śląskie (Jastrzębie-Zdrój)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż Ogrodu zimowego |
Data zamieszczenia: | 2024-11-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SANGOS SP. Z O.O Zofii Kossak 43 43-436 Górki Wielkie powiat: cieszyński 503371176 sangos@interia.eu https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/206737 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Górki Wielkie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 503371176 |
Termin składania ofert: | 2024-12-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-4883/24 - Kawiarnia i ogród zimowy z dodatkową przestrzenią na usługi cateringu oraz strefa basenowa - jako centrum integracji i rozwoju społeczności lokalnej. Region 4 - województwo śląskie. Część 1 DOSTAWA i montaż Ogrodu zimowego Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż Ogrodu zimowego - zabudowa 2 ścian bocznych wraz z konstrukcją oraz drzwiami (2 szt.) w systemie przesuwnych tafli szkła. Zamówienie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności o której mowa w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027. Zamówienie udzielane jest na potrzeby projektu pn. Kawiarnia i ogród zimowy z dodatkową przestrzenią na usługi cateringu oraz strefa basenowa - jako centrum integracji i rozwoju społeczności lokalnej. Region 4 - województwo śląskie. Okres gwarancji Stanowi element oceny CPV: 44112410-5, 44212320-8, 45421100-5, 45421160-3, 45451300-6 Dokument nr: 2024-81777-206737 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-12-11 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-12 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat cieszyński Gmina Brenna Miejscowość Górki Wielkie Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach: a) w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku zasobów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie. ,,Siła wyższa" oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy, c) w przypadku zmian w harmonogramie realizacji projektu, w szczególności w przypadku wystąpienia konieczności wydłużenia/przesunięcia terminów realizacji poszczególnych zadań i etapów, spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonych terminach, mającymi wpływ na jakość realizacji przedmiotu umowy, d) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, e) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian, f) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, g) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy; h) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 140 000 EUR i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; i) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług lub od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, - wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, j) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, k) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: - w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub - w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Wykonawca musi posiadać wszelkie uprawnienia do wykonania przedmiotu umowy. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wymagane jest doświadczenie firmy w realizacji podobnych projektów Typ Potencjał techniczny Opis Firma musi posiadać kompletny sprzęt do realizacji przedmiotu umowy. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Formularz ofertowy - załącznik 1 do Zapytania Ofertowego 2. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - załącznik 2 do Zapytania Ofertowego 3. Oświadczenie o braku wykluczenia - załącznik 3 do Zapytania Ofertowego Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-11-27 Data ostatniej zmiany 2024-11-27 13:25:49 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Wartość oferty najtańszej (w PLN) Punkty = ----------------------------- x 5 pkt Wartość oferty badanej (w PLN) Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 5 punktów. Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji w ofercie ocenianej (w miesiącach) Punkty = -------------------------------------------------------------- x 1 pkt. Limit okresu gwarancji ustalony Z góry przez zamawiającego (w miesiącach) Czy kryterium cenowe NIE Opis Doświadczenie i kwalifikacje osób wskazanych do wykonania zamówienia w realizacji podobnych projektów W ramach niniejszego kryterium Wykonawca otrzyma odpowiednio punkty: a) od 5 do 10 lat - 0 pkt b) od 10 do 15 lat - 1 pkt c) od 15 lat i więcej - 2 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Doświadczenie i kwalifikacje osób wskazanych do wykonania zamówienia w zakresie prac stolarskich W ramach niniejszego kryterium Wykonawca otrzyma odpowiednio punkty: a) od 5 do 10 lat - 0 pkt b) od 10 do 15 lat - 1 pkt c) od 15 lat i więcej - 2 pkt Kontakt: Osoby do kontaktu Sandra Kłósko tel.: 503371176 e-mail: sangos@interia.eu |
© eurobudowa.pl 2004-2025