dolnośląskie (Polkowice)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana okien i drzwi zewnętrznych |
Data zamieszczenia: | 2024-11-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku Pogodna 63/1 15-365 Białystok powiat: Białystok 85 742-56-11 p.januszewski@zdz.bialystok.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/206406 |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Białystok |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 85 742-56-11 |
Termin składania ofert: | 2024-12-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku mieszczącego szkoły Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku" Powstaje w kontekście projektu FEPD.02.01-IZ.00-0031/23 - "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku mieszczącego szkoły Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku" Część 1 Wymiana okien i drzwi zewnętrznych w budynku Szkoły ZDZ Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Wymiana okien i drzwi zewnętrznych w budynku Szkoły ZDZ Białystok. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 4 do Zapytania ofertowego. Przedmiot zamówienia: I. Demontaż starych i montaż nowych okien - Demontaż starych okien i ich utylizacja - Montaż nowych okien: - przygotowanie otworu okiennego pod montaż nowych okien - oczyszczenie otworów okiennych - osadzenie ościeżnic - montaż skrzydeł i klamek oraz ich regulacja (dodatkowa regulacja po roku od montażu) - wszystkie okna muszą posiadać możliwość napływu powietrza zewnętrznego w ilości niezbędnej przez urządzenia nawiewne umieszczone w oknach lub innych częściach przegród zewnętrznych o niskim współczynniku U, spełniającym obecnie obowiązujące wymagania ochrony cieplnej, które obowiązują od 31 grudnia 2020r.: (Uc max. <= 0,90W/(m2K) przy ti >= 16°C). Sposób sterowania nawiewnika: automatyczny - montaż nawiewników higrosterowanych o umiarkowanym przepływie powietrza od 4,2 do 31,8 m3/h @ 10 Pa, umiarkowanie tłumiących hałas (min. 34 dB) lub o równoważnych parametrach. Kolor nawiewników: biały. - uszczelnienie okien z wykorzystaniem dobrej jakościowo pianki poliuretanowej - uzupełnienie ubytków tynkiem grubowarstwowym - 2-krotne szpachlowanie ubytków gładzią szpachlową / gipsową białą - 2-krotne malowanie ubytków białą farbą emulsyjną - uszczelnienie styków za pomocą masy silikonowej białej, w razie potrzeby w przypadku wystąpienia większej niż 3 mm przerwy między parapetem a oknem również montaż listwy maskującej Wymagania w odniesieniu do okien: - Współczynnik przenikania ciepła dla okien Uc max. <= 0,9 W/m2K - Wszystkie okna muszą posiadać możliwość napływu powietrza zewnętrznego w ilości niezbędnej przez urządzenia nawiewne umieszczone w oknach lub innych częściach przegród zewnętrznych o niskim współczynniku U, spełniającym obecnie obowiązujące wymagania ochrony cieplnej, które obowiązują od 31 grudnia 2020r.: (Uc max. <= 0,90W/(m2K) przy ti >= 16°C). - Kolor okien: biały (jedno okno brązowe) - Listwy połączeniowe długości 170 cm w liczbie 138 sztuk - Okna trzy-szybowe - Łączna powierzchnia okien ? 497,24 m2 II. Demontaż i montaż drzwi zewnętrznych: łączna powierzchnia drzwi Nr 1, Nr 2, Nr 3 ? 12,20 m2 - Demontaż starych drzwi i ich utylizacja - Montaż nowych drzwi: - przygotowanie otworu drzwiowego pod montaż nowych drzwi - oczyszczenie otworów drzwiowych - osadzenie ościeżnic - montaż drzwi i ich regulacja (dodatkowa regulacja po roku od montażu) - wszystkie drzwi muszą być fabrycznie nowe, o współczynniku przenikania ciepła spełniającym obecnie obowiązujące wymagania ochrony cieplnej, które obowiązują od 31 grudnia 2020r.: (Uc max. <= 1,30W/(m2K). Kolor drzwi: ciemnobrązowy - uszczelnienie drzwi z wykorzystaniem dobrej jakościowo pianki poliuretanowej - uzupełnienie ubytków tynkiem grubowarstwowym - 2-krotne szpachlowanie ubytków gładzią szpachlową / gipsową brązową - 2-krotne malowanie ubytków brązową farbą emulsyjną - uszczelnienie styków za pomocą masy silikonowej brązowej, w razie potrzeby w przypadku wystąpienia większej niż 3 mm przerwy również montaż listew maskujących Właściwości drzwi wejściowych zewnętrznych aluminiowych Nr 1 wraz z ramą o wymiarach 260 cm x 274 cm: - współczynnik przenikania ciepła dla drzwi wejściowych Uc max. <= 1,3 W/m2K, - kolor ciemnobrązowy, - pochwyty z obu stron, - samozamykacz, - 2 zamki, - drzwi otwierane na zewnątrz - lewe, - tzw. ,,szkło bezpieczne", Właściwości drzwi wejściowych zewnętrznych aluminiowych Nr 2 wraz z ramą o wymiarach 100 cm x 274 cm: - współczynnik przenikania ciepła dla drzwi wejściowych Uc max. <= 1,3 W/m2K, - kolor ciemnobrązowy, - pochwyty z obu stron, - samozamykacz, - 2 zamki, - drzwi otwierane na zewnątrz - lewe, - tzw. ,,szkło bezpieczne", Właściwości drzwi wejściowych zewnętrznych aluminiowych Nr 3 wraz z ramą o wymiarach 100 cm x 274 cm: - współczynnik przenikania ciepła dla drzwi wejściowych Uc max. <= 1,3 W/m2K, - kolor ciemnobrązowy, - pochwyty z obu stron, - samozamykacz, - 2 zamki, - drzwi otwierane na zewnątrz - lewe, - tzw. ,,szkło bezpieczne", Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z terenem budowy, jego otoczeniem i pozyskaniem dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i przydatne do wyceny usługi, szczególnie w zakresie wymiaru poszczególnych okien i drzwi. Koszt oględzin miejsca budowy ponosi Wykonawca. CPV: 44221000-5, 44221100-6, 45000000-7, 45400000-1, 45421130-4, 45421132-8 Dokument nr: 2024-8593-206406, 1/ 2024/ZDZ/Białystok Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-12-10 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podlaskie Powiat Białystok Gmina Białystok Miejscowość Białystok Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-01-01 Koniec realizacji 2025-01-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis Podpisanie umowy z Wykonawcą Etap 2 Początek realizacji 2025-06-09 Koniec realizacji 2025-08-23 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis Realizacja przedmiotu zamówienia Etap 3 Początek realizacji 2025-09-01 Koniec realizacji 2025-09-30 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Płatność końcowa Wymagania: Oferta musi zawierać wszystkie niezbędne do realizacji zadania towary wraz z ich dostawami do miejsca realizacji inwestycji oraz niezbędne środki techniczne. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty kompletnego wykonania robót. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z organizacją zaplecza budowy, demontażu okien istniejących i ich utylizacji. Okres gwarancji 24 Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania w przypadku zaistnienia niemożliwej wcześniej do przewidzenia okoliczności prawnej, ekonomicznej, technicznej lub wystąpienia siły wyższej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności w przypadku: a) jeśli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, b) gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia, c) gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, d) Zamawiający może odrzucić ofertę również wówczas, jeżeli podana cena jest rażąco niska. Cena jest rażąco niska, w szczególności wtedy, gdy jest niższa o ponad 30 % od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty. Zawiadamiając powiadomi wykonawców o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia bez wyboru oferty, Zamawiający nie musi podawać uzasadnienia tej decyzji. 3. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Oferenta/Dostawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę. 4. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy - np. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu; b) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia wynikające ze zmian we wniosku o dofinansowanie; c) wystąpienia siły wyższej - jako ,,siły wyższe" uznaje się klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron (,,siła wyższa" - to zdarzenie (a) zewnętrzne, (b) niemożliwe lub prawie niemożliwe do przewidzenia, (c) którego skutkom nie można zapobiec); d) zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa wcześniej do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem, e) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, f) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, g) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących Przedmiotu Zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę Przedmiotu Zamówienia, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Dostawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie Dostawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy. h) ograniczenia Przedmiotu Zamówienia za odpowiednią korektą wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku, gdy konieczność takich ograniczeń będzie wynikać z dotychczasowego przebiegu zamówienia lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; i) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia. j) konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji - w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia; 5. Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach: Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu punktu 4. powyżej: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego,); b) zmiana nazw stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej) teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; c) udzielenie zamówień uzupełniających wykraczających poza Przedmiot Zamówienia. 6. Na przedmiotowe postępowanie, nie przysługują żadne środki ochrony prawnej. W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Publicznego nie mają zastosowania przepisy ustawy z 29. 1.2004 - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.). 7. Wynagrodzenie za wykonanie Przedmiotu zamówienia, stanowić będzie maksymalne wynagrodzenie z tytułu należytego, terminowego i kompletnego wykonania pełnego zakresu i ilości zamówienia. Wynagrodzenie to zawiera wszystkie czynniki cenotwórcze, w tym wszelkie koszty i opłaty podczas realizacji Umowy. Podatek od towarów i usług (VAT) jest zgodny z przepisami obowiązującymi w dniu fakturowania. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Wykonawca: - musi posiadać możliwości i niezbędne zasoby do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z prawodawstwem krajowym; - musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - nie może znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej mogącej budzić wątpliwości co do możliwości prawidłowego wykonania zamówienia, nie wszczęto wobec mnie postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono upadłości; nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne; - zobowiązuje się nie powierzać wykonania części lub całości zadań określonych w zapytaniu osobom trzecim bez zgody i wiedzy Zamawiającego; - posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Typ Potencjał techniczny Opis Wykonawca: - musi posiadać możliwości i niezbędne zasoby do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z prawodawstwem krajowym; - musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - nie może znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej mogącej budzić wątpliwości co do możliwości prawidłowego wykonania zamówienia, nie wszczęto wobec mnie postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono upadłości; nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne; - zobowiązuje się nie powierzać wykonania części lub całości zadań określonych w zapytaniu osobom trzecim bez zgody i wiedzy Zamawiającego; - posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, - pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych; Wykonawca nie podlegam wykluczeniu, o którym mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13.04.2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-11-25 Data ostatniej zmiany 2024-11-25 14:55:09 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Ad. 1 - Cena: Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru: Cena brutto oferty najtańszej ------------------------------------------ x 75 = liczba punktów Cena brutto oferty badanej W ramach tego kryterium będą przyznawane punkty od 0 do 75. Max. ilość punktów 75. Czy kryterium cenowe NIE Opis Ad. 2 - Okres gwarancji: Min. okres gwarancji wynosi 24 m-ce. Punkty za kryterium ,,Okres gwarancji" zostaną obliczone według wzoru: Okres gwarancji/serwisu oferty badanej / Okres gwarancji/serwisu najdłuższy x 15 = liczba punktów Okres należy podać w miesiącach. Max. ilość punktów 15. Czy kryterium cenowe NIE Opis Ad. 3 - Termin realizacji zamówienia: W kryterium ,,Termin realizacji zamówienia" należy wskazać jeden z możliwych terminów realizacji zamówienia: - 09.06.2025-09.08.2025 (61 dni) - 10 pkt - 09.06.2025-16.08.2025 (68 dni) - 5 pkt - 09.06.2025-23.08.2025 (75 dni) - 0 pkt Max. ilość punktów 10. Kontakt: Osoby do kontaktu Piotr Januszewski tel.: 85 742-56-11 e-mail: p.januszewski@zdz.bialystok.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025