dolnośląskie (Głuszyca)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roboty konserwacyjne dla prawidłowej eksploatacji instalacji i urządzeń elektrycznych |
Data zamieszczenia: | 2024-11-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Tomaszowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczonąodpowiedzialnością ul. Majowa 15 97-200 Tomaszów Mazowiecki powiat: tomaszowski (mazowiecki) Tel.: +48 44 724-64-20 ttbsprzetargi@ttbs.com.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Tomaszów Mazowiecki |
Wadium: | nie jest wymagane |
Nr telefonu: | Tel.: +48 44 724-64- |
Termin składania ofert: | 2024-12-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza w imieniu Wspólnot Mieszkaniowych, o których mowa w załączniku nr 1 do umowy, do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, pod nazwą: Roboty konserwacyjne dla prawidłowej eksploatacji instalacji i urządzeń elektrycznych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Sp. z o.o. 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest w szczególności świadczenie usług w zakresie: a) wymiana lamp, b) wykonanie wewnętrznej linii zasilającej WLZ, c) wykonanie złącza kablowego, d) konserwacja instalacji elektrycznych, e) pogotowie awaryjne i inne niezbędne prace elektryczne. 2) Szczegółowy opis usług zawiera załącznik nr 2 do umowy. 3) Sposób realizacji, w tym czas reakcji określa wzór umowy załączony do ogłoszenia. 3) Otwarcie ofert: 7) 8)Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.12.2024 r. o godz. 16.30. Składanie ofert: 2) Wykonawca składa w ramach ,,oferty": - formularza oferty; - formularza cenowego; - pełnomocnictwa do występowania w imieniu wykonawcy (jeżeli dotyczy). 3)Adres, na który należy przesłać ofertę: ttbsprzetargi@ttbs.com.pl 4)Termin złożenia oferty do dnia 03.12.2024 r. do godz. 16.00 (decyduje data wpływu na pocztę elektroniczną zamawiającego). Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie nie wcześniej niż od 01.01.2025 r. - 31.12.2025 Wymagania: 4)Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym i we wzorze umowy. 5)Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z warunkami zamówienia określonymi w ogłoszeniu i załącznikach. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej i rozpoznanie wszelkich ryzyk związanych z realizacją zamówienia. 2. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej: Kryterium oceny ofert jest cena o wadze - 100,00% , 1%=1 pkt Cena = (Cena najniższa z badanych/Cena badanej oferty) x 100 Cenę oferty oblicza się zgodnie z wymogami formularza cenowego.3. Warunki udziału w postępowaniu i ich opis Nie ustanowiono warunków udziału. 4. Dokumenty na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Nie dotyczy. 5. Opis sposobu porozumiewania się zamawiającego z wykonawcą. 1) 2) Komunikacja między zamawiającym a wykonawcą, w tym składanie ofert, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Wykonawca w trakcie postępowania może zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie lub z innym zapytaniem wyłącznie za pośrednictwem adresu ttbsprzetargi@ttbs.com.pl 6. Podmioty występujące wspólnie. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2) W przypadku spółki cywilnej zaleca się załączenie do oferty umowy/uchwały wspólników regulującej zasady reprezentacji, w przypadku gdy oferty nie składają wszyscy wspólnicy w reprezentacji łącznej (tj. nie podpisują się wszyscy na ofercie) albo oddzielne ustanowienie pełnomocnika. 3) Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu - w formie konsorcjum, zobowiązani są, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4) Pełnomocnictwo załączane do oferty powinno zawierać określenie postępowania, oznaczenie wykonawców występujących wspólnie, określenie pełnomocnika, określenie zakresu umocowania. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. 5) Dokumenty, formularze i oświadczenia załączane do oferty winny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika albo w przypadku spółki cywilnej przez umocowanego wspólnika spółki cywilnej lub wszystkie podmioty/ osoby fizyczne składające wspólnie ofertę. 6) Korespondencja będzie prowadzona z ustanowionym pełnomocnikiem. 7) Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna. 8) Wykonawca/Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są wskazać w formularzu oferty dokładną nazwę/nazwy wszystkich podmiotów składających ofertę jak również ich NIP i REGON. Powyższe informacje umożliwią zamawiającemu weryfikację, czy osoby podpisujące ofertę lub udzielające pełnomocnictwa posiadają uprawnienia do reprezentowania Wykonawcy.7. Podwykonawstwo Wykonawca może realizować zamówienie przy udziale podwykonawców, pod warunkiem uprzedniego poinformowania zamawiającego. 8. Informacja o miejscu oraz terminie składania i otwarcia ofert. 1) Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej zgodnie z wyborem: a) podpisem zaufanym, b) podpisem osobistym, c) podpisem kwalifikowanym, lub d) przesłać jej zeskanowaną kopię (wersja papierowa podpisana a następnie zeskanowana lub zdjęcie). 5)W tytule wiadomości mailowej wpisać: ,,Oferta dot. Konserwacje elektryczne - wspólnoty". 6)Ofertę złożoną po terminie zamawiający odrzuca. Przed dokonaniem przez zamawiającego wyboru oferty, dopuszcza się możliwość negocjowania z wykonawcami, którzy złożyli ofertę, obniżenia wynagrodzenia w celu uzyskania możliwie jak najniższej ceny. 9. Informacje o wniesieniu wadium i zabezpieczeniu należytego wykonania umowy. 1) Zamawiający nie wymaga wadium. 2) Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Sposób rozliczeń.1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8) Za wykonanie przedmiotu umowy zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie kosztorysowe na podstawie wyceny poszczególnych prac i usług wycenionych w formularzu cenowym załączonym do oferty. Wynagrodzenie, jakie otrzyma wykonawca nie przekroczy wysokości środków zarezerwowanych na ten cel w budżecie Zamawiającego, tj. kwoty 50 739,00 złotych. Materiały użyte do wykonania usług objętych umową rozliczane będą zgodnie ze średnimi cenami materiałów publikowanych przez SEKOCENBUD w Informacji kwartalnej o cenach czynników produkcji. W przypadku, gdy rzeczywiste ceny netto materiałów będą wyższe o min. 25% od średnich cen zamieszczonych w SEKOCENBUD, Strony - na wniosek Wykonawcy - mogą ustalić rozliczenie po aktualnej rzeczywistej cenie rynkowej, co nie może prowadzić do zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w ust. 1.Wykonawca ponosi wszelkie ryzyko związane z określeniem cen jednostkowych. Płatność nastąpi w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia doręczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej przez wykonawcę faktury. Podstawą do wystawienia faktury częściowej/ końcowej jest protokół odbioru przedmiotu umowy potwierdzający prawidłowe jej wykonanie. Należność zostanie uregulowana na nr rachunku wskazany w ofercie. Dniem płatności jest dzień wydania przez zamawiającego polecenia zapłaty do banku, w którym prowadzony jest rachunek zamawiającego. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia, odbioru i zapłaty wynagrodzenia określa wzór umowy. 12. Rozstrzygnięcie postępowania. Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty informuje jednocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty o ofercie najkorzystniejszej, odrzuceniu ofert, planowanym terminie zawarcia umowy. 2) O unieważnieniu postępowania zamawiający zawiadamia wszystkich wykonawców, którzy: ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert, złożyli oferty - w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert. 3) Informacje, o których mowa w pkt 1 i 2 zamieszczane są również na stronie internetowej zamawiającego. 4) Jeżeli wykonawca uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców albo unieważnić postępowanie. 5) Zamawiający (Wspólnota Mieszkaniowa) lub Pełnomocnik zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania umowy lub do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny. 1) 13. Informacja o możliwości wniesienia do zamawiającego środka ochrony prawnej.1) Wykonawca może wnieść do zamawiającego środek ochrony prawnej zwany sprzeciwem na czynność podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechanie czynności, do której zamawiający był zobowiązany. 2) Sprzeciw przysługuje wyłącznie wykonawcy, który wykaże, że ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia. 3) Sprzeciw powinien wskazywać czynność zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z ogłoszeniem o zamówieniu/zapytaniem, obowiązującymi przepisami prawa lub czynność zaniechaną, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające jego wniesienie. 4) Sprzeciw wnosi się w terminie 2 dni od dnia w którym wykonawca mógł przy dołożeniu należytej staranności powziąć informację o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 5) Po upływie terminu, o którym mowa w ust. 4 zamawiający może rozpoznać sprzeciw lub pozostawić bez rozpoznania. 6) W przypadku uznania zasadności sprzeciwu zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym wykonawców w sposób przewidziany w niniejszym Regulaminie. 14. Postanowienia umowne albo wzór umowy. 1. Wszelkie postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy, która stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia. 2. Zamawiający zawiera umowę z wybranym wykonawcą w terminie nie krótszym niż 2 dni od dnia przesłania informacji, o wyborze najkorzystniejszej oferty. 3. Zamawiający może zawrzeć umowę niezwłocznie, jeżeli wpłynęła tylko jedna oferta. 4. W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. Uwagi: 15. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Tomaszowskie TBS Spółka z o.o., ul. Majowa 15, 97-200 Tomaszów Maz. oraz dana Wspólnota Mieszkaniowa. 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Tomaszowskim TBS Sp. z o.o. jest Pan Emil Girtler, kontakt: tel.: 44/724-64-20, email: e.girtler@ttbs.com.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, 5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,? związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 8. Zamawiający może wymagać od wykonawcy zawarcia umowy powierzenia danych. |
© eurobudowa.pl 2004-2024