Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5212z ostatnich 7 dni
16096z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wymiana okien i drzwi zewnętrznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana okien i drzwi zewnętrznych

Data zamieszczenia: 2024-11-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku
Pogodna 63/1
15-365 Białystok
powiat: Białystok
85 742-56-11
p.januszewski@zdz.bialystok.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/206860
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Wadium: ---
Nr telefonu: 85 742-56-11
Termin składania ofert: 2024-12-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku mieszczącego szkoły Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku"
Powstaje w kontekście projektu
FEPD.02.01-IZ.00-0031/23 - "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku mieszczącego szkoły Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku"

Część 1
Wymiana okien i drzwi zewnętrznych w budynku Szkoły ZDZ

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Wymiana okien i drzwi zewnętrznych w budynku Szkoły ZDZ Białystok.
Wykonawca powinien zapoznać się z terenem budowy, jego otoczeniem i pozyskaniem dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i przydatne do wyceny usługi, szczególnie w zakresie wymiaru poszczególnych okien i drzwi. Koszt oględzin miejsca budowy ponosi Wykonawca. W przypadku nie dokonania wcześniejszych oględzin i wynikające w tym zakresie różnice w pomiarach okien oraz drzwi i stosowanych technologii ich montażu nie ciążą na Zamawiającym.
W celu ustalenia terminu oględzin proszę kontaktować się z osobą wskazaną w punkcie II.
Oferta musi zawierać wszystkie niezbędne do realizacji zadania towary wraz z ich dostawami do miejsca realizacji inwestycji oraz niezbędne środki techniczne. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty kompletnego wykonania robót. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z organizacją zaplecza budowy, demontażu okien istniejących i ich utylizacji.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 4 do Zapytania ofertowego:
Przedmiot zamówienia:
I. Demontaż starych i montaż nowych okien
- Demontaż starych okien i ich utylizacja
- Montaż nowych okien:
- przygotowanie otworu okiennego pod montaż nowych okien
- oczyszczenie otworów okiennych
- osadzenie ościeżnic
- montaż skrzydeł i klamek oraz ich regulacja (dodatkowa regulacja po roku od montażu)
- uszczelnienie okien z wykorzystaniem dobrej jakościowo pianki poliuretanowej
- uzupełnienie ubytków tynkiem grubowarstwowym
- 2-krotne szpachlowanie ubytków gładzią szpachlową / gipsową białą
- 2-krotne malowanie ubytków białą farbą emulsyjną
- uszczelnienie styków za pomocą masy silikonowej białej, w razie potrzeby w przypadku wystąpienia większej niż 3 mm przerwy między parapetem a oknem również montaż listwy maskującej
Wymagania w odniesieniu do okien:
- Współczynnik przenikania ciepła dla okien Uc max. <= 0,9 W/m2K
- Okna z funkcją mikrowentylacji
- Kolor okien: biały (jedno okno brązowe)
- Listwy połączeniowe długości 170 cm w liczbie 138 sztuk
- Okna trzy-szybowe
- Łączna powierzchnia okien ? 497,24 m2
Szczegółowe wymiary okien oraz ich liczba wskazane zostały w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego.
II. Demontaż i montaż drzwi zewnętrznych: łączna powierzchnia drzwi Nr 1, Nr 2, Nr 3 ? 12,20 m2
- Demontaż starych drzwi i ich utylizacja
- Montaż nowych drzwi:
- przygotowanie otworu drzwiowego pod montaż nowych drzwi
- oczyszczenie otworów drzwiowych
- osadzenie ościeżnic
- montaż drzwi i ich regulacja (dodatkowa regulacja po roku od montażu)
- wszystkie drzwi muszą być fabrycznie nowe, o współczynniku przenikania ciepła spełniającym obecnie obowiązujące wymagania ochrony cieplnej, które obowiązują od 31 grudnia 2020r.: (Uc max. <= 1,30W/(m2K). Kolor drzwi: ciemnobrązowy
- uszczelnienie drzwi z wykorzystaniem dobrej jakościowo pianki poliuretanowej
- uzupełnienie ubytków tynkiem grubowarstwowym
- 2-krotne szpachlowanie ubytków gładzią szpachlową / gipsową brązową
- 2-krotne malowanie ubytków brązową farbą emulsyjną
- uszczelnienie styków za pomocą masy silikonowej brązowej, w razie potrzeby w przypadku wystąpienia większej niż 3 mm przerwy również montaż listew maskujących
Właściwości drzwi wejściowych zewnętrznych aluminiowych Nr 1 wraz z ramą o wymiarach 260 cm x 274 cm:
- współczynnik przenikania ciepła dla drzwi wejściowych Uc max. <= 1,3 W/m2K,
- kolor ciemnobrązowy,
- pochwyty z obu stron,
- samozamykacz,
- 2 zamki,
- drzwi otwierane na zewnątrz - lewe,
- tzw. ,,szkło bezpieczne",
Właściwości drzwi wejściowych zewnętrznych aluminiowych Nr 2 wraz z ramą o wymiarach 100 cm x 274 cm:
- współczynnik przenikania ciepła dla drzwi wejściowych Uc max. <= 1,3 W/m2K,
- kolor ciemnobrązowy,
- pochwyty z obu stron,
- samozamykacz,
- 2 zamki,
- drzwi otwierane na zewnątrz - lewe,
- tzw. ,,szkło bezpieczne",
Właściwości drzwi wejściowych zewnętrznych aluminiowych Nr 3 wraz z ramą o wymiarach 100 cm x 274 cm:
- współczynnik przenikania ciepła dla drzwi wejściowych Uc max. <= 1,3 W/m2K,
- kolor ciemnobrązowy,
- pochwyty z obu stron,
- samozamykacz,
- 2 zamki,
- drzwi otwierane na zewnątrz - lewe,
- tzw. ,,szkło bezpieczne",
Szczegółowe wymiary drzwi oraz ich liczba wskazane zostały w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego.
Okres gwarancji
24

CPV: 44221000-5, 44221100-6, 45000000-7, 45400000-1, 45421130-4, 45421132-8

Dokument nr: 2024-8593-206860, 1/ 2024/ZDZ/Białystok

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-12-13

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-01

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podlaskie
Powiat
Białystok
Gmina
Białystok
Miejscowość
Białystok
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2025-01-01
Koniec realizacji
2025-01-31
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Podpisanie umowy z Wykonawcą
Etap 2
Początek realizacji
2025-06-09
Koniec realizacji
2025-08-23
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Realizacja przedmiotu zamówienia
Etap 3
Początek realizacji
2025-09-01
Koniec realizacji
2025-09-30
Czy występuje płatność częściowa
TAK

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
a) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy - np. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu;
b) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia wynikające ze zmian we wniosku o dofinansowanie;
c) wystąpienia siły wyższej - jako ,,siły wyższe" uznaje się klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron (,,siła wyższa" - to zdarzenie (a) zewnętrzne, (b) niemożliwe lub prawie niemożliwe do przewidzenia, (c) którego skutkom nie można zapobiec);
d) zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa wcześniej do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem,
e) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy,
f) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
g) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących Przedmiotu Zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę Przedmiotu Zamówienia, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Dostawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie Dostawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy.
h) ograniczenia Przedmiotu Zamówienia za odpowiednią korektą wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku, gdy konieczność takich ograniczeń będzie wynikać z dotychczasowego przebiegu zamówienia lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
i) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia.
j) konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji - w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia;
2. Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach:
Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu punktu 1. powyżej:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego,);
b) zmiana nazw stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej) teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami;
c) udzielenie zamówień uzupełniających wykraczających poza Przedmiot Zamówienia.
3. Na przedmiotowe postępowanie, nie przysługują żadne środki ochrony prawnej.
W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Publicznego nie mają zastosowania przepisy ustawy z 29. 1.2004 - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.).
4. Wynagrodzenie za wykonanie Przedmiotu zamówienia, stanowić będzie maksymalne wynagrodzenie z tytułu należytego, terminowego i kompletnego wykonania pełnego zakresu i ilości zamówienia. Wynagrodzenie to zawiera wszystkie czynniki cenotwórcze, w tym wszelkie koszty i opłaty podczas realizacji Umowy. Podatek od towarów i usług (VAT) jest zgodny z przepisami obowiązującymi w dniu fakturowania.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Wykonawca:
- musi posiadać możliwości i niezbędne zasoby do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z prawodawstwem krajowym;
- musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- nie może znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej mogącej budzić wątpliwości co do możliwości prawidłowego wykonania zamówienia, nie wszczęto wobec mnie postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono upadłości; nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne;
- posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Wykonawca:
- musi posiadać możliwości i niezbędne zasoby do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z prawodawstwem krajowym;
- musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- nie może znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej mogącej budzić wątpliwości co do możliwości prawidłowego wykonania zamówienia, nie wszczęto wobec mnie postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono upadłości; nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne;
- posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych;
Wykonawca nie podlega wykluczeniu, o którym mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13.04.2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-11-28
Data ostatniej zmiany
2024-11-28 12:34:55

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Ad. 1 - Cena:
Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
------------------------------------------ x 75 = liczba punktów
Cena brutto oferty badanej
W ramach tego kryterium będą przyznawane punkty od 0 do 75.
Max. ilość punktów 75.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Ad. 2 - Okres gwarancji:
Min. okres gwarancji wynosi 24 m-ce.
Punkty za kryterium ,,Okres gwarancji" zostaną obliczone według wzoru:
Okres gwarancji/serwisu oferty badanej / Okres gwarancji/serwisu najdłuższy x 15 = liczba punktów
Okres należy podać w miesiącach.
Max. ilość punktów 15.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Ad. 3 - Termin realizacji zamówienia:
W kryterium ,,Termin realizacji zamówienia" należy wskazać jeden z możliwych terminów realizacji zamówienia:
- 09.06.2025-09.08.2025 (61 dni) - 10 pkt
- 09.06.2025-16.08.2025 (68 dni) - 5 pkt
- 09.06.2025-23.08.2025 (75 dni) - 0 pkt
Max. ilość punktów 10.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Piotr Januszewski
tel.: 85 742-56-11
e-mail: p.januszewski@zdz.bialystok.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.