świętokrzyskie (Skarżysko Kamienna)
wielkopolskie (Leszno)
wielkopolskie (Poznań)
śląskie (Katowice)
opolskie (Niemodlin)
łódzkie (Łódź)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa istniejącej oranżerii |
Data zamieszczenia: | 2024-11-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA ,,SEGO" SEBASTIAN GĄSIENICA-GŁADCZAN Szosa Gdańska 9 86-031 Żołędowo powiat: bydgoski sebastiangladczan@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/206630 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Żołędowo |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-12-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na roboty budowlane dotyczące przebudowy istniejącej oranżerii Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-0996/24 - Rozszerzenie działalności Firmy Produkcyjno Handlowo Usługowej "SEGO" Sebastian Gąsienica-Gładczan z województwa kujawsko-pomorskiego poprzez utworzenie kawiarni Część 1 Zapyt. ofertowe na roboty budowlane - przebudowa oranżerii Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis UWAGA ! Prosimy o zapoznanie się z załącznikiem: Zapytanie ofertowe z dnia 26.11.2024 r. Przedmiot zapytania ofertowego dotyczy przebudowy istniejącej oranżerii. Przebudowa obejmie montaż ścian na konstrukcjach aluminiowych, szklanych ścian i dachu co umożliwi wykorzystanie przestrzeni przez cały rok. Przebudowa istniejącej oranżerii będzie polegała na: - zamontowaniu w miejscu obecnych ścian foliowych - ścian na konstrukcjach aluminiowych, - zamontowaniu w miejsce dachu z brezentu - szklanych ścian oraz dachu na stelażu aluminiowym. Wykonanie konstrukcji aluminiowo-szklanych w systemie ogrodu zimowego obejmuje ściany słupowo-ryglowe z wkładkami uszczelniającymi oraz wypełnione systemem drzwi przesuwno -uchylne HST z szynami jezdnymi. SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: ? Wykonanie wraz z montażem zabudowy tarasu w systemie ogrodu zimowego o powierzchni ok. 33,5m2 o konstrukcji aluminiowo-szklanej zawierającej ścianę słupowo-ryglową z uszczel-nionymi połączeniami słupa z ryglem w miejsce istniejącej zabudowy ze ścianami foliowymi oraz dachem z brezentu. ? Wykonany szkielet konstrukcyjny ogrodu zimowego powinien spełniać założenia dostępnego dla oferenta przygotowanego projektu oraz mieć możliwość wypełnienia otworów powstałych w ścianach pionowych niezależnie oknami i drzwiami. Spełnione muszą być również wymogi w zakresie izolacji termicznej profili, szczelności na wodę opadową i powietrze. ? Wykonanie obróbek z blachy aluminiowej o gr. minimum 1.5mm, malowanej proszkowo na kolor konstrukcji z palety barw RAL lub równoważne w symbolu podanym przy podpisywaniu zlecenia. ? Konstrukcja z kształtowników aluminiowych dedykowanych do ogrodów zimowych powinna być zamknięta ścianą z szczelnego i stabilnego okna podnoszono-przesuwnego stabilnego w systemie HST z przegrodą termiczną. Rama okna powinna mieć niski współczynnik przenikania ciepła oraz posiadać większość uszczelek montowanych w sposób ciągły. Próg konstrukcji HST musi możliwie niski, aby nie był przeszkodą w ciągu komunikacyjnym dla osób niepełnosprawnych oraz być schowany w warstwy posadzkowe. ? Zabudowa frontowa oraz boczne, musi zapewniać bezpieczeństwo osób znajdujących się wewnątrz pomieszczenia. W tym celu projektuje się balustradę na całej szerokości, zgodnie z załączonym projektem. Balustrada systemowa, zewnętrzna, zintegrowana z zabudową aluminiową. ? Konstrukcja musi być odporna na odkształcenia powstające na skutek dużej ilości śniegu na da-chu oraz na silne podmuchy wiatru, wg obciążeń charakterystycznych dla miejsca montażu, przyjętych w obliczeniach statycznych w ramach projektu. ? Na etapie projektu należy przewidzieć możliwość montażu paneli słonecznych na całej po-wierzchni dachu. Odprowadzenie wody opadowej musi odbywać się za pomocą rynny systemowej, która stanowi integralną część systemu ogrodu zimowego oraz rur spustowych. ? Konstrukcja ma zostać przeszklona szkłem selektywnym, które powinno się charakteryzować maksymalnie wysoką przepuszczalnością światła dla naturalnie oświetlonych, jasnych pomieszczeń oraz niską przepuszczalnością energii zapewniającą aktywną ochronę przed nagrzewaniem się pomieszczeń. Zapewniając komfort w miejscu pracy dzięki wyrównaniu poziomu temperatur latem i zimą. ? W przypadku balustrad należy zastosować szkło VSG w którym tafla zewnętrzna jest szkłem z powłoką refleksyjną. Współczynnik przenikania ciepła dla przegród pionowych powinien wynosić Uw = 0,9 W/(m2?K); w przypadku połaci dachowej współczynnik przenikania ciepła powinien wynosić Uw = 1,1 W/(m2?K). Warunki lokalizacji prowadzonych prac: Zaplanowane prace będą odbywały się na tarasie lokalu zlokalizowanego na parterze 4 piętrowej kamienicy wielorodzinnej. Prowadzone będą w godz.ch ustalonych przez Zarządcę Wspólnoty Mieszkaniowej zapisanych w jej regulaminie bez szkody na funkcjonowanie pozostałych członków Wspólnoty. Budynek położony jest w ścisłej zabudowie miejskiej na skrzyżowaniu dwóch ulic. UWAGA: dokumentem pomocniczym w wykonaniu robót budowlanych jest dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik do niniejszego zapytania ofertowego, tj. załącznik nr 6 Poglądowe rzuty techniczne. W celu przygotowania oferty, Oferent zobowiązany jest do zapoznania się ze wskazaną dokumentacją. UWAGA: Oferenci mogą zwrócić się do Zamawiającego z pytaniem dot. przedmiotowego zapytania ofertowego. Pytania należy przesyłać poprzez bazę konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl. W przypadku potencjalnych Wykonawców zagranicznych obowiązek tłumaczenia treści zapytania, formułowanych pytań lub innej formy komunikacji leży po stronie Oferenta. Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi na zadane pytania publikując je na bazie konkurencyjności, o ile wpłyną one do Zamawiającego nie później niż do 06.12.2024 r. Zamawiający może, natomiast nie musi udzielić odpowiedzi na pytania złożone po ww. terminie. Integralną częścią specyfikacji są odpowiedzi na zadawane pytania w sprawie przedmiotu postępowania UWAGA: Jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji projektowej, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, które wskazują lub mogłyby wskazywać na konkretnego producenta, nie stanowi to preferowania wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz ma na celu wskazanie na cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w opisie. Zamawiający dopuszcza w takim przypadku składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane nazwą producenta, nazwą własną, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać na podstawie stosownych dokumentów, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do założeń określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Zakres równoważności należy rozumieć, jako zaoferowanie podobnego i nie gorszego produktu/usługi pod kątem: ? funkcji, ? cech, ? parametrów. Okres gwarancji min. 36 miesięcy CPV: 44220000-8, 45000000-7, 45261000-4, 45320000-6, 45450000-6 Dokument nr: 2024-72811-206630 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-12-10 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-12 Miejsca realizacji cała Polska Kraj Polska Województwo Powiat Gmina Miejscowość adres Kraj Polska Województwo kujawsko-pomorskie Powiat Bydgoszcz Gmina Bydgoszcz Miejscowość Bydgoszcz Wymagania: Zamówienia uzupełniające ND Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w sytuacjach określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, a także: a. Dopuszczalne będą zmiany umowy wynikające w szczególności z: ? zmiany rozporządzeń, przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych i umowy o dofinansowanie, związanych z realizacją projektu współfinansowanego ze środków unijnych; ? decyzji instytucji publicznych, w tym Instytucji Zarządzającej; ? zmiany umówionego zakresu robót - w przypadku koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno - ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności zastosowania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych. b. Zmiany dotyczące terminu realizacji zadania: ? w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, będącego poza kontrolą stron umowy; Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji wystąpienia siły wyższej tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, będącego poza kontrolą stron umowy. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas zdarzenia nieprzewidywalnego. ? w przypadku wystąpienie stanu nadzwyczajnego (np. stan wyjątkowy, stan wojenny, stan klęski żywiołowej itp.) Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie w trakcie trwania umowy stanu nadzwyczajnego, uniemożliwiającego dotrzymanie terminu realizacji zamówienia. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania stanu nadzwyczajnego. ? w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót objętych umową; Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie w trakcie trwania umowy warunków atmosferycznych, uniemożliwiających dotrzymanie terminu realizacji zamówienia m.in. wystąpienie niskich temperatur, długotrwałe opady deszczu, śniegu itp. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych. ? w przypadku zmiany dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany; Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe z uwagi na konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz dostosowanie się Wykonawcy do wprowadzonych zmian. Przesunięcie terminu może objąć czas dokonywania zmian w dokumentacji oraz czas niezbędny do pozyskania przez wykonawcę stosownych zasobów (wynikających ze zmian) do dalszego wykonywania prac. ? w przypadku innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca; Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe ze względu na wystąpienie obiektywnych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca. W przypadku wystąpienia tego typu sytuacji, termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do eliminacji przeszkody, za którą nie odpowiada Wykonawca. ? w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych; Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe z uwagi na konieczność wykonania robót zamiennych, które nie są możliwe do wykonania w pierwotnie określonym terminie realizacji przedmiotu zamówienia. ? w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla wykonania przedmiotu Umowy; Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe z uwagi na konieczność wykonania zamówień dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla wykonania przedmiotu Umowy. ? na skutek decyzji służb, inspekcji i straży, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy konieczne będzie przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia na skutek decyzji służb, inspekcji i straży. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania zawieszenia realizacji zamówienia. ? w przypadku opóźnień w wypłacie dofinansowania; Zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, wystąpienia opóźnień w wypłacie zaliczek lub dofinansowania do projektu przez Instytucje Zarządzającą i/lub Bank Gospodarstwa Krajowego. W takim przypadku termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas odpowiadający okresowi od złożenia wniosku o zaliczkę/wniosku o płatność do czasu wypłaty dofinansowania na konto Zamawiającego. ? w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w projekcie wymagających akceptacji Instytucji Zarządzającej; Zmiana terminu realizacji określonego w umowie może nastąpić w sytuacji konieczności wprowadzenia zmian do projektu objętego dofinansowaniem. W takim przypadku termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas odpowiadający okresowi od złożenia wniosku o zmianę projektu do czasu akceptacji zmian przez Instytucję Zarządzającą. ? UWAGA ! Ze względu na braki w sekcji dalsza część warunków zmiany umowy znajduje się w zał. zapytanie ofertowe z dnia 26.11.2024 r. punkt XIV strona 11 i 12. Prosimy o zapoznanie! Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Typ Wiedza i doświadczenie Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Typ Potencjał techniczny Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu, dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą wymagane zapytaniem ofertowym dokumenty tj. a. Załącznik nr 1: Formularz ofertowy. b. Załącznik nr 2: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. c. Załącznik nr 3. Oświadczenie o braku wykluczeń. d. Kopie dokumentów potwierdzających należytą realizację co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie zgodnym lub przybliżonym do przedmiotu zamówienia (tj. w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, prac adaptacyjnych i wykończeniowych lub remontu budynku lub jego części), o wartości brutto nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto każda. Dla każdego zrealizowanego zamówienia należy przedstawić referencje, protokoły odbioru prac budowlanych lub inne dokumenty potwierdzające prawidłową realizację zamówienia zgodnie z punktem VII ppkt 6.1b) zapytania ofertowego. e. W przypadku składania oferty przez Pełnomocnika - pełnomocnictwo w oryginale lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. f. Oświadczenie o zapoznaniu się ze przedmiotem zamówienia - Załącznik nr 4. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o weryfikację załączonych przez Wykonawcę dokumentów. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-11-26 Data ostatniej zmiany 2024-11-26 23:35:53 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena: 80 % - wartość punktowa kryterium ,,cena" (max 80 pkt.) wyliczona według wzoru: najniższa cena netto wśród otrzymanych ofert/ cena netto wskazana w badanej ofercie x 80 pkt. Szczegółowe wymagania odnośnie ceny zostały opisane w pkt. IX niniejszego zapytania ofertowego. Czy kryterium cenowe NIE Opis Gwarancja (w latach): 20% (max 20 pkt): a) 3 letni okres gwarancji (36 m-cy) - Wykonawca otrzyma 0 pkt. b) 4 letni okres gwarancji (48 m-cy) - Wykonawca otrzyma 10 pkt. c) 5 letni okres gwar. i więcej, Wykonawca otrzyma 20 pkt. Ze względu na brak miejsca, wymag. zostały opisane w pkt. IX zapyt. Kontakt: Osoby do kontaktu Sebastian Gąsienica-Gładczan tel.: e-mail: sebastiangladczan@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2025