mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana okien i drzwi zewnętrznych |
Data zamieszczenia: | 2024-11-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku Pogodna 63/1 15-365 Białystok powiat: Białystok 85 742-56-11 p.januszewski@zdz.bialystok.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/206860 |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Białystok |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 85 742-56-11 |
Termin składania ofert: | 2024-12-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku mieszczącego szkoły Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku" Powstaje w kontekście projektu FEPD.02.01-IZ.00-0031/23 - "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku mieszczącego szkoły Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku" Część 1 Wymiana okien i drzwi zewnętrznych w budynku Szkoły ZDZ Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Wymiana okien i drzwi zewnętrznych w budynku Szkoły ZDZ Białystok. Wykonawca powinien zapoznać się z terenem budowy, jego otoczeniem i pozyskaniem dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i przydatne do wyceny usługi, szczególnie w zakresie wymiaru poszczególnych okien i drzwi. Koszt oględzin miejsca budowy ponosi Wykonawca. W przypadku nie dokonania wcześniejszych oględzin i wynikające w tym zakresie różnice w pomiarach okien oraz drzwi i stosowanych technologii ich montażu nie ciążą na Zamawiającym. W celu ustalenia terminu oględzin proszę kontaktować się z osobą wskazaną w punkcie II. Oferta musi zawierać wszystkie niezbędne do realizacji zadania towary wraz z ich dostawami do miejsca realizacji inwestycji oraz niezbędne środki techniczne. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty kompletnego wykonania robót. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z organizacją zaplecza budowy, demontażu okien istniejących i ich utylizacji. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 4 do Zapytania ofertowego: Przedmiot zamówienia: I. Demontaż starych i montaż nowych okien - Demontaż starych okien i ich utylizacja - Montaż nowych okien: - przygotowanie otworu okiennego pod montaż nowych okien - oczyszczenie otworów okiennych - osadzenie ościeżnic - montaż skrzydeł i klamek oraz ich regulacja (dodatkowa regulacja po roku od montażu) - uszczelnienie okien z wykorzystaniem dobrej jakościowo pianki poliuretanowej - uzupełnienie ubytków tynkiem grubowarstwowym - 2-krotne szpachlowanie ubytków gładzią szpachlową / gipsową białą - 2-krotne malowanie ubytków białą farbą emulsyjną - uszczelnienie styków za pomocą masy silikonowej białej, w razie potrzeby w przypadku wystąpienia większej niż 3 mm przerwy między parapetem a oknem również montaż listwy maskującej Wymagania w odniesieniu do okien: - Współczynnik przenikania ciepła dla okien Uc max. <= 0,9 W/m2K - Okna z funkcją mikrowentylacji - Kolor okien: biały (jedno okno brązowe) - Listwy połączeniowe długości 170 cm w liczbie 138 sztuk - Okna trzy-szybowe - Łączna powierzchnia okien ? 497,24 m2 Szczegółowe wymiary okien oraz ich liczba wskazane zostały w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego. II. Demontaż i montaż drzwi zewnętrznych: łączna powierzchnia drzwi Nr 1, Nr 2, Nr 3 ? 12,20 m2 - Demontaż starych drzwi i ich utylizacja - Montaż nowych drzwi: - przygotowanie otworu drzwiowego pod montaż nowych drzwi - oczyszczenie otworów drzwiowych - osadzenie ościeżnic - montaż drzwi i ich regulacja (dodatkowa regulacja po roku od montażu) - wszystkie drzwi muszą być fabrycznie nowe, o współczynniku przenikania ciepła spełniającym obecnie obowiązujące wymagania ochrony cieplnej, które obowiązują od 31 grudnia 2020r.: (Uc max. <= 1,30W/(m2K). Kolor drzwi: ciemnobrązowy - uszczelnienie drzwi z wykorzystaniem dobrej jakościowo pianki poliuretanowej - uzupełnienie ubytków tynkiem grubowarstwowym - 2-krotne szpachlowanie ubytków gładzią szpachlową / gipsową brązową - 2-krotne malowanie ubytków brązową farbą emulsyjną - uszczelnienie styków za pomocą masy silikonowej brązowej, w razie potrzeby w przypadku wystąpienia większej niż 3 mm przerwy również montaż listew maskujących Właściwości drzwi wejściowych zewnętrznych aluminiowych Nr 1 wraz z ramą o wymiarach 260 cm x 274 cm: - współczynnik przenikania ciepła dla drzwi wejściowych Uc max. <= 1,3 W/m2K, - kolor ciemnobrązowy, - pochwyty z obu stron, - samozamykacz, - 2 zamki, - drzwi otwierane na zewnątrz - lewe, - tzw. ,,szkło bezpieczne", Właściwości drzwi wejściowych zewnętrznych aluminiowych Nr 2 wraz z ramą o wymiarach 100 cm x 274 cm: - współczynnik przenikania ciepła dla drzwi wejściowych Uc max. <= 1,3 W/m2K, - kolor ciemnobrązowy, - pochwyty z obu stron, - samozamykacz, - 2 zamki, - drzwi otwierane na zewnątrz - lewe, - tzw. ,,szkło bezpieczne", Właściwości drzwi wejściowych zewnętrznych aluminiowych Nr 3 wraz z ramą o wymiarach 100 cm x 274 cm: - współczynnik przenikania ciepła dla drzwi wejściowych Uc max. <= 1,3 W/m2K, - kolor ciemnobrązowy, - pochwyty z obu stron, - samozamykacz, - 2 zamki, - drzwi otwierane na zewnątrz - lewe, - tzw. ,,szkło bezpieczne", Szczegółowe wymiary drzwi oraz ich liczba wskazane zostały w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego. Okres gwarancji 24 CPV: 44221000-5, 44221100-6, 45000000-7, 45400000-1, 45421130-4, 45421132-8 Dokument nr: 2024-8593-206860, 1/ 2024/ZDZ/Białystok Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-12-13 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podlaskie Powiat Białystok Gmina Białystok Miejscowość Białystok Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-01-01 Koniec realizacji 2025-01-31 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Podpisanie umowy z Wykonawcą Etap 2 Początek realizacji 2025-06-09 Koniec realizacji 2025-08-23 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis Realizacja przedmiotu zamówienia Etap 3 Początek realizacji 2025-09-01 Koniec realizacji 2025-09-30 Czy występuje płatność częściowa TAK Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy - np. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu; b) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia wynikające ze zmian we wniosku o dofinansowanie; c) wystąpienia siły wyższej - jako ,,siły wyższe" uznaje się klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron (,,siła wyższa" - to zdarzenie (a) zewnętrzne, (b) niemożliwe lub prawie niemożliwe do przewidzenia, (c) którego skutkom nie można zapobiec); d) zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa wcześniej do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem, e) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, f) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, g) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących Przedmiotu Zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę Przedmiotu Zamówienia, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Dostawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie Dostawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy. h) ograniczenia Przedmiotu Zamówienia za odpowiednią korektą wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku, gdy konieczność takich ograniczeń będzie wynikać z dotychczasowego przebiegu zamówienia lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; i) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia. j) konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji - w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia; 2. Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach: Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu punktu 1. powyżej: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego,); b) zmiana nazw stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej) teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; c) udzielenie zamówień uzupełniających wykraczających poza Przedmiot Zamówienia. 3. Na przedmiotowe postępowanie, nie przysługują żadne środki ochrony prawnej. W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Publicznego nie mają zastosowania przepisy ustawy z 29. 1.2004 - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.). 4. Wynagrodzenie za wykonanie Przedmiotu zamówienia, stanowić będzie maksymalne wynagrodzenie z tytułu należytego, terminowego i kompletnego wykonania pełnego zakresu i ilości zamówienia. Wynagrodzenie to zawiera wszystkie czynniki cenotwórcze, w tym wszelkie koszty i opłaty podczas realizacji Umowy. Podatek od towarów i usług (VAT) jest zgodny z przepisami obowiązującymi w dniu fakturowania. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Wykonawca: - musi posiadać możliwości i niezbędne zasoby do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z prawodawstwem krajowym; - musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - nie może znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej mogącej budzić wątpliwości co do możliwości prawidłowego wykonania zamówienia, nie wszczęto wobec mnie postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono upadłości; nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne; - posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Typ Potencjał techniczny Opis Wykonawca: - musi posiadać możliwości i niezbędne zasoby do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z prawodawstwem krajowym; - musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - nie może znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej mogącej budzić wątpliwości co do możliwości prawidłowego wykonania zamówienia, nie wszczęto wobec mnie postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono upadłości; nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne; - posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, - pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych; Wykonawca nie podlega wykluczeniu, o którym mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13.04.2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-11-28 Data ostatniej zmiany 2024-11-28 12:34:55 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Ad. 1 - Cena: Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru: Cena brutto oferty najtańszej ------------------------------------------ x 75 = liczba punktów Cena brutto oferty badanej W ramach tego kryterium będą przyznawane punkty od 0 do 75. Max. ilość punktów 75. Czy kryterium cenowe NIE Opis Ad. 2 - Okres gwarancji: Min. okres gwarancji wynosi 24 m-ce. Punkty za kryterium ,,Okres gwarancji" zostaną obliczone według wzoru: Okres gwarancji/serwisu oferty badanej / Okres gwarancji/serwisu najdłuższy x 15 = liczba punktów Okres należy podać w miesiącach. Max. ilość punktów 15. Czy kryterium cenowe NIE Opis Ad. 3 - Termin realizacji zamówienia: W kryterium ,,Termin realizacji zamówienia" należy wskazać jeden z możliwych terminów realizacji zamówienia: - 09.06.2025-09.08.2025 (61 dni) - 10 pkt - 09.06.2025-16.08.2025 (68 dni) - 5 pkt - 09.06.2025-23.08.2025 (75 dni) - 0 pkt Max. ilość punktów 10. Kontakt: Osoby do kontaktu Piotr Januszewski tel.: 85 742-56-11 e-mail: p.januszewski@zdz.bialystok.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025