawiającym, skutkującego nałożeniem korekty finansowej na zamawiającego przez podmiot udzielający wsparcia, deklaruje pomniejszenia swojego wynagrodzenia o korektę finansową wynikającą z niedochowania bądź nienależytego wykonania zamówienia po stronie dostawcy. 2. Celem zabezpieczenia jakości i terminowego wykonania Przedmiotu Umowy Generalny Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania Umowy, nieodwołalną gwarancję bankową na kwotę stanowiącą 5 % wartości wynagrodzenia umownego netto (bez podatku VAT) płatną na pierwsze żądanie, z terminem ważności do upływu 3 lat po dacie odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego (gwarancja dobrego wykonania Umowy). Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji za nieterminową realizacją jak i wady fizyczne niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Terminy rękojmi i gwarancji obliczane są od dat odbiorów każdego z elementów/etapów robót przez Zamawiającego odrębnie dla każdego z tych etapów/elementów robót. 3. Poza gwarancją, o której mowa w ust. 2 powyżej, Generalny Wykonawca złoży Zamawiającemu, w celu zabezpieczenia jakości i terminowego wykonania poszczególnych elementów/etapów robót, kaucje gwarancyjne w formie nieodwołalnych gwarancji bankowych na kwotę równą 2,5 % wynagrodzenia umownego netto każda z nich, przy czym: a. pierwszą z tych gwarancji Zamawiający zwróci Generalnemu Wykonawcy, bez wezwania, w następnym dniu roboczym po dokonaniu odbioru końcowego; b. drugą z gwarancji Zamawiający zwróci Generalnemu Wykonawcy w następnym dniu roboczym po upływie miesiąca od okresu upływu gwarancji za wykonane roboty i prace Zamawiający uwzględnił w kryteriach dostępu do zamówienia, spełnienie następujących wymagań związanych ze spełnieniem warunku zielonych zamówień publicznych, dotyczących wpływu na ochronę środowiska, poprzez uwzględnienie następujących cech: - trwałość i naprawialność obiektu - oferent winien złożyć oświadczenie iż zastosowane rozwiązania na etapie budowy w okresie co najmniej 10 lat będą trwale naprawialne a dostęp do części pod kątem serwisowania obiektu, nieograniczony - Drewno zastosowanie przy robotach budowlanych powinno posiadać świadectwo legalnego pochodzenia, np. FSC Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Załączniki wymagane do dokumentacji Czytelnie wypełniony, podpisany i ostemplowany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami o: - braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym, - uprawnieniach do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - będących częścią formularza ofertowego oraz - Zaświadczenia z ZUS i US o niezaleganiu z podatkami , składkami - Polisę OC - Deklaruje zawarcie na okres realizacji przedmiotu kontraktu umowy ubezpieczenia od ryzyk budowlanych (CAR/EAR) - Dokumenty potwierdzające o Potwierdzenia posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 18 000 000 zł (słownie: osiemnaście milionów złotych).Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności kredytowej (jednego) Wykonawcy potwierdzonej przez różne instytucje (banki). o Potwierdzenia posiadanie średniorocznego przychodu w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości co najmniej 18 000 000 zł (słownie: osiemnaście milionów złotych). - W przypadku ofert składanych pocztą elektroniczną wszystkie dokumenty (formularz ofertowy, dokumenty rejestracyjne, pełnomocnictwa, oświadczenia, etc.) powinny być zeskanowane w postaci załącznika w formacie PDF. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-11-18 Data ostatniej zmiany 2024-11-18 13:45:40 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Ad. 1 - Cena: Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru: Cena oferty najtańszej ----------------------------- x 35 = liczba punktów Cena oferty badanej Czy kryterium cenowe NIE Opis Ad. 2 - Okres gwarancji: Punkty za kryterium ,,Okres gwarancji" zostaną obliczone według wzoru: Okres gwarancji oferty badanej ----------------------------- x 15 = liczba punktów Okres gwarancji serwisu najdłuższy Okres należy podać w miesiącach. Czy kryterium cenowe NIE Opis Ad. 3 - Termin realizacji zamówienia: Punkty za kryterium ,,Termin realizacji zamówienia" zostaną obliczone według wzoru: Termin realizacji najkrótszy ----------------------------- x 20 = liczba punktów Termin realizacji oferty badanej Termin realizacji należy podać w tygodniach. Czy kryterium cenowe NIE Opis Ad. 4 - Termin płatności: Punkty za kryterium ,,Termin płatności" zostaną obliczone według wzoru: Termin płatności oferty badanej ----------------------------- x 30 = liczba punktów Termin płatności najdłuższy Termin należy podać w tygodniach. Kontakt: Osoby do kontaktu Jarosław Gacek tel.: 530 28 33 55 e-mail: jgacek@drabest.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025