dolnośląskie (Świebodzice)
mazowieckie (Ostrołęka)
śląskie (Jastrzębie-Zdrój)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku |
Data zamieszczenia: | 2024-11-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA ŻABIA WOLA ul. Główna 3 96-321 Żabia Wola powiat: grodziski przetargi@zabiawola.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Żabia Wola |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-12-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia stanowi Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie Żabia Wola. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie 1: wykonanie robót budowlano-konserwatorskich na podstawie zaleceń pokontrolnych konserwatora zabytków zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zatwierdzoną przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Zadanie 2: sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień oraz wykonanie robót budowlano-konserwatorskich na podstawie sporządzonej i zatwierdzonej dokumentacji w zakresie remontu całego dachu (formuła zaprojektuj i wybuduj). Etap 2.1: sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień w zakresie remontu całego dachu. Etap 2.2: wykonanie robót budowlano-konserwatorskich na podstawie sporządzonej i zatwierdzonej dokumentacji w zakresie remontu całego dachu. Szczegółowe informacje na temat powyższych zadań i etapów określone zostały: a) we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SWZ, b) w dokumentacji technicznej - załącznik nr 10 do SWZ, c) w programie funkcjonalno-użytkowym - załącznik nr 11 do SWZ. CPV: 45260000-7, 45300000-0,71220000-6,45261900-3,45453000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00617432, RI.271.2.23.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-184ef08a-df86-4c36-a8cb-770127571ee7 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy UZP: https://ezamowienia.gov.pl. 2) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 3) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia (zwanej dalej ,,Platformą"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 4) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. 5) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem: RI.271.2.23.2024 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO: 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Żabia Wola, b) Inspektor ochrony danych osobowych: email: iod@zabiawola.pl tel.: 46 857 81 81. Pozostałe informacje dot. RODO znajdują się w SWZ. 2) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa i modernizacja oświetlenia energooszczędnego wraz z wykorzystaniem źródeł odnawialnych na terenie Gminy Żabia Wola, 3) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. 4) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 7) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-13 10:00 Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące Wymagania: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100). 2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. do dnia 31.10.2024 r. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Pozostałe informacje dotyczące wadium zawiera SWZ, SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.2.23.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia stanowi Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie Żabia Wola. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie 1: wykonanie robót budowlano-konserwatorskich na podstawie zaleceń pokontrolnych konserwatora zabytków zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zatwierdzoną przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Zadanie 2: sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień oraz wykonanie robót budowlano-konserwatorskich na podstawie sporządzonej i zatwierdzonej dokumentacji w zakresie remontu całego dachu (formuła zaprojektuj i wybuduj). Etap 2.1: sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień w zakresie remontu całego dachu. Etap 2.2: wykonanie robót budowlano-konserwatorskich na podstawie sporządzonej i zatwierdzonej dokumentacji w zakresie remontu całego dachu. Szczegółowe informacje na temat powyższych zadań i etapów określone zostały: a) we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SWZ, b) w dokumentacji technicznej - załącznik nr 10 do SWZ, c) w programie funkcjonalno-użytkowym - załącznik nr 11 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych do 50 % wartości zamówienia podstawowego, obejmujących wszystkie rodzaje prac zawartych w zamówieniu podstawowym. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w zakresie: 1) zdolności technicznej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na rozbudowie, przebudowie lub remoncie obiektu objętego ochroną Konserwatora Zabytków o łącznej wartości robót niemniejszej niż 750 000,00 PLN brutto (słownie: siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 brutto). 2) zdolności zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: a) dysponuje jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającą określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno --budowlanej bez ograniczeń wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz.U. z 201.9 r. poz. 1117). Osoba ta musi posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, obejmujące kierowanie - w terminie 5 lat przed terminem składania ofert-. co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na rozbudowie, przebudowie lub remoncie obiektu objętego ochroną Konserwatora Zabytków oraz spełniać wymagania, o których mowa w art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2023 r. poz. 1688 z późn. zm.). b) dysponuje jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającą określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz.682 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót www. specjalności, obejmujące kierowanie - w terminie 5 lat przed terminem składania ofert -- co najmniej jedną robotą budowlaną na rozbudowie, przebudowie lub remoncie obiektu objętego ochroną Konserwatora Zabytków oraz spełniać wymagania, o których mowa w art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2023 r. poz. 1688 z późn. zm.). c) dysponuje jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającą określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 201.9 r. poz. 831) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót www. specjalności, obejmujące kierowanie w terminie 5 lat przed terminem składania ofert-- co najmniej jedną robota budowlaną polegającą na rozbudowie, przebudowie lub remoncie obiektu objętego ochroną Konserwatora Zabytków oraz spełniać wymagania, o których mowa w art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2023 r. poz. 1688 z późn. zm.). d) dysponuje minimum jedną osobą, która pełnić będzie funkcję projektanta branży konstrukcyjno--budowlanej posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.LJ. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi posiadać doświadczenie w projektowaniu w branży konstrukcyjno-budowlanej, obejmujące wykonanie w terminie 5 lat przed terminem składania ofert, co najmniej jednej dokumentacji projektowej rozbudowy, przebudowy lub remontu obiektu objętego ochroną Konserwatora Zabytków oraz spełniać wymagania, o których mowa w art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2023 r. poz. 1688 z późn. zm.). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SWZ, 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG). 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane - załącznik nr 4 do SWZ, 2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ, SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100). 2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. do dnia 31.10.2024 r. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Pozostałe informacje dotyczące wadium zawiera SWZ,. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w Umowie, pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych, określonych w przepisie art. 455 ustawy Pzp. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Możliwość dokonania zmian w Umowie została określona w projekcie umowy - Załącznik nr 6 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-01-11 |
© eurobudowa.pl 2004-2025