Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5228z ostatnich 7 dni
23640z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Roboty konserwacyjne dla prawidłowej eksploatacji instalacji i urządzeń elektrycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty konserwacyjne dla prawidłowej eksploatacji instalacji i urządzeń elektrycznych

Data zamieszczenia: 2024-11-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Tomaszowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczonąodpowiedzialnością
ul. Majowa 15
97-200 Tomaszów Mazowiecki
powiat: tomaszowski (mazowiecki)
Tel.: +48 44 724-64-20
ttbsprzetargi@ttbs.com.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Tomaszów Mazowiecki
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: Tel.: +48 44 724-64-
Termin składania ofert: 2024-12-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza w imieniu Wspólnot Mieszkaniowych, o których mowa w
załączniku nr 1 do umowy, do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, pod
nazwą:
Roboty konserwacyjne dla prawidłowej eksploatacji instalacji i urządzeń
elektrycznych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez
Tomaszowskie TBS Sp. z o.o.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1)
Przedmiotem zamówienia jest w szczególności świadczenie usług w zakresie:
a)
wymiana lamp,
b)
wykonanie wewnętrznej linii zasilającej WLZ,
c)
wykonanie złącza kablowego,
d)
konserwacja instalacji elektrycznych,
e)
pogotowie awaryjne i inne niezbędne prace elektryczne.
2) Szczegółowy opis usług zawiera załącznik nr 2 do umowy.
3) Sposób realizacji, w tym czas reakcji określa wzór umowy załączony do ogłoszenia.
3)

Otwarcie ofert: 7)
8)Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.12.2024 r. o godz. 16.30.

Składanie ofert:
2)
Wykonawca składa w ramach ,,oferty":
- formularza oferty;
- formularza cenowego;
- pełnomocnictwa do występowania w imieniu wykonawcy (jeżeli dotyczy).
3)Adres, na który należy przesłać ofertę: ttbsprzetargi@ttbs.com.pl
4)Termin złożenia oferty do dnia 03.12.2024 r. do godz. 16.00 (decyduje data
wpływu na pocztę elektroniczną zamawiającego).

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie nie wcześniej niż
od 01.01.2025 r. - 31.12.2025

Wymagania:
4)Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym
i we wzorze umowy.
5)Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z warunkami
zamówienia określonymi w ogłoszeniu i załącznikach. Zamawiający zaleca odbycie
wizji lokalnej i rozpoznanie wszelkich ryzyk związanych z realizacją zamówienia.
2. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
najkorzystniejszej:
Kryterium oceny ofert jest cena o wadze - 100,00% , 1%=1 pkt
Cena = (Cena najniższa z badanych/Cena badanej oferty) x 100
Cenę oferty oblicza się zgodnie z wymogami formularza cenowego.3. Warunki udziału w postępowaniu i ich opis
Nie ustanowiono warunków udziału.
4. Dokumenty na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu
Nie dotyczy.
5. Opis sposobu porozumiewania się zamawiającego z wykonawcą.
1)
2)
Komunikacja między zamawiającym a wykonawcą, w tym składanie ofert, odbywa się
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Wykonawca w trakcie postępowania może zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie lub
z innym zapytaniem wyłącznie za pośrednictwem adresu ttbsprzetargi@ttbs.com.pl
6. Podmioty występujące wspólnie.
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.
2) W przypadku spółki cywilnej zaleca się załączenie do oferty umowy/uchwały
wspólników regulującej zasady reprezentacji, w przypadku gdy oferty nie składają
wszyscy wspólnicy w reprezentacji łącznej (tj. nie podpisują się wszyscy na ofercie)
albo oddzielne ustanowienie pełnomocnika.
3) Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu - w formie konsorcjum,
zobowiązani są, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy.
4) Pełnomocnictwo załączane do oferty powinno zawierać określenie postępowania,
oznaczenie wykonawców występujących wspólnie, określenie pełnomocnika,
określenie zakresu umocowania. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale
lub kopii potwierdzonej przez notariusza.
5) Dokumenty, formularze i oświadczenia załączane do oferty winny być podpisane przez
ustanowionego pełnomocnika albo w przypadku spółki cywilnej przez umocowanego
wspólnika spółki cywilnej lub wszystkie podmioty/ osoby fizyczne składające wspólnie
ofertę.
6) Korespondencja będzie prowadzona z ustanowionym pełnomocnikiem.
7) Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za
prawidłową realizację zamówienia. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności
solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od
wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna.
8) Wykonawca/Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna)
zobowiązani są wskazać w formularzu oferty dokładną nazwę/nazwy wszystkich
podmiotów składających ofertę jak również ich NIP i REGON. Powyższe informacje
umożliwią zamawiającemu weryfikację, czy osoby podpisujące ofertę lub udzielające
pełnomocnictwa posiadają uprawnienia do reprezentowania Wykonawcy.7. Podwykonawstwo
Wykonawca może realizować zamówienie przy udziale podwykonawców, pod warunkiem
uprzedniego poinformowania zamawiającego.
8. Informacja o miejscu oraz terminie składania i otwarcia ofert.
1)
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
zgodnie z wyborem:
a)
podpisem zaufanym,
b)
podpisem osobistym,
c)
podpisem kwalifikowanym,
lub
d)
przesłać jej zeskanowaną kopię (wersja papierowa podpisana a następnie
zeskanowana lub zdjęcie).
5)W tytule wiadomości mailowej wpisać: ,,Oferta dot. Konserwacje
elektryczne - wspólnoty".
6)Ofertę złożoną po terminie zamawiający odrzuca.
Przed dokonaniem przez zamawiającego wyboru oferty, dopuszcza się możliwość
negocjowania z wykonawcami, którzy złożyli ofertę, obniżenia wynagrodzenia
w celu uzyskania możliwie jak najniższej ceny.
9. Informacje o wniesieniu wadium i zabezpieczeniu należytego wykonania umowy.
1) Zamawiający nie wymaga wadium.
2) Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11.
Sposób rozliczeń.1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
Za wykonanie przedmiotu umowy zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie
kosztorysowe na podstawie wyceny poszczególnych prac i usług wycenionych w
formularzu cenowym załączonym do oferty.
Wynagrodzenie, jakie otrzyma wykonawca nie przekroczy wysokości środków
zarezerwowanych na ten cel w budżecie Zamawiającego, tj. kwoty 50 739,00 złotych.
Materiały użyte do wykonania usług objętych umową rozliczane będą zgodnie ze
średnimi cenami materiałów publikowanych przez SEKOCENBUD w Informacji
kwartalnej o cenach czynników produkcji. W przypadku, gdy rzeczywiste ceny netto
materiałów będą wyższe o min. 25% od średnich cen zamieszczonych w
SEKOCENBUD, Strony - na wniosek Wykonawcy - mogą ustalić rozliczenie po
aktualnej rzeczywistej cenie rynkowej, co nie może prowadzić do zmiany wysokości
wynagrodzenia określonego w ust. 1.Wykonawca ponosi wszelkie ryzyko związane z
określeniem cen jednostkowych.
Płatność nastąpi w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia doręczenia zamawiającemu
prawidłowo wystawionej przez wykonawcę faktury.
Podstawą do wystawienia faktury częściowej/ końcowej jest protokół odbioru
przedmiotu umowy potwierdzający prawidłowe jej wykonanie.
Należność zostanie uregulowana na nr rachunku wskazany w ofercie.
Dniem płatności jest dzień wydania przez zamawiającego polecenia zapłaty do banku,
w którym prowadzony jest rachunek zamawiającego.
Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia, odbioru i zapłaty
wynagrodzenia określa wzór umowy.
12.
Rozstrzygnięcie postępowania.
Zamawiający niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty informuje jednocześnie
wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty o ofercie najkorzystniejszej, odrzuceniu
ofert, planowanym terminie zawarcia umowy.
2)
O unieważnieniu postępowania zamawiający zawiadamia wszystkich wykonawców,
którzy: ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku unieważnienia
postępowania przed upływem terminu składania ofert, złożyli oferty - w przypadku
unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert.
3) Informacje, o których mowa w pkt 1 i 2 zamieszczane są również na stronie internetowej
zamawiającego.
4) Jeżeli wykonawca uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego
badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców albo
unieważnić postępowanie.
5) Zamawiający (Wspólnota Mieszkaniowa) lub Pełnomocnik zastrzega sobie prawo
odstąpienia od podpisania umowy lub do unieważnienia postępowania bez
podawania przyczyny.
1)
13. Informacja o możliwości wniesienia do zamawiającego środka ochrony prawnej.1) Wykonawca może wnieść do zamawiającego środek ochrony prawnej zwany
sprzeciwem na czynność podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub
zaniechanie czynności, do której zamawiający był zobowiązany.
2) Sprzeciw przysługuje wyłącznie wykonawcy, który wykaże, że ma lub miał interes
w uzyskaniu zamówienia.
3) Sprzeciw powinien wskazywać czynność zamawiającego, której zarzuca się
niezgodność z ogłoszeniem o zamówieniu/zapytaniem, obowiązującymi przepisami
prawa lub czynność zaniechaną, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać
żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające jego
wniesienie.
4) Sprzeciw wnosi się w terminie 2 dni od dnia w którym wykonawca mógł przy dołożeniu
należytej staranności powziąć informację o okolicznościach stanowiących podstawę
jego wniesienia.
5) Po upływie terminu, o którym mowa w ust. 4 zamawiający może rozpoznać sprzeciw
lub pozostawić bez rozpoznania.
6) W przypadku uznania zasadności sprzeciwu zamawiający powtarza czynność albo
dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym wykonawców w sposób
przewidziany w niniejszym Regulaminie.
14. Postanowienia umowne albo wzór umowy.
1. Wszelkie postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy, która stanowi załącznik
do niniejszego ogłoszenia.
2. Zamawiający zawiera umowę z wybranym wykonawcą w terminie nie krótszym
niż 2 dni od dnia przesłania informacji, o wyborze najkorzystniejszej oferty.
3. Zamawiający może zawrzeć umowę niezwłocznie, jeżeli wpłynęła tylko jedna oferta.
4. W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

Uwagi:
15.
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.,
ul. Majowa 15, 97-200 Tomaszów Maz. oraz dana Wspólnota Mieszkaniowa.
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Tomaszowskim TBS Sp. z o.o. jest Pan
Emil Girtler, kontakt: tel.: 44/724-64-20, email: e.girtler@ttbs.com.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia,
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,?
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust.
2 RODO ***;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.
c RODO.
8. Zamawiający może wymagać od wykonawcy zawarcia umowy powierzenia danych.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.